Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voit sinä minun puolesta mennä niihin private sessioinihis niin paljon ku haluat..

Ei nyt kannata herneitä vetää, jos ihmiset esittävät mielipiteitään modien käytöstä. Se kun nyt vaan on yleinen fakta, että kukaan muu kuin modaajat itse ei tykkää pelaajista jotka käyttävät noita god modeja. Pilaavat vaan kaikkien rehellisten pelaajien ilon tuolla servereillä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hohhoh... Luuletko etten oo koskaan saanu banneja gta online:sta ? Monet monet kerrat..

Voit sinä minun puolesta mennä niihin private sessioinihis niin paljon ku haluat..

Hetkinen. Ymmärsinkö oikein, että sinä rikot tarkoituksenmukaisesti pelin sääntöjä, ja aiheutat siten muille peli-ilon menetystä sekä yleistä ketutusta, ja sen jälkeen ilmoitat että modaajiin kyllästyneet pelaajat voisivat itse mennä private sessioniin jos eivät moista jaksa?

Henkilökohtaisesti näkisin että ongelma on siinä että jotkut ymmärtämättömät eivät osaa arvostaa muita pelaajia sitten yhtään. Lähtökohtaisesti ongelman voisi ratkaista että kaikki pelaisivat about sääntöjen mukaan.

Ja hyvä että olet saanut monesti bannit. Toivottavasti saat monet monet kerrat jatkossakin.

Modaajat ovat GTA Onlinen Isis.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hetkinen. Ymmärsinkö oikein, että sinä rikot tarkoituksenmukaisesti pelin sääntöjä, ja aiheutat siten muille peli-ilon menetystä sekä yleistä ketutusta, ja sen jälkeen ilmoitat että modaajiin kyllästyneet pelaajat voisivat itse mennä private sessioniin jos eivät moista jaksa?

Henkilökohtaisesti näkisin että ongelma on siinä että jotkut ymmärtämättömät eivät osaa arvostaa muita pelaajia sitten yhtään. Lähtökohtaisesti ongelman voisi ratkaista että kaikki pelaisivat about sääntöjen mukaan.

Ja hyvä että olet saanut monesti bannit. Toivottavasti saat monet monet kerrat jatkossakin.

Modaajat ovat GTA Onlinen Isis.


Ei nyt kannata kuiteskaan videopelistä tollasia herneitä vetää. Jokainen pelaa omaa peliään niinkuin huvittaa. Ei kukaan voi ruveta toisia määräilemään miten saa pelata ja miten ei. Thats it. Hyviä pelihetkiä vaan kaikille :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Myöskin tämän päivityksen jälkeen peli on alkanut ärsyttävästi lagaamaan varsinkin silloin, kun suurennat minimapin isoksi.

Tämä, mulla on aivan tätä samaa ja se tökkää yli sekunnin ajaksi. Ärsyttävää!
Äsken koitin pelata niin ei lataa mitään autoja talliin ja siellä näkyy olevan muita pelaajia mun tallissa?? Lagii niin maan pirusti joka puolella :D No, kait tää on taas ohimenevä juttu :rolleyes:

Muutenkin tämä lagailee maisemia paljon nyt, aivan kuin pelaisi koneella jonka tehot eivät riitä tuohon resoluutioon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo ei toi lagittaminen nyt muuten haittaa. Mutta freemodessa on hyvin ärsyttävää, kun jahtaat jotain randomia ja tuo lagi iskee, niin hyvin usein sen yhden sekunnin aikana se toinen ehtii kulman taa/johonkin suojaan ja saa näin etulyöntiaseman itselleen. Kisoissa tai deathmacheissa en onneksi ole tuota lagia huomannut (ellei lasketa sitä "normaalia" maisemien katoamista).
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei nyt kannata kuiteskaan videopelistä tollasia herneitä vetää. Jokainen pelaa omaa peliään niinkuin huvittaa. Ei kukaan voi ruveta toisia määräilemään miten saa pelata ja miten ei. Thats it. Hyviä pelihetkiä vaan kaikille :)

Olen jonkinasteisten herneiden kannalla asiassa, jossa toinen pelaaja tarkoituksenmukaisesti pilaa "sääntöjen mukaan" pelaavan pelit. Senkus pelaat miten huvittaa, mutta niissä puitteissa joilla sitä on tarkoituskin pelata tai mene privaserverille sekoilemaan modauksiesi kanssa. Olet syövän esiaste.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olen jonkinasteisten herneiden kannalla asiassa, jossa toinen pelaaja tarkoituksenmukaisesti pilaa "sääntöjen mukaan" pelaavan pelit. Senkus pelaat miten huvittaa, mutta niissä puitteissa joilla sitä on tarkoituskin pelata tai mene privaserverille sekoilemaan modauksiesi kanssa. Olet syövän esiaste.

