Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistäpä sitä kaikkien näiden huhupuheiden/tiedoston penkomisten jälkeen tietää, vaikka peliin tulis jossain kohtaa jotain uutta mihin vaaditaan oikeesti niitä isoja leveleitä. Esim: jetpackistä on liikkunut huhuja, toisesta sotahelikopterista, uudesta jetistä, jne jne...

Tämä 120 lvl jälkeinen tyhjyys kyllä vaikuttaa siltä että siihen on tahallaan jätetty tekemättä mitään jotta voidaan lisätä sitten kun alkaa porukalla olemaan isommat levelit. Saattaa hyvinkin olla ollut ajatuksena. Mutta tästäkään ei ole mitään merkkejä olemassa. Jetpack olis kyllä komea laitos, sillä pääsisi joka paikkaan helpohkosti.

Joo jetpackit olis ihan siistei. Vois aina hävittäjäl lentää niit päi, jotka niitten kans siel liitelee ympäriinsä. Ja olishan se muutenki käytännöllinen. Vois nopeesti liitää tankkei pakoo ja nousta kattojen pääl snaippaamaa ihmisii.

Joo jetpackit olis ihan siistei. Vois aina hävittäjäl lentää niit päi, jotka niitten kans siel liitelee ympäriinsä. Ja olishan se muutenki käytännöllinen. Vois nopeesti liitää tankkei pakoo ja nousta kattojen pääl snaippaamaa ihmisii.

Muuten kyllä, mutta noissa pitäis olla joku 5-10s aika, että lähtee lentoon koska tollahan pääsis ihan laittoman helposti karkuun ja katoille. Ei jatkoon.

Kuinka paljon te oikeen pelaatte jos on yli 120 leveli!?!?!

Ei tuo älyttömiä vaadi. Varmaan suurin osa kfin jäsenistä, jotka ovat jo yli 200 levelisiä, niin evät välttämättä pelaa kuin tunnin tai pari illassa. Toki kyseiset kaverit ovat tehneet tätä varmaan julkaisusta saakka, mutta kumminkin. Tuo 120 on taas hyvinkin helposti saavutettavissa :)

Kuinka paljon te oikeen pelaatte jos on yli 120 leveli!?!?!

Hyvä sakki ja mikit, etenkin mikit auttaa. Tai kalja ja höpönlöpö. Muut detailit on varmaan kuulleet missuja yhdessä tuhansia tehneet. Ja naapuri viime iltojen mielipuoliset rallit.

Ei tuo älyttömiä vaadi. Varmaan suurin osa kfin jäsenistä, jotka ovat jo yli 200 levelisiä, niin evät välttämättä pelaa kuin tunnin tai pari illassa. Toki kyseiset kaverit ovat tehneet tätä varmaan julkaisusta saakka, mutta kumminkin. Tuo 120 on taas hyvinkin helposti saavutettavissa :)

Itse asiassa keskiverto taitaa olla 150 paikkeilla, olen itse seurannut sitä keskivertoa jostain syystä jo sieltä level 80 asti, ja viimeksi se näytti 149 kun mulle tuli 148 täyteen :D (jos tuo crew:n level nyt tulee kaikkien keskiarvosta edes?)

Taitaa itsellä lähennellä peliaika jotain 40 päivää, mutta joku 20-25 päivää pitäs riittää sinne 200 paikkeille. Tupla RP/raha vkl aikana olis n. 10 tunnin päivillä tehny varmasti sen 40-50 leveliä tehtävistä. Pelin ostin aikalailla marraskuun ensimmäinen päivä tai muutama päivä ennen sitä. Silloin tulikin muistaakseni pelattua putkeen ekana päivänä enemmän kuin mitään peliä vähään aikaan. (olisko ollu n. 16h :D )

Itse asiassa keskiverto taitaa olla 150 paikkeilla, olen itse seurannut sitä keskivertoa jostain syystä jo sieltä level 80 asti, ja viimeksi se näytti 149 kun mulle tuli 148 täyteen :D (jos tuo crew:n level nyt tulee kaikkien keskiarvosta edes?)

Niin siis korjataan sen verran, että en toki tarkoittanut, että suurin osa kfin jäsenistä olisi noita 200 levelisiä. Vaan, että ne jotka ovat niin eivät välttämättä pelaa kuin sen tunnin pari päivässä :)

Leveli 305.
Golfissa ennätys -9.
Kisoja ajettu +1350 kpl.
K/D ratio 6,90 jonka katsoin henkilövalikosta mikä näkyy esim kisaa aloittaessa, en ole social clubissa.
Kova on pelaaja, jos jollain on tällä foorumilla KAIKKI noi lukemat vielä kovemmat. :D

Tuo Crew-sivuston "total time" ei kyllä pidä paikkansa pelitunneista(/päivistä). Itsellänikin olisi sen mukaan takana jo pelattuna 27d, mutta kun katsoo pelaajien profiilisivuston kautta online pelitunnit niin se kertoo jotain ihan muuta joka on siis se oikea lukema. Sama lukema on nähtävillä pelin sisäisessä career -valikossa.

