Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Muuten, paljos teillä on tuo Death Ratio?

1.24 näyttäs tällä hetkellä olevan. Tappoja 3382 Kuolemia 2720. Peliaika 27 päivää 20 tuntia. Ja Eleczema.. Kyllä siellä on yksi aika hyvä sniputus paikka, siinä moottorintien toisella puolella zancudon aidan vieressä on parin puun välissä sellainen iso pensas, johon ei rannalta nää.. Poliisit tosin tuolla on riesana, mutta sekin on kuitenkin aika pieni murhe :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Millä perusteella tuo henkilökohtainen crew-ranking nousee?
Täytyykö suorittaa tehtäviä oman crewin jäsenten kanssa, vai riittääkö se että kuuluu crewiin, ja pelailee normaalisti?
Onko jotain haittaa, jos kuuluu useampaan crewiin?

Missuja jne. tekemällä, mistä nyt kokemusta saa. Crew:n kanssa tehdessä taisi saada 10% lisän kokemukseen (ja rahaan)?

Saahan sitä kuulua useampaankin mutta tietysti se mihin silloin kuuluu kerryttää rankingiä. Itsellä oli murossa parhaimmillaan rank 10, laskenut kahteentoista. Kfinissä 30.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oho, aika pientä lukemaa kaikilla. Minusta alkaa tuntua että olen melkolailla tappokone (otanta toki vielä melkolailla pieni) kun tuo Ratio näyttää 2.988909 Eli yksi kuolema vastaa 3:n vihun kuolemaa melkein, no pari pelipäivää ja tuo lukema muuttuu yli kolmen.
1617 vihua tapettu ja itse olen delannut vain 541 kertaa, mutta olenkin sellanen hiiri tuolla että vältän kuolemista ja käytän sniperiä paljon, headshotit kertoo siitä, niitä 244 :D

18 päivää ja 16 tuntia näyttää kello mulle. Pisintä sessiota pukkaa 6h ja 38 minuuttia, mutta tämähän ei pidä paikkaansa, olen pelannut yli 18 tuntia putkeen mutta olen välissä kävässyt ilmeisesti poissa onlinesta, tai sitten tuo laskee myös session vaihdot.

Noita on ihan kiva katella välillä ja yllätyn kyllä monestakin asiasta välillä. 7900 kyttää tapettu, sekin on melko paljon. Yli miljoona laukausta ammuttuna, tuokin meni näköjään viimeksi rikki. Tarkkuus on hieman yli 21% joka on yllättävän pieni, ainoastaan 1/5 osuu johonkin elävään :rolleyes:

Aika jännä että mulla on kaikilla aseilla tapettu joku, paitsi yhdellä ainoalla ja sekin bullpup shotgun :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oho, aika pientä lukemaa kaikilla. Minusta alkaa tuntua että olen melkolailla tappokone (otanta toki vielä melkolailla pieni) kun tuo Ratio näyttää 2.988909 Eli yksi kuolema vastaa 3:n vihun kuolemaa melkein, no pari pelipäivää ja tuo lukema muuttuu yli kolmen.
1617 vihua tapettu ja itse olen delannut vain 541 kertaa, mutta olenkin sellanen hiiri tuolla että vältän kuolemista ja käytän sniperiä paljon, headshotit kertoo siitä, niitä 244 :D
Joo sulla on melko vähän noita tappoja. Itellä headshot lukema 2062. Kevyellä sniperillä tappoja 433 ja raskaalla 513 :D

Edit: toi headshot lukema ei kyllä vissiin ole ihan realistinen ,kun se laskee siihen mukaan kaikki poliisi, gang attack, survival ynnä muut tapot..

Edit2: Olihan siellä toi player headshot kills myös.. 962 on mulla siinä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

K/D ratio socialclubin mukaan vaatimaton 7.55 (3359/445)

Pakko myöntää et tulee metsästeltyä tosisinaan jopa turhan helppoja päänahkoja mut en nyt ihan tollaseen suhteeseen uskonut. Onkohan tuo kuinka luotettava lukema...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^melko hurja lukema.. Olihan toi nyt varmasti se player vs player kd ratio? Kun sieltä muistaakseni löytyy myös se joka laskee ihan kaikki tapot siihen mukaan :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ siinäpä selitys, aloinkin jo ihmettelemään että eihän se millään voi pitää paikkansa. Löytyi sitten se oikea kohta - 2.103175 :o

Hiukan maltillisemmat on ne tappomäärätkin 530/252, levelikin vasta 52 niin olihan tuossa jotain mätää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt on onlineen ilmestynyt joku tapahtuma, jonka sain päälle kun painoin kolmiota peliä käynnistäessä. Vappu? Myöhänen pääsiäinen? En tiedä vielä, mutta ketuttaa kun ei mitään voi ees vihjaista etukäteen..


