Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eipä se auta vaikka catchupin ottaisikin pois päältä. Eilenkin kisailtiin niin olin ykkösenä maalisuoralle asti kunnes toisena tuleva suhahti vaan ohitse maaliin ja syynähän oli se hemmetin slipstream:rolleyes:
Noin se juuri menee, eikä vähän suurempikaan etumatka ole tae mistään, jos takaa tulee vuorotellen toinen toisensa imussa ajava joukko autoja. Saman tien voisi antaa muilla kuin ensimmäisellä sijalla ajavalle jonkun Burnouteista tutun boosti-painikkeen käyttöön.

Eihän se catchup vaikuta mihinkään muuhun kuin ensimmäisenä ajavaan eikä siihenkään paljoa, leikkaa muutaman prosentin tehoista pois. Tuntuu vaan epäreilulta silloin kun ajat vakioautolla kärkeen sit tehot häviää ja muut tulee peräs huippuunsa viritetyillä autoilla. Sit jos samaan lobbyyn paukahtaa joku 75 levelinen kaveri mil on kisaloota harmittaa taas kun se ei leikkaa tarpeeks tehoja (esim. 10 kierroksen lentokenttä kisa niin se ohittaa sut parilla kierroksella). Muutenkin olis kiva jos hosti sais päättää 3-5 autoa millä kisaan voi osallistua, kun nykyisin esim. Futo on sport classissa niin eihän sillä meinaa pärjätä kaikilla kilkkeilläkään niille saman luokan vakioautoille. Toinen ongelma on se et joka classis on se ylivoimainen auto ja kaikki ajaa vain romurallia sillä jolloin kunnon kisoja ei saa kuin kaverien kanssa.

Olenpas muuten ollut kyydissä ja hyvin se kulki :D.Itse en tuota talliin vie enkä virittele,se on varsin hyvä auto vastaan tulevaksi "tarveautoksi" tai jos ei muuta ole saatavilla :)

Tänään koitin saada Ford GT:tä niin romuksi kuin vain saa,jotkut näki sen hullun kaaharin siellä keskustassa LSC:n lähettyvillä ajaen jokasta vastaantulevaa päin :D:D Tuli siitä ainakin 1/3 osaa lyhyempi ja keula muistutti formulaa :D

http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8721/VsmHvAVed0K4Iu5lS3GE7Q/0_0.jpg

Toi vielä pari kolme kertaa junan alle niin aletaan olemaan kuosissa.

Jos löytyy tarkkuuskivääri, niin aiemmin ketjussa ehdoteltu Coveted-tehtävä on ainakin helppoo rahaa. Voit hostata ite valikosta Online -> Jobs -> Host -> Rockstar Created -> Missions. Ei tarvii ottaa kavereita välttämättä mukaan. Ammut vihut kaukaa, sit otat vaan kopterin, poimit kontin ja lennät tiputtaa kontin. Vihollisia reilut 20, parin pelikerran jälkeen muistat niitten paikat ulkoo ja löydät kohdat joista kannattaa pysähtyä ampumaan niitä. Itellä ehkä freemodesta n. 8 min kuluu aikaa siihen, että oon takas freemodessa ja pistäny kännykäl rahat tilille. 12k tulee rahaa per suoritus, jos 8 minuuttia kestää yks suoritus nii keskiarvo on 90k tunnissa. Kavereitten kanssa nopeutuu, kun useempi paukuttelemas vihuja päiviltä.
Muista tehtävistä poiketen tän pystyy tosiaan vielä uusimaan suoraan painamalla X:ää siinä äänestyskohdassa. Oon saanut ton soolottua ~3minuutissa pistämällä helpon vaikeustason ja ampumalla vain ne vihut jotka on sillä kielekkeellä mihin cargobob tulee, jäljelle jääneet vihut ei saa niin paljon vahinkoa aikaan etteikö sitä konttia pystyisi nappaamaan.

On se komiaa kun joku jannu saa niskaansa heti tankin kun tappaa meikäläisen vastaan tullessa :D Asiallista touhua!

Niin ja mä sain muuten sitten 1K ja 3K bountyt niskaani peräkkäin,onko ne nyt siis pällekkäin vai toinen alkaa kun toinen loppuu?

Leksa perhana suttasit mun autotallin kaljapulloilla ja sikareilla :D Miten tommonen onnistuu,ainii select...

On se komiaa kun joku jannu saa niskaansa heti tankin kun tappaa meikäläisen vastaan tullessa :D Asiallista touhua!

Niin ja mä sain muuten sitten 1K ja 3K bountyt niskaani peräkkäin,onko ne nyt siis pällekkäin vai toinen alkaa kun toinen loppuu?

Leksa perhana suttasit mun autotallin kaljapulloilla ja sikareilla :D Miten tommonen onnistuu,ainii select...

Huomasin vaan sieltä vasemmasta alakulmasta että joku on tappanu sut, niin päätin että pitäähän sitä tollaset temput kostaa. Soitinpa sitten pegasukselle ja tilasin tankkini sieltä. Sai kyseinen jannu maistaa tankin voimaa sitten vähän useammankin kerran! Älkää vittuilko konsolifin crewille :D

Ja joo, selectiä vaan ja actionin kohalta valitset ne kaljapullot tai tupakat. Toki niitä pitää ensiksi käydä kaupasta ostamasta.

