Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla kesti 5 minuuttia ja sitten alkoi seuraava. Tätä tosin tapahtuu hyvin harvoin.

Joo taidettiin likemmäs kymmenen minuuttia juosta ympyrää kunnes luovutin.

Kysymys muuten, kun olen vasta alkuvaiheissa level 18 niin luuriin paukkaa kokoajan Geraldin tehtävä. Joka kerta kun yrittää tätä aloittaa niin tulee virhe "contains invalid data" tms. Ja peli palaa free roamiin. Mikähän mättää?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On niin katkeransuoiset muistot GTAV:n onlinen heräämisestä - kuinka sitä odotettiin - kuinka aavistettiin - ja kuinka todettiin, että keturalleenhan se startti meni miljoonien ja miljoonien ´hengenheimolaisten´ rynnätessä samaan aikaan rynnäkköhippailemaan. Mutta sitä riemua ja kiljahtelua, kun asiat alkoivat vihdoin toimia ja online pyöri lopulta siten miten luvattiinkin. Ainakin melkein.
Kuinkahan mahtaa uudella sukupolvella konsoleilla startata online? Mahtaako riittäää nousuhurmiota hi-def-alkuhuuman jälkeen?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse ainakin otan ihan rauhallisesti ja pari päivää seuraan foorumeita, että miten se toimii tai ei toimi. En minä ex-genilläkään edes kokeillut onlinea ennen kuin oli ne hahmojen katoamiset ja muut saatu korjattua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itsellä odotukset taitaa olla se että onko uutta juonta, vai joutuuko saman taas menemään läpi uudestaan, tosin ei sekään haittaa, tarina oli niin jäätävän hyvä minusta että mikäettei sitä pelaisi uudestaan lisämausteilla:D
Onko sitten siinä onlinessa tosiaan 30 pelaajaa (epäilen että ei ole) ja miltä se ylipäänsä näyttääkään sitten PS4:n tehoilla.
Nytkin olisi ajat sitten jo pitänyt onlineen tulla se metsästys hommeli, lentokoulu sentään tuli. Vielä kun pääsisi kalastamaan ja peliin saisi yhden lisäkämpän, eli asuntoautoon voisi majoittua samalla tavalla kuin mihin tahansa asuntoonsa. Kunnon erakkomeininkiä :D Taksitehtäviä soisi tehdä myös onlinessa ja kaikkea vastaavaa pientä jotta rahanteko ei olisi aina vaan rikollista ammuskelua tms.
Tämän kaiken lisäksi aina kun saa sata leveliä täyteen, pitäisi siitä saada jokin isompi palkkio, ehkä 100K$ sadasta levelistä, 200K$ 200 tasosta jne. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sen verran uutta ainakin tarinamoodissa, että kissat (Oh, praise the divine spirit of cats!) on mukana uusgenillä!
- neogaf
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sen verran uutta ainakin tarinamoodissa, että kissat (Oh, praise the divine spirit of cats!) on mukana uusgenillä!
- neogaf

Itse haluaisin tuollaisen onlineen lemmikiksi. Itseasiassa olisin valmis maksamaan vaikka 15e siitä, että saisin mahdollisuuden sisustaa omaa kämppää, sukellus vehkeet jotta voisin kunnolla sukellella ja sitten nuo kissat lemmikiksi. Ja ei. Minä en mene pelaamaan simsiä vaan haluan nuo tähän:cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se on : "Grand theft auto"= "Autovarkaus". Siellä ammutaan, ryöstetään autoja, ja tapetaan. Kissa lemmikiksi gta: ssa.... oh my god, anna mun kaikki kestää. :O
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se on : "Grand theft auto"= "Autovarkaus". Siellä ammutaan, ryöstetään autoja, ja tapetaan. Kissa lemmikiksi gta: ssa.... oh my god, anna mun kaikki kestää. :O

Pitää kai se elukka olla, tarvii jonkun syyn laittaa bounty kissan murhaajasta! :D Ei mutta kissa ja koira olis niin hyvä lisä tähän, koirasta vielä semmonen että se voisi käydä puremassa valitsemaa vastustajaa :D
Joo ei tämä ole sims, mutta silti, ei tuota pelkkää aseiden kanssa heiluntaa kukaan jaksa, ei tämä ole mikään CoD!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos koirat tulee (onlinen puolellekkin), niin todennäköisesti tuo kimppuun usuttaminen tulee olemaan mahdollista. Yksinpelin puolellahan noin voi tehdä jo nyt..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se on : "Grand theft auto"= "Autovarkaus". Siellä ammutaan, ryöstetään autoja, ja tapetaan. Kissa lemmikiksi gta: ssa.... oh my god, anna mun kaikki kestää. :O

