Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Ainakin toistaseksi peli on ollut kovin tylsä. Grafiikka on omasta mielestäni huono, ehkä hieman parempi kuin Folkloren grafiikka, mutta folklore vie silti voiton värikkyydellään. Gta:issa on aina tämä alkukankeus, tehtävät ovat perseestä eikä paikkoja opi muistamaan (joka muuttuu aikoinaan).. Mutta nyt on silti aika monta tuntia takana ja silti aika tylsää pelattavaa. Autojen ohjattavuus on realistisempaa, mutta se syökin sitä vanhaa fiilistä. Kamera ajettaessa on aika persiistä myös...
Noista jäätymisistä yms jumeista...eilen kun olin siinä 25% paikkeille niin pelin aikana oli hetkittäistä nykimistä.Asensin sitten pelin plegeen huvikseen uusiks,ja nykytys hävis.Itsellä ei ole ollut mitään muita ongelmia ja nyt pelattu about 35%.
Itselle juoni on todella hyvä ja pitää otteessaan.
Nettipeli on parit viime päivät kanssa toiminut(tosin välillä joku ei pääse esim mun peliin).Jahka saavat tuon nettipelin toimimaan kunnolla niin eipä ole juurikaan valittamista.
Grafiikasta en ala päätäni aukomaan,ei ole mielestäni gta sarjan tärkein osa.
Miinuksena voisi heittää että rahaa tulee taas aivan liikaa, se menettää kokonaan merkityksen kun oikeastaan ainoat asiat jotka maksaa on aseet, ja niitä saa muutenkin poimittua tehtävistä aivan tarpeeksi.
Juoni on kyllä aivan mahtava,
itse repesin kyllä kun se " special someone " löytyikin
Miinuksena voisi heittää että rahaa tulee taas aivan liikaa, se menettää kokonaan merkityksen kun oikeastaan ainoat asiat jotka maksaa on aseet, ja niitä saa muutenkin poimittua tehtävistä aivan tarpeeksi.
Juoni on kyllä aivan mahtava,
itse repesin kyllä kun se " special someone " löytyikin
Jep, itsekin tätä jo toitotin. Mielestäni VC:ssä oli hyvä se yritysten osto. Vaikka siinä sitten tulikin sen jälkeen sitä rahaa helposti niin niihinhän liittyi eka tehtäviä ja sitten vasta sai alkaa kerätä rahaa. Ja senhän voisi tehdä vaikeammaksi sen tienaamisenkin, että sitä sun yritystä ryöstettäisiin jne. joutuisit suojelemaan sitä ja palkkaamaan turvamiehiä tai jotain . Aseita en tosiaan ole tässä pelissä ostanut sitten sen tutoriaalikäynnin siellä, kun uzin ja lisää pateja ostin. Voisihan sitä käydä jonkun singon jne. kattomassa olisko siellä, mutta noita normi aseita saa tehtävissä tarpeeksi kuten jo sanoit.
Noista jäätymisistä yms jumeista...eilen kun olin siinä 25% paikkeille niin pelin aikana oli hetkittäistä nykimistä.Asensin sitten pelin plegeen huvikseen uusiks,ja nykytys hävis.Itsellä ei ole ollut mitään muita ongelmia ja nyt pelattu about 35%.
Ei voi välttyä tunteelta, että peli on pienen pieni pettymys. Suurimpana ehkä nuo tehtävät. Kun luin Pelaaja-lehden previkkaa, jossa esiteltiin mm. tuo tehtävä jossa
piti lähettää CV lakitoimistolle
, niin ajattelin että tässä on todella muutettu noita tehtäviä monipuolisemmiksi mielenkiintoisemmiksi. Mitä vielä. 95% tehtävistä on noudattanut täysin samaa kavaa, aja sinne ja tapa tuo joka kiristää mua/puhuu musta paskaa. Sitten on nuo kaverien tapailut, jotka ei oikeastaan voisi vähempää kiinnostaa. Jee, keilaamista ja tikan heittoa.
Hyvä peli kuitenkin. Ei silti aivan se vuosisadan paras, jota tästä odotin.