Tähän melko vahva sama. Aikoinaan kun tuli pelattua satoja tunteja MW2 ja MW3 onlinessa niin alkoi kyllä kaikenmaailman näkymättömyys äijät korpeamaan huolella. Aina joutui vaihtamaan toiseen sessioon näiden apinoiden takia.

GTA Onlinea ei ole takana vielä paljoa eikä tähän mennessä ole vastaan tullut onneksi kuin yksi jamppa joka ei kuollut millään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

GTA Onlinea ei ole takana vielä paljoa eikä tähän mennessä ole vastaan tullut onneksi kuin yksi jamppa joka ei kuollut millään.

AZRA ja 4000 nimiset jengit nyt ainakin voin sanoa 100% varmuudella, että ovat modaajia kaikki, tosin nuo 4000 jengin jäsenet on kadonneet (kenties bannien saattelemana) kuin pieru saharaan :D
KILL-niminen crew on sitten ihan KFIN:in arkivihollinen, tosin nyt kun menen onlineen, niin tuosta jengistä hyvin harva tulee enään tarkoituksella tappamaan jengin nimen perusteella, taisivat saada tarpeekseen, tai sitten nämä kaverit täältä ovat tehneet niille jotain :rolleyes: Mutta siis nuo kaksi alussa mainitsemaani jengiä ovat hakkereita ja omaavat nämä ihmeaseet ja kuolemattomuudet yms.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tähän melko vahva sama. Aikoinaan kun tuli pelattua satoja tunteja MW2 ja MW3 onlinessa niin alkoi kyllä kaikenmaailman näkymättömyys äijät korpeamaan huolella. Aina joutui vaihtamaan toiseen sessioon näiden apinoiden takia.

GTA Onlinea ei ole takana vielä paljoa eikä tähän mennessä ole vastaan tullut onneksi kuin yksi jamppa joka ei kuollut millään.

Tuota ollaan mietitty kun ei noista banneistakaan ole mitään hyötyä (on heti eri käyttäjällä kiusaamassa muita) niin rangaistuksia pitäisi koventaa rajulla kädellä. Esim. Konsolin seuraavalla käynnistyksellä tulisi ilmoitus että tämä tietty käyttäjä on rikkonut SEN käyttöehtoja tässä konsolissa, tämän johdosta tämä konsoli ja kaikki sen käyttäjätunnukset on lukittu. Konsolin lukituksen saisi auki vain kun on maksanut storessa luottokortilla 300€:n sakkomaksun, käyttäjätunnuksista ja ostoksista pitäisi olla puhelimitse yhteydessä tukeen jolloin huijari voisi selitellä tekosiaan ja sen perusteella tunnukset joko poistetaan pysyvästi tai palautetaan 3kk bannin jälkeen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuota ollaan mietitty kun ei noista banneistakaan ole mitään hyötyä (on heti eri käyttäjällä kiusaamassa muita) niin rangaistuksia pitäisi koventaa rajulla kädellä. Esim. Konsolin seuraavalla käynnistyksellä tulisi ilmoitus että tämä tietty käyttäjä on rikkonut SEN käyttöehtoja tässä konsolissa, tämän johdosta tämä konsoli ja kaikki sen käyttäjätunnukset on lukittu. Konsolin lukituksen saisi auki vain kun on maksanut storessa luottokortilla 300€:n sakkomaksun, käyttäjätunnuksista ja ostoksista pitäisi olla puhelimitse yhteydessä tukeen jolloin huijari voisi selitellä tekosiaan ja sen perusteella tunnukset joko poistetaan pysyvästi tai palautetaan 3kk bannin jälkeen.

