Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ja boxi pelaajille tiedoksi, että vaikka rockstar ei ole vielä mitään iloittanut feedissään niin ainakin xbox.com kautta saa ladattua last team standing päivityksen.
Ei muuta kuin boxi tulille ja tsekkaamaan mitä siellä on. Kummasti näistä aina innostuu kuin pikkulapsi joulusta.
Näytä liitetiedosto 13436
Näytä liitetiedosto 13437
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ja sitten perhanan äkkiä niitä kokemuksia kiitos, etenkin tuosta uudesta Bati:n näkösestä tekeleestä, onko siitä mihinkään?! Loput menee itse ostoon veikkaisin... :rolleyes:
Mikähän mahtaa olla tuon uuden sniperin kantama, veikkaan että aika lyhyt, mutta sarjatuli-sniper on se mitä tähän kaivattiinkin, haulikoita on jo muutenkin liikaa, niitä ei tarvita enempää :D

Tuli sieltä sit vielä Canis Kalahari Topless! Hitto, pitää kai nyt pari romuakin tulla mukana päivityksessä. Ja ylihinnoitettu sellainen, 51K$!

Shitzu maksaa 82K ja LCC maksaa 92,5K, eli kohtuu tyyristä verrattuna muihin mopoihin.

Käynpä offlinessa testaamassa nämä, tiedä vaikka tosta kalaharista olisi johonkin...

E: Ihan tyhmää, helikopterit näkyy kartassa koptereina ja oma pegasus -laite on keltainen kartalla. Ei mitään järkeä muuta kuin että hävittäjät huomataan nyt helposti.
Se että onko se aseeton hävittäjä, en vielä tiedä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kalaharia en löytänyt avomallia offlinesta ?
Noihin uusiin pyöriin ja autoon ei saa mitään ulkoasulisäyksiä muuta kuin vanteet, tai en itse ainakaan offlinessa saanut... Uusi LCC on melko raketti (suhteessa että on chopperi) viritettynä :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siihen toiseen pärrään ei saa edes vanteita.
Itse ostin muijalle paidan ja hanskat tehtäviä varten ja sen auton kun rahat poltteli taskussa ja olin jo hieman kyllästynyt jesteriin. Statsien perusteella tuo on hieman hitaampi kuin jester ja siinä on vähemmän pitoa mikä johtuu siitä, että minulla on jesterissä spoileri joka nykyään vaikuttaa myös pitoon. Lisäksi tuossa uudessa vehkeessä on paremmat jarrut.
Käytännössä ei ainakaan vielä ole valittamista sillä vaikka jesterissä on hieman parempi pito niin se myös puskee enemmän. Samasta syystä minulla on compact luokassa prairie käytössä blistan sijaan koska se puskee paljon vähemmän mitä blista joten ajan sillä parempia kierroksia vaikka statsien perusteella se on huonompi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kertokaad ny joku ketä on ehtinyt enmmän noita uusia juttuja kokeilemaan ja testailemaan (varsinkin sotimaan) niin tekeekö nuo uusien pukujen maskit jo itsessään päästä luodin kestäviä, vai pitääkö tosiaan käyttää sitä hemmetin rumaa avokypärää, jotta päähän ammutusta luodista ei kuole?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kertokaad ny joku ketä on ehtinyt enmmän noita uusia juttuja kokeilemaan ja testailemaan (varsinkin sotimaan) niin tekeekö nuo uusien pukujen maskit jo itsessään päästä luodin kestäviä, vai pitääkö tosiaan käyttää sitä hemmetin rumaa avokypärää, jotta päähän ammutusta luodista ei kuole?

P**keleen kypärät.Joutuu itekin sellaisen hommaamaan. Ainakin mitä tänään pelasin noita dtm pelejä aikaisemmin tänään niin tuntu et vai kuinka ammuit päähän niin ei yhdestä tippunut eikä kahdestakaan. Testailen lisää niin voin sit kertoa et montako se kestää tarkalleen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

P**keleen kypärät.Joutuu itekin sellaisen hommaamaan. Ainakin mitä tänään pelasin noita dtm pelejä aikaisemmin tänään niin tuntu et vai kuinka ammuit päähän niin ei yhdestä tippunut eikä kahdestakaan. Testailen lisää niin voin sit kertoa et montako se kestää tarkalleen.

