Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei mun bounty idea nyt sitten näköjään toiminut. Eli mulla oli idea että jos aina tapan sen kuskin jolta varastan auton ja en koskaan varasta pysäköityä autoa, niin ei tulisi bountya. Mutta näemmä ne osaavat haudan takaakin niitä bountyja lisäillä.

Ei kellään olisi toimivia ideoita, muutakuin 'älä varasta autoja'?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei mun bounty idea nyt sitten näköjään toiminut. Eli mulla oli idea että jos aina tapan sen kuskin jolta varastan auton ja en koskaan varasta pysäköityä autoa, niin ei tulisi bountya. Mutta näemmä ne osaavat haudan takaakin niitä bountyja lisäillä.

Ei kellään olisi toimivia ideoita, muutakuin 'älä varasta autoja'?

Kokeile varastaa Passive Mode päällä.
Itse kun oon joskus Passive Modella pölliny auton, nii ei mitään ja sitten kun "normi" tilassa pöllin, niin heti rapsahtaa bounty päälle.

Nykyään en tosin paljoa autoja enää varastele, koska sain ostettua jo sen superauton jossa on mielestäni paras ajettavuus joten tyydyn ajelemaan vain sillä pääasiassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On se kumma kun ajelee auto kisoja Crewiläisten kaa niin tulee niin törkeetä viestiä että piti laittaa estolistalle.. ei kuulemma saa pitää kisoissa custom autoja päällä. En mä jumalauta kai sen takia oo 300+ kisaa ajanu, etten, si kun vihdoin alkaa olee talli kunnossa, saa ees ajaa niillä kisaa... :(

Niin ja oon sen verran huono ajaa, että ei ne mulle niin isoa etua ees tuo :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lisäilkääs nyt takaisin sinne KFIN Crewiin. En käsitä kuinka hahmo onnistui sieltä häipymään kesken pelin. OldHorny nikkiä käytän Social Clubissa, OldHorn666 on PSN, eli PS3 pelailen. Nyt ei löydy millään seuraa, hemmetti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen ei tuntunut kyllä löytyvän muutenkaan, taisi olla taas jotain häikkää servereissä.

"hide on map" -toiminto. Millä levelillä aukee Lesterin luettelosta?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Törmäsinkö viime vloppuna huijariin vai onko vakio ja custom autojen välillä oikeasti näin iso ero. Ajettiin suv luokassa kisa siellä satamassa. Olisiko ollut terminal rata ja pari kierrosta. Startin jälkeen ei ykkösenä ollutta pahemmin näkynyt ja kokonaisaika sillä oli minua 1.5 minuuttia nopeampi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Löytyihän tänään vihdoin ja viimein se ratloader ja thejussihan sen taisi nähdäkin.. mutta kävi vaan sellanen floppi että kun sen vein tallii niin mun peyote oli vaihtunut etnityyn ja nyt vituttaa kun sitä ei voi myydä kun on liian kallis auto.

Stickybomb ostaa auton kuin auton,jopa polkupyörän ja pääset siitä hetkessä eroon ;) Ei kylläkään maksa siitä mitään :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Törmäsinkö viime vloppuna huijariin vai onko vakio ja custom autojen välillä oikeasti näin iso ero. Ajettiin suv luokassa kisa siellä satamassa. Olisiko ollut terminal rata ja pari kierrosta. Startin jälkeen ei ykkösenä ollutta pahemmin näkynyt ja kokonaisaika sillä oli minua 1.5 minuuttia nopeampi.

Jos se sai turbostartin ja ajeli omalla viritetyllä SUVilla?

Mihinköhän mun tappiin viritetty Buccaneer oikeen hävisi eilen. Kesken tehtävän ajoin sen vahingossa jokeen ja sinne upposi, sitten tuli se viesti, että auton voi lunastaa takaisin Mors mutual insurancelta. Tehtävän jälkeen rupesin soittelemaan sinne eikä ketään vastaa, eli tarkoittaa ilmeisesti sitä ettei siellä mitään autoa ole tulossa takaisin. Sinne meni sitten sellaset 100 000$ ellei enemmänkin. Tämän jälkeen otin Felzerin tallista ja joku random heitti stickyn kylkeen ja räjäytti auton taivaan tuuliin, sen kyllä sain takaisin luojan kiitos.. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Törmäsinkö viime vloppuna huijariin vai onko vakio ja custom autojen välillä oikeasti näin iso ero. Ajettiin suv luokassa kisa siellä satamassa. Olisiko ollut terminal rata ja pari kierrosta. Startin jälkeen ei ykkösenä ollutta pahemmin näkynyt ja kokonaisaika sillä oli minua 1.5 minuuttia nopeampi.

Olen kanssa välillä ihmetellyt noita ennätysaikoja, ei vain maailmanlaajuisia vaan myös crewin aikoja. Paras kierrosaika eräässäkin motskarikisassa oli luokkaa 37 sekuntia, kun itselläni se oli vakiolla kyykkypyörällä talla pohjassa luokkaa 1:15. En mitenkään ymmärrä vaikka pyörä kulkisi kuinka kovaa miten tuollaiseen aikaparannukseen pääsee.