Itsellä on vähän samat fiilikset, vaikka pidemmällä peluulla Liberty Cityn betoniviidakko ja tehtävät ovatkin alkaneet lämmittää mainion päätarinan ansiosta enemmän. Peliin todella soisi täällä aiemminkin mainitut tarkistuspisteet tehtäväpaikoille, ettei epäonnisen keikan jälkeen tarvitsisi taas ajaa sitä 20 kilometriä kaupungin toiseen päähän saman tehtävän vuoksi. Pitkät välimatkat ja väkinäinen edestakaisin huristelu vievät liikaa energiaa toiminnalta.
Myös kavereiden vapaa-aikakuvioihin olisi toivonut lisää tarinallista painoarvoa. Itsellä jäänyt Roman-serkun kanssa hilluminen täysin taka-alalle, eikä mies ole pientä itkuvirttä isompaan avautumiseen innostunut. Olisi ollut hauska nähdä pelissä jonkinlainen "suhdeympyrä", jossa jokainen kaveri ja ystävä olisi pieni siivu ympyrässä. Laiminlyönnit ja kontaktin vähyys voisivat pienentää siivua ja johtaa pahimmillaan yhteyksien katkeamiseen tai jopa vihamielisen suhteen syntymiseen. Hieman Mercenariesin valtiosuhteiden tyyliin. Tämä olisi tuonut ihan toisenlaista dynamiikka eri tahojen/hahmojen kanssa toimimiseen GTA IV:ssä, kun omilla valinnoilla olisi suora vaikutus henkilöiden suhtautumisessa pelaajaan. Noh, ehkä tämmöistä nähdään saagan jossain tulevassa osassa.
Myös interaktiivisuutta toivoisi katuelämään lisää. Tästä joku jo mainitsikin. Jos Nikolla olisi perussanavalikoimassaan vaikkapa tukku negatiivisia ja samanlainen nippu positiivisia huomioita joihin Liberty Cityn asukkaat reagoisivat kukin tavallaan, tällä saataisiin heti pykälä lisää hauskoja tapahtumia eri persoonalla varustettujen bitticityläisten kanssa. Esimerkiksi hattuilu hodarikauppiaalle jättäisi pelaajan ilman evästä (ei kivaa vähäisellä energialla) tai jonkun ohikulkevan leidin kehuskelu saisi aikaan pienen flirttihetken (tai jopa yhteystiedot, jos niin pitkälle peli osaisi ajatella). Mahdollisuudet olisivat rajattomat. Tämän koodailussa menisi tosin hetki aikaa. =)
Pelimekaniikkaan alkaa hiljalleen tottua, vaikka aiemmin mainitut huomiot häiritsivät edelleen hieman menoa. Suojaan heittäytymisiin olen eritoten tykästynyt. Etenkin suorasta juoksusta maata pitkin suojaan liukuminen on erittäin näyttävän näköinen liike tiukoissa tulitaisteluissa. Olkanapin painaminen hieman ennakkoon suojapaikkaa lähestyessä antaa muutenkin lisävauhtia toimintaan, joten sitä kannattaa käyttää. Ammuskelutkin ovat Nikon liikkumisjäykistelystä huolimatta huomattavasti aiempia osia toimivammin toteutettu ja nyt isommallekin vihulaisporukalle pystyy näyttämään kaapin paikkaa ilman isompaa sähellystä. Tappelut ovat sen verran ontuvaa köpöämistä, että niitä vältellään jos vain suinkin pystytään. Aiemmin mainitsin, että esteiden yli hyppiminen on edelleen heikkoa, vaan tyylikkäästihän Niko useimmat esteet osaa kuitata yli. Harmi vaan, ettei toimintoa ole tehty automaattiseksi, jolloin estehyppelystä olisi päässyt nauttimaan etenkin takaa-ajojen kanssa hieman vapautuneemmin. Tikapuukiipeämisessä automaattisuus olisi ollut myös suotavaa.
Autolla ajoon alkaa myös tottua, vaikka käsijarrukäännökset tahtovat edelleen mennä hieman yli suuremmilla vauhdeilla. Lisäkiihtyvyys ja lisäpito mutkista lähtöihin auttaisi paljon. Vapaa kamerakulma ei myöskään enää suuremmin haittaa, vaikka onhan tuo käsittämätön valinta olla laittamatta valinnaiseksi optioksi pysyvää takakuvakulmaa vakaamman ajovinkkelin saamiseksi. Auton sivuikkunasta ampuminen on suht onnistuneesti toteutettu ja sivuille/taakse-ampuminenkin onnistuu jouheasti oikealla tatilla. Taakse ja sivulleampumisen pieneksi lisätueksi olisi voinut ajatella "autopilottia", joka pitäisi auton aina tiellä ampumisen aikana. Saattaisi olla useimmille ehkä liian helppo lisäapu, mutta korkeimmilla wanted-leveleillä pakoileville autopilotti varmaan kelpaisi. =) Fysiikkapuoli toimii autoissa hyvin ja etenkin renkaiden puhkeamisen jälkeen vanteilla ajaminen on hubaa. Motskarilla tuplavanneluistelu sitäkin kukkeampaa kruisailua.
