Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jep. Vähän kun katsoo, että mistä kurkkii ja milloin kurkkii, niin hyvin vaikeaa on tuolta katolta ampua :)

Jotenkin odottelinkin jo, että koska se kfinin ilmavoimien kenraali ilmestyy sieltä huutelemaan :D

Stanier on siis se ihan perus poliisiauto,
millä helvetillä oon muka ajanu nopeimmat huiput sillä? :D (430km/h)

Jyrkänteeltä alas esim? :rolleyes: En tiedä laskeeko se noi nopeudet vai vaan pyörät maassa-vauhdin.

edit. olisko siinä joku bugi kuitenki, mulla Turismo R ja 144mph, eli kuulostaa realistiselta. Saiskohan vaikka hävittäjällä työnnettyä autoa tollasiin nopeuksiin?:cool:

Ja mulla näkyy että oon huristellu Futolla 475 km/h :D

Edit: ja stunt jumpit 58/50, mutta taitaa johtua siitä että oon pelaillu useemmalla ku yhellä tyypillä.

Mulla näkyy Blistalla 520km/h:D:p, johtunee jostain glitchistä missä auto lähtee niin perk*leesti :rolleyes: lentämää

Mulla näkyy Blistalla 520km/h:D:p, johtunee jostain glitchistä missä auto lähtee niin perk*leesti :rolleyes: lentämää
Juu en tiiä, lensin siinä kuuluisassa porttiglitchissä 400k kämpältä alamo sean toiselle puolelle Entityllä sekunnissa, mutta sillä ei näyttäis olevan vaikutusta? Auto ei edes hajonnut siinä matkalla.

Oli eilen kyllä taas jumalatonta sotimista. Ainakin 10 meikäläistä ja ukkoa kaatui niin maan pirusti. Yks tyyppi rupes mulle aukoo puhelimen kauttakin, mut ei noihin tule vastailtua mitään :D

Mitä tulee autojen nopeuteen ni mulla on kans poliisiautolla huiput joku +400 jos en ole tuota ennätystä jollain muulla autolla ohittanut.. En ole noita nyt pahemmin seuraillut.

Siinä olis kyllä tekemistä kun koitatte saada mahdollisimmat isot huiput jollain auto-hävittäjä yhdistelmällä. Saattaa onnistua lentokentällä työntämällä :D
Toinen on tiputtaa gargobobilla jostain taivaasta jos se vaikka hyväksyis sen nopeuden...
Ja tietysti vuorelta alas miljoonaa on myös yksi keino...

Oli eilen kyllä taas jumalatonta sotimista. Ainakin 10 meikäläistä ja ukkoa kaatui niin maan pirusti. Yks tyyppi rupes mulle aukoo puhelimen kauttakin, mut ei noihin tule vastailtua mitään :D

Itselle tulee noita viestejä päivittäin. Se on kyllä parasta kun huomaa, että se randomi alkaa pikkuhiljaa hermostumaan siitä jatkuvasta tapporaiskauksesta ja silloin kyllä tulee puhelimeen viestejä lähes tauotta :D Jenkit on kans hyvin hauskoja veijareita, niiltä kun ei sanat lopu ihan heti kesken ja se raivo, joka sieltä mikeistä kuuluu tappojen yhteydessä on jotain sanoinkuvaamatonta :D

Aika hirveetä roskaa taas Rokkitähti yhteydet.. Tänään sain tunnin sisään timed outin, unknown network errorin,
kaikki pelaajat muka lähti sessionista ja sen Character 1 errorin. Eli luultavasti kaikki mahdolliset mitä löytyy,
mutta sitä pelin jäätymistä ei oo enään tapahtunu. Tässä varmaan Rockstarin tapa korjata viat. :o
Tehtävillä tullu kyllä kivasti rahaa nyt vkl aikana, n. 1.5miljoonaa vaikka oli jo sitä ennen 20miljoonaa. Vielä kun ne
sais sen DLC:n ulos joku päivä niin sais ostettua kaikkea siistiä. Julkasis edes päivämäärän niin sekin auttais jo asiaa.

Itselle tulee noita viestejä päivittäin. Se on kyllä parasta kun huomaa, että se randomi alkaa pikkuhiljaa hermostumaan siitä jatkuvasta tapporaiskauksesta ja silloin kyllä tulee puhelimeen viestejä lähes tauotta :D Jenkit on kans hyvin hauskoja veijareita, niiltä kun ei sanat lopu ihan heti kesken ja se raivo, joka sieltä mikeistä kuuluu tappojen yhteydessä on jotain sanoinkuvaamatonta :D

Jep. Parilla vihulla on mennyt niin luu kurkkuun pari kertaa, tämä on ihan paras jota ite käytän kun sieltä tulee se maaginen sana:

Vihu: "gay"
Minä: "sorry,im not, try other player"
Vihu "What?"
Minä "Im not gay,sorry bad luck"

Sitten kun jenkit vielä ajattelee tossa just niin että ymmärsin mukamas sen sanovan itseään homoksi, niin menee pasmat sekasin totaalisesti vihulla :D On mulla pari muutakin jouhevaa vastausta joilla saa hiillokset hehkumaan :D

