Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Suunnilleen 2.1milj tuli perjantaina ja 1.4milj lauantaina tuplaviikonlopun ansiosta.. Leveleitä varmaan 15-20 (jostain 13* - 151).
Nyt vaan toivotaan High Lifeä piakkoin, paha tapa ostella ja myydä autoja ihan miten sattuu kun ei vaan mahdu kaikki haluamani
autot tuohon 10 auton talliin. Adderin sai tosin vihdoin myytyä (toivottavasti ikuisiksi ajoiksi) pois kun sitä ei enää voi kopioida,
joten eipä sillä mitään tee. Ainoa käyttötarkotus Adderille on viedä se tykinruuaksi jos haluaa toiselle maksimikorvaukset, mutta
muuten sillä ei mitään tee.
Tuo on kyllä edelleen todella tyhmää, että tankilla ampuessa ei joudu korvausvelvolliseksi. Tänäänkin todistin tankin ampumassa
neljän tai viiden superauton läjän jossa korvaukset luokkaa 50 000$ eikä penniäkään joudu maksamaan saatika sitten bad sporttia.
Tämä vielä sen lisäksi, että noita tankkeja on lähes mahdotonta tuhota jossei ole tarpeeksi RPG omistajia ampumassa tai toista
tankkia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eikös sen tankin saa matalaksi heavy sniperillä? Tai ainakin kuskin saa ammuttua sisältä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joutuu käyttämään joko räjähteitä tai muggeria.

Joo ja ne kestää ihan luvattoman paljon RPG panoksiakin.. En nyt ihan varma ole mutta ainakaan täys HP tankkiin
6 suoraa kutia ei sitä tuhoa. Varmaan kestää jotain yli 10 kutia RPG:stä. Vaikea sellasta vastaan on tapella kun harvemmin
yli 4 kertaa pääsee ampumaan, yleensä kerran saat ammuttua ja kuolet.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Morjes !

Innostuin nyt vasta tosissaan pelaamaan tuota GTA Onlinea ja sattui olemaan sitten juuri tupla/vklp ja leveliä on vasta vähän vajaat 40. Peliseuraa olisin vailla sillä kaverit joiden kanssa normaalisti tulee pelattua eivät kyseistä peliä omista ja olis ihan jees pelata noita tehtäviä ja ralleja suomalaisten kanssa joilla on mikki.

Kannattaa koittaa "start" sitten vasemmalta "join crew members", pitäisi löytyä meikäläisiä sen jälkeen kun olet liittynyt crew:iin :)




Joo ja ne kestää ihan luvattoman paljon RPG panoksiakin.. En nyt ihan varma ole mutta ainakaan täys HP tankkiin
6 suoraa kutia ei sitä tuhoa. Varmaan kestää jotain yli 10 kutia RPG:stä. Vaikea sellasta vastaan on tapella kun harvemmin
yli 4 kertaa pääsee ampumaan, yleensä kerran saat ammuttua ja kuolet.

Mä ammuin eilen omaa tankkiani ihan mielenkiinnosta 5000 kutia MG:llä eikä mitään tapahtunut :D Hain uuden tankin ja 10 RPG kutia niin hajosi... On vähän turhan kestävä laitos, samaten noista pitäisi panokset loppua joskus, se olisi järkevin homma jos sillä ei pystyisi ampumaan kuin n.30 laukausta ja sitä asetta (tankin päällä) pystyisi käyttämään myös.

Samaten mä menin boynty persiissä karkuun viittä tankkia ja selvisin jumakauta hengissä, kaverit oli kaikki yli 100 levelisiä ja tiesi kaikki kikat ja konstit, no tekstuurien alle vaan sinne itäiseen LSC:n vieressä olevan sillan alle. Paukuttivat joka suunnasta koko sen bountyn ajan, oli hieman yksinäinen olo siellä :D Tuhosin peräti 2 tankkia ja sitten loppui ammukset :( Nämä sankarit tosin ampuivat vahngossa sitten toisensa. Tuo oli sotaa jos joku :D

Tulisi nyt niitä päivityksiä sieltä, mun pitää hankkia joku Super-luokan auto, ei ole yhtään sellasta ja kun Jester on sportti, vaikka toki pärjää supereille miten päin vaan, mutta sillä ei voi kisata samassa luokassa superien kanssa...Adderia en kyllä osta, on niin ruma pallo.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo ja ne kestää ihan luvattoman paljon RPG panoksiakin.. En nyt ihan varma ole mutta ainakaan täys HP tankkiin
6 suoraa kutia ei sitä tuhoa. Varmaan kestää jotain yli 10 kutia RPG:stä. Vaikea sellasta vastaan on tapella kun harvemmin
yli 4 kertaa pääsee ampumaan, yleensä kerran saat ammuttua ja kuolet.
Off the radar ja 5 sticky pommii pyllyy kii niin se on siinä
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Off the radar ja 5 sticky pommii pyllyy kii niin se on siinä

No saa kyllä melkoinen tampio olla tankin puikoissa, jos tuohon kikkaan sortuu. Itse ainakin aina kun olen tankilla liikkeellä (joka on hyvin hyvin harvinaista), niin pidän kyllä siitä huolen ettei yksikään muggeri/random pelaaja pääse lähellekkään sitä tankkia, oli se tutkahäive sitten päällä tai ei.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eiköhän niitäkin löydy tuolta jostain :D Jotka ei katso taaksensa ollenkaa, niin sieltä pääsee kivasti yllättää :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Löytyykö joltain ruumisautoa? Yrittänyt etsiä mutta eipä ole löytynyt. Eli jos joku jolta löytyy niin tulla vähän ajelemaan samaan sessioon niin oisin kiitollinen. Lisäilkää PSN nurtsi1 kaveriksi jos joltain löytyy. Kiitos! :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No liityppä konsolifinin crewiin. Parempaa suomalaista crewiä et löydä. Tääl on monenlaisii ihmisii. On nukkumattei, on huippukuskei, huippulentäjii, kenraalei, sotijoi, kiusaajii, Turkulaisii, Oululaisii, huonoi kuskei (voihan_moro), komistuksii (KingPaTul o komeet silmät) ja sen sellasii.

http://socialclub.rockstargames.com/crew/konsolifin
Laitat vaan PSN-tunnuksen näkyviin social clubis nii sut hyväksytään sisään.