Paljon onpi pelattavaa jäljellä, mutta tuossa nyt sekalainen nippu irtoaatosta esille. Pelitekninen täydellisyys on GTA-sarjassa vieläkin hakusessa, mutta siitä huolimatta hiekkalaatikkomellasteluun näkyy vain jäävän väkisin koukkuun jos sille antaa mahdollisuuden.
-----------
Lopuksi vielä aiempien jäsenten hauskojen tapahtumien jatkoksi yksi oma, yksi avovaimoni sekä yksi avovaimoni siskon (GTA-fani)miehen tähän astinen pelillinen highlight:
Corcan munkki:
Olin saattamassa Playboy X -hahmoa "The Holland Play" -tehtävässä, kun onnistuin romuttamaan yhteisen menopelin reippaan törmäyksen seurauksena lunastuskuntoon. Läheinen "perusdatsun" näytti kelvolliselta jatkokärrylle, joten lähdin aseen kanssa kuskia ulostamaan, kun taustalla kävelevä sinivuokko hokaa tilanteen ja alkaa elämöidä. Datsunin omistajan noustessa ulos kierrän kameravinkkeliä poliisimiehen suuntaan hahmottaakseni kuinka vaaralliseksi tilanne on käymässä. Poliisimies juoksee vastapäiseltä kadulta ylittämään tietä ja samalla kaistalla vauhdikkaasti ajanut taksi töytäisee vuokkosen komeasti nurin. Hih. Kamojaan asfaltille keräilemään jääneen poliisin lennokas kuperkeikka naurattaa vielä hetken autossakin, kunnes teen turhan huolettomia ratkaisuja ammuskelun suhteen ja takaa-ajoskenaario muuttuu syheröisellä puistoalueella kolmen tähden etsintäkuulutukseksi. Onnistun luistelemaan puistoalueelta selvemmille vesille ja päätän huristella jemmaan "Pay'n'Spray"-mestaan, joka toimisi hyvänä piilopaikkana. En pääse edes lähelle tavoitettani, kun virkavalta tuumaa laittaa hommalle pisteen. Saan pusun takapuskuriin ja auto junttaantuu kivaan poteroon läheisen liikkeen betoniseinien väliin. Ammuskelen blokkaavaa poliisiautoa tuulilasin täyteen lyijyä ja pakittelen samalla niin maan perusteellisesti, vaan eihän siitä mitään tule kun lisää poliisia puskee pihaan ja kasan jatkoksi. Siellä noin viiden poliisiauton sumpussa ruimin ympäriinsä itselleni kiroillen, että tännekö sitä pitää ihmisen elo päättyä...yhtäkkiä yksi taaemmista poliisiautoista räjähtää ja syntyy melkoinen ketjuräjähdysten sarja, kun lähes kaikki autot räjähtävät vuoronperään ilmaan. Ihmettelen miksi olen vieläkin hengissä, nousen pikaseen autosta ja kirmaan miehenkorkuiselle reuna-aidalle muutaman eloonjääneen vuokkosen ammuskellessa persposkiani hajalle. Pääsen hyppäämään aidan yli, kun ruutuun tulee ilmoitus Playboyn menehtymisestä (ilmeisesti auton ulkopuolelle). Selviän etsintäkuulutuksesta autonvaihdolla ja hakualueen ulkopuolelle tuhatta ja sataa ajaneena, terveyspalkin näyttäessä sitä pienintä mahdollista lukemaa. Phuuh. Lähes toivottomasta tilanteesta selvittiin kuin ihmeen kaupalla, mutta kaveri menehtyi reissulle. RIP.
