Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jokos tämä on tullut PC:lle?
Ei vielä, ilmestyy kuitenkin n. kuukauden sisään. 18. marraskuuta on "virallinen" julkaisupäivä, mutta huhujen mukaan peli saattaa lipsua joulukuun alkuun.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mulla ja kaikilla muilla keitten kanssa olen tätä pelannut päivityksen jälkeen on ilmennyt sama probleema. Bomb da base 2 ssa kun pääsee laivalle, niin se heittää loadingiin, ja sitten yksinplayeriin. Toivottavasti päivittäis nopee, koska LBP:n ilmestyessä loppuu tän pelin pelaus luultavasti pitkäks aikaan mun osalta. :(:confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Mulla ja kaikilla muilla keitten kanssa olen tätä pelannut päivityksen jälkeen on ilmennyt sama probleema. Bomb da base 2 ssa kun pääsee laivalle, niin se heittää loadingiin, ja sitten yksinplayeriin. Toivottavasti päivittäis nopee, koska LBP:n ilmestyessä loppuu tän pelin pelaus luultavasti pitkäks aikaan mun osalta. :(:confused:
Ei ainakaan mulla ole ongelmia tuon kanssa. Tosin en sitte tiedä jos pelaajamäärä vaikuttaa. Ite pelannu päivityksen jälkeen vain kaksin tota pelimuotoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kyllä noiden Coopien pitäisi toimia ihan oikein. On tullut tahkottua kertaalleen kukin lävitse päivityksen jälkeen, eikä ongelmia ollut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kyllä noiden Coopien pitäisi toimia ihan oikein. On tullut tahkottua kertaalleen kukin lävitse päivityksen jälkeen, eikä ongelmia ollut.

Ei mulla vaan toimi, ja kun luin muita foorumeja, niin täysin samaa ongelmaa on ilmennyt. Vaikuttaakohan mitenkään trophyjen saatavuuteen yksinpelissä, jos poistan installauksen ja päivityksen? Ja tähän menessä oon ainakin yli 5 kertaa pelannu, ja kattonu että heti kun joku pääsee sen laivan läheisyyteen niin lentää ulos pelistä. :mad::(
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Sanokaapa että mistä tietää onko joku peli ranked vai unranked? Summassako pitää arvata vaan kun nuita trophyja voi saada vain ranked jutuissa?

Ja sitte vielä semmosta että onko tossa nettipelissä jumalatonta lagia vai mikä on kun en muka saa tapettua ketään. Esim. eilen Team Deathmatchissa repesin kun joku jätkä tappo mut parilla laukauksella ja sitten kun synnyin uudelleen niin joku siellä ei tehnyt mitään seisoi vaan. Noh, ammuin sitä sitten pari lipasta ja sitten vasta kuoli. :) En tajua tota moniinpeliä miten voi olla niin vaikeaa tappaa jotakin. Olen koittanu myös headshotteja mutta ei vaan kuole muka. Aina pistän tähtäimen pään kohalle niin ei muka osu ja painan vielä kaiken lisäksi R3 näppäintä eli se tähtäys. Alkaa naurattamaan jo tämä touhu ku en osu muka.

Cod 4:ssäkin olen ihan hyvä pelaamaan niin ei se nyt voi siitä johtua kyllä että en vain osaa kun kerta tosiaan on käynyt myös niin että joku seisonut paikallaan ja olen ampunut pari lipasta että on kuollut. Ei tätä moninpeliä jaksa todellakaan, jos tämmöstä vauhtia jatkuu. Kerrankin kuolin yhessä pelissä 24 kertaa ja tapoin 6.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

olihan se sittenki ihan helppo trophy, missä pitää saada kolmella tikalla 180. piti vaa heittää kaikki kolme tikkaa double20.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ei kyllä ole järkeä pelata GTA:ta räiskintänä. Sitä varten on muita pelejä. Ei tommosen takia tarvi hermojaan menettää.
En minä olekaan räiskintänä pelaamassa mutta varmaan ymmärrät että se on pakko ampua kun muutkin ampuvat minua ja jos meinaan trophyja saada niin se on ammuttava. Siis ongelma on kun en saa tapettua ketään, en minä nyt huvikseni jaksa nettipeliin mennä jollain autolla ajamaan pitkin kaupunkia. Sitä varten voin mennä yksinpeliin mellastamaan.

