Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pegasukselta tilattavat kulkuneuvot.
Omat asetukset eivät ilmeisesti koske niitä?
Eli jos on asetuksissa ettei muut pääse esim omaan autoosi, niin noihin kulkuneuvoihin kuitenkin pääsee?

Jep. Juuri näin.. Noihan periaatteessa samanalaisia kuin mikä tahansa kaduilta löytyvä ajoneuvo. Ainoa ero on, että ne näkyy kartassa :)
E: niin ja tietenkään vakuutuksia/trackeria et noihin saa...

Pegasukselta tilattavat kulkuneuvot.
Omat asetukset eivät ilmeisesti koske niitä?
Eli jos on asetuksissa ettei muut pääse esim omaan autoosi, niin noihin kulkuneuvoihin kuitenkin pääsee?

Joku saattaa joskus ehtiä pöllimään tilaamasi kulkuneuvon joten pidä varasi :D
En muista yhtään kuinka kauan se sillä saa sitten ajella pitkin maisemaa (vissiin loputtomasti), mutta siis pegasukselta et saa mitään ennen kun tuo ajoneuvo tuhoutuu tai itse saat sen käsiisi. Ja sitä ei saa myöskään palautettua pegasukselle, helpoin tapa pistää se pois käytöstä on tuhota se, jos se siis on sulla itellä eikä jollakulla randomilla. Mä olen kerran pelannut jonkun puoli tuntia kun multa pöllittiin tankki, joten pegasus oli ns. lukossa sen ajan ja kyllä ketutti kun ei saanut kopteria tuon takia tilattua :D

On se ihme kun kaikki jaksaa valittaa rahasta ja etsiä kepposia. Kyllä aina missujen tekijöitä löytyy. Sitä rumblea nyt jaksa enää rampata. No hyvässä seurassa joo? Mikittömät vois hommata mikit vai onko niin ujoja.

Onko joku onnistunut vielä tuomaan autoja offlinesta? entäs tuplaamaan niitä? Hemmetti kun ei viittis ostaa autoa ja ruveta tuunaaman jos sen saa tuotua vielä jotenkin :D

Onko joku onnistunut vielä tuomaan autoja offlinesta? entäs tuplaamaan niitä? Hemmetti kun ei viittis ostaa autoa ja ruveta tuunaaman jos sen saa tuotua vielä jotenkin :D

Eiku nyt rupeet rehelliseks ja pelaat tehtäviä kuten muutkin... kyl niistäkin saat rahat äkkiä kasaan.

Rockstar on kyllä tuon puolen glitchejä hyvin päivittänyt mutta eiköhän etsimällä löydä tavan joka toimii.

Vedettiin kavereiden kanssa vähän labyrinttihippaa vai miksi sitä ikinä haluaakaan sanoa :D Katelkaahan muitaki kaverin tekemiä GTA-videoita ja tilailkaa :) Videoita pitäis tulla aktiivisesti jatkossaki.

[video=youtube;7081aaT9ilU]https://www.youtube.com/watch?v=7081aaT9ilU[/video]

Joku saattaa joskus ehtiä pöllimään tilaamasi kulkuneuvon joten pidä varasi :D
En muista yhtään kuinka kauan se sillä saa sitten ajella pitkin maisemaa (vissiin loputtomasti), mutta siis pegasukselta et saa mitään ennen kun tuo ajoneuvo tuhoutuu tai itse saat sen käsiisi. Ja sitä ei saa myöskään palautettua pegasukselle, helpoin tapa pistää se pois käytöstä on tuhota se, jos se siis on sulla itellä eikä jollakulla randomilla. Mä olen kerran pelannut jonkun puoli tuntia kun multa pöllittiin tankki, joten pegasus oli ns. lukossa sen ajan ja kyllä ketutti kun ei saanut kopteria tuon takia tilattua :D

Kaikista helpoin kikka jos joku random pöllii pegasus ajoneuvon on se, että juokset lähimpään tehtävään ja tulet siitä pois. Tuon ansiosta pegasus ottaa sen ajoneuvon "talteen" joten se randomi lentää siitä pihalle ja esim: tankki jää lukittuna sinne kadulle eikä siitä ole kenellekkään mitään hyötyä :) Tämän jälkeen voit tietenkin tilata itsellesi heti uuden..