Avovaimon eka kerta:
Opastelin avokkia ihan ekan kerran ohjaamaan, liikuttelemaan ja ampumaan Nikolla auton kera sekä ilman, kun tuumaa ottaa heti ensitöikseen kolmiovisen limusiinin testikierroksen alle. Moisella rymistelyllä ei ole ihme, että kohta onpi poliisiyksikkö huudattelemassa pilliään. Sehän ei menoa haitannut, kunnes soikeaksi kolhuteltu limo alkaa savutella. Suosittelen vaihtamaan pako-autoa. Tyty ottaa vinkistä vaarin, täräyttää ökyautonsa lähimpään puuhun, nousee pihalle ja päättää ottaa lähimmän taksin privaattikäyttöön. Siinä repii taksikuljettajan ulos ja istuu autoon. Ei osannut tyttö heti lähteä liikkeelle ja niinpä taksikuljettaja viskaa tämän autosta pihalle tarjoillen jatkopaloiksi nohevaa nyrkkiottelua. Samalla poliisisetä tulee pidättämään tytyä aseella osoittaen. Tässä vaiheessa iskee jo pikkupaniikki päälle. Kerroin, että elä jää pidätettäväksi kun ei ole pakko...ja sittenpä läksi avovaimo yöjuoksulle. =) Alkaa hirmuinen ympäriinsä ravaaminen, kun ei oikein tiedä mihin pitäisi mennä, niin ottaa sitten itse poliisiauton haltuun (onnekkaasti molemmat poliisit olivat ulkona autosta) ja lähtee huristelemaan kirjaimellisesti hippulat vinkuen karkusalle. Ennenkuin kumpikaan meistä ennättää juhlistaa koomista tapahtumaketjua, tyty rysäyttää onnensa povekkailla kukkuloilla suoraan liikennejakajaan. Niko tietty iskeytyy tuulilasista läpi moninkerroin asfaltille ja puutuu siihen. Hiphei. Pelinaisen yritys kuitenkin.
GTA-fani tekee keltanokat
Perhetapaamisella avovaimon siskon mies kehaisi ennen pelejä diggaavansa kovasti GTA-sarjaa pelaillen edelleen tietokoneella GTA SA:ta. Juteltiin tovi konsoliohjauksen eroista ja kiroista suhteessa PC-pelaamineen ja homma lähti pienen totuttelun jälkeen hiljalleen liikkeelle myös XO-ohjaimella. Jatkettiin sen hetkistä päätarinaa ja tehtävänä oli listiä yksi prätkäheppu (en spoilaa tarinaa tämän pidemmälle), joka piti ensin ajaa kiinni + hoidella motoristikavereineen. Yrityksiä tarvittiin lukuisia kunnes pitkähkö takaa-ajo saatiin hoidettua läpi. Tulisotasille päästyä tähtäysmekaniikka ei ollut kaverilla vielä täysin selkärangassa ja neuvoin ottamaan hieman etäisyyttä puistossa puiden takana aseineen kyykkiviin motskariheppuihin. Näin tehtiin. Kavereiden matkan päästä ampumiseen meni k-a-u-n aikaa, eikä sittenkään saatu kaikkia hoidettua. Kokeili välillä mennä vähän lähemmäksi, mutta joutui peruuttamaan sarjatulen alla takaisin kauemmaksi. Suojapaikkaa ei ollut, ja energiat alkoi olla kuivissa, joten turvallisuuden vuoksi parin kaverin lopullisia ratkaisuosumia odoteltiin lähemmäs kymmenen minuuttia. Tehtävä saatiin pitkän istuskelun jälkeen kuitattua ja kaveri keräsi aseet, rahat, otti yhden harrikoista ja kaasutteli liukkaan nurmikkoisella puistoalueella epäonnekkaasti päin puuta. Niko haukkaa turpanurmet ja kuolla kupsahtaa. Tuumattiin siinä hölmistyneenä molemmat, ettei tainnut lopputulos olla ihan kaiken tämän hinkkaamisen väärti. Hymyssä suin otti saman tehtävä vielä kerran uudestaan ja tällä kertaa veti sen tyylikkäästi läpi. Oppiminen on aito asia.
GTA IV:ssä näkyy tällaista pientä kohtalon kakkimaa irtoavan aina silloin tällöin. Lähes kaikissa kohkaustapauksissa suu taaplaa kääntyä enemmän hymyyn kuin mutrulle, mikä laskettakoon (mille tahansa) pelille positiiviseksi eduksi.
Ymmärrän kyllä ettei aseita voi olla inventoryssä rajatonta määrää, mutta eikö aikuinen ex-sotilas voisi vaikka halutessaan kantaa sekä uzi-henkistä konepistoolia, että mp5:sta?
