Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mielestäni tolla freemoden kill ratiolla on yhtä paljon merkitystä kuin on auton värillä sen suorituskykyyn ralleissa. Samalla tavalla varmaan ajattelee 99,5% pelaajista.

Mistä rykäsit tuon prosentin? Kuvittele vaikka LTS pelimuoto, 6 pelaajaa vaikka osallistuu.
Tuolla k/d luvulla katsotaan kuinka on free modessa pysynyt hengissä toisia pelaajia vastaan.
Asetukset ovat vielä niin että pystyt välppäämään LTS joukkuettasi.
Iso leveli ei vielä takaa että olisit hyvä ampumaan / taistelemaan taktisesti.
Huomattavasti suuremman k/d arvon omaava / kokeneempi joukkue voittaa omasta mielestäni suuremmalla toden-näköisyydellä.

Ja tuosta väristä vielä, että kannattaako pukea kirkkaita räikeitä vaatteita päälle, sitä on hyvänä maalitauluna kun kävelee.
Moni ulkomaalainen on laittanut pelissä viestiä, että kuinka en ole missään ryhmässä noillla luvuilla?
Omasta mielestäni se toisi vain turhia rajoitteita / vastuita kuinka pitäisi toimia ryhmäänsä kohtaan.
Yksin pelatessa voi tappaa kaikki, eikä tarvitse varoa kenet saa teilata. Sitten tulee txt että voisinko jo lopettaa.
Mut hei, täähän on vain peliä. Ei saa suuttua jos henki lähtee.. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Leveli 373, k/d ratio 11.50 :D

Mietitäänpä nyt sitten kunnolla miten tuo on realistinen k/d ratio ja tässä muutama vaihtoehto koska se yksinkertaisesti kuulostaa liian hyvältä vieläkin vaikka olemme kuulleet fiksusti pelaamisesta:

1. Hyökkäät aina ensin sillä jos joku sinut saa tapettua, pitää sinun 11,6 kertaa saada se ennenkuin voit lopettaa hyökäyksesi.

2. Vetäydyt taisteluista jos muita on enemmän kuin 2 sillä silloihan sinut on helpompi tappaa.

3. Lentelet hävittäjällä ja näin saat tappoprosenttia paremmaksi.

Ja niin eespäin...

Moni ulkomaalainen on laittanut pelissä viestiä, että kuinka en ole missään ryhmässä noillla luvuilla?
Omasta mielestäni se toisi vain turhia rajoitteita / vastuita kuinka pitäisi toimia ryhmäänsä kohtaan.
Yksin pelatessa voi tappaa kaikki, eikä tarvitse varoa kenet saa teilata. Sitten tulee txt että voisinko jo lopettaa.
Mut hei, täähän on vain peliä. Ei saa suuttua jos henki lähtee.. :D

Se että toimii osana ryhmää on parasta koko pelissä. Harmi että olet valinnut ettet itse siitä pidä. En kyllä mitenkään jaksaisi olla freemodessa ilman että siellä on muita Kfiniläisiä kun on sitä sen verran tullut tahkottua randomeiden kanssa.

Paljastappas kuski76 meille kaikille PS tunnuksesi niin tiedetään kun olet samalla serverillä, niin kutsutaan sit sinut LTS:ään tai Deathmatchiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitäs ihmettä muuten... Luotiliivejä voi ostaa kymmenen ja ne voi heittää päälle kun vanha loppuu... Tämänkö takia moni tuntuu niin kuolemattomalta välillä.
Heittävät luotiliiviä itselleen kunnes vihulta loppuu panokset ja sitten täräyttää takaisin :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

1. Hyökkäät aina ensin sillä jos joku sinut saa tapettua, pitää sinun 11,6 kertaa saada se ennenkuin voit lopettaa hyökäyksesi.

Käytännössä yks mahdollisuus on vaihdella sessioneita aina kun tulee tiukka paikka, jolloin ei välttämättä tartte kuolla niin useasti. Mutta kuski luultavasti käyttää
pelkästään tankkeja ja hävittäjiä, jonka lisäksi kuuluu juuri niihin sankareihin jotka hyökkää esim. KFINiläisten kimppuun kun ollaan tyyliin 10 hengen ryhmässä
jossain, siinä jää kyllä kakkoseksi 1vs10 tilanteessa erittäin usein.

Mitä tähän peliin tulee niin itse en ole ikuisuuteen enään jaksanut vaivautua pelaamaan, koska mitään uutta tässä ei ole eikä tule. PS4 vienyt kaikki pelihalut PS3
peleiltä ja itseasiassa koko konsoli ei oo tainnu käydä edes virrat päällä kuukauteen. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mielestäni tolla freemoden kill ratiolla on yhtä paljon merkitystä kuin on auton värillä sen suorituskykyyn ralleissa. Samalla tavalla varmaan ajattelee 99,5% pelaajista.