Eilen tuli jotain sekoiltua onlinessa, lopuksi Requnin kanssa lähinnä kiskoja ryöstellen. Taas tuli tuo vammainen ongelma eli yrittää siinä ammuskella kaupan hyllyjä niin lyökin kaverin tajuttomaksi. Tämä surkuhupaisa insidenssi tapahtui kerran molemmin puolin joten sikäli kai meni tasan :) Mutta hiukan ärsyttävä ominaisuus.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Taas tuli tuo vammainen ongelma eli yrittää siinä ammuskella kaupan hyllyjä niin lyökin kaverin tajuttomaksi. Tämä surkuhupaisa insidenssi tapahtui kerran molemmin puolin joten sikäli kai meni tasan :) Mutta hiukan ärsyttävä ominaisuus.
Jep, mikään ei ole ärsyttävämpää, kuin ajaa vihu jonnekin kujalle ristituleen ja auto-aimi lokkautuukin kokoajan roskiksen takana kykkivän vihun sijaan omiin tiimiläisiin... tsiisus!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Näyttää olevan tuo Social Clubin nettisivu välillä aika sekasin. Onko muilla havaittavissa samaa ongelmaa? :rolleyes:
Välillä se näyttää niitä Crew:n online tunnuksia ja toisinaan taas ei. Ota tuosta nyt sitten selvää.

Potki maikkoli väkeä pois vaan, jos asetukset ei ole kunnossa. En ole kyl enää varma näkyykö minullakaan se online tunnus, kun se sivu tuntuu sekoilevan aika huolella.. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos ihmettelette miksi auto tai mopo kulkee,niin vaihteito on se joka kertoo vastauksen,nimittäin sain pienimmällä vaihteistolla autoon enemmän huippunopeutta kun paremmalla vaihteilla :confused: Huippunopeuttahan voi muuttaa vain vaihteilla,ei muuten.Näin ainakin oikeassa elämässä...Niiden aukisaamiseenhan tarvitaan myös jotkut ihan hurjat levelit,ainakin sen isoimman.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olen kanssa välillä ihmetellyt noita ennätysaikoja, ei vain maailmanlaajuisia vaan myös crewin aikoja. Paras kierrosaika eräässäkin motskarikisassa oli luokkaa 37 sekuntia, kun itselläni se oli vakiolla kyykkypyörällä talla pohjassa luokkaa 1:15. En mitenkään ymmärrä vaikka pyörä kulkisi kuinka kovaa miten tuollaiseen aikaparannukseen pääsee.

Eilen tuli jotain sekoiltua onlinessa, lopuksi Requnin kanssa lähinnä kiskoja ryöstellen. Taas tuli tuo vammainen ongelma eli yrittää siinä ammuskella kaupan hyllyjä niin lyökin kaverin tajuttomaksi. Tämä surkuhupaisa insidenssi tapahtui kerran molemmin puolin joten sikäli kai meni tasan :) Mutta hiukan ärsyttävä ominaisuus.

En kyllä ihan varma ole että miten vaikuttaa catchup mode ja imussa ajaminen. Noilla saa varmaan vaikutettua aika suuresti. Eli kun olet viimeisillä sijoilla niin ajopelisi kulkee lujempaa esimerkiksi ykköseen nähden..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En kyllä ihan varma ole että miten vaikuttaa catchup mode ja imussa ajaminen. Noilla saa varmaan vaikutettua aika suuresti. Eli kun olet viimeisillä sijoilla niin ajopelisi kulkee lujempaa esimerkiksi ykköseen nähden..

Niin juu jos yhdistää viritetyt vehkeet imuun ja catchuppiin niin voinee saada aika merkittävää eroa aikoihin, silti kuulostaa uskomattomalta erolta mutta toivotaan että tuo on selitys mielummin kuin huijaus (mikäli catch-uppia ei sellaiseksi lasketa ;))
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin juu jos yhdistää viritetyt vehkeet imuun ja catchuppiin niin voinee saada aika merkittävää eroa aikoihin, silti kuulostaa uskomattomalta erolta mutta toivotaan että tuo on selitys mielummin kuin huijaus (mikäli catch-uppia ei sellaiseksi lasketa ;))

No sitähän se on. Olis kiva kun ihmiset tajuais ottaa sen pois päältä mutta ei :D Riipassu ihan muutaman kerran jossain pitkässä kisassa kun ajaa puhtaan kisan ja loppusuoralla joku mokkeli ajaa ohi, parhaassa tapauksessa vielä kiilaten. Joutunu pari kirosanaa joskus päästää..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Alkaa olemaan kurkkua myöden täynnä survivalia :D Mut sen jälkeen on kiva saada bounty perään kun on kädessä minigun :D Tervetuloa kylään kaikki randomit! KFIN näyttää teille 6 piippusta!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eipä se auta vaikka catchupin ottaisikin pois päältä. Eilenkin kisailtiin niin olin ykkösenä maalisuoralle asti kunnes toisena tuleva suhahti vaan ohitse maaliin ja syynähän oli se hemmetin slipstream:rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joku ystävällinen kfiniläinen voisi kutsua mun perään mercenariesin koska tahtoo sen maasturin :).
 
Ylös Bottom