Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En älyy kfiniläinen ampuu mut vaan 1000 bountyn takia. Sen nimi oli joku Mike_001
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En älyy kfiniläinen ampuu mut vaan 1000 bountyn takia. Sen nimi oli joku Mike_001

Mike pyysi mua vastaamaan sulle. "Se oli vahinko, eikä huomannut että olit samaa klaania. Yleisesti ottaen siellä yleisessä onlinessa kaikki on ihan sekasin ja yrittää pelkästään ampua muita. Ei kannata pyöriä liian lähellä, eikä ainakaan seurata."
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eiköhän sitä nyt kuitenkin sen verran vois kattoo ketä ampuu, mitä ideaa siinä on ettei crewin luo voi mennä ilman että ne ampuu?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eiköhän sitä nyt kuitenkin sen verran vois kattoo ketä ampuu, mitä ideaa siinä on ettei crewin luo voi mennä ilman että ne ampuu?

Ei sitä bountya aina huomaa oman jengiläisten kohdalla, sihen ympärille tulee paksu mustanpunainen renkula ja siellä keskellä on pieni jengi-väritäplä. Tosi helposti tulee tapettua kaveri.

Itse ammuin yhtenä päivänä vahingossa Karvanopan ohjastaman kopterin alas ohjuksella kun en tajunnut että hän ohjasti sitä. Vasta siinä vaiheessa kun ohjus oli jo lukittautunut ja matkalla niin ruudulle ilmesty hänen nimi, myöhäistä se siinä vaiheessa oli jo.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä minä ainakin katson kuka tuo boyntyn omaava henkilö on ennen kuin ammun. Ja lupaan että jos ikinä vahingossakaan tapan jengiläisen niin maksan mahdollisen boyntyn sekä sairaalamaksut 500.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mike pyysi mua vastaamaan sulle. "Se oli vahinko, eikä huomannut että olit samaa klaania. Yleisesti ottaen siellä yleisessä onlinessa kaikki on ihan sekasin ja yrittää pelkästään ampua muita. Ei kannata pyöriä liian lähellä, eikä ainakaan seurata."

No ei se mitään, jos oli vahinko :) Harmi, kun aika vähällä kfinilaisista on mikki niin ei pääse rupattelemaan ja säätämään :D Ois kiva lähtee jonnekkin pitkälle matkalle, kun nyt on 400k talo ostettu ja sinne alkuauto, elegy, bati 801 ja hexer eli prätkä. Nii ois kiva prätkillä/mopoilla/moottoripyörillä lähtee kunnon porukal vuoristoille ja minne tahansa ajelee :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olen ymmärtänyt, että se sininen ympyrä on PSN kaverisi.

Niin muuten varmaan onkin.Tämän voisi varmistaaa vielä kun seuraavaksi tulee vastaan :)


Tallissa oli sabre turbo ja mustang, molemmat kivoilla vireillä mutta tää hot rod tyyli sitten nappas
biggrin.gif
ton lisäksi löytyy myös rebel 4x4

Tuo rebel on ihan ÄLLÖN komea kun heität isot kaaret,grili eteen ja mttamustaksi valkosilla high-end vanteilla :D Mutta siitä ei taida olla mihinkään autona muuten kuin kruisailuun
rolleyes.gif



Mulla on kasassa joku 50K rahaa,200K kämppä ja vihdoin tuo Vacca :D Vois mennä häröileen taas ihan muuten vaan kun muutamana yönä tehny pirusti töitä tuolla "survivaleissa"...Ehkä katteleen pyörällä jotain vuoristomaisemaa tms.

Meikäläistä jos näkyy,niin voitte olla varma etten ammu ensin ja yleisestikin on tullut jotain häröiltyä aina kun joku KFIN tulee vastaan :) Eilenkin olin viemässä autoa S:n luokse,joku omaa sakkia lähti perään,ei tainnut huomata että olin menossa LSC:iin kytät perässä,enkä pysähtynyt.Ei kannata otta nokkiinsa ainakaan jos omat ei pysähdy,sillon on yleensä jotain meneillään tärkeempää.

