Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Muutama miljoona kyllä kelpaisi itellekin vaikka sitten epärehellisin keinoin :D Mutta en tiedä yhtään keinoa hankkia rahaa noin. Ei ainakaan yksin vissiin onnistu enään.

Tuo uusi LCC on muuten viritettynä aika hemmetinmoinen raketti! Kokeilin sitä offflinessa ensin mutta tuntuuu että se kulkee onlinessa vieläkin lujempaa. Kiihtyvyys on ihan jäätävän kova! :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eikö se enää toimi kuten ennen eli joku soittaa mercsit sun kimppuun joten tapat ne ja otat niiden auton ja viet talliin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tehtävä nimeltä stocks and scares niin sieltä saa myös, sun täytyy vaan pysyy siinä autossa kun tehtävä loppuu. Ja myös fort zancudon lähellä olevasta gang attackista saa myös sun täytyy vaan eka tehdä se . Toi että joku soittaa niin on helpoin :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eihän tuo enään toimi että tehtävässä ollut auto jää sulle alle kun tehtävä loppuu? Jos toimii niin pari autoa pitänee itsekin koittaa metsästää noin :rolleyes:
Käsittääkseni toisinpäin toimii eli jos olet autossa ja menet tehtävään, olet edelleen tehtävässä samassa autossa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Käsittääkseni autoja/prätkiä jotka suoraan liittyvät missioniin tai gang attackiin, ei voi talliin säilöä
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eihän tuo enään toimi että tehtävässä ollut auto jää sulle alle kun tehtävä loppuu? Jos toimii niin pari autoa pitänee itsekin koittaa metsästää noin :rolleyes:
Käsittääkseni toisinpäin toimii eli jos olet autossa ja menet tehtävään, olet edelleen tehtävässä samassa autossa...

Kyllä mulle jäi mw mesa kun sen nappasin tehtävässä. Se ei vissii sulle jää jos ite palautat vaikka documentin martinille mut talliin sitä ei saanu näköjään
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nonni, nyt löyty uusi moottoripyörä: Principe Nemesis. Tai no mulle tuo on uusi löytö onlinessa.
Keräsin aiemmin sen kokoelman jossa piti olla kaikki pyörät mutta eipä ollutkaan tätä. Kuvan nappasin ja se löytynee social clubista jostain jos kiinnostaa :D
Nyt vain operaatio viritys ja testaus käyntiin :)

E: Ensitunnelmat on että tällä ei pompita katoilla, mutta kulkee ihan hyvin. Parhaat ominaisuudet on todella hyvät jarrut ja kääntyvyys. Kääntyy meinaa kovassa vauhdissa eikä puske.
Kääntyy myös tasaisesti, ei kuten esim Bati joka töksähtelee käntäessä kovassa vauhdissa. Hyvä pärrä ja tämä jää itselleni katupyöräksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Uusimman päivityksen jälkeen ainakin itsellä on ollut jotain pieniä ongelmia:

Välillä kun liityt dmt peliin hahmo palaa freemodeen muttet voi liikuttaa sitä millään tavalla etkä ampua eikä se myöskään kuole. Auttaa kun jooinaan uuteen jobiin tai sessioon.

Tai kun eilen illalla kirjauduin onlineen niin hahmolta olivat kadonneet kaikki muut aseet paitsi sticky/kranu/kaasu, petrol kohdassa olevat. Tämäkin onneksi korjaantui kun vaihdoin sessiota mutta myönnän että hiukan oli lähellä ettei jäänyt parin päivän pelaamiset väliin.

Myös kun olen liittynyt uuteen sessioon jossa olen itsekseen, on käynyt ettei kartalla näy aktiviteetteja eikä mekaanikko vastaa puhelimeen. Sitten kun vaihdoin uuteen sessioon, latasi normaalia pitempään tekstillä loading online mutta sitten kaikki toimi normaalisti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Uusimman päivityksen jälkeen ainakin itsellä on ollut jotain pieniä ongelmia:

Välillä kun liityt dmt peliin hahmo palaa freemodeen muttet voi liikuttaa sitä millään tavalla etkä ampua eikä se myöskään kuole. Auttaa kun jooinaan uuteen jobiin tai sessioon.

Tai kun eilen illalla kirjauduin onlineen niin hahmolta olivat kadonneet kaikki muut aseet paitsi sticky/kranu/kaasu, petrol kohdassa olevat. Tämäkin onneksi korjaantui kun vaihdoin sessiota mutta myönnän että hiukan oli lähellä ettei jäänyt parin päivän pelaamiset väliin.

Myös kun olen liittynyt uuteen sessioon jossa olen itsekseen, on käynyt ettei kartalla näy aktiviteetteja eikä mekaanikko vastaa puhelimeen. Sitten kun vaihdoin uuteen sessioon, latasi normaalia pitempään tekstillä loading online mutta sitten kaikki toimi normaalisti.

Kaikki muut on tuttua tämän viimeisen päivityksen myötä, paitsi aseita ei itseltäni ainakaan vielä ole hävinnyt. Myöskin tämän päivityksen jälkeen peli on alkanut ärsyttävästi lagaamaan varsinkin silloin, kun suurennat minimapin isoksi. Tänään tuli myöskin pieni (joskin täysin harmiton) bugi vastaan. Eli siis joku random pelaaja tuhosi sand kingini, ja kun soitin morssille niin sieltä väitettiin, että hakutsou (mikä lie oikealta nimeltä onkaan, uusin moottoripyörä kuitenkin) olisi tuhottu. Vaikka se oli sillä hetkellä satavarmasti turvassa omassa tallissani ehjänä, morsmutualin varikolle ilmestyi kuitenkin sitten juuri se sand king, vaikka morssin listalla ei muita ajoneuvoja ollut kuin tuo pyörä..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo Onhan tää ihan kivaa :D Levelikin ihan vahingossa tuossa yhtenä illassa nousi tuonne 8000 tienoille ja K/D ratiokin taitaa olla jo yli 100 :D KFIN jengiläisiä en oo kyllä tappanu ainuttakaan. Ainakaan tahallaan :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse en kyllä ymmärrä alkuunkaan, että mitä intoa tuossa modaamisessa on. Pelistähän häviää kaikki haasteellisuus, kun olet kuolematon eikä ketään voi tehdä sulle yhtään mitään ja kaiken mitä haluaa saa tekemättä mitään. Itsellä katoais peli-ilo hyvinkin nopeasti tuolla tavalla :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei muuta kuin reaperin psn tunnus rockstarille ja ilmoitus modaamisesta niin jos saataisiin edes yksi modari peelo pois onlinesta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei muuta kuin reaperin psn tunnus rockstarille ja ilmoitus modaamisesta niin jos saataisiin edes yksi modari peelo pois onlinesta.

Hohhoh... Luuletko etten oo koskaan saanu banneja gta online:sta ? Monet monet kerrat..



Tämä. Jos on pakko modailla, niin eikö sitten voi pysyä niissä Private sessioneissa?


Voit sinä minun puolesta mennä niihin private sessioinihis niin paljon ku haluat..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Alkanut moninpeli maistumaan, kun on KFIN heebojen kanssa pelaillut tehtäviä ja muuta sekoilua. Välillä tosin tulee hetkiä, jolloin viedään kuin litran mittaa mutta en ole turhan vakavasti tätä ottanut :) hauskaa ajanvietettä hyvässä porukassa!
 
Ylös Bottom