Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oiskohan menos joku 50:es päivä taukoa vallitsevien olosuhteiden pakosta ja ehkä hyvällä säkällä pelailen seuraavan kerran heinäkuussa. No nyt vaan siihen mennessä paljon lisäsisältöä niin on mitä kahlata läpi, viimeistään sit syyskuussa kunnolla pelailee.Olen varma et se maistuu ihan eri tavalla kun on ollu taukoa.

Kyllähän tuo on niin paljon tarjonnut itselle jo tähän mennessä, ettei mitään väliä millään. Laskin yks päivä, että 7senttiä olis maksanu tunti pelissä sillä summalla mitä
siitä käytettynä marraskuussa maksoin. Jollain tapaa vain tuo timed out tai muu connection error tuhoaa kaiken hyvän nykyään tuostakin pelistä. Vaatii hieman hermoja
yrittää tehdä jotain, kun mikään ei kovinkaan helposti toimi. Lähes täydellinen sandbox peli kuitenkin kyseessä, mikäli yhteysongelmat otetaan pois.

E: Niin ja en ole pelannut storya ollenkaan, katsonut youtubesta videoita lähes puoleen väliin storya aikoinaan joten tämä on täysin onlinen pohjalta. Olettaisin,
että storyn pelanneet osaa arvostaa peliä vielä korkeammalle. Itse vaan en ole ikinä oikein offline pelaaja ollut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

pitää kai tuo offline nyt mennä läpi 6 kertaa ennen kun onlinessa osaa mitään katujakaan ulkoa :D
Tarina on muutenkin ihan törkeän hieno, mutta jotenkin se loppuu kesken...Ja innostus siitä sen sileän tien.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Muutin äsken Weazel Plaza apt 26:sta Integrity Way 35:een. Asunnot ovat sisältä täysin samanlaisia. Näköala on vain eri. Ovatko kaikki saman hintaluokan kämpät samanlaisia sisältä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu sisätiloja taitaa olla vain kolme erilaista. Halvimmissa omakotitailoissa on kaikissa samat. Sitten on ne 200-400 tuhannen kämpät ja kolmantena ne kalleimmat jotka tuli viimeisimmässä päivityksessä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Paras kämppähän on siinä merenrannassa, mutta siinä ei oo kun 6 auton talli. Ai että miten kivaa ollu kun saat ajaa sinne lentokentän
lähelle LSC:hen siitä ilman että kukaan ampuu tankilla 10 kertaa. Eikä siellä rannassa ikinä ketään pyöri juurikaan. Ainoa asia mikä vähän
ihmetyttää on se, että siinä satamassa ei oo ikinä veneitä? Siinähän pitäis olla niitä purjeveneitä ainakin rivissä, mutta kun sieltä kämpästä
tulee niin aina on tyhjää oli kello mitä tahansa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Paras kämppähän on siinä merenrannassa, mutta siinä ei oo kun 6 auton talli. Ai että miten kivaa ollu kun saat ajaa sinne lentokentän
lähelle LSC:hen siitä ilman että kukaan ampuu tankilla 10 kertaa. Eikä siellä rannassa ikinä ketään pyöri juurikaan. Ainoa asia mikä vähän
ihmetyttää on se, että siinä satamassa ei oo ikinä veneitä? Siinähän pitäis olla niitä purjeveneitä ainakin rivissä, mutta kun sieltä kämpästä
tulee niin aina on tyhjää oli kello mitä tahansa.

Joo, tuo on kyllä komea kämppä komealla paikalla, tykkään sen sisustuksestakin enemmän kuin noista high-lifen häröistä.

Mulla on nyt kaks tallia sieltä lentokentän vierestä, ne molemmat 10 auton tallit kun ei kämpällä oikeastaan tee mitään, joskus siellä tulee tv:tä katottua bountyajan tuhlaamiseksi.
Saa nähdä kauanko viihdyn siellä tällä kertaa :D Harmittaa kun nuo kaikki kämpät on keskellä kaupunkia, siis ne jossa on 10 auton talli. Joutuu heti sotimaan kun menet ulos.

Lisäksi mä jouduin vähentään jenkkejä tallista kun loppuu tila kesken. Rupesin keräämään noista kalleimpia autoja tilalle, lähinnä ne jotka miellyttävät jollain tavalla ulkonäöltään. Se avo-mallin coquette on ihan komea peli, joskin ei paras ajettava. Samaten Comet on vielä virityksiltään kesken. Nuohan voi sitten myydä jos tulee isompi rahan tarve. R:n tuntien tosin rahaa tuskin tarvii enään muuhun kuin aseisiin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla on nyt kaks tallia sieltä lentokentän vierestä, ne molemmat 10 auton tallit kun ei kämpällä oikeastaan tee mitään, joskus siellä tulee tv:tä katottua bountyajan tuhlaamiseksi.

