Vastaus: Grand Theft Auto Online
Olen ymmärtänyt, että se sininen ympyrä on PSN kaverisi.
Niin muuten varmaan onkin.Tämän voisi varmistaaa vielä kun seuraavaksi tulee vastaan
Tallissa oli sabre turbo ja mustang, molemmat kivoilla vireillä mutta tää hot rod tyyli sitten nappas
ton lisäksi löytyy myös rebel 4x4
Tuo rebel on ihan ÄLLÖN komea kun heität isot kaaret,grili eteen ja mttamustaksi valkosilla high-end vanteilla
Mutta siitä ei taida olla mihinkään autona muuten kuin kruisailuun
Mulla on kasassa joku 50K rahaa,200K kämppä ja vihdoin tuo Vacca
Vois mennä häröileen taas ihan muuten vaan kun muutamana yönä tehny pirusti töitä tuolla "survivaleissa"...Ehkä katteleen pyörällä jotain vuoristomaisemaa tms.
Meikäläistä jos näkyy,niin voitte olla varma etten ammu ensin ja yleisestikin on tullut jotain häröiltyä aina kun joku KFIN tulee vastaan
Eilenkin olin viemässä autoa S:n luokse,joku omaa sakkia lähti perään,ei tainnut huomata että olin menossa LSC:iin kytät perässä,enkä pysähtynyt.Ei kannata otta nokkiinsa ainakaan jos omat ei pysähdy,sillon on yleensä jotain meneillään tärkeempää.
Heitin tuossa 25% kaupan ryöstösaaliista jollekin joka auttoi kytätä pois perästä kaupan ryöstön jälkeen.Taisi olla nimim.Teurastaja. Tärkeintä tuossa oli se että oltiin molemmat samassa autossa ja mulla oli yks idiootti myös perässä yhtä aikaa,niin johan laittoi kaveri jalat alleen kun huomasi ettei siellä olla ihan yksin
Just semmonen,sanoisko kakara kun kirjotteli viestiä että "u scared me"..Ihanku minä pelkäisin sitä et ukko kuolee,en vain näe mitään järkeä siinä et ukko delaa ja syntyy uudestaan jossain sadan metrin päässä ja ei edes menetä mitään..
Tähän repesin totaalit: kaverini tappoi random tyyppi (joku Killer nimimerkki jälleen) ja se laitto perään "ok,and now you get orgasm??" vastaus oli et "what is orgasm?"
Vielä pitäs löytää jostain se Karin sultan,mulla oli se jo kerrran mutta kun myin sen perhana halvalla meni.Ja niitä ei tule vastaan jos ei lähistöllä ole yhtä näkyvissä...Koitin googlettaa noita locationeita mut eihän ne toimi onlinessa enään??