Voisin vielä tähän perään lisätä että on taas ollu hauska pelailla Kfiniläisten kanssa pitkästä aikaa iltaisin/öisin kun ihmiset osaavat ajella herrasmies säännöillä, hävitä syyttämättä toisia ja pitää tiimiläisten puolia jos tilanne vaatii. Samallaistahan se on ennenkin ollut mutta hyvä että käytös on näin jatkunut. Samalla mentaliteetilla eteenpäin ja ens yönä uudestaan pelaamaan jokainen joka kynnelle kykenee.

Muuten ihan hyvä vertaus, paitsi että matta pinkki väri tuo sen +100 heppaa lisää tehoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Muuten ihan hyvä vertaus, paitsi että matta pinkki väri tuo sen +100 heppaa lisää tehoja.

Ja nyt vasta mulle kerrotaan näin tärkeä tieto. Mun kaikki autot on classic hot pinkkejä. :D

Täytyy kyllä nostaa hattua jollekkin random tyypille jonka kanssa ajoin tänään. Jäin sen kanssa kahdestaan ja vaikka voitin reippaasti joka kisan niin sitkeästi se vaan jaksoi kisasta toiseen.
Huomasin myös, että ei ne ilotulitteet säilyneetkään inventaariossa. Tarkoituksella ostin niin paljon niitä kuin vain sai jos iskee fiilis juhlistaa jotain, mutta eipä ollut koko fireworks vaihtoehtoa enää. Mielestäni sanottiin, että ilotulitteet sekä se launcher ja sen ammukset pysyy inventaariossa, mutta kun ne käyttää niin sitten ei voi ostaa lisää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt kahtena peräkkäisenä yönä olen törmäänyt jonkinlaisiin kräkkereihin joten nyt toivon että tämä on vain ohi menevä ilmiö.

1. Yönä oli huippu tarkka-ampuja, sillä nopeudella ei kukaan pysty toista löytämään ja ampumaan aina päähän kun yhdestä tipuin. No ei ollut kuolematon lähitaistelussa mutta joku tähtäys avustin sillä oli käytössä.

2.Viime yönä olikin sitten kun häkkeri. Ampui luultavasti helikopterilla pommi vyöryjä jotka maassa näyttivät kaasupullon liekiltä ilman ja sitten tuli räjähdyssarja. Hävittäjässäkin sillä oli järeämpää kuin se cannon aseena mutta pitihän minun sitä mennä hävittäjällä sitä edes vähän kiusoittelemaan kun ei enää ilmassa ollut. Seuraavaksi sainkin sarjaa räjähtelivistä minigunin panoksista, teleportaali äijästä, ihme pommeista jotka tappoivat minut heti kun synnyi vaikka olin passiivissa ja räjähdyksistä jotka räjähtelivät noin 5 sekunnin päästä juuri siinä missä olin ollut.

Tämä vain siltä varalta et jos rupeaa tulemaan enemmänkin vastaan tälläisia niin tietää onko tämä yleistynyt, mikä voi olla hyvinkin mahdollista sinä aikana kun olin 5 kuukautta pelaamatta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ensimmäiset pari tuntia Online kokeilua takana. Pakko sanoa, että ainakaan näin soolopelaajana, kun ei missään Crewissä ole niin tämä "hienous" ei oikein avaudu. Muita pelaajia vain muutama ja kaikille rynnäkkökiväärit/räjähteitä, joten itse ei pärjää tuolla mitenkään. Respawnaat niin kestää pari minuuttia ja joku metsästää pois päiviltä uudestaan :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ensimmäiset pari tuntia Online kokeilua takana. Pakko sanoa, että ainakaan näin soolopelaajana, kun ei missään Crewissä ole niin tämä "hienous" ei oikein avaudu. Muita pelaajia vain muutama ja kaikille rynnäkkökiväärit/räjähteitä, joten itse ei pärjää tuolla mitenkään. Respawnaat niin kestää pari minuuttia ja joku metsästää pois päiviltä uudestaan :confused:

Nyt äkkiä liittymään KFIN-Crewiin, niin kyllä jos samalla servulla olet meidän porukan kanssa, niin taustatukea annetaan, jos randomit rupeaa riehumaan! :D

Meiltähän tunnetusti jo löytyy omat armeijan joukko-osastotkin, esimerkiksi ilmavoimat, tarkka-ampujat, ja sitten on vielä semmoinen sekalaisen sekopäinen maa-kommado-ninja-hullut. :eek:

Ja tosiaan, ainakin itselle se hauskuus tästä onlinestä tuli vasta tuon crewiin liittymisen myötä, ja siitä porukasta, ja siitä että yhdessä touhutaan milloin mitäkin.

Ajellaan kisoja, (missä meitsi dominoi lähes kaikkia muita :p), tehdään tehtäviä, hakataan toisiamme pesismailoilla deathmacheissa, tai sekoillaan isolla porukalla freemodessa milloin mitäkin.