Eikös se ole pelin pieni suola kun on bounty päällä ja joku levelin 25 ukkeli yrittää epätoivoisesti saada sut hengiltä ja kun lopulta ehkä siinä onnistuu saa sen 1000$ palkkion. Ite olen monesti ihan vaan piruuttani niiden kanssa leikkinyt kissa ja hiiri leikkiä, kahtonu kumpi jaksaa pitempään.

Täytyy kyllä myöntää että joskus unohtaa sen että on bounty päällä ja sit joku tulee viereen, heittää stickyn ja saa helpot rahat, tietenkin tämä sytyttää pieni muotoisen koston kierteen. Mitäs meni aloittamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eikös se ole pelin pieni suola kun on bounty päällä ja joku levelin 25 ukkeli yrittää epätoivoisesti saada sut hengiltä ja kun lopulta ehkä siinä onnistuu saa sen 1000$ palkkion. Ite olen monesti ihan vaan piruuttani niiden kanssa leikkinyt kissa ja hiiri leikkiä, kahtonu kumpi jaksaa pitempään.

Täytyy kyllä myöntää että joskus unohtaa sen että on bounty päällä ja sit joku tulee viereen, heittää stickyn ja saa helpot rahat, tietenkin tämä sytyttää pieni muotoisen koston kierteen. Mitäs meni aloittamaan.

Kyllä,kyllä, tätähän itsekin harrastan ja paljon. Nyt on löytynyt hyvä paikka sniputella ilman että ketään osuu millään stickyllä, lentokentällä se parkkihallien keskellä oleva pieni lennonjohtotorni tms. sinne laskuvarjolla ja lentäviä vihuja sniperillä alas :D Sit toinen tietty on se kun lentää niin korkealla kun pääsee ja seuraa kartalla sitä pienilevelistä, se panikoi ja ihmettelee "wtf?" :D

Viime yönä muuten tapoin varmaan 25 kaveria kuolematta itse kertaakaan, siellä pyöri vaan kaikki ei niiin vaaralliset tyypit, missä lienee kaikki paremmat. Sit noita alle 30 lvl. kavereita oli yks huone ihan täynnä, ite siellä 162 lvl. ukolla joukossa :D

Paras paikka on sellanen johon ei pääse ilman kopteria, sieltä on hyvä tiputella kavereita ja joskus sit sattuu omaan kuuppaan kun tarpeeksi riehuu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eikös se ole pelin pieni suola kun on bounty päällä ja joku levelin 25 ukkeli yrittää epätoivoisesti saada sut hengiltä ja kun lopulta ehkä siinä onnistuu saa sen 1000$ palkkion. Ite olen monesti ihan vaan piruuttani niiden kanssa leikkinyt kissa ja hiiri leikkiä, kahtonu kumpi jaksaa pitempään.

Täytyy kyllä myöntää että joskus unohtaa sen että on bounty päällä ja sit joku tulee viereen, heittää stickyn ja saa helpot rahat, tietenkin tämä sytyttää pieni muotoisen koston kierteen. Mitäs meni aloittamaan.

sillon oli hauskaa mennä karkuun kun omisti niitä miljoona bountyjä...

vielä kun mulla pari super autoa pysyy vielä niin hyvin hanskassa että välillä se oli liijankin helppoa(Feltzer ja Adder)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onhan tuolla kartta täynnä glitchipaikkoja ties minkä seinien sisässä jos sillä bountylla olis jotain merkitystä.
Itse annan ne aina pois, crewiläiset senkus tapatte jos bountyn mulla näätte. Rahaa kun taitaa edelleen olla
10miljoonaa eikä niitä saa käytettyä pois, joten sillä muutamalla tonnilla mikä bountysta tulee en tee mitään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onhan tuolla kartta täynnä glitchipaikkoja ties minkä seinien sisässä jos sillä bountylla olis jotain merkitystä.
Itse annan ne aina pois, crewiläiset senkus tapatte jos bountyn mulla näätte. Rahaa kun taitaa edelleen olla
10miljoonaa eikä niitä saa käytettyä pois, joten sillä muutamalla tonnilla mikä bountysta tulee en tee mitään.

Mulla taas ekaa kertaa alle 30K rahaa ehkä sen miljoonaryöpyn jälkeen mikä oli joskus. Talli piukassa jos jonkinlaista kulkupeliä :D
Eikös tuo toimi edelleen että tuunaat auton toiselle ja se käy myymässä sen? Mä ainakin otan talliini sellasia kärryjä jos haluaa lahjoittaa rahaa pois. On 2 auton tila aina tallissa myytäville pirsseille.



