Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse pidän kanssa autoista joissa on paras käsittely esim. Feltzer on sport luokasta oma suosikkini sillä pidän radoista joissa on 180 asteen käännöksiä ja paljon ahtaita mutkia sekä todella tiukkoja mutkia. Kyseinen auto on helppo kääntää pelkällä kaasulla koska ei ole neliveto sen takia noita: GYMKHANA Los Santos kisoja olen kolme kappaletta vääntänyt ei auton nopeus juurikaan ratkaise vaan ajotaito/ auton käsittely. Toiset tykkää toiset ei ja tiedän radoissa on viellä parannettavaa ja pikkuhiljaa niitä on tuossa tullut hiottuakin jo ihan vaan bugaavien konttien ja hyppyreiden takia.

Helppo se on nelivetokin mutkiin kääntää vaikka käsijarrulla jos ei oo vastaheitto hallussa :)
eikä niissä sinun kisoissa ollu minun silmiin muuta parannettavaa kuin se parkkitalossa vois laittaa vaikka suuntaviitan tai jokin este että tietää mihin pitäis mennä. (En tosin oo varma et se oli sinun tekemä rata mitä pelattiin :D )
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No lapin mies/kiero savolainen. Jostain itseä ylempää kumminkin :D

Saakelin etelän vetelät! ;)

Ja Kun Kassu oli maininnut minut aiemmin tässä ketjussa, niin heti tuli Red Devililtä viestiä, "moro mainittu Konsolifin- keskustelussa, joten torilla tavataan!":D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Helppo se on nelivetokin mutkiin kääntää vaikka käsijarrulla jos ei oo vastaheitto hallussa :)
eikä niissä sinun kisoissa ollu minun silmiin muuta parannettavaa kuin se parkkitalossa vois laittaa vaikka suuntaviitan tai jokin este että tietää mihin pitäis mennä. (En tosin oo varma et se oli sinun tekemä rata mitä pelattiin :D )


Juu kyllä juuri kyseiset radat ovat minun tekemiäni ja tänään juuri ¨korjasin/muutin puolet¨ siitä bugaavasta radasta ja parkkihalli kohdan kans on edelleen ongelmia, mutta enköhän saa senkin tässä joku päivä korjattua. Tänään tuli tehtyä jo : GYMKHANA Los Santos 4.0 ratakin :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Täällä ollaan jo aika mehuissaan huomisen suhteen.. Ainakin viikon tauon pitänyt nyt, 20miljoonaa käytettävissä. Huomenna saa vihdoin joka kisaan customin. :D

E: Ai miljoonan kultamaali! Saa olla aika perkeleen siistin näkönen, että menee kaupaksi. Täytyy varmaan ostaa se Adderi sitten takas ja laittaa dollarivanteet
ja kultamaali mikäli tuo tulee. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No jos täl kertaa näyttäis vähä enemmän kullalt, kun ERÄÄT sanoo nykyst paskanruskeeks.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Huomenna saa vihdoin joka kisaan customin. :D

Niin saa. Minulta tosin puuttuu enää compact luokasta auto. Sen lisäksi täytyy ostaa sandking uuden kämpän talliin myös. Ennen ajoin sillä merryweatherin mesalla pitkin rinteitä, mutta siitä oli pakko luopua kun vahingossa löysin tailgaterin ja talli oli täynnä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin saa. Minulta tosin puuttuu enää compact luokasta auto. Sen lisäksi täytyy ostaa sandking uuden kämpän talliin myös. Ennen ajoin sillä merryweatherin mesalla pitkin rinteitä, mutta siitä oli pakko luopua kun vahingossa löysin tailgaterin ja talli oli täynnä.

Itteltä puuttuu varmaan puolet luokista.. :D Toi Merryweatherin ritsa on muuten ihan surkea offroad vehje.. Sehän ei ole
edes neliveto. Sandkingiin verratuna tosin mikään ei ole hyvä maastossa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itteltä puuttuu varmaan puolet luokista.. :D Toi Merryweatherin ritsa on muuten ihan surkea offroad vehje.. Sehän ei ole
edes neliveto. Sandkingiin verratuna tosin mikään ei ole hyvä maastossa.