Mutta siis peli on käytännössä itsellä täysin pelikelvoton kun kukaan ei kuole laukauksista. Ei se motivoi pelaamaan kovin kun kuolen käytännössä varmasti kun joku alkaa ampua ja itse en saa ammuttua ketään. Varmaan kerrankin tuli about 10 kuolemaa putkeen. Yleensä kun saan tapettua jonkun niin sillä vastustajalla on jo valmiiksi enkat aika vähissä. Että onko tietoa jollain mikä on vikana tässä? Ei pitäisi johtua omasta netistä kun cod sun muut toimii loistavasti ja 8/1 nopeus on varmasti tarpeeksi iso. Vai voiko kyse olla siitä että olen vain sattunut menemään semmosiin peleihin joiden hostilla on paska yhteys?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Pyydä joku kaveri maalitauluks. Hankala muuten on tappaa 20 kertaa pistoolilla yhden rundin aikana.

GTA:n nettipeli on hyvä vain ja ainoastaan silloin kun on monen kaverin kanssa voice chat pc:llä. Silloin pelaamisessa on edes jotain järkeä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Pyydä joku kaveri maalitauluks. Hankala muuten on tappaa 20 kertaa pistoolilla yhden rundin aikana.

GTA:n nettipeli on hyvä, vain ja ainoastaan silloin, kun on monen kaverin kanssa voice chat pc:llä. Silloin pelaamisessa on edes jotain järkeä.
No kai se on kokeiltava noin mutta on siinä aika hemmetin monta muutakin trophya jotka varmasti saisin joskus jos pystyisin pelaamaan peliä kuin vaikka cod tai bad company. Taitaa olla nuissa servereissä jotain vikaa tai sitten vain olen sattunut aina huonoon peliin jossa on surkea yhteys. Toiset pistelee headshotteja jatkuvasti kun vaan näkee mut ja sitten kun itellä on avoin paikka ampua headshot nii ei osu päähän vaikka ampus koko lippaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Sanokaas mistä tässä pelissä tietää että onko moninpelisessio ranked vai unranked? Jossain trophy guidessakin oli että täytyy olla ranked matsi jos haluaa saada niitä. En vaan ole löytänyt mistään semmosta infoa missä näkyisi onko ranked vai unranked. Sain sen trophyn että "tapa 5 vihollista vastustajan joukkueesta" mutta tein ton varmaa 3 kertaa ennen kuin tuli. Taisi olla syynä se että oli unranked servu mutta mistä sen tietää?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Sanokaas mistä tässä pelissä tietää että onko moninpelisessio ranked vai unranked? Jossain trophy guidessakin oli että täytyy olla ranked matsi jos haluaa saada niitä. En vaan ole löytänyt mistään semmosta infoa missä näkyisi onko ranked vai unranked. Sain sen trophyn että "tapa 5 vihollista vastustajan joukkueesta" mutta tein ton varmaa 3 kertaa ennen kuin tuli. Taisi olla syynä se että oli unranked servu mutta mistä sen tietää?

Pelasin kerran kaverin luona boksilla niin siinä sai ensin valita ottaako ranked vai unranked ja sitten valita pelimuodon. Pleikalla tätö mahdollisuutta ei ole niin varmaan kaikki on ranked matseja?
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kyllä tuolla privattti servullakin voi trophyjä saada. ite ainakin sain sen Join to the midnight clup trofeen. Piavon kanssa vaan annettiin toistemme voittaa, ja sieltähän se tuli. Ainii sain myös siellä sen 20tappoo pisellä trophyn. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Ilmeisesti kaikki servut on rankattuja ja niillä on mahdollista saada trophyjä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

mikä on tuo uusin päivitys joka tuli paripäivää sitten, sen trophy päivityksen jälkeen
 
Ylös Bottom