Tuota ruosteetonta REBEL:iä saa muuten näköjään ilman karjapuskuriakin, ainakin yhellä KFIN:läisellä sellanen näkyi olevan, itellä on se karjapuskuri keulassa ja minusta se on paljon hienompi kuin tuo "maskiton" keula. Sen löysin kartan oikeasta reunasta sieltä rannasta mistä löytyy myös se wolkkarin vanha bussi niiinikään ruosteeton. Tuurilla siinä on tuo puskuri tai sitten ei. Niin ja kannattaa hakea se sieltä yöllä kun siellä on porukka bilettääs :D Sieltä löytyy myös muita kuten Sadler välillä tai ihan vaikka Sandking.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

:D
Tuota ruosteetonta REBEL:iä saa muuten näköjään ilman karjapuskuriakin, ainakin yhellä KFIN:läisellä sellanen näkyi olevan, itellä on se karjapuskuri keulassa ja minusta se on paljon hienompi kuin tuo "maskiton" keula. Sen löysin kartan oikeasta reunasta sieltä rannasta mistä löytyy myös se wolkkarin vanha bussi niiinikään ruosteeton. Tuurilla siinä on tuo puskuri tai sitten ei. Niin ja kannattaa hakea se sieltä yöllä kun siellä on porukka bilettääs :D Sieltä löytyy myös muita kuten Sadler välillä tai ihan vaikka Sandking.

Sitä vaan haukutaan mun rebeliä täällä :) se on tukka pois ku nähään :D Olipas tänään taas pelit jytky99 ja opeliksin kanssa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sitä vaan haukutaan mun rebeliä täällä :) se on tukka pois ku nähään :D Olipas tänään taas pelit jytky99 ja opeliksin kanssa :D

No eikä haukuta! Oli siinä sentään komea väri :D Mut ihmettelen miksei siihen saa mitään samoja osia kun ruosteiseen versioon. Ite jäin kaipaamaan niitä leveämpiä pyöränkaaria :(
Sandking on siltikin parempi menemään mäet ylös ja alas, pitää vaan käyttää puolta kaasua niin ettei se luista ja sitten kun se meinaa hyytyä niin kaasua lisää :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No eikä haukuta! Oli siinä sentään komea väri :D Mut ihmettelen miksei siihen saa mitään samoja osia kun ruosteiseen versioon. Ite jäin kaipaamaan niitä leveämpiä pyöränkaaria :(
Sandking on siltikin parempi menemään mäet ylös ja alas, pitää vaan käyttää puolta kaasua niin ettei se luista ja sitten kun se meinaa hyytyä niin kaasua lisää :D

Joo se on aika typerää et ruosteetonta ei voi kunnolla tuunaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla oli viime perjantaina toi GTA Onlinen position in crew 152, ja nyt se on 64. (Team Finland). RP:t ovat itestään ainakin tuplaantuneet viikonlopun aikana. Mistä mahtaa johtua? Perustin viime perjantaina toisen hahmon, eli voiko johtua siitä? Poistin sen eilen, mutta tilanne ei korjaantunut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jahas, mun tilille joku laittanut miljoona $ ? Eihän tollasta summaa voi laittaa toiselle mitenkään... Onkohan tää joku hyvitys jostain, kenties noiden reporttien lähetyksestä tai jostain muusta. Epäilenpä että R palkitsee nyt niitä jotka auttavat saamaan nuo älyttömät pelaajat pois tjnsp. Ei voi kuin arvailla, mutta sitä ennen pari superautoa lisää talliin ja ostan kämpän keskustasta, ei ole noiden autojen arvoille sopiva paikka tämä sataman hikinen varasto :D Jäätyilyä ja bugaamista tosi paljon tänään, tekstuurien hitautta.

E: Ja hommasimpas sitten vahingossa eroon Sultanistani kun korvasin auton tallissa ja Sultan oli pihatiellä.. prkle nyt täytyy hankkia uus :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jahas, mun tilille joku laittanut miljoona $ ? Eihän tollasta summaa voi laittaa toiselle mitenkään... Onkohan tää joku hyvitys jostain, kenties noiden reporttien lähetyksestä tai jostain muusta. Epäilenpä että R palkitsee nyt niitä jotka auttavat saamaan nuo älyttömät pelaajat pois tjnsp. Ei voi kuin arvailla, mutta sitä ennen pari superautoa lisää talliin ja ostan kämpän keskustasta, ei ole noiden autojen arvoille sopiva paikka tämä sataman hikinen varasto :D Jäätyilyä ja bugaamista tosi paljon tänään, tekstuurien hitautta.

Kato sieltä tilitiedoista mikä homma, ite sain Rockstarilta marraskuussa 750.000$ jostain syystä. (niihin aikoihin kun niitä 500k:ita jaettiin pelaajille,
mutta itellä ei ollu peliä tarpeeks aikasin niin en sitä saanu)
 
Ylös Bottom