Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko nuo uudet contact missionit mukamas pelattavissa? Ei näy tehtävävalikoissa eikä social clubissa.

On juu. Itse pääsin vaan sen Handle with caren pelaamaan. Ompas muuten älyttömän vaikea tehtävä siihen nähden, että on lvl20. Saisivat nostaa 60-80 ja palkkioita myös.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko nuo uudet contact missionit mukamas pelattavissa? Ei näy tehtävävalikoissa eikä social clubissa.

On pelattavissa, kun soittelee noille kontakteille. Ne tulevat eteen melko harvoin, mutta kun on niitä kerran pelannut niin se tulee Online - Jobs -valikkoon muiden sekaan valittavaksi. Itsekään en ole vielä kaikki päässyt kokeilemaan, tässä lista mitä tähän asti keneltäkin on saatu soittamalla (kontaktihlö suluissa)

  • GTA Today (Simeon)
  • Artificial Scarcity (Martin)
  • Crime Scenester (Lester)
  • Hit ‘Em Up (Gerald)
  • Master Data
  • Handle with Care (Martin)
  • On the List (Martin)
  • Denial of Service (Lester)

Sisällöllisesti useammat ovat olleet reilusti haastavimpia vanhoihin verrattuna, vaikkakin lähes kaikkien missioneiden leveli on siinä 20 paikkeilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

"Pegassi Zentorno" Lienee saanut vaikutteet tästä Lamborghini Sesto elementosta. :cool:

Mitä tyypit mieltä ko. laitteesta?

Aika hyvältä äkkisestään tuntuu. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Perhana että kaduttaa kun menin ostamaan tuollaisen kalliin kämpän vain tajutakseni ettei minulla ole edes kymmentä autoa, saati tarvetta sekoilla monen kämpän kanssa. Olen tuntenut oloni paljon kotoisammaksi siellä lentokentän viereisellä 10 auton tallilla. Noh tuo hölmöily tuli maksamaan aika lailla, hyvityshinnat ei ihan ole realistisia :rolleyes: En muuten edes hoksannut miten kämpästä voi hankkiutua eroon, niin vaihdoin sen sitten johonkin pohjoisessa sijaitsevaan 6 auton talliin. Olisi pitänyt sijoittaa vaikka tuohon Zentornoon vielä kun oli se miljoona tilillä. Nyt haihtui parinkymmenen rooftop rumblen rahat asuntokuplaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Perhana että kaduttaa kun menin ostamaan tuollaisen kalliin kämpän vain tajutakseni ettei minulla ole edes kymmentä autoa, saati tarvetta sekoilla monen kämpän kanssa. Olen tuntenut oloni paljon kotoisammaksi siellä lentokentän viereisellä 10 auton tallilla. Noh tuo hölmöily tuli maksamaan aika lailla, hyvityshinnat ei ihan ole realistisia :rolleyes: En muuten edes hoksannut miten kämpästä voi hankkiutua eroon, niin vaihdoin sen sitten johonkin pohjoisessa sijaitsevaan 6 auton talliin. Olisi pitänyt sijoittaa vaikka tuohon Zentornoon vielä kun oli se miljoona tilillä. Nyt haihtui parinkymmenen rooftop rumblen rahat asuntokuplaan.

Heh joo, ite kerkesin ostaa jo vissiin 14 autoa ja 3 kämppää ja rahaa kärähti n. 10miljoonaa. Siirsin itteni sieltä jostain ÖKYALUEELTA
siihen paljon mukavampaan 150k kämppään merenrannalla kun sain kun sainkin myytyä sen verran autoja, että 16 jäi jäljelle.
Näköjään kun ostelet pienemmän tallin niin autot pitää olla paikoilla 1-6 tai Rockstar poistaa ne. Mulla meni toi uus Zögözögö 750k maksanu
auto ja Adder. (kuinka sattuikaan, sattu olemaan kalliimmat autot tallissa). Ja jos on tilanne se, että haluaa täyteen tallin auton ja vaikka
toisessa tallissa olisi tilaa niin jos laitat sen uuden auton jonkun päälle niin se poistuu eikä siirry sinne missä on tilaa. Koitin senkin. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

"Pegassi Zentorno" Lienee saanut vaikutteet tästä Lamborghini Sesto elementosta.
cool.gif


Mitä tyypit mieltä ko. laitteesta?

Aika hyvältä äkkisestään tuntuu.
smile.gif

Sama auto ehdottomasti, kuitenkin replica. Minusta se on vallan mainio Super-luokan auto :)




Heh joo, ite kerkesin ostaa jo vissiin 14 autoa ja 3 kämppää ja rahaa kärähti n. 10miljoonaa. Siirsin itteni sieltä jostain ÖKYALUEELTA
siihen paljon mukavampaan 150k kämppään merenrannalla kun sain kun sainkin myytyä sen verran autoja, että 16 jäi jäljelle.
Näköjään kun ostelet pienemmän tallin niin autot pitää olla paikoilla 1-6 tai Rockstar poistaa ne. Mulla meni toi uus Zögözögö 750k maksanu
auto ja Adder. (kuinka sattuikaan, sattu olemaan kalliimmat autot tallissa). Ja jos on tilanne se, että haluaa täyteen tallin auton ja vaikka
toisessa tallissa olisi tilaa niin jos laitat sen uuden auton jonkun päälle niin se poistuu eikä siirry sinne missä on tilaa. Koitin senkin. :D

Kämppiä saa max. 2 käsittääkseni ?
Ja jos korvaat auton toisella, se siirtyy toiseen talliin jossa on tilaa. Itse en päässyt eroon FUTO:n romusta vaikka tuota keinoa järkeilin ja kokeilin. Mutta sitten kun on molemmat tallit täynnä ja korvaat auton niin se katoaa vasta.

Mä rupesin tekemään niin että pidän tuon keskustan kämpän +10 auton tallin. ja siirtelen toista tallia sitä mukaa kun on tarve, ei se ole iso summa hyppiä noissa 2-auton talleissa paikasta toiseen nopeasti jos on tarve :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nonnii poijjaat meen taas pitkästä aikaa pelaa gta:ta. Eli sanokaas tyhmälle mikä kämppä/talli kannattaa ostaa ton kämpän lisäks joka oli ennen patchii se kallein?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nonnii poijjaat meen taas pitkästä aikaa pelaa gta:ta. Eli sanokaas tyhmälle mikä kämppä/talli kannattaa ostaa ton kämpän lisäks joka oli ennen patchii se kallein?

Se on ihan makuasia mistä toisen kämpän tai tallin haluaa ostaa. Minusta ei ole mitään ideaa ostaa ainakaan toista mokomaa kalleinta kämppää, koska saat ainoastaan 10 uudelle autolle sen säilöpaikan. Mitään muuta käyttöä sillä toisella kämpällä ei ole (ainakaan vielä). Eli sijainnin mukaan valitset sen mikä itseäsi miellyttää, näin ainakin itse tein.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kämppiä saa max. 2 käsittääkseni ?
Ja jos korvaat auton toisella, se siirtyy toiseen talliin jossa on tilaa. Itse en päässyt eroon FUTO:n romusta vaikka tuota keinoa järkeilin ja kokeilin. Mutta sitten kun on molemmat tallit täynnä ja korvaat auton niin se katoaa vasta.

Mä rupesin tekemään niin että pidän tuon keskustan kämpän +10 auton tallin. ja siirtelen toista tallia sitä mukaa kun on tarve, ei se ole iso summa hyppiä noissa 2-auton talleissa paikasta toiseen nopeasti jos on tarve :D

Niin saa, itseasiassa ostin jo 5 kämppää myin niitä aina koska RAHAA ON. En oo tosin ihan varma, mutta samasta talosta
taitaa saada kaks asuntoa mutta sulla on silti vaan yks talli? En tosin tiedä mitä tekee saman kerrostalon kahella asunnolla,
mutta taitaa saada. Ja ite kyllä korvasin ykköstallista prätkän vaikka 2 tallissa oli 8 paikkaa ja tadaa se prätkä katos.

Itse siirryin merenrantakämppään, en tosin ymmärrä miksei sinne voi tehdä noita uusia asuntoja. Siinähän on helipadi melkeen kyljessä kiinni
ja venesatama myös, eikä varmasti oo ulkopuolella 5 jätkää RPG:n kanssa odottamassa. Tossahan on kunnon menemisen meininkiä tossa ns.
"huonossa" sisustuksessa, kun en tommosessa oo ennen asunu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuleva kämppä sais olla lähempänä vispilää. Mutta helpompaa silti lähteä muualta kuin siitä pois. Kämpästä aika säätö oli ainakin joskus jos hostas missua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin saa, itseasiassa ostin jo 5 kämppää myin niitä aina koska RAHAA ON. En oo tosin ihan varma, mutta samasta talosta
taitaa saada kaks asuntoa mutta sulla on silti vaan yks talli? En tosin tiedä mitä tekee saman kerrostalon kahella asunnolla,
mutta taitaa saada. Ja ite kyllä korvasin ykköstallista prätkän vaikka 2 tallissa oli 8 paikkaa ja tadaa se prätkä katos.

Itse siirryin merenrantakämppään, en tosin ymmärrä miksei sinne voi tehdä noita uusia asuntoja. Siinähän on helipadi melkeen kyljessä kiinni
ja venesatama myös, eikä varmasti oo ulkopuolella 5 jätkää RPG:n kanssa odottamassa. Tossahan on kunnon menemisen meininkiä tossa ns.
"huonossa" sisustuksessa, kun en tommosessa oo ennen asunu.

Jaa sää kierrät kämppiä lävitse rahoissas :D
Mulla on siis luxuskämppä jossa 10 auton talli + ylimääräinen pelkkä talli jonka paikkaa vaihdan kun on tarve. Ilmeisesti voi omistaa 2 asuntoa samasta talosta, mutta epäilen että autotalli tuplaantuu, se vaan kysyy että kumman kerroksen kämpän talliin autoa viet.

Joo siis mä tein niin että vein talliin auton, otin sen sieltä ja ajoin toiseen talliin joka oli täynnä. Eli se auto joka siellä oli, palautui taas toiseen talliin jossa oli tilaa. Olisi pitänyt napata kadulta auto ja ajaa se talliin ja sitä kautta poistaa futo, oliskohan se noin pitänyt tehdä :rolleyes: Eli jos yrittää korvata tallissa olevaa autoa omalla autolla niin eihän se mihinkään katoa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt tuli kyllä tilanne ettei oikein tiedä mitä tekis, semmonen tyhjä olo kun kaikki tarpeellinen on hankittu... Ei noita vihujakaan jaksa tappaa huvikseen mielin määrin. Rupeanko grindaamaan tallin täyteen kalleimpia autoja vai mitäs muuta vois tehä?

Kiersin tossa aiemmin saaren ympäri pitkin vuoristoja Sandkingillä, se oli ihan mahtava kokemus, ajaa koko lande reunoja pitkin ympäri, mount chiliad tietysti se vaellusreitti tms. läpi. Napsuttelin kuviakin sieltä matkan varrelta. Löytyi semmosia pieniä lampia joita en ole ennen käynyt kattomassa, eli tutkimatonta maastoa.
Se mitä tämä peli kaipaisi olisi normaali ihmisten päivittäiset tehtävät menemättä mihinkään tehtävään, ihan freemode kalastelua/metsästystä/taksikuskina oloa jne. Ja tosiaan kaipaisin myös tehtäviä joissa ei tarvisi luotien viuhua jatkuvasti, muutakin kun kisoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt tuli kyllä tilanne ettei oikein tiedä mitä tekis, semmonen tyhjä olo kun kaikki tarpeellinen on hankittu... Ei noita vihujakaan jaksa tappaa huvikseen mielin määrin. Rupeanko grindaamaan tallin täyteen kalleimpia autoja vai mitäs muuta vois tehä?