Kyllä näin on, Sandking on prkleen hyvä auto! Sillä mennään jopa muiden KFIN autojen yli, tässä jokupäivä liiskailin pari autoa ohimennen kunnes yhteys katkes servuun. Porukka vähän ihmetteli mitä v**ua touhuan :D
Tosin peliin tarvittaisi ihan joku oikea bigfoot, se menisi ainakin useimpien talliin asti.

Huomenna pitäs tosiaan tulla jotain tavaraa. Kultamaalistakin on juttua että pearlescentillä saa ihan salee saman värin kun tuo milin kultamaali, mitä en muuten tule ikinä hankkimaan.
Miten mahtaa käydä jos tuhoat jonkun auton jolla kultamaali, joutuuko maksamaan 50K kenties siitä "bad sport" tempusta vai mahtaako olla vaikutusta?

Jos nyt päivityksen jälkeen saa 20 autoa niin voisi itsekin harkita hankkivani joka luokkaan eri menopelin, tosin mulla on aika kirjava talli nytkin eri menopelejä. Superluokasta multa puuttuu auto kun ei tuo Vacca innosta enään Jesterin jälkeen. Katsotaan onko siitä uudesta superautosta mihinkään vai pitääkö hankkia joku noista vanhoista...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä näin on, Sandking on prkleen hyvä auto! Sillä mennään jopa muiden KFIN autojen yli, tässä jokupäivä liiskailin pari autoa ohimennen kunnes yhteys katkes servuun. Porukka vähän ihmetteli mitä v**ua touhuan :D
Tosin peliin tarvittaisi ihan joku oikea bigfoot, se menisi ainakin useimpien talliin asti.

Huomenna pitäs tosiaan tulla jotain tavaraa. Kultamaalistakin on juttua että pearlescentillä saa ihan salee saman värin kun tuo milin kultamaali, mitä en muuten tule ikinä hankkimaan.
Miten mahtaa käydä jos tuhoat jonkun auton jolla kultamaali, joutuuko maksamaan 50K kenties siitä "bad sport" tempusta vai mahtaako olla vaikutusta?

Jos nyt päivityksen jälkeen saa 20 autoa niin voisi itsekin harkita hankkivani joka luokkaan eri menopelin, tosin mulla on aika kirjava talli nytkin eri menopelejä. Superluokasta multa puuttuu auto kun ei tuo Vacca innosta enään Jesterin jälkeen. Katsotaan onko siitä uudesta superautosta mihinkään vai pitääkö hankkia joku noista vanhoista...

Tännekin Sandking tekee varmasti huomenna paluun kun saa säilöttyä enemmän noita autoja. Mikäli tuo GTAforumsin juttu pitää paikkansa niin ihan mukavaa tavaraa sieltä on huomenna tulossa. Jos nopeasti vetää listaa noista niin tulossa on ainakin:
  • "Pure Black" window tint. Hintaan $10,000
  • 2 new tire smokes, Pink and Brown. Hintaan; Pink $22,500 Brown $16,500.
  • 8 brand new horns. Hinta ei tietoa. Sound: (Low) (Do, Re, Me, Fa, Sol, La, Ti, Do) (High).
  • Metal GOLD paint job. Hintaan $1,000,000 (1M),
Tuo kultaimaali pitää olla kyllä jollain tapaa todella erilainen ja hieno, sillä nykyisilläkin väriyhdistelmillä saa mielestäni ihan hienon kultavärin (click!). 1 miljoona auton maalista on kyllä melkoisen yliampuva. Muu ylläoleva on taas ihan mukavaa lisää kaiken tuon isomman sisällön (3 uutta autoa, 1 mopedi, 5 contacti missionia, 2. asunto, läjä vaatteita ym.) ohella. Huomenissa heti aamusella pitää tulla kurkkaamaan tuo krääsä sekä uudet autot ominaisuuksineen. Porukalla voitaisi kokeilla noiden nopeudet ym muihin saman luokan autoihin verrattuna eli ei muuta kuin liittyen sitten samaan sessioon ken tahtoo :)

Niin ja käsittääkseni tuo auton maalihan ei vaikuta/ole vaikuttanut sen jälleenmyyntihintaan eli tuskin tuosta mitään ekstrasanktioita tulee jos/kun noita kullitettuja autoja räjäyttelee huomisesta alkaen :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä itse lupaan tuon maalin ostaa a) jos se edes tulee b) jos se maksaa miljoonan c) jos siitä edes erottaa,
että se on se miljoonan maali. Laskin, että joku 5 miljoonaa pitäis jäädä jokatapauksessa ylimäärästä vielä
10 vapaavalintaisen auton ja kämpän jälkeen.

