Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

[video=youtube;uEus_Cp0PyE]https://www.youtube.com/watch?v=uEus_Cp0PyE[/video]

[video=youtube;z_O2M5eCaLg]https://www.youtube.com/watch?v=z_O2M5eCaLg[/video]

Siin vähän vanhempaa materiaalia meiän crewistä. Voi noita aikoja, ku mutki tunnettii osittain fitness-Kassuna <3
Videot on siis kuvannut rejihdad_2nd_, jota nyt ei oo tänä vuonna näkynykkää hirveest GTAn puolel.
Tost saiki hienosti katottuu samal et ketkä on ollut iha onlinen alkuajoista lähtien KFIN-crewis, ku sitä tuli mun yks ilta ihmeteltyy ääneen.
Joku vois vaikka joskus kuvata sellasen videon, mis on meiän puheitaki mukana (tietysti pitää pyytää luvat kaikilt).

E: (varmaan viides kerta kun muokkaan tätä viestii) Red_devilin tyyli ei oo sit muuttunu yhtää noist ajoist.
(kuudes kerta kun muokkaan) Noi Requnin videotha on iha huonoi, ku mä en näy niis
Oho minäkin näyn videol vähänkö ihquu!! Missäs kaikki ihmiset kun ei näy edes illal/yöl kfiniläisiä pelaamassa gta:ta? Ois kiva vähä säätää tai kisailla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

...
... Noi Requnin videotha on iha huonoi, ku mä en näy niis

Näythän, löytyy sieltä eräskin tdm video. Jossa ruudun alareunassa vilahtelee jatkuvasti tekstit X_kassu_X killed (ketä nyt ikinä sattuikaan jetin luotien tielle). Okei ei siinä ehkä sun hahmoa näy, mutta jetti pyörii kyllä taivaalla tuttuun tyyliin :)

Edit: Taiskin olla joku capture, eikä tdm mutta kuitenkin...

E2:
...Missäs kaikki ihmiset kun ei näy edes illal/yöl kfiniläisiä pelaamassa gta:ta? Ois kiva vähä säätää tai kisailla.
Tätä ihmettelin itsekkin koko viime viikon, kun oli todella hiljaista. Viikonlopun peleistä en tiedä, kun en taaskaan koko pleikkaria ole ehtinyt edes pariin päivään käynnistämään. Kai se vaan on toi kesä ja lämpimät ilmat, jotka verottaa pelaajia..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tätä ihmettelin itsekkin koko viime viikon, kun oli todella hiljaista. Viikonlopun peleistä en tiedä, kun en taaskaan koko pleikkaria ole ehtinyt edes pariin päivään käynnistämään. Kai se vaan on toi kesä ja lämpimät ilmat, jotka verottaa pelaajia..

Kyllä mä pyörein tuolla ainakin mut oli silti hiljasta muuten. Näin teikäläisenkin jossainvälissä jossakinpäin mestoja.
Kyllä se on kesä joka vie pelihalut itse kultakin. Itse pelailen aina kun vaan koneella istuskelen kun samalla tulee pelattua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Joo kyllähän mekin hetki taidettiin samalla serverillä pyöriä, mutta siis tarkotin noin yleensä. Kun normaalisti siinä crew listassa on se 20+ nimeä viikollakin, niin nyt ei ollut kuin tyyliin 10 nimeä maksimissaan :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jepulis.
Löysinpäs hyvän paikan testata autojen driftausominaisuuksia. Weazel Plazan pihassa on pari rinkulaa jossa voi vetää Kahdeksikkoa ja siinä on hieman normaalia liukkaampi ajopinta kun on sileää kiveä tms. Tallikin on ihan vieressä, itse asiassa tuohan on siinä pihalla :D