Minä taas ostelen mimmille kivoja vaatteita kun niitä vaan tarjolle tulee, ajan kilpaa, käyn uimassa, ajan off-roadia ja lähden maastopyörällä fillaroimaan luonnon keskelle. Valinnanvapaus on kiva asia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toivottavasti tämä on kissoilla mahdollista jos peliin tulevat.
[video=youtube;k5UL3yxpY0g]https://www.youtube.com/watch?v=k5UL3yxpY0g[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No ja mikä helkkari tämä on? Mun pään päällä on vihreä pyöreä laskuvarjo, tai varavarjo ja yläruumiista kasvaa vihreetä kasvia?? En saa siitä itse kuvaa kameralla, ainoastaan oikealla puhelimella näytöltä :D
Joko nyt bad sport? :D

E: Ei voi olla bad sporttia kun olen samalla servulla Jontte:n kanssa. No mutta se varjo lähti kun kävin maalaamassa yhen auton :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No ja mikä helkkari tämä on? Mun pään päällä on vihreä pyöreä laskuvarjo, tai varavarjo ja yläruumiista kasvaa vihreetä kasvia?? En saa siitä itse kuvaa kameralla, ainoastaan oikealla puhelimella näytöltä :D
Joko nyt bad sport? :D

E: Ei voi olla bad sporttia kun olen samalla servulla Jontte:n kanssa. No mutta se varjo lähti kun kävin maalaamassa yhen auton :D

Noita hakkereiden tekosiahan se. Joko päivä tässä kun marsefinin ja arsi69:n kaa törmättiin hakkeriin, niin pelihahmon päälle tuli kuusta,sohvaa, metrovaunua, ufoja ja tais olla suurimmillan tuulivoimalakin siinä kiinni.

Lähtee tosiaan pois pelihahmon päältä jos käy maalaamossa tai sitten yksinpelin
puolella.

Tulipahan toissapäivänä ensimmäistä kertaa Stinger GT vastaa freemodessa siviilillä. Ei ollu yhtään tuunattu eikä valittanu et ois ollu jonkun toisen pelaajan auto kun otin sen haltuuni.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Noita hakkereiden tekosiahan se. Joko päivä tässä kun marsefinin ja arsi69:n kaa törmättiin hakkeriin, niin pelihahmon päälle tuli kuusta,sohvaa, metrovaunua, ufoja ja tais olla suurimmillan tuulivoimalakin siinä kiinni.

Hitto että häiritsee kun ajat moottoripyörällä, ei näe eteensä mitään, onneksi tuon kuitenkin saa pois. Tämä muuten tapahtui heti sen jälkeen kun kartassa näkymätön kaveri tappoi kaksi kertaa ja vaihdoin sessiota.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitäs mitäs... Noissa kalliimmissa kämpissä lukee että "updated interiors" mitä onko niihin tullut jotain uutta? Vai onko tuo lukenut noissa aina?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aikoja sitten on tullut uudet asunnot uusilla sisustuksilla :) tuli siis siinä samassa päivityksessä, jossa tuli myös mahdollisuus omistaa kaksi asuntoa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aikoja sitten on tullut uudet asunnot uusilla sisustuksilla :) tuli siis siinä samassa päivityksessä, jossa tuli myös mahdollisuus omistaa kaksi asuntoa...

En tarkoita sitä, vaan tuota että niissä uusissa käpissä on sisusta päivitetty vielä uudestaan, keittiöllekkö on tehty jotain? Ikkunoita on edelleen vähemmän kuin vanhassa mallisssa ja siinä vanhemmassa mallissa on vielä kahteen suuntaan ikkunat ja maksavat vähemmän kuin nämä uudet. Aika kehnosti nuokin tehtiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kuukausi sitten kai tuli noi päivitetyt sisustat noihin joihinki asuntoihin, vissii siinä samassa päivityksessä jossa sait mahdollisuuden ostaa niitä taloja muualta kuin kaupungista
 
Ylös Bottom