Ensin Zentornon luodinkestävä takapelti, nyt luodin kestävä kypärä, mitä seuraaavaksi. Peli-ilohan tässä menee kun joutuu käyttämään noita samoja juttuja jotta olisi muiden kanssa edes samalla viivalla kuolemattomuuden kanssa :D

E: Miksi tommosista 1-x pelaajan missioneista ei pysty tekemään playlistiä? Yksinajettavia kisoja kyllä pystyy tekemään...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kertokaad ny joku ketä on ehtinyt enmmän noita uusia juttuja kokeilemaan ja testailemaan (varsinkin sotimaan) niin tekeekö nuo uusien pukujen maskit jo itsessään päästä luodin kestäviä, vai pitääkö tosiaan käyttää sitä hemmetin rumaa avokypärää, jotta päähän ammutusta luodista ei kuole?

No niin eli tarvii olla se avokypärä, ei sillä maskilla ole mitään väliä.

Ja sit miten miten paljon pitää ampua päähän jos on kypärä ja maksimi armorit päällä jotta kuolee:
Pistoolilla 4 kertaa
Uudella riflellä 4 kertaa
Uudella haulikolla 3 kertaa
Huonolla sniper riflellä 4 kertaa
Paremmalla snipulla 2 kertaa

Suuntaa antavat lukemat sillä riippuu tietenkin armorinkin levelistä
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen pelattiin crewin kanssa 10-12 hengen porukalla capturei ja last team standingeja, ja olin ainoo joka ei sellast kypärää päähänsä laittanu. Hemmetin rumia, mut kai ne o iha hyvät tollasil alokkail.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen pelattiin crewin kanssa 10-12 hengen porukalla capturei ja last team standingeja, ja olin ainoo joka ei sellast kypärää päähänsä laittanu. Hemmetin rumia, mut kai ne o iha hyvät tollasil alokkail.

Kyl siekin Kassukka viel sen päähäs laitat.

Editorissa on tosiaan mahdollisuus nyt tehdä omia last team standing kenttiä mut uusia aseita ei saa editorissa vielä laitettua mihinkään pelimuotoon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

juuso3000 nimimerkillä pelaava kaveri tuli vastaan. 1on1 deathmatchia vedettiin kunnes kaveri sai jotkut cheatit päälle eikä enää kuollut mihinkään. Kaksi lippaallista tyhjensin selkään rynkyllä mutta niin vaan kaveri kääntyy ja räjäyttää hengiltä. V*ttu mikä pelle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online


Mikäs juttu tässä nyt on, tuleeko rahat tuplana vai vain RP:t?
Ja millainen tuo LMS on ylipäänsä, itse olen pelannut näemmä tasan yhden joskus vuonna kivi kun tuo toisten pelaajien tappaminen ei muuutenkan kiinnosta, mutta ei mitään käryä mikä siinä on ideana...


Viimeaikoina oon painanut joku 12-13 leveliä lisää ja toista miljoonaa rahaa, 1-6,1-4 ja 1-2 pelaajan missioneita yksinäni melkeinpä koko ajan.
Tarkotus oliskin nyt aina kun menen onlineen, paukuttaa se 80-100K$ rahaa lisää, ennen ei poisuta :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

juuso3000 nimimerkillä pelaava kaveri tuli vastaan. 1on1 deathmatchia vedettiin kunnes kaveri sai jotkut cheatit päälle eikä enää kuollut mihinkään. Kaksi lippaallista tyhjensin selkään rynkyllä mutta niin vaan kaveri kääntyy ja räjäyttää hengiltä. V*ttu mikä pelle.

Ei se ole cheatti kun menet "inventory" ja sieltä ammut body armoria itelles koko ajan, ne kestää ainakin toisen lippaan loppuun. Jos noita pystyy käyttämään niin nopeasti, pitää kyllä olla nopea.
 
Kyllä toi cheatilta kuullostaa. Onhan noita näkynyt, itsellekkin tuli kerran vastaan kaveri joka ei suostunut kuolemaan vaikka kuinka paukutti varmoja pää osumia heavy sniperillä, tyyppi vaan käveli kylmän rauhallisesti kohti ja siitä yksi laukaus pistoolilla ja allekirjoittaneelta henki pois niinkuin olis singolla ammuttu...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä toi cheatilta kuullostaa. Onhan noita näkynyt, itsellekkin tuli kerran vastaan kaveri joka ei suostunut kuolemaan vaikka kuinka paukutti varmoja pää osumia heavy sniperillä, tyyppi vaan käveli kylmän rauhallisesti kohti ja siitä yksi laukaus pistoolilla ja allekirjoittaneelta henki pois niinkuin olis singolla ammuttu...