Miksi kantaa kahta asetta, jotka molemmat käyttävät samaa 9x19 patruunaa? Koska pelin Uzi on heikompi kuin MP5, se ei ole .45 ACP tai .41 AE-versio. Tuskin se myöskään on .22 LR, koska luodit läpäisevät auton tuulilasin (mitä .22 LR ei tee, ainakaan noin lyhyestä piipusta). (ja kyllä, tiedän, että MP5:stä on 10 mm ja .40 S&W variantit, peleissä MP5 on vaan juurikin poikkeuksetta se yleisin 9x19 versio)
Käsikranaatit ovat hauskasti toteutettuja pelissä, ne ovat pelastaneet monesti, kun on selkä seinää vasten ja tusina vihollista edessä. Auton ikkunasta niiden kylväminen on sekin innovatiivinen lisäys, museotehtävän pako takaa-ajajilta päättyi 2 korttelin ja 2 kranaatin matkalla.
Pelissä sattuu jatkuvasti huvittavia tilanteita, joita euphoria engine korostaa. Poliisia paetessa, risteyksessä kääntyessä osuin taksin perään, ja taksi osui ulkokaarteen puolella kadun varressa auton takakonttiin kurkkineeseen sivulliseen. Tämä sinkoutui autonsa yli, oman securicarini valkoiseen kylkeen jättäen verisen läiskän, ja tämän jälkeen jäi takaa-ajavan poliisin yliajamaksi.
Miksei tässä pelissä ole replay- ja videotallennustoimintoa
Peliin todella soisi täällä aiemminkin mainitut tarkistuspisteet tehtäväpaikoille, ettei epäonnisen keikan jälkeen tarvitsisi taas ajaa sitä 20 kilometriä kaupungin toiseen päähän saman tehtävän vuoksi. Pitkät välimatkat ja väkinäinen edestakaisin huristelu vievät liikaa energiaa toiminnalta.
Tuohon juuri on tullut suuri parannut sitten edellisen osan. Kai olet huomannut, että aina kusahtaneen mission jälkeen saat tekstiviestin, jonka kautta pääsee yhdellä napinpainalluksella takaisin tehtävän alkuun. Varsinkin San Andreaksessa sai useinkin ajaa suu mutrulla sieltä landelta takaisin kaupunkiin tehtävän alkuun, ja heti takaisin - ilman navigaattoria - jollain rekalla, kun ei siellä maalla muitakaan kulkuneuvoja ilmeisesti tunnettu. Näihin ramppaamisiin kului aikaa aivan tolkuttomasti ja nykyään tuon ravaamisen saa vältettyä kätevästi yhdellä painalluksella.
Eli tuota en itse niin tarpeellisena näkisi - loppujen lopuksi kuitenkin tehtävät ovat melko lyhyitä ja lähes aina ne menee läpi sillä toisella yrittämällä hiotumman taktiikan kera.
Tuohon juuri on tullut suuri parannut sitten edellisen osan. Kai olet huomannut, että aina kusahtaneen mission jälkeen saat tekstiviestin, jonka kautta pääsee yhdellä napinpainalluksella takaisin tehtävän alkuun.
Jees, tuota osaiskohan joku auttaa. On seuraavanlainen ongelma:
SPOILER !!
Eli oon tehny nyt sen The Puerto Rican Connection -tehtävän. Sen jälkeen tuli viesti ja karttaan ilmestyi ?, aivan etelään. Tämän jälkeen menin sen yhen testosteroni-hirviön kämpille tekemään sitä Out of the closet-tehtävää. Sieltä kämpiltä menin netti-kahvilaan ja jätin ilmoitukseni tälle French Tomille. Tämän jälkeen menin tallentamaan.
No French Tomilta tuli palautetta, missä hän kertoi, että haluaisi tavata kahvilassa blaa, blaa , blaa.
MUTTA, kun menen kahvilaan (hänen antamaansa aikaan) tätä heppua ei siellä näy. No menenpä sitten kysymysmerkin luo, jos siellä olisi jotain tehtävää, mutta kävelen suoraan läpi siitä keltaisesta hakasesta enkä saa kehenkään mitään yhteyttä - puhelut menevät suoraan vastaajiin.
Eli mitä helvettiä teen ? Pitääkö aloittaa koko peli alusta ??