E: Ja jälleen voi vi**u! 1001 levelinen kaveri FUTO:lla ja mitkään aseet ei tehoa ja se ampuu kuin tankilla autosta....Mistä ihmeestä näitä tulee??? Ei muuten mut jos tuo yleistyy vielä paljonkin niin Onlinelle tehdään sit jotain, ekana mieleen tulee sulku muutamaksi kuukaudeksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itsellä nyt 2vkoa ollut peli kaapissa, kaipa siinä tuli heti 1.13 jälkeen sellanen fiilis että tämä oli nyt tässä kun sai autot ostettua. En tainnu keretä edes kisaamaan niillä autoilla mitkä sitä varten ostin. Kyllähän tota tuli tykitettyä taas koko tämä vuosi aktiivisesti, joten en ihmettele yhtään vaikka olisikin kuukauden tauko taas menossa. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

HUOM,HUOM,HUOM

mulla on toi hauppauge hd pvr 2 ja omat frendit on siirtynyt gta onlinesta jo suurin osaksi eteenpäin, eli kaipaan seuraa...

en tiedä miksi mä en löydä tuolta ketään suomalaista joten aattelin sitten tänne pistää eli lisää kossun-a-l-l-e.

kfincrew olen pistänyt hakemuksen.

mä pelaan yleensä vähän sillon kun haluan :D...oli kello 4 päivällä tai 4 yöllä.

gta videot tulee yleensä perjantaina ulos(jos joku ihan välttämättä aikasemmin haluu niin pistän :D )
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

HUOM,HUOM,HUOM

mulla on toi hauppauge hd pvr 2 ja omat frendit on siirtynyt gta onlinesta jo suurin osaksi eteenpäin, eli kaipaan seuraa...

en tiedä miksi mä en löydä tuolta ketään suomalaista joten aattelin sitten tänne pistää eli lisää kossun-a-l-l-e.

kfincrew olen pistänyt hakemuksen.

mä pelaan yleensä vähän sillon kun haluan :D...oli kello 4 päivällä tai 4 yöllä.

gta videot tulee yleensä perjantaina ulos(jos joku ihan välttämättä aikasemmin haluu niin pistän :D )

Huomenna itse olen linjoilla klo 07.00 eteenpäin joten etköhän löydä kun sillon aika vähän porukkaa ja nimimerkki Jontte8998
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

E: (varmaan viides kerta kun muokkaan tätä viestii) Red_devilin tyyli ei oo sit muuttunu yhtää noist ajoist.

Mitäs sitä nyt hyvästä pois vaihtamaan ja kun kaikki ainakin tunnistaa sekä hyvässä että pahassa (Ihan marskifiniä harhauttaakseni sen vois kyllä joskus väliaikaisesti vaihtaa ja laittaa joku muu sen maalitauluksi)

Itsellä nyt 2vkoa ollut peli kaapissa, kaipa siinä tuli heti 1.13 jälkeen sellanen fiilis että tämä oli nyt tässä kun sai autot ostettua. En tainnu keretä edes kisaamaan niillä autoilla mitkä sitä varten ostin. Kyllähän tota tuli tykitettyä taas koko tämä vuosi aktiivisesti, joten en ihmettele yhtään vaikka olisikin kuukauden tauko taas menossa. :)

