Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Täällä ainakin pelataan ensin yksinpeli rauhassa ja ajatuksen kanssa läpi ennen nettipeleihin siirtymistä..jospa jotkut muutkin tekevät samoin..

Se on varmasti yksi syy. Toinen syy on varmasti huonosti toteutettu aulasysteemi ja se, ettei käsittääkseni peleihin voi liittyä kesken. Luulen, että pelaajia on todellisuudessa paljon, mutta heidät on ripoteltu syystä tai toisesta moneen eri aulaan. Toivottavasti jossain vaiheessa tule kunnon aulajärjestelmä, josta pääsee itse valitsemaan pelin johon liittyy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Se on varmasti yksi syy. Toinen syy on varmasti huonosti toteutettu aulasysteemi ja se, ettei käsittääkseni peleihin voi liittyä kesken. Luulen, että pelaajia on todellisuudessa paljon, mutta heidät on ripoteltu syystä tai toisesta moneen eri aulaan. Toivottavasti jossain vaiheessa tule kunnon aulajärjestelmä, josta pääsee itse valitsemaan pelin johon liittyy.

Joihinkin pelimuotoihin voi liittyä kesken. kaikkiin ei.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Eräästä prätkätehtävästä napsahti ajotakki ja farkut. Sitä ennen tuli pitkään heitettyä keikkaa tyylikkäästi puku päällä :D

Joo toi mulla on kans... Sit on se roskakuski puku, commando pipo pannkiryöstöstä ja sit joku Statue of Happiness paita... Mut siinäpä ne "erikoiset"...

Hele sanoi:
Niin, aurinkolaseja ei ilmeisesti saa muualta kuin Russian Shopista..? Nekin ovat aivan kauhean näköisiä. :cool: <-- Tuollaiset ne pitäisi olla. :D

Sais kyl olla jotain muuta kuin ne kaks pullonpohja lasia sieltä Russian Shopista... Jotku kunnon Rekkamies/gestapo lasit ei olis pahitteeks.. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jeh, nyt kumpaakin versiota tullu pelailtua. xo:lla vga piuhalla ja ps3:lla hdmi:llä. Täytyy sanoo, että PS3:n versio näyttää aika karulta, kauheeta blurraysta, ei AA:ta ja tuntus pyörivän huonommin. Sai taas pettyä PS3:een. Eli se on sääntö eikä poikkeus, että kantsii hommata xo versio aina multareissa..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Totta mooses, audion ja kuvan voi laittaa tulemaan erikseen minkä vaan liittimen kautta. Sääli vaan että ne sitten tulee vaan sieltä yhdestä liittimestä. Itse tarvitsisin välillä sekä analogista että digitaalista audiota.
Tuohon saisivat kyllä Sonyllä pikaisesti tehdä päivityksen, että audiotulona voisi olla yhtäaikaa HDMI ja optinen. Itsekin pelailen yleensä television kaiuttimien välityksellä, mutta joskus vakavampien pelisessioiden äänet haluaisi kuuluvan kotiteatterilaitteiston kautta samoin kuin pleikkarilla kuunneltavat Mp3 musiikit. Tuntuu niin järjettömältä joka kerta muokata audioasetukset uusiksi, kun ihan hyvin olisivat voineet laittaa mahdolliseksi pitää optista lähtöä aina käytössä kuten PS2:ssakin oli.

Toinen asia..
Mistä valikoista sinne verkkopeliin pääsee?
Ensin kun ei yhdistynyt koko verkkoon luulin että tuolta Stats Network valikoista pääsisi myös verkkopeliin, mutta sieltä näkeekin vain muiden pelaajien pisteet.
Mistä siis pääsee kartuttamaan omaa pistesaldoa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kävin tossa Brucien ja sen muijien kanssa ajelulla veneellä, niin Brucie käski ajaa Statue Of Liberty:n luokse, vaikka se taitaa olla pelissä Statue Of Happiness. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jeh, nyt kumpaakin versiota tullu pelailtua. xo:lla vga piuhalla ja ps3:lla hdmi:llä. Täytyy sanoo, että PS3:n versio näyttää aika karulta, kauheeta blurraysta, ei AA:ta ja tuntus pyörivän huonommin. Sai taas pettyä PS3:een. Eli se on sääntö eikä poikkeus, että kantsii hommata xo versio aina multareissa..

" For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. "

IGN begs to differ.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Pelaatteko "automaatti tähtäys" päällä vai olenko vain aivan surkea?