Edit: sillä siis ei ole mitään väliä, että onko se nyt joku tehtävä/kisa/deathmacth/survival/yms yms.. Kaikilla toimii ihan samalla tapaa

Kaikista helpoin kikka jos joku random pöllii pegasus ajoneuvon on se, että juokset lähimpään tehtävään ja tulet siitä pois. Tuon ansiosta pegasus ottaa sen ajoneuvon "talteen" joten se randomi lentää siitä pihalle ja esim: tankki jää lukittuna sinne kadulle eikä siitä ole kenellekkään mitään hyötyä :) Tämän jälkeen voit tietenkin tilata itsellesi heti uuden..

Edit: sillä siis ei ole mitään väliä, että onko se nyt joku tehtävä/kisa/deathmacth/survival/yms yms.. Kaikilla toimii ihan samalla tapaa

Hyvä vinkki muuten.
Entäs jos joku on siinä kopterissa joka on mun, tippuuko se yhtäkkiä alas kun menen tehtävään vai muuttuuko se vaan "ei kenenkään" omistamaksi vai mitä sille käy? ..Jännäähän se olis kun yhtäkkiä ukko putoaa ja kopteri katoaa alta :D :D :D

^Ukko joutuu hyppäämään pihalle sieltä ja kaivamaan laskuvarjonsa, kopteri syöksyy ilman pilottia maahan :)

Näytä liitetiedosto 12600

Aina yhtä kivaa yrittää tätä roskaa pelata! Tunnin kun pelaat niin 55minuuttia vietät tässä ikkunassa ja storyn latausikkunoissa.
Ton viestin saa myös itse päättää, avaamalla portit saat tuon ja normaalilla NAT2 saat timed outin. Lähinnä päivällä tulee tätä,
liekkö sitten tietyt KFINiläiset joiden kanssa ei pysty pelata ja eivät illalla oo paikalla?

Aina yhtä kivaa yrittää tätä roskaa pelata! Tunnin kun pelaat niin 55minuuttia vietät tässä ikkunassa ja storyn latausikkunoissa.
Ton viestin saa myös itse päättää, avaamalla portit saat tuon ja normaalilla NAT2 saat timed outin. Lähinnä päivällä tulee tätä,
liekkö sitten tietyt KFINiläiset joiden kanssa ei pysty pelata ja eivät illalla oo paikalla?
Ite kun eilen yritin tulla pelaa nii kokoajan vaa valitti sitä timed outtia. No restarttasin gta:n nii toimi sitten.

Mulla tapahtuu ihan samaa välillä. Jostain syystä konsolin uudelleenkäynnistys kerran toimii tuohon ja tota ei tule niin usein sen jälkeen. Ärsyttävää se on kesken hyvien sotien joutuu häipymään...

Itse pelasin perjantaina n.12t putkeen ja kerran tuli timed out ja kerran menin dashille kun tuntui lataavan kisan jälkeen pienen ikuisuuden. Lauantaina pelasin joku viitisen tuntia ilman mitään ongelmia. Noin se on enimmäkseen toiminut lokakuun lopusta asti. Pahimmillaan tuli jossain vaiheessa timed out kerran 2-3 tunnin välein joskus muutama kuukausi sitten.

Boxilla siis pelaan. Tuntuu jostain syystä plese miehillä olevan kauheasti ongelmia ainakin tämän foorumin ja muropaketin perusteella.

Boxilla siis pelaan. Tuntuu jostain syystä plese miehillä olevan kauheasti ongelmia ainakin tämän foorumin ja muropaketin perusteella.
Vaikken ole päässytkään testaamaan samoja pelejä molemmilla laitteilla, niin omakohtaisten kokemusten perusteella yleisesti on juuri näin.

Kai tässä taas joku tulee kohta kertomaan minua äksbotiksi, mutta omakohtaisten kokemusten perusteella verkon toimivuus on juurikin näin.... Tosin, ottaen huomioon, että makselin sen 40-50e/12kk, niin verkon on kuulunutkin toimia.

Nettiyhteyksistä noi time outit tuntuu kyllä paljon olevan kiinni. Itsellä 10/10 valokuitu liittymä, ja puskee hyvin harvoin tuon time outin ruutuun. Hahmon lataus ongelmat ja jäätymiset sitten taas asia erikseen, mutta jotenkin en vaan jaksa uskoa, että nuo olisivat nettiyhteydestä kiinni vaan enemmänkin R* serveri ongelmia johon ei kukaan pelaajista pysty millään tapaa vaikuttamaan :)

100/5 siinähän se vika sitten onkin! Mulla vika on ainakin kourallinen crewiläisiä jotka sen yhteyden katkoo joka kerta. Eilen illalla taas meni katkeamatta taas niin kauan kun pelasin kun ei ollu ketään siitä kourasta. :)

Ylös Bottom