Kun liityt tosiaan tähän crewiin, niin joinaat automaattisesti sellaisiin sessioihin, jossa crew- jäseniä, ja mikki ehdottomasti käyttöön, siitä se lähtee!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt äkkiä liittymään KFIN-Crewiin, niin kyllä jos samalla servulla olet meidän porukan kanssa, niin taustatukea annetaan, jos randomit rupeaa riehumaan! :D

Kiitos pitänee tulla poikkeamaan joskus porukoihin! Pitäisi headset vielä hommata jossakin kohtaa, kun vanhoille kävi pienehkö onnettomuus. Varmasti tuo onlinekin alkaa maistumaan, kun vähän pääsee hommaan sisälle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sniperimiehistä puheenollen, varmaan olette huomanneetkin että meitsi lentelee paljon helikoptereilla :D

Minusta se on hienoa ampua 4 korttelin päästä vihuja katoilta, sitten välillä vaan käy buzzardilla töräyttämässä lesterin "Kill target" alas ja tekee samalla rahaa.

Alussa oli niin pirun vaikeaa käyttää tuota sniperiä, mutta nykyään tuon käyttö on kuulemma kovin hyvää, saan kommentteja tuosta että sen käyttö on hyvin hanskassa, ulkomaalaisiltakin tyypeiltä, no tuo kertoo vain että olen jotakuinkin saanut tuon hyvin hallintaan.
Nyt mulla on ollut projektina hakea sellaset paremmat riidit hävittäjän tiputtamiseen. Onko jollakulla ideaa, mihin kohtaan pitää osua että saa hävittäjän tiputettua yhdellä kudilla?
Tossa jokupäivä kun pelasin tunnin verran, amuin 2 hävittäjää alas, osuin ilmeisesti kuskiin kun se lähti syöksyyn ja osui maahan, mun tapoiksi ne merkattiin. Nyt pitäs löytää heikot kohdat itse koneesta. Oma näkemys on että jos ammut sinne perään suoraan jälkipolttimeen .50 luodin, niin ei se voi toimia sen jälkeen ?

Toinen jota tässä on harjoiteltu, on liikkuvan auton kuskin ampuminen, se on vaikeaa löytää oikea linja ja pitää myös luottaa että kuski ajaa juuri siitä mihin tähtää. No, eipä tuolla kauheasti muutakaan tekemistä nykyään ole :rolleyes:

Niin ja mulla meni jousi tuosta L2 napista jo sököksi liiasta käytöstä, nyt siinä on jäykempi jousi, se on vähän huono jarruttaa millään kulkupelillä kun saa käyttää voimaa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei siinä hävittäjässä ole mitään one-shot-destroy -kohtaa, mutta jos tarpeeksi räiskii sinne moottoriin/moottorin lähelle ni alkaa pikku hiljaa savuttaa ja siitä sitten tuhoutuu kokonaan
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitäs tuossa uutisessa oli, November 18th tulossa jotain uusia autoja/aseita ja joku 1M$ pre-order pelin ostaneille vai hä mitä? Meni niin nopeasti etten kerennyt lukemaan...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitäs tuossa uutisessa oli, November 18th tulossa jotain uusia autoja/aseita ja joku 1M$ pre-order pelin ostaneille vai hä mitä? Meni niin nopeasti etten kerennyt lukemaan...
Se liittyy siihe X1 ja PS4 versioon ku ne julkastaa 18. päivä
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toinen jota tässä on harjoiteltu, on liikkuvan auton kuskin ampuminen, se on vaikeaa löytää oikea linja ja pitää myös luottaa että kuski ajaa juuri siitä mihin tähtää. No, eipä tuolla kauheasti muutakaan tekemistä nykyään ole :rolleyes:

Itse olen "muutamat" hassut randomit ampunut sniperilla liikkuvaan autoon. Asia jonka olen huomannut ainakin itsellä toimivan on, että kannattaa yrittää tähdätä siihen kuskinpuoleiseen etusivu ikkunaan. Itse saan lähes joka kerta tapon mikäli siihen ikkunaan onnistun osumaan. Taka tai tuulilasiin jos ammun, niin se luoti menee taas lähes aina ohi :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse olen "muutamat" hassut randomit ampunut sniperilla liikkuvaan autoon. Asia jonka olen huomannut ainakin itsellä toimivan on, että kannattaa yrittää tähdätä siihen kuskinpuoleiseen etusivu ikkunaan. Itse saan lähes joka kerta tapon mikäli siihen ikkunaan onnistun osumaan. Taka tai tuulilasiin jos ammun, niin se luoti menee taas lähes aina ohi :rolleyes:

Laseista se luoti osuu kuskiin parhaiten, itseä ihmetyttää tuo että joissakin autoissa on se takalasi ummessa, joten kuski on suojassa omassa autossaan, tällöin pitää räjäyttää se auto :D Oikeastihan tuo .50 luoti menee kyllä läpi pelleistä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sä nyt jätit huomioimatta sen, että kaikillahan on täydet armorit ja autot on luodin kestäviä ;) Ei vaan.. Kaulana se on todellisuudesta ja tässä tapauksessa hyvä niin :)
 
Ylös Bottom