Heitin tuossa 25% kaupan ryöstösaaliista jollekin joka auttoi kytätä pois perästä kaupan ryöstön jälkeen.Taisi olla nimim.Teurastaja. Tärkeintä tuossa oli se että oltiin molemmat samassa autossa ja mulla oli yks idiootti myös perässä yhtä aikaa,niin johan laittoi kaveri jalat alleen kun huomasi ettei siellä olla ihan yksin :D Just semmonen,sanoisko kakara kun kirjotteli viestiä että "u scared me"..Ihanku minä pelkäisin sitä et ukko kuolee,en vain näe mitään järkeä siinä et ukko delaa ja syntyy uudestaan jossain sadan metrin päässä ja ei edes menetä mitään..

Tähän repesin totaalit: kaverini tappoi random tyyppi (joku Killer nimimerkki jälleen) ja se laitto perään "ok,and now you get orgasm??" vastaus oli et "what is orgasm?" :D:D


Vielä pitäs löytää jostain se Karin sultan,mulla oli se jo kerrran mutta kun myin sen perhana halvalla meni.Ja niitä ei tule vastaan jos ei lähistöllä ole yhtä näkyvissä...Koitin googlettaa noita locationeita mut eihän ne toimi onlinessa enään??
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online


Ei kysyny sentään "laitetaanko mukaan?" :D

Hei tässähän pystyy ostamaan asuntovaununkin!! Ei muuta kun mettäretkelle...mahtaako tuosa vaunusta voida ampua ulos,toimisi ns. piilopaikkana?

Jahas,garageen saa näemmä 6 polkupyörää seinälle.Toivottavasti se ei syö autojen tilaa...Voi per*e,kyllä se syö autojen määrääkin... :/
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei oo mitään hienompaa kun vetää rallikilpailu kavereiden kanssa LS Customsilta Mount Chiliadille, niin että kaikilla (viimeks meitä oli 8 kisaamassa) on tuunattu Futo. Tämän jälkeen ajetaan vielä alas sieltä vuorelta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tilasin Amazonista Philipsin SHB9100-kuulokkeet, joissa on jonkunlainen (luultavasti paska) mikki. Toivottavasti tulis nopeesti ja mikki olis riittävä, jotta pystyis kommunikoimaanki pelissä. Musiikin kuuntelu nois kuulokkeis se ykkönen, joten jos mikki on iha onneton nii pitää ostaa viel joku headset eriksee. Kyllästyttää nyt nää ekat päivät crewissä mykkänä. :(

Autojen valinta tuottaa itellä vähän tuskaa, seuraavaks pitäs joku sportti valita ku siit ilmasesta Elegystä en tykkää. Carbonizzaren ostin jo mut en jotenki tykänny siitä, joten korvaan jossai vaihees, kunha rahat riittää taas. Pitää varmaa single-playeris testailla noita ja päättää sit et minkä ostaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Autojen valinta tuottaa itellä vähän tuskaa, seuraavaks pitäs joku sportti valita ku siit ilmasesta Elegystä en tykkää. Carbonizzaren ostin jo mut en jotenki tykänny siitä, joten korvaan jossai vaihees, kunha rahat riittää taas. Pitää varmaa single-playeris testailla noita ja päättää sit et minkä ostaa.

Felzerissä imo parhaat ajo-ominaisuudet ja saa myöskin tuunattua aika komean rata-auto lookin :D Aika hyvin välillä kisoissakin kyseisellä autolla dominoinu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko se rat loader samassa paikassa kuin yksinpelissä? Monesti käynyt kattoo mut ei oo.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Felzerissä imo parhaat ajo-ominaisuudet ja saa myöskin tuunattua aika komean rata-auto lookin :D Aika hyvin välillä kisoissakin kyseisellä autolla dominoinu.

Kiitti vinkistä, pitää tsekkailla :)

Onko se rat loader samassa paikassa kuin yksinpelissä? Monesti käynyt kattoo mut ei oo.

