Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Missä niitä prostituoituja voi käydä kiksauttamassa. Strip clubilla ei saa kuin sylitanssin tytöiltä. Sit ne nettitytöt ei oo koskaan lähteny deiteille vaikka oon yrittäny kaikkia. Michelleltä sain mut se olikin niin dorka.
Kyllä ne jotkut nettitytöt lähtee. Itsellä tosin vasta ensimmäiset nettitreffit tulossa.

Ja tuleehan sieltä vielä
Kate, irkkuveljesten sisko.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Hiljaa ruojat. Mitä vähät päässyt tuota testailemaan, niin Ruslanan viisuvoittokappale ja Queenin One vision kyllä nostavat fiilikset kattoon, kun alkusoinnut kajahtaa. :D

NIMENOMAAN! Olin jo muutaman päivän ajan Vladivostok FM:ää kuunnellessa pohtinut; "Miten tämä kuulostaa NIIN Euroviisuilta?? :D"
Katsoin sitten ohjekirjasta biisilistan, ja löysin kappaleen tuubista. Vuoden 2004 voittaja, Ukrainasta tosiaan :) Ei hassumpi biisi ollenkaan.
Itsellä tulee muutenkin kuunneltua ylivoimaisesti eniten Vladivostokia.

Nyt pelattuna aikalailla pyöreät 50%, loistavaa mättöä ollut. Ainoa hyvin lievästi valittamisenarvoinen asia on tuo tehtävien samankaltaisuus. Noo, mutta mainiota GTA-henkeä peli pursuaa ylitsevuotavasti. Kouluarvosanana antaisin - 10- :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ekan saaren yläosass lähellä toista tukikohtaa, käppäilee huoria. Torvee tööttäämällä, ite kävin kiksauttaan sillan varjossa 70$ setin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Huomasin taas tuossa hauskan yksityiskohdan. Jäätelöautossa oli vissin noin 5 tuttua sävelmää jäätelö auton "tunnarina". Hauskana yksityiskohtana tempo mitä kovempaa ajoin.

Joo itse huomannut kanssa saman. Yksi niistä ainakin muistaakseni ollut Home Alone ykkösen tunnarina.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Tulipahan nyt vedettyä läpi peli.. En tosin 100%. Nyt voi alkaa keskittyy nettipelaamiseen paljon enemmän, vaikka kyllä yksinpelissäkin riittää tekemistä.. Kaikki sivutehtävät yms. vielä :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Hmm, harmin paikka. Huomasin nimittäin juuri että ainakin itselläni esiintyi huomattavaa lagia, kun poliiseja alkoi roikkua perässä useampia (puhun siis yksinpelistä). :(Onko kellään muulla esiintynyt PS3 versiossa samaa ongelmaa (valitan, en jaksa lukea kaikkia 122 sivua)? Nettipeliäkin pitäisi jossain välissä ehtiä testaamaan, mutta kun yksinpelistäkin vasta noin 25% läpäisty.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Sattui hyvin kun lensin kopterilla niin korkealle kuin pääsin ja hyppäsin veden yläpuolella alas, kaveri putoaa ties kuinka kauan ja suoraan jonkun veneen kannelle...aika huonoa tuuria.. meinasin kyllä kuolla nauruun
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Hmm, harmin paikka. Huomasin nimittäin juuri että ainakin itselläni esiintyi huomattavaa lagia, kun poliiseja alkoi roikkua perässä useampia (puhun siis yksinpelistä). :(Onko kellään muulla esiintynyt PS3 versiossa samaa ongelmaa (valitan, en jaksa lukea kaikkia 122 sivua)? Nettipeliäkin pitäisi jossain välissä ehtiä testaamaan, mutta kun yksinpelistäkin vasta noin 25% läpäisty.

Kyllähän sitä esiintyy vaikka kaikki fanipojat ei täällä asiaa myönnäkään :rolleyes: Yleensä lagi on sellaista 20fps mutta tänään kun riehuin kunnolla niin tuli ihan järjetöntä lagia. 4-5fps ja kesti oikeesti ties kuinka kauan. Ei se nyt oikein mukavaa ole.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mitäköhän kummaa. Latasin ton päivityksen ja nyt pelatessa yksinpeliä en pääse mihinkään tehtävään. Tarjolla olis kuitenkin Ray, Francis ja Bernie :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mitäköhän tuon päivityksen on tarkoitus korjata? Vielä en ole huomannut mitään korjaantuneen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

on se kyllä kiva pitkästä aikaa vääntää jotain peliä oikein kunnolla.
nyt on kolme päivää pelattu 10t/pvä tahdilla:D
ei tarina vielä läpi ole, on kyllä tainnut tulla tehtyä aika paljon sivutehtäviä koska prosentit on jo nyt n.65%.
hiukan harmittaa kun ei sitä "vedä tarina läpi alle 30t" achia saa mutta väliäkö siitä.