EDIT: ei tosiaan kannata mennä sinne.. Siin alkaa vaan joku neljän capturen playlist...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Autojen tuonti offlinesta, vieläkö joku on onnistunut, itse en onnistu. Teen kaiken oikein mutta auto katoaa :(
Tarvis tota massia perhana kun alkaa loppumaan :D Nytkin pää märkänä painan rooftop rumbleja :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No nyt se bugin pisti... Yritin tappaa yhtä idioottia ja sit yhtäkkiä muka tapoin Tollo Hamsterin...Sori tosta jos oikeesti oli :D Eli ukon yllä näkyi eri nimi joka se todellisuudessa oli, tämmösiäkin näemmä sattuu....
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No nyt se bugin pisti... Yritin tappaa yhtä idioottia ja sit yhtäkkiä muka tapoin Tollo Hamsterin...Sori tosta jos oikeesti oli :D Eli ukon yllä näkyi eri nimi joka se todellisuudessa oli, tämmösiäkin näemmä sattuu....

Saisivat tuoda jonkun, ettei crewiläisiin tähtää samoin kun on kavereihin. Ei oikein huvita lisätä 50-100 crewiläistä kaveriksi
ihan sitä varten, että vois pelata ilman omien tappamista. En ymmärrä miksei tollasta ominaisuutta tuotu samalla, kun se kaveritähtäys
tuli.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Death ratio 1,3 (5,995/4539) joka ei nyt hirveästi ole mut johtuupi suurelta osin DTM:än suurista pelimääristä ja halusta etsiä suhtkoht tasaisia tiimejä. Kokonaispeliaika 28d 2h 53m josta creatorissa vietetty vaivaiset 1d 17h 54m.
Sen saan yrittää rikkoa jos pystyy.

 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Death ratio 1,3 (5,995/4539) joka ei nyt hirveästi ole mut johtuupi suurelta osin DTM:än suurista pelimääristä ja halusta etsiä suhtkoht tasaisia tiimejä. Kokonaispeliaika 28d 2h 53m josta creatorissa vietetty vaivaiset 1d 17h 54m.
Sen saan yrittää rikkoa jos pystyy.

:D Mulla on raceissakin vaan 7h 54min vaikka tuntuu että mitään muuta tuu tehtyäkkään.. Ottaen huomioon, että pelannu 17d 20h.
Deathmatcheissa 32minuuttia, se ei kyllä paljoa ole. Creatorissa en ole ikinä käynyt.
Täällä KD 1.47 vaikka yleensä annankin ilmaisen tapon ennenkun alan itsesuojelua harjoittamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Saisivat tuoda jonkun, ettei crewiläisiin tähtää samoin kun on kavereihin. Ei oikein huvita lisätä 50-100 crewiläistä kaveriksi
ihan sitä varten, että vois pelata ilman omien tappamista. En ymmärrä miksei tollasta ominaisuutta tuotu samalla, kun se kaveritähtäys
tuli.

Jep. Mä kyllä ihan tähtäsin sitä tyyppiä, olisi heti ruvennut raksuttamaan jos se olisi tähdännyt vaikka hieman ohi tai ollut keltainen ympyrä mutta ne tuli vasta kun kaveri oli kuollut.
Kait joku keksinyt bugin jolla soluttautua toisen housuihin :D

Sellanen toimisi hyvin että kun tähtää crewiläistä, näyttö välähtäisi keltaisena (crewn värisenä) nopeasti.

Mulla muuten näemmä nyt toimii tuo mikki, oli sen kanssa ongelmia alussa ja paljon. Mutta sitäkään ei voi aina käytää, vain silloin yleensä kun kotona ei ole muita, muksut tuo niin paljon meteliä :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pystyykö varastetun helikopterin pitämään jotenkin, vai täytyykö se aina pölliä uudestaan?
Onko pelissä esim. joku "hangar", missä se säilyy?
Rahaa ei ole vielä rehellisesti kopteria hankkia...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Yksinpelin puolella on.. onlinessa ei, ainoa vaihtoehto on tosiaan kerätä rahaa ja ostaa se jolloin pegasus toimittaa sen aina lähimmälle kentälle silloin kun on tarve :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pystyykö varastetun helikopterin pitämään jotenkin, vai täytyykö se aina pölliä uudestaan?
Onko pelissä esim. joku "hangar", missä se säilyy?
Rahaa ei ole vielä rehellisesti kopteria hankkia...

Kyllä sun täytyy siitä se koko hinta maksaa että se säilyy... Mutta sitten about rank 30 kohdalla niitä alkaa ilmestymään helipadeille.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pystyykö varastetun helikopterin pitämään jotenkin, vai täytyykö se aina pölliä uudestaan?
Onko pelissä esim. joku "hangar", missä se säilyy?
Rahaa ei ole vielä rehellisesti kopteria hankkia...

Onneksi tuota ei tarvitse ostaa kuin sen kerran ja se on aina käytettävissä. Sen puolesta se on halpa :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pegasukselta tilattavat kulkuneuvot.
Omat asetukset eivät ilmeisesti koske niitä?
Eli jos on asetuksissa ettei muut pääse esim omaan autoosi, niin noihin kulkuneuvoihin kuitenkin pääsee?
 
Ylös Bottom