Ei siinä välttämättä konsolia tarvitse bannata. En tiedä olisiko konsoleilla mahdollista nykyään estää pelin toimiminen niin ettei kyseistä levyä tai digi-versiota voisi käyttää enään ollenkaan, edes toisella koneella. Jollei se ole mahdollista niin eiköhän se helposti onnistu ainakin tuleviin peleihin lisätä. PC.llähän näitä on jo joissa suljetaan "minä pelaan peliäni miten haluan" tyypeiltä acco jolla on pelleilty ja peli niin ettei sillä voi pelata enään toisellakaan accolla, ainoa vaihtoehto on ostaa uusi peli jos tahtoo takaisin peleille...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllähän R* jakelee, tietääkseni, console ID banneja jolloin pelin pelaaminen fyysisenä tai digitaalisena ei enää tietyltä konsolilta onnistu, ei vaikka käyttäisit täysin uutta PSN ID:tä. Itse fyysisen levyn banneja ei ole mahdollista tehdä ja mitä noihin digitaalisiin peleihin tulee, jätän vain tämän http://www.reddit.com/r/PlayStation..._have_amended_their_terms_of_service_did_you/

PC:llä kaikki banniminen on helpompaa kun suurin osa peleistä on liitetty käyttäjätiliin (Origin, Steam) eikä niille peleille ole jälleenmyyntiä aktivoinnin jälkeen. Että jos sulle se Steamin VAC-banni pamahtaa niin eipä sille hirveästi minkään mahda jos sieltä löytyy legittii matskuu käyttöehtojen rikkomisesta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Semmosta tässä mietin että kannattaako autot myydä pois kun siirtyyy PS3 versiosta PS4 versioon.
Multa lähtenee PS3 konsoli tässä jossainvälissä, joten tulee tauko pelaamiseen, mutta siis jos nuo autot ei tule PS4 versioon samanlaisenaan, niin jäävätkö jumiin sitten PS3 versioon?
Miten kanattaisi varautua?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Semmosta tässä mietin että kannattaako autot myydä pois kun siirtyyy PS3 versiosta PS4 versioon.
Multa lähtenee PS3 konsoli tässä jossainvälissä, joten tulee tauko pelaamiseen, mutta siis jos nuo autot ei tule PS4 versioon samanlaisenaan, niin jäävätkö jumiin sitten PS3 versioon?
Miten kanattaisi varautua?

Jos mun autoja ei löydy tallista PS4:llä / eivät ole entistä kiiltävämpiä, mekaanikon suolaus on tosiasia. :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kannattaako ostaa pleikka neloselle pelkän nettipelin takia ?

Itselläkin on vähän samat fiilikset että jos ostaa niin ostaisin moninpelin takia. Mikäli ne tiedot pitää paikkansa että uusilla konsoleilla se moninpelin maailma sallisi sen 30(?) pelaajaa, niin silloin moninpeli voisi olla ihan hullun hauskaa KonsoliFinin tutulla porukalla :)

Voi kumpa Rockstar laittaisi markkinoille pelkän GTA Onlinen, yksinpelikampanja kun ei enää kiinnosta tippaakaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voi kumpa Rockstar laittaisi markkinoille pelkän GTA Onlinen, yksinpelikampanja kun ei enää kiinnosta tippaakaan.

Olen samaa mieltä, mutta ei ne niin taliaivoja voi olla että pistävät saman tarinan uudestaan uudelle konsolille, ei ainakaan samanlaisena kuin PS3:lla :rolleyes: Mutta jos näin on niin unohtaisivat koko tarinan, tosin monelle tämä on ihan uusi kokemus vasta PS4:llä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Täällä on ilmeisesti tämä "modaus"-asia vellonut nyt hiukan niin kerron oman kantani tähän. Siis nämä modderit on kuten tässä aikaisemmin on sanottu ovat kuin ISIS, haluavat omaa hyvää ja vetävät sitten muiden pelikokemuksen päin ********. Kun peli on luotu menemään tietyllä kaavalla niin miksi sitä pitää väkisin muuttaa? Jos se on pakko modata niin suosittelen hommaamaan ennen sitä Bad Sportin, että pääsee sinne Bad Sport servuille modaamaan muiden modaajien kanssa. Toki voin myöntää, etten itekkään ole pelannut peliä koko ajan ns. "Rehellisesti" mutta en modannut ole kertaakaan. Mikä siinä viehättää, että pilaat muiden peli-ilon siinä, että tuut jonain herculeksenä hyppimään servulle ja tappamaan jokaisen ja teleporttaamalla heidän taakseen. En näe siinä mitään viehätystä.. Onneksi Rockstar on ottanut nämä kovimmat panokset päälle eli konsolibannit. Aikaisemmin täällä joku vähän mietti asiaa, ja kyllä nämä ovat totta. Konsolibanneja on jaeltu nyt n. 3kk ajan ja kyllähän se on kieltämättä vähentänyt modaajien määrää.

