Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mites onko kukaan pelannu randomeiden tekemiä captureita nyt kun mahdollisuus niiden tekemiseen on? Kukaan löytäny hyviä vai onko vaan uusi keino saada helposti rp:tä, sillä siltä se ainakin näyttää kun selaa SC:in kautta suosituimpia captureja. Muutama siel näkyy Kfiniläistenkin tekemiä olevan mut nyt vaan taiteilija sielut niitä enemmän tekemään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No mulla se oikeestaan menee fiiliksen mukaan...


mutta yleensä tykkään varsinkin jotain englantilaista jonnea tai ihan vaan jotain suomalaista trollata...menee ajatukset pois erosta kivasti kun saa kuunnella kuun toinen repii vitutuksissaan hiuksensa päästä ja raivoo mulle :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mites onko kukaan pelannu randomeiden tekemiä captureita nyt kun mahdollisuus niiden tekemiseen on? Kukaan löytäny hyviä vai onko vaan uusi keino saada helposti rp:tä, sillä siltä se ainakin näyttää kun selaa SC:in kautta suosituimpia captureja. Muutama siel näkyy Kfiniläistenkin tekemiä olevan mut nyt vaan taiteilija sielut niitä enemmän tekemään.

[video=youtube;GarZ3fS88Hs]https://www.youtube.com/watch?v=GarZ3fS88Hs#t=42[/video]

Kuten arvata saattaa niinhän siinä kävikin, ite en oo kyllä kokeillu tuota kun se on aika yhdentekevää mikä luku siellä
120 jälkeen lukee mutta kaippa tuota vois kokeilla..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itäisellä puolella kaupunkia. LSC:n vieressä olevan sillan alle pääsee,mutta miten? siis tekstuuriglitchi kyseessä...

E:Ahaa,eli siis nyt pääsee jokaisen sillan alle jossa vaan on tarpeksi leveä kieleke kyljessä. Mutta tuo yksi on edelleen selvittämättä... :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kiitokset porukalle kun pääsin noviisina tekemään tehtäviä, lvl nousi kohisten ja rahaa sain paljon kun vasta aloittelen :D Mikkiä ei mulla vielä ole, mutta kuuntelin kun tehtiin tehtävää jossa räjäytin Titanin Ford Zancudossa niin joku siellä huuteli että "etkö sä nyt osu siihen, no osuithan" :D ja jälkeenpäin nauratti vielä mun psn ID :D Lazyhornet taisi ainakin olla samassa sessiossa
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tietääkö kukaan että menetänkö GTA Online profiilitietoni kun ps3 sanoi sopimuksensa irti ja en saa save dataa siirrettyä uuteen?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tietääkö kukaan että menetänkö GTA Online profiilitietoni kun ps3 sanoi sopimuksensa irti ja en saa save dataa siirrettyä uuteen?

Et menetä.. Joudut tekemään vaan sen storyn ekan tehtävän ja eikun pelaamaan.. Ite tein saman homman just viikko sitten.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lueskelin just aika nerokkaita ideoita, jotka tosin tuskin tulee toteutumaan mutta sunnuntaina sattuu olemaan
"kannabispäivä" eli 420 (20.4.) ja DLC:n nimihän on sattumoisin High Life, sen lisäksi myös ihmiset on pääsiäislomalla
samoihin aikoihin ja sunnuntai olis täydellinen päivä julkasuun. Tämä selittäisi tosin miksi DLCn päivämäärästä ei ole
puhuttu aikaisemmin jos vastaus on ollut jo tuossa nimessä.. Jäädään odottelemaan.