Joo, näitä on joukossa myöskin valitettavasti. Yksi mitä kannattaa käyttää on ampua MG:llä koska sillä saa 200 kutia heitettyä pellolle saman tien, joten jos siellä on joku kikkakolmonen jolla ei heti kuole, niin yksi lipas pitäisi jo tappaa kenet tahansa (ei tietenkään niiitä hakkereita).

Muuten, mulla tökkii tämä peli tehtävissä ja freemodessa nyt aika ajoin ja etenkin kun ajaa jollakin laittella tarpeeksi lujaa. Tulee semmosia sekunnin-pari pysähdyksiä. Heti päivityksen jälkeen tämäkin alkoi. Häiritsee jonkin verran jos olet just ampumassa jotain jengiläistä tehtävässä tai sattuu olemaan granaatti kädessä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyvinpäs tuntuu taas toimivan kun 2 kertaa 10 minuutin sisään jäi vaan lataamaan kun seuraavan LTS:än olisi pitänyt alkaa.No jätän tämän illan välistä jos huomenna toimis paremmin.

Ongelmia oli myös kun yritti joinata muihin crewiläisiin, sekään ei tuntunut toimivan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten tässä saa nykyään helposti massii ja nopeesti rehellisesti siis? Vedin tossa blow up 2 tankilla tapoin kyttii 7-8min ja vein auton simeonille niin tuli joku 9k rp ja massii joku 16k joten en tiiä onko se hyvä keino.

En ala enää kopioimaa autoja ja myymää niitä koska lähti massit ja rankki tippu melkee nollaa ja päälle vielä pari vko konsolibannit :D

Ilmeisesti tässä päivityksessä on lähteny kaljahatut niiltä jotka ne on glitchannu itellee koska mulla niitä ei enää ole :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten tässä saa nykyään helposti massii ja nopeesti rehellisesti siis? Vedin tossa blow up 2 tankilla tapoin kyttii 7-8min ja vein auton simeonille niin tuli joku 9k rp ja massii joku 16k joten en tiiä onko se hyvä keino.

En ala enää kopioimaa autoja ja myymää niitä koska lähti massit ja rankki tippu melkee nollaa ja päälle vielä pari vko konsolibannit :D

Itse aloin myös rehelliseksi rahantekijäksi jo aikaa sitten. Tosin en ole mitään autoja tuplaillut tms. ainakaan puoleen vuoteen, tai muuutakaan vastaavaa, koska en ole löytänyt noihin keinoja enään päivitysten jälkeen :D Lähinnä mielenkiinnosta olen noita videoitakin youtubesta katsonut. Niistä irtoaa yleensä kaikkea muuta kuin mitään glitchaamista, esimerkiksi sieltä bongasin yhden maasturin jota ei ole ikinä ennen tullut vastaan freemodessa, ennen eilistä. Se Porsche-maaasturin näköinen (nimi hukassa) ja siitäkin saa yllättävän hienon menopelin :rolleyes: Vieläpä huomasin että tuohan on myytävänäkin ihan siellä nettikaupassa.

Juurikin nuo tavalliset missionit joita voi tehdä yksin, niistä tulee äkiä se 80-100K rahaa kun käyttää niiihin pari tuntia. (ei kuullosta paljolta miljoonien glitchien jälkeen) Lisäksi noihin kannattaa lähes kaikkiin käyttää Buzzardia. Ne joissa pitää se paketti tai auto pölliä, kannattaa ottaa varovaisesti ettei tuhoa sitä.
Sanoisin että mihin muuhunkaan sen pari tuntia tuolla käyttäisi kuin rahantekoon, freemodessa voi sitten häröillä sen jälkeen jos jaksaa tai näkyy muuta KFIN porukkaa.

Tuossa oli jokuaika sitten ihan kivaa touhuta moottoripyörillä, hyppiä pitkin kattoja niillä. Minusta siinä oli vään haastetta ja sain siitä ideankin miten mennä karkuun bounty persiissä noita Zentorno-kavereita. Ajaa vaan umpikujaan josta ei pääse autolla. Aina ennen on se oma bounty jäänyt sille tielle mutta kun vähän soveltaa niin ei siitäkään tarvi luopua jonkun idiootin takia :D
 
Ylös Bottom