Ja tuohon edestakas ajamiseen on keksitty tähän peliin taksit. Itse käytän niitä melkein koko ajan. Ei se ole kuin 15-55$/matka ja menee parissa sekassa, kun painaa äksää pari kertaa(en tiedä mikä se nappi on boxilla?).
Tuohon juuri on tullut suuri parannut sitten edellisen osan. Kai olet huomannut, että aina kusahtaneen mission jälkeen saat tekstiviestin, jonka kautta pääsee yhdellä napinpainalluksella takaisin tehtävän alkuun. Varsinkin San Andreaksessa sai useinkin ajaa suu mutrulla sieltä landelta takaisin kaupunkiin tehtävän alkuun, ja heti takaisin - ilman navigaattoria - jollain rekalla, kun ei siellä maalla muitakaan kulkuneuvoja ilmeisesti tunnettu. Näihin ramppaamisiin kului aikaa aivan tolkuttomasti ja nykyään tuon ravaamisen saa vältettyä kätevästi yhdellä painalluksella.
Eli tuota en itse niin tarpeellisena näkisi - loppujen lopuksi kuitenkin tehtävät ovat melko lyhyitä ja lähes aina ne menee läpi sillä toisella yrittämällä hiotumman taktiikan kera.
Edistystä on toki tapahtunut, ja tuo tekstiviestihomma on hyvä kopiointi Saints Row'sta. Edelleen kuitenkin täytyy usein hinkata uudelleen matka tuolta paikalta, jolta tehtävä saadaan, tehtävän suorituspaikalle. Kyllähän tuo pidemmän päälle vähän alkaa puuduttaa, jos joutuu saarelta toiselle ja kaupunkia edestakaisin jatkuvalla syötöllä kaahailemaan. Taksit on ihan jees, vaikkakin hiukan hidas ratkaisu. Äskenkin vähän aikaa katselin muualle, ja taksikuskin ruojake menetti kiinnostuksensa minuun odoteltuaan pari sekuntia paikoillaan. Yritin uutta taksia soittaa, mutta Romanilta tuli tyly "Sorry cousin". Noh, tulipahan muilutettua taksikuski.
Tuohon juuri on tullut suuri parannut sitten edellisen osan. Kai olet huomannut, että aina kusahtaneen mission jälkeen saat tekstiviestin, jonka kautta pääsee yhdellä napinpainalluksella takaisin tehtävän alkuun.
Tarkoitin tuossa yllä nimenomaan suoraan itse tehtävään pääsyä ilman edeltävää ajomatkaa tehtäväpaikalle. Usein kun matka tehtäväpaikalle voi olla jopa yhtä pitkä kuin itse tehtävä, niin olisi kiva jos siihen pääsisi suoraan ilman pitkäksikin venyviä ajomatkoja. Pieleen menneiden tehtävien "tekstiviestiuusinta" on kyllä noin muuten huomattava parannus edellisiin osiin.
Vaikuttaa melko onnettomalta tuo PS3 GTA jos ongelmia on kokoajan jonkun asian suhteen, miten tuollaista voi edes laskea markkinoille? Jos jossakin muussa asiassa olisi yhtä paljon ongelmia uudesta lähtien ei jengi sitä pitkää kattelisi mutta kun on kyse odotetusta pelistä niin sitä pelataan vaikka grafiikka nykii ja nettipeli ei toimi jne. Tosin minkäs sille voi itse tehdä mutta jotakin pitäisi ostajallakin olla oikeuksia noissa. Jos peli ei pelaa niin se pitäisi voida palauttaa koska mitäs sellasella tekee. Päivityskin pitäisi tulla pika pikaa tuollaiseen eikä vasta sitten joskus...
Itte en ole vielä tuota peliä ostanut kun odottelen, että jollakin menee siihen hermot ja vie sen vaihtariin
Ainakin toistaseksi peli on ollut kovin tylsä. Grafiikka on omasta mielestäni huono, ehkä hieman parempi kuin Folkloren grafiikka, mutta folklore vie silti voiton värikkyydellään. Gta:issa on aina tämä alkukankeus, tehtävät ovat perseestä eikä paikkoja opi muistamaan (joka muuttuu aikoinaan).. Mutta nyt on silti aika monta tuntia takana ja silti aika tylsää pelattavaa. Autojen ohjattavuus on realistisempaa, mutta se syökin sitä vanhaa fiilistä. Kamera ajettaessa on aika persiistä myös...