GTA Onlinen nettiselaimeen on myös lisätty paljon uusia sivuja liittyen juuri näihin spekuloituihin mansioneihin ja foreclosure
kylttejä ja puhelinnumeroita löytyy muutamista kämpistä ympäri karttaa. Niihin numeroihin pystyy myös soittamaan ja siellä
vastaa joku. Katsoin jotain videota pari päivää sitten missä ne näytettiin, mutta en enää löydä sitä. Niitä tais olla neljä, joista
3 oli siinä 400k kämpän lähettyvillä ja yks lähempänä Matti Madrazoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lueskelin just aika nerokkaita ideoita, jotka tosin tuskin tulee toteutumaan mutta sunnuntaina sattuu olemaan
"kannabispäivä" eli 420 (20.4.) ja DLC:n nimihän on sattumoisin High Life, sen lisäksi myös ihmiset on pääsiäislomalla
samoihin aikoihin ja sunnuntai olis täydellinen päivä julkasuun. Tämä selittäisi tosin miksi DLCn päivämäärästä ei ole
puhuttu aikaisemmin jos vastaus on ollut jo tuossa nimessä.. Jäädään odottelemaan.

GTA Onlinen nettiselaimeen on myös lisätty paljon uusia sivuja liittyen juuri näihin spekuloituihin mansioneihin ja foreclosure
kylttejä ja puhelinnumeroita löytyy muutamista kämpistä ympäri karttaa. Niihin numeroihin pystyy myös soittamaan ja siellä
vastaa joku. Katsoin jotain videota pari päivää sitten missä ne näytettiin, mutta en enää löydä sitä. Niitä tais olla neljä, joista
3 oli siinä 400k kämpän lähettyvillä ja yks lähempänä Matti Madrazoa.


20.4 kelpaa mulle ainakin juuri sopivasti :D

Taitaa tulla melkoinen ongelma jos kaikki pelaajat ahtautuu yhteen omakotitaloon jos sellasen menevät tekemään, sitä tuskin tulee tapahtumaan epäilisin... Tai no ei sinänsä, mutta olishan se hölmöä jos porukkaa asuisi enemmänkin samassa hökkelissä, kerrostalo nyt on hiukan eri homma :D
Mä huomasin myös jotain uusia "sivustoja" ilmeisesti, mutta en kiinnittänyt niihin huomiota sen enempää... Noista julkaisupäivistä olisi kiva saada enemmänkin tietoa, hemmetin R kun pihtaavat noita tietoja tai sitten eivät itsekään tiedä missä mennään... Yleensä kun ei anneta päivämääriä tulevalle, niin ei olla varmoja edes että saadaanko sitä tulevaa ylipäänsä tehtyä. Voi olla ettei saada kahta tallia jos sitä ei pystytä luomaan. Tai sitten saadaan asunto ja talli erikseen vain.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Taitaa tulla melkoinen ongelma jos kaikki pelaajat ahtautuu yhteen omakotitaloon jos sellasen menevät tekemään, sitä tuskin tulee tapahtumaan epäilisin... Tai no ei sinänsä, mutta olishan se hölmöä jos porukkaa asuisi enemmänkin samassa hökkelissä, kerrostalo nyt on hiukan eri homma :D

Noinhan se on, suurin ongelma jonka itse näkisin tossa on se kuinka isot tappelut sinne omakotitalon katolle ja pihalle
saadaan jatkuvasti. Ratkasu olis tosin joku 5sekunnin kuolemattomuus tai passive mode myös autossa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Noinhan se on, suurin ongelma jonka itse näkisin tossa on se kuinka isot tappelut sinne omakotitalon katolle ja pihalle
saadaan jatkuvasti. Ratkasu olis tosin joku 5sekunnin kuolemattomuus tai passive mode myös autossa.

Passive mode autoissa ylipäänsä toimisi hyvin siten että ampumaan ei pystyisi, mutta jos joku tuhoaa auton niin sitten kuolee ukkokin.
Jännä moodi olisi sekin että olisi passiivimoodi jossa tuliaseet olisi kiellettyjä, mutta pystyisi käyttämään pesäpallomailaa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kiitokset porukalle kun pääsin noviisina tekemään tehtäviä, lvl nousi kohisten ja rahaa sain paljon kun vasta aloittelen :D Mikkiä ei mulla vielä ole, mutta kuuntelin kun tehtiin tehtävää jossa räjäytin Titanin Ford Zancudossa niin joku siellä huuteli että "etkö sä nyt osu siihen, no osuithan" :D ja jälkeenpäin nauratti vielä mun psn ID :D Lazyhornet taisi ainakin olla samassa sessiossa