sitten jos ja kun tarinan pääsen läpi on vielä aika paljon tekemistä jos saavutukset haluaa.
menee varmaan toiset 30t vielä.
tosin niitä hyppyjä ja puluja en ala etsimään edes kartan kanssa.

on muuten tämä special editionin soundtrack levy ihan jees räpäytys albumi, on siinä tosin muutakin mutta tuntuu olevan 80% räppiä.
onneksi sentään hyvää sellaista.

näkeekö sitä muuten jostain kuinka monta niitä random tyyppejä on löytänyt ja kuinka monta niitä on yhteensä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

on se kyllä kiva pitkästä aikaa vääntää jotain peliä oikein kunnolla.
nyt on kolme päivää pelattu 10t/pvä tahdilla:D
ei tarina vielä läpi ole, on kyllä tainnut tulla tehtyä aika paljon sivutehtäviä koska prosentit on jo nyt n.65%.
hiukan harmittaa kun ei sitä "vedä tarina läpi alle 30t" achia saa mutta väliäkö siitä.

sitten jos ja kun tarinan pääsen läpi on vielä aika paljon tekemistä jos saavutukset haluaa.
menee varmaan toiset 30t vielä.
tosin niitä hyppyjä ja puluja en ala etsimään edes kartan kanssa.

on muuten tämä special editionin soundtrack levy ihan jees räpäytys albumi, on siinä tosin muutakin mutta tuntuu olevan 80% räppiä.
onneksi sentään hyvää sellaista.

näkeekö sitä muuten jostain kuinka monta niitä random tyyppejä on löytänyt ja kuinka monta niitä on yhteensä?

Sen kuinka monta on löytänyt näkee jostain sieltä Statseista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

katsonut monesti läpi mutta kun ei vaan osu silmään.
missä kategoriassa sen pitäisi olla?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

NIMENOMAAN! Olin jo muutaman päivän ajan Vladivostok FM:ää kuunnellessa pohtinut; "Miten tämä kuulostaa NIIN Euroviisuilta?? :D"
Katsoin sitten ohjekirjasta biisilistan, ja löysin kappaleen tuubista. Vuoden 2004 voittaja, Ukrainasta tosiaan :) Ei hassumpi biisi ollenkaan.
Itsellä tulee muutenkin kuunneltua ylivoimaisesti eniten Vladivostokia.
Itsekkin pidin kyseistä biisiä niin pirun tuttuna, että piti myös tsekata ZiTin kautta, ja Ruslanahan sieltä paukahti. Ja myös Vladivostok FM soi myös itsellä eniten radiossa. (eniten hyviä biisejä, LRR:llä toiseksi eniten)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mistä tuolta social clubista näkee noita tilastoja? Ainoat jotka näen on nuo physical challenget ja zittejä ei ole tuolla yhtään vaikka monta olen tilannut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mistä tuolta social clubista näkee noita tilastoja? Ainoat jotka näen on nuo physical challenget ja zittejä ei ole tuolla yhtään vaikka monta olen tilannut.

Mua kiinnostas kans nämä. Jokuhan sano, että näkee omat statsit jne. mutta en mä ainakaan mitään tuolta löydä :S
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Joo, aika mielenkiintoinen oli kyllä toi päivitys. Aikaisemmin nettipeli toimi sentään suhteellisen hyvin, mitä nyt hyytyi aika usein siihen "loading..."-ruutuun jossain välissä. Päivityksen jälkeen homma toimi muuten mainiosti, mutta heti pelin alettua yhteys katkesi ja homma jatkui yksinpelistä. Kokeilin ehkä viis kertaa ennen lätkämatsin alkua ja joka kerta kävi noin. Noh, pitänee testailla vielä huomenissa, josko tuo olisi ollut vain väliaikaista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mua kiinnostas kans nämä. Jokuhan sano, että näkee omat statsit jne. mutta en mä ainakaan mitään tuolta löydä :S

sama täällä, saitti sanoo että "sorry pitää olla pelattu kopip gta:sta ja yhdistetty ps networkkiin"

noh oon linkittäny ton network id:n jo about kymmenen kertaa ongelmitta ja käynyt pelaamassa netissä sen jälkeen mm freemodea, yhden biisin yksinpelissä tolla ZIT:illa hakenut mutta mitään en tuolta social clubista voi katsoa:mad:

edit: viimeinkin rupesi toimimaan toi socialclub ton päivityksen jälkeen.
tosin sanoo etten olisi pelannut tarinaa läpi vaikka olenkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom