Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ihan vaan sukeltelet, pari tuntia ilmeisesti menee että saa täyteen.

Jollet oo ajanut mitään monikierroksista kisaa, niin veikkaan että pilvi serverit alhaalla. World recordseja tuppaa tulemaan aina silloin. On meinaan lähes joka radassa semmoset ajat nopeimmilla mitkä ei ole edes mahdollisia ilman huijaamista, mutta kun joka kierrosmäärällä on oma leaderboardinsa, niin jossain yli 10 kierroksen kisoissa saattaa olla jopa mahdollista saada oikeasti tuo WR.

Lentokisoissa ja varmaan myös venekisoissa noita huijareita on kyllä vähemmmän tai ainakin tuntuu olevan helpompaa saada hyviä sijoituksia.

Hyvä esimerkki huijaamisesta on Grand Tour, jonka joku on mennyt aikaan 02:00:675 Adderilla.

Pystyy laittaa isompia bettejä ($10,000). Kaikki nyt sitten panostaa muhun kisoissa niinku aina, eikös joo? :D
Juu helppoo rahaa kun pistää 10000 bettiä jollekkin ja antaa sen voittaa :D

Pystyy laittaa isompia bettejä ($10,000). Kaikki nyt sitten panostaa muhun kisoissa niinku aina, eikös joo? :D

Eikös silloin kannata panostaa nyt yhteen nimeltä mainitsemattomaan ei niin hyvään kfin kuskiin joka harvoin voittaa kisoja.Luultavasti tiedätte kenestä kyse mutta silloin jos hän sattuisi voittamaan niin 10000$ betillä saisi aika hyvin rahaa takaisin koska kerroin on korkea aina.

Mutta jos haluaa pelata varman päälle on Teurastajaan panostaminen ihan fiksu teko.

Haistappa Devil kukkanen! :D
Mutta tosiaan, meitsi saisi voittoja, ja muut hulluna massia, joten kaikki voittaa!
Ps. Joko sauna lämpeää.? ;)

Eikös sen yhden nimeltämainitsemattoman kannattais silloin kanssa antaa voittaa? 6-8 hengen kisoja ja sama kaveri voittamaan joka kisassa niin, että kaikki saisi vuorollaan panostaa sen kympin. Muuten jos kaikki panostaa kerralla yhteen, niin kyllä ne hyvätkin kertoimet sieltä äkkiä tippuu :)

E: Eihän moro nyt ainoo huono kuski ollu :D

Joo, mutta kertoimet muuttuu jos sinne lyö edes 2500$ panoksen eikä muut laita mitään. Pitää olla suunnilleen 7500$
jossain ihan muualla että saa niitä hyviä kertoimia lyötyä nimeltämainitsemattomaan henkilöön.

hohhoijaa...

mä yritän kuvata youtubeen gta:ta mutta mulla tulee kokoajan serveritä jotka on täynä nii v¤¤un ärsyttäiviä kimalaisia jostain ranskasta...

mut voi lisätä psn:ään sama nicci sielä

Haistappa Devil kukkanen! :D
Mutta tosiaan, meitsi saisi voittoja, ja muut hulluna massia, joten kaikki voittaa!
Ps. Joko sauna lämpeää.? ;)

Mitäs menit paljastaa itsesi.Se ois voinu olla melkein kuka vaan. Nyt kaikki tietää ettet oo huippukuski tai no eiköhän ne ole sen jo tienny.

Eikös sen yhden nimeltämainitsemattoman kannattais silloin kanssa antaa voittaa? 6-8 hengen kisoja ja sama kaveri voittamaan joka kisassa niin, että kaikki saisi vuorollaan panostaa sen kympin. Muuten jos kaikki panostaa kerralla yhteen, niin kyllä ne hyvätkin kertoimet sieltä äkkiä tippuu :)

E: Eihän moro nyt ainoo huono kuski ollu :D

Ei niin, mutta ei näytä harjoittelu tuottavan tulosta tässä tapauksessa.

Mullahan on noita wr aikoja varmaan joku 10 jo, ne on helppo savuttaa uunituoreilla radoilla jossa kukaan ei ole vielä ajanut, tai sellasiin mä olen aina törmännyt ilmeisesti kun wr ajaksi näyttää pelkkää viivaa :D

Helpoin tapa sukelteluun on mennä ja sukeltaa alamo sea päästä päätyyn, siinä menee aikaa mutta haastehan siinä tärkeintä on ja moni ei moista ole tehnyt ;)

Voiko muka GTA:ssa olla oikeasti huonoja kuskeja? Kuullostaa lähinnä vitsiltä jos joku sanoo olevansa hyvä kuski, siis muita parempi... Ettei vaan olisi huonoa tuuria ja sieltä tulisi puu kolmion takaa eteen? :D

E: Rooftop rumblessakaan ei tee helikopterilla enään mitään kun se salkku lähtee auton kyytiin :( No mut eipä ole niin helppo sit enään.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse syytän huonoa kiinanihme ohjainta jolla tatin liikutus liikuttaa autoa kun autoa about tuplat enemmän joten meno näyttää lähinnä siltä että ois 5 promillea alla joka kerta kun kisoissa on. :D

Silti itsellänikin on yksi maailmanmestaruus! Se tuli vielä team gta:ssa kun itse olin RPGn kanssa autosta ulkona. Käyntikortissa lukee isolla MAAILMANMESTARI. :D

Monissa näissä autoissa tuntuu olevan semmonen on/off mallinen ohjaus.
Itse pelaan vallan niin että pidän sitä tattia suoraan eteenpäin pohjassa ja liu-utan sitä reunaa pitkin vasemmalle ja oikealle, tällä tavalla saa hieman pienempää ohjauskulmaa käytettyä, vaatii harjoittelua tosin.
Kokeilin aiemmin myös ratilla ja polkimilla, mut ei se ihan toiminut kun siinä tuo kääntösäde tulee paljon myöhässä suhteessa ratin liikkeisiin, muutenhan tuo toimisi hyvin kun on ratti jossa kääntösädettä voi muuttaa 360-1080 astetta. :D

Tuon liu-uttamisen eron huomaa hyvin esim vesiskootterikisoissa.
Tatilla nostaa paremmin liukuun, toinen jää hiljalleen. Pitää tosin silloin olla tyyni veden pinta.

Samaten enduromotskarilla soralla, hieman keventää keulaa eikä toinen pääsekkään ohi.

Samaten enduromotskarilla soralla, hieman keventää keulaa eikä toinen pääsekkään ohi.

Tää pätee kyllä ihan kaikkiin moottoripyöriin ja kaikilla alustoilla. Se on todella monta kertaa todettu, että keula pystyssä jokainen pyörä kulkee kovempaa :)

Ainakin viikko sitten tuota keulimista oli selvästi nerffattu pärrissä. Ennen pääsi keulimalla karkuun vaikka oli catch-up päällä ja olit ekana jolloin tehoja leikataan aika paljon. Viikko sitten koitin samaa silloin tupla expa vloppuna ja siinä vierellä se toinen vaan ajeli ihan normaalisti.
En ole sen jälkeen kokeillut miten toimii.

Se uus prätkä kulkee muuten törkeen lujaa jos sillä keulii.. Ja Voltic on pelin nopein auto jos sillä ajaa sateella pakki päällä.

Keula pystyssä veneet ja mopot kulkee lujempaa ihan luonnostaankin kun on vähemmän vastustavaa pinta-alaa. Ja Voltic on pirun hyvä auto, ketteräkin :D Se on hankintalistalla vielä toistaiseksi.

Keula pystyssä veneet ja mopot kulkee lujempaa ihan luonnostaankin kun on vähemmän vastustavaa pinta-alaa.

Nyt tuli iso höpö höpö :D Kyllä se ilmanvastus on ehdottomasti suurin vastus mitä löytyy, ei ole millään tavalla realistista että prätkä kulkisi kovempaa keula pystyssä. Olen tähän asti kuvitellut meneväni kovinta mahdollista vauhtia pyöräkisoissa kun painan kuskin etuviistoon, mutta onko tosiaan näin että päinvastoin pitäisikin toimia? :confused:

On tai oli (jos tuo nyt siis on päivitetty) juuri tuota ollaan monesti naureskeltukkin :)

Ylös Bottom