Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kaupassa se flightsuit on. Löytyy outfits kategoriasta ja hintaa taisi olla n.47 000$
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Menee vähän ot. mutta laitan tämän kutsun tännekkin.
Elikkäs, järjestän saunaillan tulevana lauantaina, 30.8.2014 ja kutsuttuina ovat kaikki KFIN- PS 3 crew- jäsenet.
Tarjolla huonoa seuraa, kylmä sauna, ja erittäin huonoa huumoria! :eek:

Eiku tosiaan kaikki vain porukalla paikalle, niin saadaan viimeinkin ne crew-kill-asiat, ja muut erimielisyydet järjestykseen! :D :D :D

Ja vetonaulana paikalle on saapumassa eräskin GTA 5- onlinessä, jo lähes legendaariset mittasuhteet saanut hahmo: HERRA Red_devil! ;)

Paikkakunta on Kaavi, joka sijaitsee täällä Pohjois-Savon, ja Karjalan rajamailla.

Tervetuloa!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Menee vähän ot. mutta laitan tämän kutsun tännekkin.
Elikkäs, järjestän saunaillan tulevana lauantaina, 30.8.2014 ja kutsuttuina ovat kaikki KFIN- PS 3 crew- jäsenet.
Tarjolla huonoa seuraa, kylmä sauna, ja erittäin huonoa huumoria! :eek:

Eiku tosiaan kaikki vain porukalla paikalle, niin saadaan viimeinkin ne crew-kill-asiat, ja muut erimielisyydet järjestykseen! :D :D :D

Ja vetonaulana paikalle on saapumassa eräskin GTA 5- onlinessä, jo lähes legendaariset mittasuhteet saanut hahmo: HERRA Red_devil! ;)

Paikkakunta on Kaavi, joka sijaitsee täällä Pohjois-Savon, ja Karjalan rajamailla.

Tervetuloa!

Voin vielä vahvistaa että todellakin olen tulossa mutta en kyllä legendaarisuudestani tiedä mitään. Ehkä enemmän porukka tuntee mr Moron, ei ehkä saavutuksista(kun niitä ei ole) mutta savolaisittain erottuvasta puhetavasta ja mieleen jäävästä nimimerkistä.

Mutta myös omasta puolestani toivotan kaikki tervetulleiksi Moron luokse.

PS: Itsekin pääsen takaisin Gta:n pariin heti syyskuun alussa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jengi joka käyttää lyhennettä "PAIN". Heittäkää vaan heti kavereista exploittia, ovat KAIKKI just näitä koko peli-ilon pilaajia ja tuo jengi näyttäs kasvavan koko ajan. Pistooleilla apuvat raketteja jne. Pistäkää mieleen tämä porukka ja potkikaa persuksille :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onkos muilla sillain että siinä alanurkan pikku kartassa ei näy kisoja ja muitakaan tehtäviä? Itsellä käytössä Pleikka3. Vai onko mulla joku asetus muuttunut yön aikana itsekseen?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Jotkut modaajat kuulemma tuollaista tykkää aiheuttaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Parin päivän sisään olen tehny tehtävän Denial of of service (pitääpi räjäytellä niitä kuorma-autoja) muutaman kerran ja 2 kertaa on käyny niin että kun otat sen salkun kyytiin niin eipäs lähde poliisit pois perästä millään. Ihan sama odottelinko maanalla tunneleissa, parkkihalleissa tai muuten vaan olin piilosalla niin koko ajan tutka vilkkuun sinisestä ja punaisesta valosta. Molemmilla kerroilla ei ollu mistään apua vaan piti räjäyttää itsensä ja molemmilla kerroilla olin myös ainut joka oli elossa tässä kohdin tehtävää.

Pitääpä kahtoa tuleeko muita kummalisuuksia vastaan muissa tehtävissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toi on enemmän tai vähemmän yleinen bugi ettei poliisit lähe perästä pois tehtävissä
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lystiä on tappaa väkeä, ihme ettei jotkuu usko vaikka tappais 10 kertaa peräkkäin että ottais ritolat. :D

Joo eihän siinä mitään väärää ole.. Kunhan et vaan minkään pelkän tankin kanssa sitä tee? Tai noh eihän siinäkään mitään väärä ole... Mutta on se nyt vähän sellasta... Tai noh... En minä tuomitse... Mut niin... Noo antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.... :D:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Parin päivän sisään olen tehny tehtävän Denial of of service (pitääpi räjäytellä niitä kuorma-autoja) muutaman kerran ja 2 kertaa on käyny niin että kun otat sen salkun kyytiin niin eipäs lähde poliisit pois perästä millään. Ihan sama odottelinko maanalla tunneleissa, parkkihalleissa tai muuten vaan olin piilosalla niin koko ajan tutka vilkkuun sinisestä ja punaisesta valosta. Molemmilla kerroilla ei ollu mistään apua vaan piti räjäyttää itsensä ja molemmilla kerroilla olin myös ainut joka oli elossa tässä kohdin tehtävää.

Pitääpä kahtoa tuleeko muita kummalisuuksia vastaan muissa tehtävissä.

Eikös niitä kannata tappaa niin paljon kun kerkiää jos niistä saa RP:tä tehtävissä, vai puhutko kytistä jotka eivät liity itse tehtävään?


Itellä alkaa lähenemään tuo 200lvl. Viimeksi just mietin että lopetan tämän pelin siihen, mutta tuli just tossa muutama päivä sitten vähän tietoa että pitää hankkia uusi NHL-peli PS3 versiolle kun PS4 versio on riisuttu kaikesta, niin vuosi menee vielä PS3 kanssa, jospa sitä sen aikaa pelaisi tätäkin. Jatketaan riehumista :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo eihän siinä mitään väärää ole.. Kunhan et vaan minkään pelkän tankin kanssa sitä tee? Tai noh eihän siinäkään mitään väärä ole... Mutta on se nyt vähän sellasta... Tai noh... En minä tuomitse... Mut niin... Noo antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.... :D:D

Kaikki eri keinot käytössä.. :D
Edit 11.60
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kaikki eri keinot käytössä.. :D
Edit 11.60

Mielestäni tolla freemoden kill ratiolla on yhtä paljon merkitystä kuin on auton värillä sen suorituskykyyn ralleissa. Samalla tavalla varmaan ajattelee 99,5% pelaajista.

Voisin vielä tähän perään lisätä että on taas ollu hauska pelailla Kfiniläisten kanssa pitkästä aikaa iltaisin/öisin kun ihmiset osaavat ajella herrasmies säännöillä, hävitä syyttämättä toisia ja pitää tiimiläisten puolia jos tilanne vaatii. Samallaistahan se on ennenkin ollut mutta hyvä että käytös on näin jatkunut. Samalla mentaliteetilla eteenpäin ja ens yönä uudestaan pelaamaan jokainen joka kynnelle kykenee.
 
Ylös Bottom