Jep. Parilla vihulla on mennyt niin luu kurkkuun pari kertaa, tämä on ihan paras jota ite käytän kun sieltä tulee se maaginen sana:

Vihu: "gay"
Minä: "sorry,im not, try other player"
Vihu "What?"
Minä "Im not gay,sorry bad luck"

Sitten kun jenkit vielä ajattelee tossa just niin että ymmärsin mukamas sen sanovan itseään homoksi, niin menee pasmat sekasin totaalisesti vihulla :D On mulla pari muutakin jouhevaa vastausta joilla saa hiillokset hehkumaan :D
Joo toinen yleinen mikä tulee usein vastaan noissa viesteissä on tämä:
Vihu: pussy
Minä: Yes please, can you give me some?
Vihu: wtf! dude..
:D

Edit: spoileri lisätty, kun toi nyt on aika K18 tavaraa, niinkuin koko pelikin, mutta silti.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joo toinen yleinen mikä tulee usein vastaan noissa viesteissä on tämä:
Vihu: pussy
Minä: Yes please, can you give me some?
Vihu: wtf! dude..
:D

Edit: spoileri lisätty, kun toi nyt on aika K18 tavaraa, niinkuin koko pelikin, mutta silti.

Enemmänkin nämä kaksi em. Juttua ovat k-15. Ei aikuisen tarvi edes provosoitua lähettämään viestejä takaisin. Ehkä nämä jaksavat hihityttää teininä.

Pitäisköhän sitä vääntäytyä nyt tällä sekunnilla tuonne onlinen puolelle. Jos siellä vaikka saisi aikaa nyt tapettua, kun koko muu sakki on poissa kotoa. :)

Itse olen kova poika trollaamaan(ehkä olette saattanut nähdä kossun-a-l-l-e:n trollaamassa tankilla,lentämässä titanilla jotain pelaajaa päin tai sitten ihan vaan ajamassa jonkun pelaajan yli autolla)

niin osaa ne suomalaisetkin...pari jätkää saanu niin hermostumaan että ovat kirveellä uhannu(toinen tietää missä asun,jos luet tätä:tervetuloa :) )

en mä sillon mene trollaamaan jos jotkut esim glitsiä tekee(noh ehkä välillä),mutta kyllä muuten. en tiedä miksi jotkut ottaa ton pelin liijan henkilökohtasesti :D

en tiedä miksi jotkut ottaa ton pelin liijan henkilökohtasesti :D

Siksi kun tämä on niille se toinen ihka oikea life :D Peliähän se lopulta vaan on mutta joskus se pelikään ei ole hauskaa, jos nyt voidaan hauskuudesta puhua. Toiset tilttaa siitä kun ne tapetaan, tämän pelin ideahan on just siinä että vastaantuleva listitään heti :D

Siksi kun tämä on niille se toinen ihka oikea life :D Peliähän se lopulta vaan on mutta joskus se pelikään ei ole hauskaa, jos nyt voidaan hauskuudesta puhua. Toiset tilttaa siitä kun ne tapetaan, tämän pelin ideahan on just siinä että vastaantuleva listitään heti :D
Juu itse tein aina ennen tälleen, että tapoin heti vastaantulijan, kunhan ei ole crewläinen tai kaveri. Mutta nykyään en koskaan aloita sitä sotimista, mutta rupeen tappaa jätkää jos hyökkää kimppuuni. Ei ole kyllä itselle koskaan tullut mitään tuollaisia viestejä ainoastaan huutanut mikkiin sairaasti.

mutta rupeen tappaa jätkää jos hyökkää kimppuuni. Ei ole kyllä itselle koskaan tullut mitään tuollaisia viestejä ainoastaan huutanut mikkiin sairaasti.

Ite en hirveesti jaksa enää noita randomeiden tappamisia, kun joku minut ampuu niin pari kertaa jaksan sen kanssa leikkiä hippasta mut sit kyl meen ajamaan kisoja tai jotain ihan muuta.
Itekin oon hyvin välttyny noilt privaviesteiltä mut olen niit laittanu jos toinen lähtee ampuradalta pois kesken kaiken josta seuraa se etten saa voittoa.Noin puolet tekee näin (ei KFiniläiset tietenkään) ja tämä hiukan sapettaa.

Ite en hirveesti jaksa enää noita randomeiden tappamisia, kun joku minut ampuu niin pari kertaa jaksan sen kanssa leikkiä hippasta mut sit kyl meen ajamaan kisoja tai jotain ihan muuta.
Itekin oon hyvin välttyny noilt privaviesteiltä mut olen niit laittanu jos toinen lähtee ampuradalta pois kesken kaiken josta seuraa se etten saa voittoa.Noin puolet tekee näin (ei KFiniläiset tietenkään) ja tämä hiukan sapettaa.

Sama juttu on muuten tenniksessä, hyvin harva pelaa loppuun asti, ihmettelen miksei tuosta sitten saa sitä voittoa edes jos toinen lähtee pois. Toki tämä aiheuttaisi sen että sieltä kaksi jätkää lähtee vuorotellen pois kun peli alkaa ja näin hankkii voittoja paljon, mutta saisi edes 3 erän jälkeen jo voiton.

Ylös Bottom