Onlines ei vissiin freemodessa autoilla oo mitää vakioo spawnipaikkaa, vai tietääkö joku paremmin?

EDIT: Tai no enpä tiiäkkää tosta kommentista. Muistin just, että ainakin Sultan löytyy mahdollisesti paremmalla todennäkösyydellä esimerkiks vankilan parkkipaikalta. Jos ei ekalla yrityksellä sinne mennessä löydy, nii joinaa uuteen sessioon kunnes löytyy. Ja asetuksis pitää tietysti olla Spawn Locationina Last Location, ettet spawnaile mihinkää omalle kämpälles uuteen sessioon. En sit tiiä miten muitten autojen kohdalla on tollasia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Felzerissä imo parhaat ajo-ominaisuudet ja saa myöskin tuunattua aika komean rata-auto lookin :D Aika hyvin välillä kisoissakin kyseisellä autolla dominoinu.

Coupe mersu,ihan komea mutta suorastaan syötävän komea sillä DTM-lookilla :eek:...Se on seuraavana Hankintalistalla.


Ei oo mitään hienompaa kun vetää rallikilpailu kavereiden kanssa LS Customsilta Mount Chiliadille, niin että kaikilla (viimeks meitä oli 8 kisaamassa) on tuunattu Futo. Tämän jälkeen ajetaan vielä alas sieltä vuorelta.

No ihmekös,yöllä oli 2-3 jannua onlinessa mutta kun menin random kisaan niin pääsin juuri tuohon kisaan ja porukkaa oli maksimit,eli 16...Taitaa pari muutakin tyyppiä tykätä siitä kisasta...Komeaahan se on ajella paitsi viimiset mutkat kun sieltä joku koittaa ajaa kylkeen :D




Onlines ei vissiin freemodessa autoilla oo mitää vakioo spawnipaikkaa, vai tietääkö joku paremmin?

Ei ole,ne ilmestyy ihan randomina,olen varmaan 10-15 paikkaa koittanut ettiä tiettyä autoa mutta ei löydy...Sultania nimenomaan koittanut hakea ympäri kaupunkia,mutta ei löydy.Youtube ehdottikin että joku kaveri tulisi jeesaan omalla Sultanilla,eli ajelee ympäriinsä niin samanlainen tulee vastaan jossainkohtaan...Pitänee tehdä näin seuraavaksi kun oon onlinen puolella pelailemassa :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ainakin hot rodissani oli vakio spawn paikka, ajossa niitä ei löydä lainkaan. Senkin löytääkseen piti ajaa vajaa 3h yhtä korttelia ympäri :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Uuu, löytypä tuo Sultan vihdoinki tuossa pari päivää sitte. Pääs jo vähän tuunaileen, mutta tässä sitte ootellaan sitä 250 000 nii pääsee kokeileen josko siitä sais ihan esikuvansa näkösen ralliauton. Aika monta kertaa Rockstar muuten lykänny jo tuota hyvitystä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei ole,ne ilmestyy ihan randomina,olen varmaan 10-15 paikkaa koittanut ettiä tiettyä autoa mutta ei löydy...Sultania nimenomaan koittanut hakea ympäri kaupunkia,mutta ei löydy.Youtube ehdottikin että joku kaveri tulisi jeesaan omalla Sultanilla,eli ajelee ympäriinsä niin samanlainen tulee vastaan jossainkohtaan...Pitänee tehdä näin seuraavaksi kun oon onlinen puolella pelailemassa :)

Oman Sultanin löysin sieltä Trevorin trailerin lähettyviltä.. Joku missioni lopetettiin siihen ja sattumalta tuli nenän eteen. Pakkohan se oli ottaa vaikka oli juuri laittanut kulkupeliin hirveät rahat kiinni. :D En siis omistanut tallia/kämppää joten oli vain 1 auto.. Tällä hetkellä se on siellä tallin perällä ja ajelen Felzerillä.
 
Ylös Bottom