Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

maikkoli eihän me pärjätä siellä ilman transseksuaalista voodoopapitarta! Pakko sun on tulla, revit vaikka palautuspulloista ne rahat! :D:D:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Teitin kanssa kun pelaa, niin saa aina hävittäjästä tai nyrkistä, ei koskaan rehellisesti aseesta. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

6 päivää ja pääsee taas riehumaan. Onko porukalla ideoita mitä alkaisi keräämään seuraavaksi, autoja, mopoja? Hemmetti kun on vain 2 tallia, ei riitä tila. Toivon että tuo rajoitus tallien suhteen poistuisi kokonaan, olisi vain 1-2 kämppää.
Olisi edes jotain mihin ne miljoonat tunkea :D (mitkä miljoonat :( )
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Minulla on nyt kolme miljoonaa tilillä kun ei ole tullut mitään uutta kiinnostavaa ostettavaa ja jotenkin kummasti nykyään ei edes haluaisi ostaa mitään vaan haluaa vaan lisää rahaa. Kun eka miljoona tuli täyteen niin koitin pitää saldon aina yli miljoonan ja sitten tuo toistui kun meni kaksi miljoonaa rikki ja nyt sitten nousee saldo 3.5 miljoonaan pre-order bonuksen myötä ja olisihan se saldo kiva pitää yli kolmen miljoonan:D

No kai sieltä joku komea kartano laitetaan 3 miljoonan hintaan myyntiin niin ne rahat meni siinä sitten. Eikä kannata laskea niitä päiviä julkaisuun sillä se on nähty jo parin pelin kohdalla kuinka "hyvin" nykyään netti puoli toimii heti julkkarina kun ihmiset ryntää pelaamaan. Saattaa jopa toistua sama mitä vanhan version onlinen kanssa kun se aktivoitiin ja homma alkaa toimimaan vasta muutaman viikon päästä. Itse ainakin rauhassa seuraan ihmisten kokemuksia siitä hahmon siirrosta ja onko esim jostain syystä hävinnyt autoja / vaatteita / aseita jne.

Itsekin haluaisin päästä heti julkkarina testaamaan kaikkea fps moodissa onlinen puolelle, mutta parempi ensin tutkailla tilannetta.

Edit:

actual_1415796251.jpg


Give your GTA Online player a dramatic makeover thanks to the new customization options that the overhauled character creator offers. Create a brand new character from scratch or take your current guy or gal for a bit of cosmetic surgery in true Los Santos fashion.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kokeillaan, jos ei toimi niin pelaan tarinaa sitten pari viikkoa alkuun.

Miten tuon uuden hahmon kanssa käy. Pystyykö vanhat talot, autot jne siirtämään uuudelle hahmolle? En mä ainakaan tee uutta jos menetän kaikki levelit yms.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Uusi hahmo on tietenkin uusi eli sama homma jos nyt teet uuden hahmon niin ei sillä mitään ole. Yhteinen pankkitili niillä on ja siinä se. Mutta kuten tuossa sanotaan niin sitä jo olemassa olevaa hahmoa voi muokata.
Jos tarkoitit sitä, että siirtää nykyisen uuteen versioon niin kaiken pitäisi säilyä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ilmeisesti ps3 ja ps4 online ei pelaa keskenään? Tuli meinaan laitettua tilaukseen ps4:lle ja kaverilla on kolmoselle tuo. Viimesin gta mitä on tullu pelattua taitaa olla san andreas.. Mahtaa olla hieman muuttunut. Tiedä sitten, että kumpaan suuntaan [emoji1]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu ei toimi keskenään. Äkkiäkös sitä puhuu kaverin ympäri ostamaan ps4:n ja tämän:cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se ympäripuhumine voi olla vähä haastavaa, kun puhutaan kumminki muutaman sadan euron sijoituksesta [emoji1]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tätä PS4 onlinea odotan enemmän kun PS3 version, jostakin syystä sitä ei tullut pelattua juuri yhtään, sen verran että pääsin levelille 19.

Tosin se voi olla osasyynä että, kukaan kaveri ei pelannut gta onlinea ja ei oikein ollut peliseuraa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toivottavasti voi valita aloittaako puhtaalta pöydältä. Mullahan jäi sinne ps3 tilille varmaan jotain kymmeniä miljoonia, kiitos jonkun hakkerin joka lahjoitti ne minulle. Olis kiva tehä töitä sen rahan eteen, ettei pelistä mene heti mielenkiinto.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toivottavasti voi valita aloittaako puhtaalta pöydältä. Mullahan jäi sinne ps3 tilille varmaan jotain kymmeniä miljoonia, kiitos jonkun hakkerin joka lahjoitti ne minulle. Olis kiva tehä töitä sen rahan eteen, ettei pelistä mene heti mielenkiinto.
Mutta eikös ne rahat hävinny ku Rockstar huomasi sen homman? Ainakin osalta porukkaa ne rahat hävis.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ainakin Rockstar väittää, että ovat oppineet siitä vuoden takaisesta kaaoksesta sen vertaa että kaiken pitäs toimia smoothisti. Enkä usko että on sama rynniminen onlineen kun silloin vuos sitten kun kaikki oli nii uutta ja koko maailma halus päästä pelaa. Kuitenkin, en usko että kaikki/kaikilta tää homma tulee toimii heti julkkarissa kun rasvattu. Vaikka Rockstar väittääki muuta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tosin se voi olla osasyynä että, kukaan kaveri ei pelannut gta onlinea ja ei oikein ollut peliseuraa.

Kyllähän meitä vakipelaajia on ollut joka päivä onlinessa ja viikonloppusin vielä enemmän. Huomasin että itsekkin olen tahkonut aikas paljon kun on yli 59d onlinessa? :o
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mutta eikös ne rahat hävinny ku Rockstar huomasi sen homman? Ainakin osalta porukkaa ne rahat hävis.

Pyysin silloin Rockstaria ottamaan rahat pois mun tililtä, mutta eivät kuulemma voineet tehdä asialle mitään. Mutta äsken kun kävin katsomassa social clubista, niin on enää käteistä 316 000$. Jes! :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllähän meitä vakipelaajia on ollut joka päivä onlinessa ja viikonloppusin vielä enemmän. Huomasin että itsekkin olen tahkonut aikas paljon kun on yli 59d onlinessa? :o

Joo tuo on kyllä kuin asuisi siellä, mullakin vain reilu 35days ja kuitenkin olen siellä käytännössä joka päivä. Tosin on mulla ollut taukojakin, alussa ei online kiinnostanut tippaakaan kun olin niin juonen perään, mutta lopulta... Kaikkihan me löydämme tiemme sinne onlineen :D Nyt on parin viikon taukoa kun PS3 lähti aikaisin myyntiin.

Tuossa mietin tekemistä onlineen, koittakaas kuinka pitkän ajan saatte "Longest Wanted Level duration" aikaiseksi, mulla on kestänyt pisin 47 minuuttia ja vois tuota koittaa pidentää vielä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mikäs tässä gta v onlinessa on ideana? Onko tyyliin sama kun aikoinaan esim san andreaksessa kun ei jaksanut tehtävät kiinnostaa niin rellestettiin vaan kaupungilla ympäriinsä, mutta tässä porukalla? Vai onko siinä jotain järkevääkin toimintaa? Tai no miksi gtan pelaaminen pitäis edes olla järkevää [emoji1]
 
Ylös Bottom