Oiskohan menos joku 50:es päivä taukoa vallitsevien olosuhteiden pakosta ja ehkä hyvällä säkällä pelailen seuraavan kerran heinäkuussa. No nyt vaan siihen mennessä paljon lisäsisältöä niin on mitä kahlata läpi, viimeistään sit syyskuussa kunnolla pelailee.Olen varma et se maistuu ihan eri tavalla kun on ollu taukoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo-o. Jälleen näitä saakelin ylilevelisiä, kuolemattomia, tällä kertaa tankilla joka oli ilmeisesti modattuna jonkun Superluokan auton päälle, meinaa meni hiton lujaa tankki, ei päässyt mitenkään karkuun. Lisäksi ekaa kertaa ikinä törmäsin lentävään taksiin, kaveri meni hyppyristä (siinä keskellä kaupunkia nurmikon yli) ja bojoing - pilvenpiirtäjien välissä lenteli. Mitä ihmettä tälle pelille on tapahtunut? :D:D Kyllä tässä rupee itekin miettii tuon pelin hyllyyn laittoa :D Alastomia hahmoja ei sen sijaan ole näkynyt, onkohan nuo jotenkin saatu kitkettyä pois?
Ja sellaseen oli kaveri törmännyt että joku pystyy potkimaan ulos huoneista kun oli seurannut servulla perässä ja joka kerta lentänyt potkuista ulos, tai sitten tuo oli pelin bugi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo-o. Jälleen näitä saakelin ylilevelisiä, kuolemattomia, tällä kertaa tankilla joka oli ilmeisesti modattuna jonkun Superluokan auton päälle, meinaa meni hiton lujaa tankki, ei päässyt mitenkään karkuun. Lisäksi ekaa kertaa ikinä törmäsin lentävään taksiin, kaveri meni hyppyristä (siinä keskellä kaupunkia nurmikon yli) ja bojoing - pilvenpiirtäjien välissä lenteli. Mitä ihmettä tälle pelille on tapahtunut? :D:D Kyllä tässä rupee itekin miettii tuon pelin hyllyyn laittoa :D Alastomia hahmoja ei sen sijaan ole näkynyt, onkohan nuo jotenkin saatu kitkettyä pois?
Ja sellaseen oli kaveri törmännyt että joku pystyy potkimaan ulos huoneista kun oli seurannut servulla perässä ja joka kerta lentänyt potkuista ulos, tai sitten tuo oli pelin bugi.

itellä tuli tommonen lentävä taxsi niskaa aamulla kun ajoin puoliperävau yhdistelmällä sielä kylillä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kun kaduilla näkyy välillä näkyy autoja jotka vetää perävaunua niin mitä käy jos pöllii sellaisen ja laittaa vakuutukset yms. Pysyykö se perävaunu siinä vai mitä tapahtuu?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kun kaduilla näkyy välillä näkyy autoja jotka vetää perävaunua niin mitä käy jos pöllii sellaisen ja laittaa vakuutukset yms. Pysyykö se perävaunu siinä vai mitä tapahtuu?


ite testasin tätä sillon jo aikojen alussa...NIIIN se maalaamon ovi kyllä aukes mutta mä vaan pääsin pyörii sinne sisään :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kun kaduilla näkyy välillä näkyy autoja jotka vetää perävaunua niin mitä käy jos pöllii sellaisen ja laittaa vakuutukset yms. Pysyykö se perävaunu siinä vai mitä tapahtuu?

Ainakin se auto jossa on traileri perässä, sen saa vakuutuksiin (sen kun voi jopa ostaakin) mut vaikuttas siltä et traileri katoaa perästä kun ajat LSC:n ovesta sisään. En ole itse kokeillut kylläkään mut ihan kokeilemisen arvoinen juttu. Toinen on että koittas ajaa se talliin vaan suoraan :D Äh, on kait joku meistä sitäkin koittanut?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

And the ugliest car award goes to...Zentorno
http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/snapmatic?photoId=LOSvmiYqAEuy2j8puH0-eQ&platformId=2

Mitä tuon auton suunnittelija on mahtanut poltella. Ei tuota persettä kestä katsella ellei siitä saa modattua jotenkin inhimillisempää. Hyi stana.
Mikä noiden reikien tarkoitus edes mahtaa olla.

Esikuva on aika ilmeinen: Lamborghini Sesto Elemento. On ollut alan lehdissä jo vuonna 2010 tai 2011 mutta ilmeisesti aika harvinainen peli (lieneekö vielä edes valmistettu myyntiin?). Mallinimi tulee hiilen järjestysluvusta - autossa on kaikki mahdollinen tehty hiilikuidusta. Kemiallisiin kaavioihin varmaankin viittaavat sitten nuo kuusikulmiot. Olen korkeintaan puistokemisti joten ei tarkempaa tietopohjaa tuolta saralta ole.
Näytä liitetiedosto 12698
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itellä on pieni tauko tuosta Onlinestä, kun tuli tuo Watch Dogs hommattua ja sen läpipeluu kesken. Jossain vaiheessa sitten takasin GTA Onlinen pariin .
 
Ylös Bottom