Laitoin nyt tuon PSN tunnuksen näkyviin ja liittymispyynnön tuonne konsolifin crewiin =)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mikä täs nyt hei on? Koko konsoli jäätyny täs parin tunnin sisäl 11 kertaa. Aina ku oon päässy onlinen puolel ja viis sekuntii ollu serveril, nii pam.

Edit: Joo siis tä jäätyilee koko ajan. Ihan sama onko story modessa vai onlinessa. Nyt jotai korjaust tähä hommaa. Olin just perhana kisas tuupannu voihan_moron ilmassa ja päässy ekal sijal.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mikä täs nyt hei on? Koko konsoli jäätyny täs parin tunnin sisäl 11 kertaa. Aina ku oon päässy onlinen puolel ja viis sekuntii ollu serveril, nii pam.

Edit: Joo siis tä jäätyilee koko ajan. Ihan sama onko story modessa vai onlinessa. Nyt jotai korjaust tähä hommaa. Olin just perhana kisas tuupannu voihan_moron ilmassa ja päässy ekal sijal.

Just eilen tästä kysyin sulta, että onko vanhakin Pleikkari? Mulla kun on, niin välillä cd:t lukiessa homma jäätyy. Eli olisiko se lukupää vika?
Olen harkinnu kyllä uutta konetta ja antaa vanha pojalle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla on samanlaista jäätyilyä, on 3kpl PS3 ja jokasessa sama, on vuoden vanha, 3 vuotta vanha ja tuo on vanha mutta käytetty nyt 4-5 kertaa. Jos se on pelissä vika niin sanoisin että GTA tuhoaa PS3:n lopulta...
Tästäkin on juttua että GTA tuhoaa ps3:n useammallakin sivustolla -googlesta löytyy, mutta itse en jaksa uskoa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla meni lukija rikki kun jääty n. 25 kertaa.. Ja käytettynä ps3 maksaa lukijan verran, eli kohta on kaikilla hyllyt täynnä konsoleita. :)
Toi on tunnettu vika, että jäädyttää koko konsolin.. Mulla meinaa esim. jäätyä aina siinä skeittiparkin kohdalla lähellä sitä helikopteripaikkaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itselläni jäätyi eilen ensimmäisen ja ainoan kerran ja siihenkin syyksi luulin glitchi paikkaa jossa oltiin sillon isolla porukalla. Mutta ilmeisesti syy on sitten jossain päivityksessä, jos täällä porukalla on tuo peli jäätyillyt enemmänkin. Oma konsolini on 4 vuotta vanha ei kuitenkaan se helvetin iso alkuperäinen loota vaan tuo siitä seuraava.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^oltiin vissiin samassa paikassa ja veikkaan, että suurin syy tuohon jäätymiseen oli se lähistöllä pyörinyt randomin tankki. Itsellä ainakin hyvin usein tapahtuu noita jäätymisiä tilanteissa, joissa jatkuvasti räjähtelee tai muuten vaan tapahtuu paljon samaan aikaan jotain ruudulla :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo siis tämä jäätyy aina kun tapahtumaa on paljon. Pelin grafiikkaahan muutettiin (näkyy kauemmas kuin ennen) onlineen paremmaksi jossain päivityksessä ja se aiheuttaa monille juuri jäätymisiä. Mennään siis grafiikallisesti aivan konsolin ylärajoilla. Tähän me ei voida itse vaikuttaa muuten kuin olemalla ukolla paikallaan muutama sekunti välillä, jolloin tuo laite kerää itseään eikä "ylikuormitu". Huomasin tämän vasta sillon kun tuota graffaa lisättiin ja mulla alkoi sitä jäätyilyä olemaan enemmänkin. Nyt tosiaan jos olet tekstuurien alla ja tankki/kopteri välkkyy paljon niin kohta jäätyy taas, tosin ei aina. Mulla jäätyy välillä IAA:ssa ollessani (toinen "koti" kun käyn vaikka tupakilla :D ) koska tuo maisema katoilee (katoilee kun hyppäät sinne "yläkertaan") ja kone kerää sitä takaisin ja näyttäs olevan kovin raskasta sille... Toisinaan sniperillä kun katsoo kauas, tulee paljon tarkennusta kuvaan jolloin kuva on pitkään sumeahko, tämä myös rasittaa pirusti konetta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

täälläkin suunnalla on alkanut viime päivinä peli "jäätymään" ja välillä heittää pihalle onlinesta... eilenkin LOISTAVA tarttijanin 13kisan rupeama(jonka olisin "suvereenisti" voittanut kaatui 12/13kisassa ja sinne meni sekin ykkös sija. Samasta kisasarjasta x_kassu_x lensi pihalle muistaakseni kolmannessa kisassa. Ennen tätä mitään jäätyilyä/kaatumista ei ole tapahtunut, mutta toivotaan että tämä johtuu siitä että siellä valmistellaan ensi tiistaiksi Massiivista UPDATEA.... ;) nähdäämpä taas illlalla Los Santosissa.....
 
Ylös Bottom