Automaattitähtäys päällä. Saisivat kaikki muut räiskintäpelit ottaa kyllä tästä mallia - erinomaisen hauskaa puuhaa.

En saa mitään "roolipelimäisiä" fiiliksiä mistään ammuskelupeleistä - en se ole "minä" siellä ammuskelemassa, vaan pelin pro-assassin hahmo. Ja jumankeuta jos se hahmo ei osu 3 metrin päässä olevaan ukkoon, niin kyllä siinä immersio kärsii ja pahasti. Jos sitten taas ajatellaan jotain urheiluhenkistä FPS:ää, kuten vaikka counter-strikeä, asia on tietysti eri juttu - mutta enpä sellaisista peleistä nykyisin kyllä piittaakaan...ehkä on tullut laiskaksi kun tykkää että pelihahmo hoitaa sen nysväyksen ja itse vaan määräilee että minnepäin mennään :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Toinen asia..
Mistä valikoista sinne verkkopeliin pääsee?
Ensin kun ei yhdistynyt koko verkkoon luulin että tuolta Stats Network valikoista pääsisi myös verkkopeliin, mutta sieltä näkeekin vain muiden pelaajien pisteet.
Mistä siis pääsee kartuttamaan omaa pistesaldoa?

Ristiohjaimesta työnnä ylös päin jolloin se puhelin avautuu ja sieltä valitset multiplayer ja siinä on sitten eri valikkoja vielä
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

" For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. "

IGN begs to differ.

Jeps... tiedä sitten millä silmillä ovat pelailleet. Ero on kumminkin aika selkeä. Enkä ole mikään boxi fanittaja, vaan omistan kummatkin koneet. Mutta kun ostaa ps3:lle pelin saa aina siihen pettyä kun vertaa xo:n vastaavaan...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Palopa viimeistään äsken hermot
Se tehtävä jossa pitää jahdata niitä kahta motoristia pitkin metrotunnelia oli kyllä arsesta.Jotenki aina onnistuin vetämään sillä homosohvalla turvalleni ja eikö ne esa ja vesa päässeet karkuun.Lopulta,sain jo toisen hyvissä ajoin hengiltä..Sitten taas mopo karkas ja olin mahallaan.Siinä vaiheessa oltiin jo ulkosalla mutta sillalla,joten eiku sillalta alas hypäten.Juosten ei perässä pysyny joten voihkin auton.Kuin ihmeen kaupalla kaveri ei päässy karkuun ja varmistin sen kuoleman ajamalla päälle maasturilla sen mitä siitä paskasta irti sai:D

Oikeesti...ei ollu lasten kuunneltavaa:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Teille, jotka olette valineet Dwayne / Playboy X -asiassa:

Kumman tapoitte? Itse päädyin tappamaan Playboy X:n, joka oli helpon helppo operaatio. Sain myös hienon uuden safehousen.

Itekkin tapoin
Playboyn. Jatkossa taitaa saada tehtäviä Dwayneltä, ja tehtävissä pyydettyä apua, jolloin se lähettää backuppeja. Ja saihan sitten sen playboyn talon, jonka isolta parvekkeelta on kiva sniputella jalankulkijoita :)
Just Malorie soitti ja piti käydä hakemassa Roman turvaan kun oli Dimitrin joukot kaapanneet sen, oli taas aika kovaa räiskintaa koko tehtävä, ja lopussa snipulla pomoa päähän. Nyt pitäis käydä ostamassa puku ja mennä työhaastatteluun jossa tappaa sen yhen tyypin, jonka Michellen pomo pyysi tappamaan, tai siis eihän se olekkaa Michelle ;)

Lisää vaatteita kaipaisi kyllä. Ois siistiä vaihella, välillä puku, välillä jotkut löysät housut tai sortsit, tpaita, lippis ja jotkut ray banit. Ois cool. Toinen juttu joka ärsyttää on autopaikkojen vähyys. Safehousejen edessä vaan 2 paikkaa.
Itelläkin noita urheilu autoja on muutamat tullu ja haluis niitä säilyttää. Nyt on Playboyn talon edessä Corvette ja Comet ja Bohanin Safehousen edessä on Bunshee. Corveten ja Bunsheen löysin kadulta ja toi Comet on saatu Brucelta. Bohanin talolla parkkiruudussa on myös helitourssin helikopteri :)
Mutta jonkun parkkihallin tms. toivois niin vois noita "parempia" autoja ja mp:eitä säilöä enemmänkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom