Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Enpä nyt osaa sanoa, että löytyykö noita pelistä mistään. En ole tutkinut niin tarkkaan, kun tuolta social clubista noi tosiaan näkee hyvin helposti :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitänee koittaa tarkistaa tarkempia tappolukuja, jos niitä mistä näkee?
Pelityylini on sellainen että haen suojaa, niin läpäisee survivalit yksinkin.
Uskon että k/d ratio luku on tankilla riehumisen tulosta, toiset laittavat tekstareita että voisitko lopettaa.
Myös silloin haettava suojaa, voi tuhota niin toisen tankin / kopterit.
Yritän aina olla kuolematta mahdollisimman vähän.

Mulla on samat sävelet. Survivalit menee jo silmät kiinni läpi kun on niin tuttua hommaa. Boneyard menee läpi ilman yhtäkään osumaa ja jos tulee osumia niin nekin helikopterista :)
Tankilla saa kyllä tuota lukua hilattua komeasti ylöspäin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Buzzardin hanttimiehenä toi touhu on vielä helpompaa/hauskempaa :D;)

Miten muuten Buzzardissa hanttimies voi käyttää sen koneen ammuksia? Ihmettelin kun joku käytti mun raketteja kun oli kyydissä, ite en onnistunut, löytyykö ne kenties ihan siitä aselistasta? :D

Niin ja koskas se seuraava 2x money/rp oli?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten muuten Buzzardissa hanttimies voi käyttää sen koneen ammuksia? Ihmettelin kun joku käytti mun raketteja kun oli kyydissä, ite en onnistunut, löytyykö ne kenties ihan siitä aselistasta? :D

Niin ja koskas se seuraava 2x money/rp oli?

Sitä kameraa käyttämällä voi hanttari ampua niitä ohjuksia :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Löytyy pelin stats valikosta tarkemmin, player vs player k/d ratio 6.90
Total player killed 3400 kpl.

Vinkkinä autokisoihin että kannattaa valita auto radan mukaan, eli tarvitseeko hyvää kiihtyvyyttä vaiko huippunopeutta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vinkkinä autokisoihin että kannattaa valita auto radan mukaan, eli tarvitseeko hyvää kiihtyvyyttä vaiko huippunopeutta.

Itse mestarin vinkki: Paskin mahollinen nikko ja ajellaan pitkin seiniä 3 promillen kännissä samalla höröttäen äänenmuunnin
päällä niin että DNF vaan lävähtää tauluun kisan päättyeesä. Toisinsanoen ittellä on ainakin customautot niin vihkosta kaikki
jokaseen maholliseen kisaan, ettei mitään järkeä. terveisin. mopo_auto_miäs
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eipä sillä autolla ole merkitystä kun on catchup ja ilman sitäkin saa muut kiinni ihan helposti.
Tuntuu että nuo auton viritykset eivät vaikuttaisi mitään muuta kuin alkukiihtyvyyttä kisoissa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eipä sillä autolla ole merkitystä kun on catchup ja ilman sitäkin saa muut kiinni ihan helposti.
Tuntuu että nuo auton viritykset eivät vaikuttaisi mitään muuta kuin alkukiihtyvyyttä kisoissa :D

Täysin eri mieltä, kisoja joissa catchup ollut päällä eikä toisilla mitään mahkuja saada kiinni.
Autolla on todellakin merkitystä. Kehityspylväät eivät ole vain koristeita suorituskyvystä.
Riippuu varmasti että kuinka viritetyt autot kilpailijoilla on ja kuinka se ajaminen sujuu.
Paljon kisoja takana 1 vs 1 kun toinen ei mahda mitään, niin sitten lähtee pitkän kisan aikana pois kokonaan.

Szuperilla itsellään paljon ajettuja kisoja takana ja voittosuhde?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Täysin eri mieltä, kisoja joissa catchup ollut päällä eikä toisilla mitään mahkuja saada kiinni.
Autolla on todellakin merkitystä. Kehityspylväät eivät ole vain koristeita suorituskyvystä.
Riippuu varmasti että kuinka viritetyt autot kilpailijoilla on ja kuinka se ajaminen sujuu.
Paljon kisoja takana 1 vs 1 kun toinen ei mahda mitään, niin sitten lähtee pitkän kisan aikana pois kokonaan.

Szuperilla itsellään paljon ajettuja kisoja takana ja voittosuhde?

Juu itse huomasin myös sen, kun ei ollut itsellä tappiin viritetty auto ja muilla oli ja catchup oli tottakai pois päältä niin hyvin vaikea miltein suorissa radoissa pärjätä koska vauhti ei vaan riittänyt itselläni oli siis vasta toisen asteen moottori. Nykyään toki neljännentason :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Szuperilla itsellään paljon ajettuja kisoja takana ja voittosuhde?

Mulla kisoja on joku ehkä 120 ja puolet voittoja, mutta viimeisestä kisasta jotakuta vastaan on jo aikaa kuukausia, en jaksanut noita ajella juuri sen takia kun ei ole tarpeeksi eroja kalustossa.
Taisin ajaa pari kisaa tossa kun oli 2x mutta silloinkin voitin vakiolla vaccalla viritetyn entityn, ainoastaan lähdössä jäin jälkeen. Ihmeellistä miten toisen voi saada kiinni ihan suorallakin kun vain seuraa toisen jälkiä vaikka on selvästi huonompi auto, liekö tuossa joku imuvoima olemassa siltikin vaikka ei ilmestyisi niitä valkoisia viivoja auton taakse?

Tuli muuten mieleen että kumpi on parempi soralla, normaali Bati vai Sanchez? Mulla oli tuo sanchez (livery tms. mikä lie?) täysin viritettynä, turbolla ei ole ääniä ja oikeastaan nuo virit vaikutti vain jarruttamiseen, joten myin pois senkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itseä kiinnostaa pystyisikö pitoa hieman parantaa erilaisella vanne / rengasyhdistelmällä.
Nykyisin olen autoja vertailemalla eri luokista valinnut itselleni talliin auton, joka on tuntunut helpommalta käsitellä.
Noissakin on omasta mielestä isoja eroja, eli luisussa mentäessä toinen auto oikenee mielestäni helpommin.

Edit: Imuvoimaa kannattaa käyttää ilmanvastuksen vähentämiseksi.
Vakiollakin voi pärjätä, jollei toinen osaa valita ajolinjoja ym viritetyllä ajokillaan..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla kisoja on joku ehkä 120 ja puolet voittoja, mutta viimeisestä kisasta jotakuta vastaan on jo aikaa kuukausia, en jaksanut noita ajella juuri sen takia kun ei ole tarpeeksi eroja kalustossa.
Taisin ajaa pari kisaa tossa kun oli 2x mutta silloinkin voitin vakiolla vaccalla viritetyn entityn, ainoastaan lähdössä jäin jälkeen. Ihmeellistä miten toisen voi saada kiinni ihan suorallakin kun vain seuraa toisen jälkiä vaikka on selvästi huonompi auto, liekö tuossa joku imuvoima olemassa siltikin vaikka ei ilmestyisi niitä valkoisia viivoja auton taakse?

Tuli muuten mieleen että kumpi on parempi soralla, normaali Bati vai Sanchez? Mulla oli tuo sanchez (livery tms. mikä lie?) täysin viritettynä, turbolla ei ole ääniä ja oikeastaan nuo virit vaikutti vain jarruttamiseen, joten myin pois senkin.

Itel kun oli akuma poliiseilla eli impoundattu nii en voinu sitä käyttää. Nii ei ollu mopo kisassa mitään mahdollisuuksia muita vastaan, kun joutu käyttää tavan akumaa tappiin midattuja mopoja vastaa. Tiedän että en mikään paras ajaja ole, mutta kuitenkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itseä kiinnostaa pystyisikö pitoa hieman parantaa erilaisella vanne / rengasyhdistelmällä.
Nykyisin olen autoja vertailemalla eri luokista valinnut itselleni talliin auton, joka on tuntunut helpommalta käsitellä.
Noissakin on omasta mielestä isoja eroja, eli luisussa mentäessä toinen auto oikenee mielestäni helpommin.

Edit: Imuvoimaa kannattaa käyttää ilmanvastuksen vähentämiseksi.
Vakiollakin voi pärjätä, jollei toinen osaa valita ajolinjoja ym viritetyllä ajokillaan..


Itse pidän kanssa autoista joissa on paras käsittely esim. Feltzer on sport luokasta oma suosikkini sillä pidän radoista joissa on 180 asteen käännöksiä ja paljon ahtaita mutkia sekä todella tiukkoja mutkia. Kyseinen auto on helppo kääntää pelkällä kaasulla koska ei ole neliveto sen takia noita: GYMKHANA Los Santos kisoja olen kolme kappaletta vääntänyt ei auton nopeus juurikaan ratkaise vaan ajotaito/ auton käsittely. Toiset tykkää toiset ei ja tiedän radoissa on viellä parannettavaa ja pikkuhiljaa niitä on tuossa tullut hiottuakin jo ihan vaan bugaavien konttien ja hyppyreiden takia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Omasta kokemuksesta ainakin off-road renkailla varustettuun autoon ei kannata laittaa tavallisia high ehd:ejä, jostain syystä se käyttäytyy hullusti, etupää luistaa, liekö sitten off-road kalustossa pienempi kääntösäde. (ainakin Rebeliä ja Sandkingin 2-ovista versiota olen testannut)
Toinen on Jester, High-endeillä se luistaa kun taas tavallisilla sport-renkailla ohjautuvuus on sama kuin vakiorenkailla. Erot on toki pieniä mutta itse vaihdan vanteita toisiin sillon kun auto puskee.
Nyt kokeilin tuota Sabrea (mikä on aivan loistava auto,mutta kromiosia liian vähän) high-endeilä ja aika karua menoa. Laitoin sitten ihan perus jenkkivanteet alle ja tuntuisi parhaalta valinnalta. Toki nämä mun testit on tehty ihan freemodessa, en tiedä miten nuo vaikuttaa kisoissa sitten...
Tallista löytyy myös se Mersun näkönen mikä lie schwartzer tms. ja siinä on SUV-vanteet, kulkee hienosti muta jotenkin siitä tuli jarruton auto :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Morjens!
Piti ihan rekistöröityä, kun tulee kuitenkin tätä aktiivisesti luettua.

Ja toinen syys oli tämä ijanin linkittämä kuva, joka piti saada tänne näkyville. :D

Eli kysymys kuuluu, mistä herra Yolobergin nimimerkki tulee???

Kenties selitys löytyy liitteenä olevasta kuvasta...?! :eek::D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Ei hemmetti tätäkään foorumia voi kohta enää vakavissaan lukea, kun lapin miehet änkee ittensä näihinkin keskusteluihin mukaan :D Ei vaan. Vähän jo on tullut ihmeteltyäkin, että koska moro saat oikein aikaiseksi tehdä käyttäjätunnuksen tänne :)
 
Ylös Bottom