Itse taidan ostaa "harrasteautotalliksi" sen lentokentän 10 auton tallin ja siirtää sinne halvemmat autot ja
kalliit autot sitten johonkin noista uusista kämpistä. Siinä onkin tekemistä kun nuo autot pitää ilmeisesti
ajamalla siirtää tallista toiseen ja veikkaan, että jokatapauksessa ainakin puolet joutuu ajamaan. :D
Mikäs se kellonaika olikaan kun päivitys pitäis tulla? Eikös joku DLC joskus tullu jo n. 11-12 aikaan?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu tohon aikaa varmaa tulee, ainakin ite muistelisin että business tuli tuolloi xboksille tulee vissii aikasemmin :D


Miksköhän rockstar ei pistä lukkoon noiden uusien aseiden värejä :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä itse lupaan tuon maalin ostaa a) jos se edes tulee b) jos se maksaa miljoonan c) jos siitä edes erottaa,
että se on se miljoonan maali. Laskin, että joku 5 miljoonaa pitäis jäädä jokatapauksessa ylimäärästä vielä
10 vapaavalintaisen auton ja kämpän jälkeen.

Itse taidan ostaa "harrasteautotalliksi" sen lentokentän 10 auton tallin ja siirtää sinne halvemmat autot ja
kalliit autot sitten johonkin noista uusista kämpistä. Siinä onkin tekemistä kun nuo autot pitää ilmeisesti


Tervetuloa vaan tänne lentokentän viereen :D On hyvällä paikalla LSC:n vieressä ihan ja rauhallinen mesta, saa rauhassa tyylitellä autojen kanssa tossa etupihalla.
Jätän tänne myös autot joita en joka päivä käytä ja yhdelle tilaa aina jos täytyy nopeasti päästä sisälle :D
Tosinaan tuo kultamaalihan on täyttä kultaa joten siksi se on kallis. Itse en semmosta hanki, se on niin ruma värikin ettei sovi muuhun kuin ehkä mersuun tai johonkin...

Heitäkääs sitten jostain tietoa niistä uusista asunnoista, millasia on sisältä, kenties tuosta saadaan infoa ennen kun pitää kaikki ostaa ja käydä läpi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Myyntikuvat ajoneuvoista sekä hinnat. Joku gamefaq:ssa kirjoitti, että ps3 päivitys olisi jo tullut ja siitä nuo kuvatkin kuulemma on.
Näytä liitetiedosto 12646

parhaillaan mitä ilmeisemmin ajavat päivitystä sisään. Ainakin jenkkilässä Californiassa, Meksikossa ja Nykissä ovat saaneet jo 1.13 ladattua. Eli tässä lähihetkinä (~30min) voi siis olla jo ladattavissa täällä meilläkin.

Kuva Zentorinosta itse pelissä:
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/mostrecent/photo/Y9aqzKk3jk-9JuXrjIyZhA

Ja tässä uusi mopedi (Thrust):
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic/mostrecent/photo/Jk_5VTc6qUCbZ4v6tsmSAw

Päivityksen tultua laitan Crew -session pystyyn. Siellä voidaan rauhassa testailla autoja sekä etsiä paras paikka 2. kämpille sekä shoppailla uusia kuteita. Mukana nyt ainakin jo kaneli88. Subtee, iJani77 sekä minä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Päivityksen tultua laitan Crew -session pystyyn. Siellä voidaan rauhassa testailla autoja sekä etsiä paras paikka 2. kämpille sekä shoppailla uusia kuteita. Mukana nyt ainakin jo kaneli88. Subtee, iJani77 sekä minä.

Itse mestarikin liittyy seuraan! Vähän ihme touhua kyllä, että ei saada patchia samaan aikaan joka paikkaan ulos.
 
Ylös Bottom