Tiivistettynä: Jos modaat niin mene pelaamaan vaikka Garry's Modia tai Minecraftia mutta älä tule sabotoimaan muiden peliä. Tiedän, että se on ärsyttävää jos joku "isotasoinen" pelaaja ottaa silmätikuksi ja tappaa koko ajan. Mutta sitä vartenhan meillä onkin aseet freemoden puolella.

Olen puhunut melkein suuni puhtaaksi mutta tästä asiasta tulisi vaikka millainen sivullinen proosaa mutta en jaksa alkaa kirjoittamaan koko asiaa koska se ei mene kalloon siltikään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olen samaa mieltä, mutta ei ne niin taliaivoja voi olla että pistävät saman tarinan uudestaan uudelle konsolille, ei ainakaan samanlaisena kuin PS3:lla :rolleyes: Mutta jos näin on niin unohtaisivat koko tarinan, tosin monelle tämä on ihan uusi kokemus vasta PS4:llä.

Kyllä ne taitaa olla :D Pelihän julkaistaan kuukauden päästä uudelle polvelle, eikä ole ollut vielä mitään puhetta tarina-DLC:stä yms. muutoksista, muuta kuin tietty graafiset päivitykset. Sama peli sieltä siis on tulossa kuin ensimmäisessä julkaisussa, onko edes niistä Heist-lisäreistä ollut mitään puhetta? Oon ollut aika pimennossa tämän pelin suhteen.

Peli muuten löytyy jo PS4 Storesta, hintalappuna 69,90, ennakkotilaajat saa 500k sekä yksinpelin että Onlinen puolelle ja jos tilaa ennen tiettyä päivää saa Onlineen vielä ylimääräiset 300k, mutta silti... 69,90.... Nope.Gif
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä ne taitaa olla :D Pelihän julkaistaan kuukauden päästä uudelle polvelle, eikä ole ollut vielä mitään puhetta tarina-DLC:stä yms. muutoksista, muuta kuin tietty graafiset päivitykset. Sama peli sieltä siis on tulossa kuin ensimmäisessä julkaisussa, onko edes niistä Heist-lisäreistä ollut mitään puhetta? Oon ollut aika pimennossa tämän pelin suhteen.

Peli muuten löytyy jo PS4 Storesta, hintalappuna 69,90, ennakkotilaajat saa 500k sekä yksinpelin että Onlinen puolelle ja jos tilaa ennen tiettyä päivää saa Onlineen vielä ylimääräiset 300k, mutta silti... 69,90.... Nope.Gif

Ahaa, onko tuo nyt sittenkin 500K per puoli, kun ainakin nyt kun pelin käynnistää niin siinä lukee onlineen miljoona $. Tosin en tarkemmin sitä lukenut että onko tuo puoliksi...

Lukekaa tuo Jerberin postaus, olen itse ihan samalla linjalla, munat pois vaan niiltä hakkereilta!

Tänään viimeksi seurasin yhtä hakkeria, laitoin sille koko ajan viestiä että miksi tuhosit sen auton tai miksi teit noin ja näin, se huusi että millä ihmeellä mä näen mitä se tekee :D
laitoin viestiä että sen PS3 hajoaa 6 tunnin sisällä ja se tehosi :D Kaveri lähti ja sanoi lopettavansa tuon homman jos R seuraa noin tarkkaan sen tekemisiä (kuvitteli kai näin), ei kuulemma jaksa kun ei voi kuolla :D Kyttäsin sitä tv:n kautta ja tietty sieltä kuulee mikitkin ja eihän se sitä tajunnut :D Tein tämän aiemmin yhdelle nimimerkille ja sitä ei ole näkynyt.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toinen mikä kuulemma myös toimii noihin hakkereihin (en ole itse kokeillut), niin olikos se nyt lazyhornet vai kuka, kun joskus sanoi, että kannattaa viestillä uhata ip banneilla. Viestiin täytyy tietysti lisätä joku perus ip osoitteelta näyttävä numerosarja. Kun ne kaikki modaajat ei kuitenkaan tiedä sitä omaa ip osoitetta, mahtavatko kaikki edes tietää mikä koko ip osoite on :rolleyes:
 
Ylös Bottom