Joo tehtävät on hauskoja kun naurujuomaa on nautittu. Minä ja Keravan kolli kun otetaan yhteen niin hitto että välillä ei tiedä miten tässä sohvalla istuu kun niin naurattaa. Alkaa vaan noi tehtävät kyllästyttää, sais tulla uutta ja nopeasti, tarviin fyffee!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo tehtävät on hauskoja kun naurujuomaa on nautittu. Minä ja Keravan kolli kun otetaan yhteen niin hitto että välillä ei tiedä miten tässä sohvalla istuu kun niin naurattaa. Alkaa vaan noi tehtävät kyllästyttää, sais tulla uutta ja nopeasti, tarviin fyffee!

Joo mäki tarviin kääshii, ku tulee VAATTEITA ja uus SUV !! Ja tietysti kans se autotalli ja sit pitää sinnekki autot tuunata.
Eile tein naamaenkelin ja henqqan (kyl KingPaTuki sinne jossai vaihees tuli) kans jotain rahaglitchii moottoripyöril, mut siin kävi nii, et sit ku olin saanu kerättyy joku 300k, nii moottoripyörä hävis kokonaa tallist ja se piti ostaa uudestaa. Sinne meni melkee kaikki ne 300 tonnii uudestaa, ja sit hävis viel sama moottoripyörä toisen kerran. Hexerki hävis kerra, enkä koskaa ostanu sitä takas.

No sit vähä myöhemmi illal lentelin tuttuun tapaan hävittäjäl kaupungin yllä, ja sit iJani ja ihmebantu päätti alkaa maksaa kaikki vanhat bensamaksut mulle ja laitto ihmisil 9k bountei jatkuvasti, jotka mä sain sit lunastaa. Kyl siit hyvist tuli nopeesti sellaset 100 tonnii kahisevaa. Kiitos teille :) Nyt ei kylläkää mitkää sadat tonnit tilannet helpota, vaa mä tartten miljoonii.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

monen vuoden foorumin lueskelun jälkeen "jaksoin" luoda tilin tänne..... onhan tuo hubaa onlinessä pyöriminen ja #kassun# harrastusten rahoittaminen. Hieman tosiaan alkaa puuduttaan jo ja innolla odotan uutta sisältöä/päivityksiä. Toisella hahmolla tallissa vielä 9adderia joten mahdollisen kakkos autotallin täyttö ei lienee ongelma.

On tässä onlinen parissa "muutamat" yöt saanut kulutettua ja vaikken mikkiä omistakkaan on silti hauskaa kuunella "poikasten" jorinoita. Tuolta Oulun suunnalta kun tahtoo välillä tulla aika hervotonta juttua. mitään asiaahan tässä ei ollu mutta ompahan foorumi neitsyys menetetty!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen yksin pelaessani päätin olla kenraali ja menin pöllii suihkarin. No kaikki meni siihen saakka hyvin kun saavuin siihen sandy shoren kentän lähelle, niin toinen kone ampu mut alas. Tiiraillessani taivaalle, luulin että jos joku toinen pelaaja teki sen. Se olikin peli mikä ampu mut alas? Se sama suihkari kierteli kenttää sit kokoajan ja ampu mut heti kun yritin lähestyä kenttää? Joku randomi meni kentälle ja itse ajattelin snaipata sen, sama kone tuli ja yksi laukaus ja taas mua vietiin? Kone kierteli hiljaa ja tuhos mua jatkuvasti, alko pelottaa joten menin kotiin? Mikä hitto toi oli??
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen yksin pelaessani päätin olla kenraali ja menin pöllii suihkarin. No kaikki meni siihen saakka hyvin kun saavuin siihen sandy shoren kentän lähelle, niin toinen kone ampu mut alas. Tiiraillessani taivaalle, luulin että jos joku toinen pelaaja teki sen. Se olikin peli mikä ampu mut alas? Se sama suihkari kierteli kenttää sit kokoajan ja ampu mut heti kun yritin lähestyä kenttää? Joku randomi meni kentälle ja itse ajattelin snaipata sen, sama kone tuli ja yksi laukaus ja taas mua vietiin? Kone kierteli hiljaa ja tuhos mua jatkuvasti, alko pelottaa joten menin kotiin? Mikä hitto toi oli??