Minulla pelitunteja/-päiviä on n. 386h joka on päivissä hieman yli 16 päivää (386 / 24 = 16,08..) ja leveli on 131.
Pelaaminen aloitettiin täällä heti onlinen auettua, tai oikeastaan pari päivää aukeamisesta kun se ei tupannut toimia lainkaan parina ensimmäisinä päivinä karmean tungonksen takia. Viime kuukausina on ollut kyllä huomattavasti hiljaisempaa pelaamisen suhteen kun kaikki mahdollinen on jo koettu Santoksen auringossa. Nyt tulevan High lifen tuoman sisällön myötä jaksaa taas hieman innostua pelailemaan.

Mikä mahtaa olla voitettujen kisojen määrä? Toi pelkkä ajomäärä kun ei kerro vielä yhtään mitään :rolleyes:

Taitanee olla siel 650 kpl nurkilla, eli alle puolet kaikista voitettu.
Kun ei sikailla / törmäillä ja muu liikenne on pois, niin huomaan pärjääväni hyvin.

Taitanee olla siel 650 kpl nurkilla, eli alle puolet kaikista voitettu.
Kun ei sikailla / törmäillä ja muu liikenne on pois, niin huomaan pärjääväni hyvin.

Sieltä on tulossa joku systeemi että ei pysty törmäämään toisiin, eli varmasti on sitten mieleinen muoto kisata :)

K/D ratio 6,90 jonka katsoin henkilövalikosta mikä näkyy esim kisaa aloittaessa, en ole social clubissa.

Mitä tulee K/D ratioon niin 6,9 en usko kyllä millään jos siitä on poistettu kaikki pelin tapot. (eli jäljellä vain oikeat pelaajat ja niiden K/D, eli plauyer vs. player).

Mulla tuo näyttää nyt reilu 3,2 eli nousua on tapahtunut :D
Samaten ampumatarkkuus on noussut 20-26% mutta tuohan laskee mukaan kaikki ammunnat. Huteja tulee paljon esim. jossain missä on paljon tapettavaa, rooftop rumblessakin.

Voi hänellä hyvinki olla kd 6.90, mut veikkaan että sillä on joku 200 tappoo ja 3 kuolemaa :cool:

Niin siis korjataan sen verran, että en toki tarkoittanut, että suurin osa kfin jäsenistä olisi noita 200 levelisiä. Vaan, että ne jotka ovat niin eivät välttämättä pelaa kuin sen tunnin pari päivässä :)

Laskinpa huvikseni niin marraskuun lopulta kun aloitin Onlinen on tasan joka päivä keskiarvoisesti pelannut 4,5h. Töissäkin pitänyt arjet rumpata.

Mitä tulee K/D ratioon niin 6,9 en usko kyllä millään jos siitä on poistettu kaikki pelin tapot. (eli jäljellä vain oikeat pelaajat ja niiden K/D, eli plauyer vs. player).

Kaverilla oli vielä vähän aikaa sitten jotain 28KD ja oli vielä n. 100lvl. Tappoja tosin tais olla alle sata mutta silti. :P

Juu noista tappo määristähän se on kiinni. Itselläkin toi ratio on nyt vain 1.29 ja tappoja lähemmäs 3500 kun taas kuolemia vajaa 2700. Juuri tuosta syystä mullakin elää toi lukema jatkuvasti. Toisella päivällä tuo voi olla jotain 1.30, kun taas seuraavan päivän jälkeen se voikin olla jo vaikkapa 1.24. Ja nää siis on ihan karkeita esimerkkejä, eikä todellakaan mitään tarkkoja lukuja :)

Pitänee koittaa tarkistaa tarkempia tappolukuja, jos niitä mistä näkee?
Pelityylini on sellainen että haen suojaa, niin läpäisee survivalit yksinkin.
Uskon että k/d ratio luku on tankilla riehumisen tulosta, toiset laittavat tekstareita että voisitko lopettaa.
Myös silloin haettava suojaa, voi tuhota niin toisen tankin / kopterit.
Yritän aina olla kuolematta mahdollisimman vähän.

Ylös Bottom