Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto IV

Vastaus: Grand Theft Auto IV

"Laajennus tuo mukanaan uusia moninpelimuotoja, tehtäviä, autoja, aseita ja mikä melkeinpä parasta, uutta musiikkia. Kyseessä varmasti sellaista netistä ostettavaa lisäsisältöä, joka ovi hyvinkin muokata DLC-tavaran kehitystä tulevaisuudessa." -Pelaajalehden nettisivut

Perun puheeni. Hyvältä näyttää R*!
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

On tää nyt ainakin parempaa kuin huhutut zombie invaasiot. Propsit myös siitä ettei noita bikergangeja oo pahemmin tullut peleissä nähtyä muuten kuin sivurooleissa, ja onhan ne gta:n loressakin vahvasti olleita, aina on joku mursuviiksinen liivirunkku näkynyt. Ja toisaalta hyvä että uskaltautuvat irtautumaan päähahmosta.

Hiukan lisäsi kiintoa taas peliä kohti, ja vois tän ehkä vetästä läpi. Vaikka aiemmin kovasti kritisoinkin peliä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Wuhuu! Tätä olen odottanut joka GTA:n kohdalla. Nahkarotseja, prätkiä, väkivaltaa ja rock 'n rollia!:cool: Ja vielä uusia aseita.. Ei voi muuta sanoa kun MAHTAVAA.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Jos haluatte tietää, mitä tarkoittaa sana "Katkera", niin kannattaa käydä lukemassa Pelaajalehden uutiskommentointia tuosta DLC:stä. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

onko muill ollut ongelmaa että. on pelannu kaikki mitä siihen sataan prosettiin tarvitaan. mutta prosentit jää silti 98%. mikskähän en saa tuota 100%.
:mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Jostain luin, että jos on käyttäny koodeja ei saa 100%:a ;)

joo. nyt se tuli 100%.. sen jälkeen ko kaikki oli tehty noin tunnin ajelin autolla jaa muuta. niin sitte tuli100%.. siinä vaan näköjään tunti meni että se päivitti sen tai jotain ei voi tietää..:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Minulla jäi Michelle fondess 96 prossaan niin kertokkaas onko se ongelma jos aikoo saada pelin 100% läpi? :eek:
ei kyllä huvittas alottaa sen takia koko peliä alusta :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV

Ei, ei mitään prätkäpölvästiä! Haluun sen äänenvaimennetun pistoolin jolla voi TAPPAA, ilman että perässä on heti poliisi vinkumassa että ampuu mua naamaan... Onko liikaa pyydetty? Tai edes muutama lähitaisteluliike lisää, olis ihan täydellistä päästä hyödyntään noita fysiikoita heittotekniikoilla. Tappeleminen on nyt jo yksinkertasuudestaan huolimatta hemmetin hienoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Minulla jäi Michelle fondess 96 prossaan niin kertokkaas onko se ongelma jos aikoo saada pelin 100% läpi? :eek:
ei kyllä huvittas alottaa sen takia koko peliä alusta :mad:

ei se haittaa.. tuossa on kaikki mitä tarvii 100%.. /www.gta4.tv/100percent.php
itseä vituttaa ko ei voi kaikia trophyja kerätä ko Bomb da base 2 ssa se alkaa lataa siinä laivan koalla ja siirtyy sinne single playeriin.. et onko tuohon mitään miten tuon sais toimimaan. kyl tuo toimi enen päivitystä. mut ei enää..
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Sori ku kyselen tyhmii! :D

Mutta kun menen tuonne multiplayeriin, niin toimiiko se vaan inviten kautta? Olen siinä "aulassa" riehuus yms, mutta niihin eri muotoihin ei pääse, valittaa että pitää olla useempi pelaaja!

Sekä kyselen sitä että onko pelissä muutes laskuvarjoa niin kuin SA:ssa?

Kiitos jo vastauksesta etukäteen! :)

Edit:

Yksi todella yllättävä ja hauska yllätys oli että esim. NRG-900:nkaa polttaa neloselle asti kumii vauhdissa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

Kannattaako tai saako edes käyttää koodeja tuohon 100% vetäisyyn ja tarinan läpivetäsyyn? Mietin vaa sitä että auttaa aika hiton paljon jos voi käyttää vaikka niitä asekoodeja ja enkkakoodia niin on helppo päästä tehtävät läpi kuolematta. Olen nyt vetäny 35% ja koitan vetää mahdolisimman nopeaa että saan sen trophyn jossa pitää vetää tarina alle 30h. Tiedän että ruutuun ilmestyy trophyt joita ei voi saada jos käyttää jotain koodia mutta en nyt muista että tuleeko tuon tarinan ja 100% jutun trophyja siihen? Tai vaikka ei tulisikaan niin silti meneekö mikään pilalle jos alkaa koodeja käyttään ja tietenkin sitten on pakko tallentaa kun koodit on käytössä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

^Meikäläinen ei tahdo oikein ymmärtää tuota Trophy-hunttausta. :rolleyes: Käsittääkseni niistä ei kuitenkaan saa mitään konkreettista, kuten esimerkiksi avattua uusia ominaisuuksia etc. Korjatkaa jos olen väärässä. Eli käytännössä se on pelkkää virtuaalikikkelin kasvattamista. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto IV [PS3]

^Meikäläinen ei tahdo oikein ymmärtää tuota Trophy-hunttausta. :rolleyes: Käsittääkseni niistä ei kuitenkaan saa mitään konkreettista, kuten esimerkiksi avattua uusia ominaisuuksia etc.
Nimenomaan pystyy saamaan jotain konkreettista. Aiheesta lisää ketjussa Trophy Rewards.
 
Ylös Bottom