joo toi on ihan perus mikä tapahtuu välil jos ei tuhoo sitä jettii mikä lähtee sun perään siel armeijan alueel. Kun menee sandy shoresin suuntaan saatuaan jetin, se armeijan jetti bugaa ja jää sun perään jatkaen sun tappamista vaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli muutama päivä sitten vastaan huijari joka oli asekädessä kytiksessä mun omassa autotallissa. :mad: Huomasin viel liian myöhään et niistä autoista jotka räjähti ennenkuin synnyin uudestaan katosi vakuutukset, tuli sitten menetettyy yksi autokin sen munapään takii. Onneks sentään reportin kerkesin siit laittaa ennenku se häipys.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo mäki tarviin kääshii, ku tulee VAATTEITA ja uus SUV !! Ja tietysti kans se autotalli ja sit pitää sinnekki autot tuunata.
Eile tein naamaenkelin ja henqqan (kyl KingPaTuki sinne jossai vaihees tuli) kans jotain rahaglitchii moottoripyöril, mut siin kävi nii, et sit ku olin saanu kerättyy joku 300k, nii moottoripyörä hävis kokonaa tallist ja se piti ostaa uudestaa. Sinne meni melkee kaikki ne 300 tonnii uudestaa, ja sit hävis viel sama moottoripyörä toisen kerran. Hexerki hävis kerra, enkä koskaa ostanu sitä takas.

Siellä on edelleen muutama glitchi mihin tarvii kaverin avuks, mutta ei oo ihan 750k/5min luokkaa millä ite rahani tein. Mun puolesta saavat korjata vaan
kaikki rahaglitchit pois, on sen verran rahaa että kämpän ja 10 autoa saan ostettua.
Onhan tuo hiukka tylsää nykyään, umpikännissä päinpersettä tehtyjä custom raceja on kiva pelata mutta esim. free mode on vähän nähty. (johtuu osittain
siitä, että nykypäivinä ei oikein pääse crewiläisiin joinaamaan ja jos pääsee niin timed outtailee yms joten turhaa vaivaa). Täytyy järjestää jossain kohti 16
hengen playlistit käyntiin, en oo pitkään aikaan tosi isolla porukalla kisoja vääntäny. Mitä enemmän porukkaa, sitä hauskempaa. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tänään tuli ryypiskeltyä ja kisattua niin tuli jostain idea, että " hei meitsi tekee story of.. videon omasta hahmosta".
Noh:https://www.youtube.com/watch?v=OhOi9LHznMs

Onhan siinä osa tottakin kyllä. Kuten se kun tuon onlinen aloitti niin oli kyllä aika orpo olo kaupungissa kun ei tiennyt mistä saa rahaa jne. Olen varmaan myös ainoa joka tykkää siitä kuinka tuossa on edennyt. Ensin oli vain se auto jonka jostain varasti. Sitten sai rahaa kauppoja ryöstämällä ja tehtäviä tekemällä, mutta ei ne paljoa tuottaneet, mutta sai sentään sen kodikkaan kolhon kahden auton autotallin. Oma varsinainen kämppä oli vaan haaveissa jostain super autoista puhumattakaan.
Nykyään on komea kämppä ja talli täynnä tuunattuja autoja ja lisää tilaa täytyisi saada. Tilillä yli 800.000$ odottamassa sitä päivitystä, että saa toisen tallin. Pitkälle ollaan tultu ja oikeasti tuntuu siltä, että on edennyt "urallaan". Samalla tämä on ensimmäinen nettipeli jossa on jopa kiintynyt omaan hahmoon.

240 tuntia pelattu ja yli 850 kisaa ajettu. Ehkä se 1000 kisaa menee vielä rikki joskus. Edellinen peli jossa tuo meni rikki oli gran turismo 2. Olen aika varma, että jo nyt tämä on tuon jälkeen eniten pelattu "autopeli". Se on aika paljon se.
 
Ylös Bottom