Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pitänee koittaa tarkistaa tarkempia tappolukuja, jos niitä mistä näkee?
Pelityylini on sellainen että haen suojaa, niin läpäisee survivalit yksinkin.
Uskon että k/d ratio luku on tankilla riehumisen tulosta, toiset laittavat tekstareita että voisitko lopettaa.
Myös silloin haettava suojaa, voi tuhota niin toisen tankin / kopterit.
Yritän aina olla kuolematta mahdollisimman vähän.
^ Buzzardin hanttimiehenä toi touhu on vielä helpompaa/hauskempaa
Miten muuten Buzzardissa hanttimies voi käyttää sen koneen ammuksia? Ihmettelin kun joku käytti mun raketteja kun oli kyydissä, ite en onnistunut, löytyykö ne kenties ihan siitä aselistasta?
Niin ja koskas se seuraava 2x money/rp oli?
Löytyy pelin stats valikosta tarkemmin, player vs player k/d ratio 6.90
Total player killed 3400 kpl.
.
Löytyy pelin stats valikosta tarkemmin, player vs player k/d ratio 6.90
Total player killed 3400 kpl.
Vinkkinä autokisoihin että kannattaa valita auto radan mukaan, eli tarvitseeko hyvää kiihtyvyyttä vaiko huippunopeutta.
Eipä sillä autolla ole merkitystä kun on catchup ja ilman sitäkin saa muut kiinni ihan helposti.
Tuntuu että nuo auton viritykset eivät vaikuttaisi mitään muuta kuin alkukiihtyvyyttä kisoissa
Täysin eri mieltä, kisoja joissa catchup ollut päällä eikä toisilla mitään mahkuja saada kiinni.
Autolla on todellakin merkitystä. Kehityspylväät eivät ole vain koristeita suorituskyvystä.
Riippuu varmasti että kuinka viritetyt autot kilpailijoilla on ja kuinka se ajaminen sujuu.
Paljon kisoja takana 1 vs 1 kun toinen ei mahda mitään, niin sitten lähtee pitkän kisan aikana pois kokonaan.
Szuperilla itsellään paljon ajettuja kisoja takana ja voittosuhde?
Szuperilla itsellään paljon ajettuja kisoja takana ja voittosuhde?
Mulla kisoja on joku ehkä 120 ja puolet voittoja, mutta viimeisestä kisasta jotakuta vastaan on jo aikaa kuukausia, en jaksanut noita ajella juuri sen takia kun ei ole tarpeeksi eroja kalustossa.
Taisin ajaa pari kisaa tossa kun oli 2x mutta silloinkin voitin vakiolla vaccalla viritetyn entityn, ainoastaan lähdössä jäin jälkeen. Ihmeellistä miten toisen voi saada kiinni ihan suorallakin kun vain seuraa toisen jälkiä vaikka on selvästi huonompi auto, liekö tuossa joku imuvoima olemassa siltikin vaikka ei ilmestyisi niitä valkoisia viivoja auton taakse?
Tuli muuten mieleen että kumpi on parempi soralla, normaali Bati vai Sanchez? Mulla oli tuo sanchez (livery tms. mikä lie?) täysin viritettynä, turbolla ei ole ääniä ja oikeastaan nuo virit vaikutti vain jarruttamiseen, joten myin pois senkin.
Itseä kiinnostaa pystyisikö pitoa hieman parantaa erilaisella vanne / rengasyhdistelmällä.
Nykyisin olen autoja vertailemalla eri luokista valinnut itselleni talliin auton, joka on tuntunut helpommalta käsitellä.
Noissakin on omasta mielestä isoja eroja, eli luisussa mentäessä toinen auto oikenee mielestäni helpommin.
Edit: Imuvoimaa kannattaa käyttää ilmanvastuksen vähentämiseksi.
Vakiollakin voi pärjätä, jollei toinen osaa valita ajolinjoja ym viritetyllä ajokillaan..
Kenties selitys löytyy liitteenä olevasta kuvasta...?!