Kiersin tossa aiemmin saaren ympäri pitkin vuoristoja Sandkingillä, se oli ihan mahtava kokemus, ajaa koko lande reunoja pitkin ympäri, mount chiliad tietysti se vaellusreitti tms. läpi. Napsuttelin kuviakin sieltä matkan varrelta. Löytyi semmosia pieniä lampia joita en ole ennen käynyt kattomassa, eli tutkimatonta maastoa.
Se mitä tämä peli kaipaisi olisi normaali ihmisten päivittäiset tehtävät menemättä mihinkään tehtävään, ihan freemode kalastelua/metsästystä/taksikuskina oloa jne. Ja tosiaan kaipaisin myös tehtäviä joissa ei tarvisi luotien viuhua jatkuvasti, muutakin kun kisoja.

Kokeile jotain muuta peliä välillä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse pidin melkolailla kaikista noista uusista missioneista sillä ne on just vähän pidempiä eikä vaan, että mene tuonne tapa kaikki kranaatinheittimellä tai helikopterilla ja tehtävä on siinä. Tosin palkkiot ja rp:t saisivat olla isompia sillä haastetta on verrattuna vanhoihin ja vanhojakin tehtäviä on onneksi vähän päivitetty parempaan suuntaan. Nää tosin on vaan mun mielipiteitä mut ihan jees et meneekin hetki sitä tehtävää tehdessä ja haastettakin on tosin voi johtua siitä ettei oo viellä montaa kertaa tullu pelattua ja tuota simeonin uutta missionia en viellä ole kerinnyt testaamaan. Viikonloppuna on ilmeisesti tupla rp:t taas jutuista päätellen liikenteessä ?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ole rokkitähti kyllä mitään tupla rp:stä maininnut. Jotain pieniä bonuksia tulee, mutta ei kyllä tupla viikonloppua ole ainakaan näillä näkymin tulossa :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vihdoinhan ne oli Rooftoppia ruuvannu vaikeemmaks. Tiedä sitten onko vieläkään tarpeeks vaikea.


  • The following difficulty changes have been made to the Mission “Rooftop Rumble”:
    • 50% of FIB agents present at the start of the mission now have high accuracy.
    • Additional FIB agents spawn as players attack the parking garage. The agents spawn in two waves of cars.
    • After all the agents on foot in the parking lot and the first wave of agents in cars are killed, the mission will either progress in 30 seconds or require players to finish off all FIB agents.
    • The FIB agent carrying the documents Martin wants now spawns in a vehicle as the mission progresses.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Osaako väki neuvoa kuinka keuhkot sais kehitettyä tappiin, sukeltamisessa jotain "kikkaa"?
Leveli 310, k/d ratio nyt 7.20
Kisoissa lävähti ruutuun you set a world record.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Osaako väki neuvoa kuinka keuhkot sais kehitettyä tappiin, sukeltamisessa jotain "kikkaa"?
Leveli 310, k/d ratio nyt 7.20
Kisoissa lävähti ruutuun you set a world record.

Ihan vaan sukeltelet, pari tuntia ilmeisesti menee että saa täyteen.

Jollet oo ajanut mitään monikierroksista kisaa, niin veikkaan että pilvi serverit alhaalla. World recordseja tuppaa tulemaan aina silloin. On meinaan lähes joka radassa semmoset ajat nopeimmilla mitkä ei ole edes mahdollisia ilman huijaamista, mutta kun joka kierrosmäärällä on oma leaderboardinsa, niin jossain yli 10 kierroksen kisoissa saattaa olla jopa mahdollista saada oikeasti tuo WR.

Lentokisoissa ja varmaan myös venekisoissa noita huijareita on kyllä vähemmmän tai ainakin tuntuu olevan helpompaa saada hyviä sijoituksia.

Hyvä esimerkki huijaamisesta on Grand Tour, jonka joku on mennyt aikaan 02:00:675 Adderilla.



Pystyy laittaa isompia bettejä ($10,000). Kaikki nyt sitten panostaa muhun kisoissa niinku aina, eikös joo? :D
 
Ylös Bottom