Huomasin vaan sieltä vasemmasta alakulmasta että joku on tappanu sut, niin päätin että pitäähän sitä tollaset temput kostaa. Soitinpa sitten pegasukselle ja tilasin tankkini sieltä. Sai kyseinen jannu maistaa tankin voimaa sitten vähän useammankin kerran! Älkää vittuilko konsolifin crewille :D

Ja joo, selectiä vaan ja actionin kohalta valitset ne kaljapullot tai tupakat. Toki niitä pitää ensiksi käydä kaupasta ostamasta.

Khyllä! :D Ai ne tupakat pitää oikein ostaa,no perhana.:rolleyes:

Ostin juuri ton kauan himoitseman Grotti Carbonizzaren ja ajattelin vähän viritellä vielä kärryä. Jos laittaa ton turbon kiinni ja acceleration nousee tappiin, niin onko moottorin tai vaihteiden virittämisestä enää hyötyä kun kyseinen arvo on jo tapissa (siis ainakin siinä LS Customs ruudussa se palkki on täynnä)?

Mites tuo vote toimii tuolla onlinessa? ajelin autollani ja touhusin omia juttujani, niin yhtäkkiä tuli joku ilmoitus että sinua äänestetään kickattavaksi, käyttäydy paremmin tai saat monoa :confused:

Tänään joku kusipää alko riehua tankilla keskustassa. Saatiin se sitten lopulta rikki ja kun kaveri tilas uuden niin kävin pöllimässä sen tankin ennenku se meni sisään. Oikeen näin erään ulokkeen kasvavan sen ottaan. Hauska vehje kyllä :D

Ostin juuri ton kauan himoitseman Grotti Carbonizzaren ja ajattelin vähän viritellä vielä kärryä. Jos laittaa ton turbon kiinni ja acceleration nousee tappiin, niin onko moottorin tai vaihteiden virittämisestä enää hyötyä kun kyseinen arvo on jo tapissa (siis ainakin siinä LS Customs ruudussa se palkki on täynnä)?

Kyllä on, vaikka palkki näyttäisikin olevan täynnä.

Haha oli hauska katella talossa telkusta, kun joku viritteli sticky bomb ansaa mun autotallin eteen :D

Oli mun bountyn perässä, oli pakko lähettää sille viesti, et näin sun ansan, hyvä yritys :D

Pitkän etsinnän jälkeen löyty vihdoinkin Obey Tailgater Canis Bodhin rinnalle talliin, Franklinin Buffalo pitäis vielä saada jotenkin glitchattua niin olis kokoelma valmis.

Siitä vähän tavotetta muillekkin! Mukavaa puuhaa ajaa tollanen rekka-auto tonne Mt. Chiliadille. :) Aivan siihen kiikaritasanteelle en päässyt, mutta toi on siinä gondolihissirakennuksen vierestä...

Haha oli hauska katella talossa telkusta, kun joku viritteli sticky bomb ansaa mun autotallin eteen :D

Oli mun bountyn perässä, oli pakko lähettää sille viesti, et näin sun ansan, hyvä yritys :D

Sticky-bombeilla pystyy kyllä tekemään kaikenlaista jäynää jos ja kun kassa on kunnossa.

Varikolle (johon vakuutusyhtiö palauttaa autot) kytikselle. Autoja ilmestyy aina välillä. Kiva laittaa kolme tai neljä pommia autoon odottamaan omistajaa. Ajele siinä sitten kranut ikkunassa :) (tää oli siis se maksullinen osuus)

helikopterivarikolle liimailemaan pommeja. Sitten vaan katselee kun hölmöt hakee onnessaan kopterin ja lähtee ilmaan. BUM ja kaveri hengiltä.

Siitä vähän tavotetta muillekkin! Mukavaa puuhaa ajaa tollanen rekka-auto tonne Mt. Chiliadille. :) Aivan siihen kiikaritasanteelle en päässyt, mutta toi on siinä gondolihissirakennuksen vierestä...
Noniin, tota on tullu yksinpelissä pari kertaa kokeiltua, aina on epäonnistunut. Pitää vaan jatkaa yrittämistä näköjään.
Vai oliko sulla jotain apuja tossa? Työntö auto tai Cargobob?

Mission:aja rekka vuorelle :D Tää on jo niin yleinen juttu että on pakko itekin kokeilla jossainvälissä,kunhan nuo jonnet ei tule räjäyttämään sitä :D

Noilla stickypommeilla itsekin räjäytin tyhmän kaverin 2 kertaa kun ei uskonut että helikopteri ei ole sen juttu :D Toinen on sniper,kukaan noista randomeista ei tajua että joku jola on bounty perässä,saattaa olla mennyt helikopterilla kämppänsä katolle ja näyttää kuin se olisi omassa kämpässä,sitten se sniperillä tällää sua takaraivoon :D Ai että sain niin komeat naurut viimeks...sit ku mun bounty oli just loppunu,sain siltä kaverilta uuden 9K$ bountyn perääni heti :D easy money!

Pitkän etsinnän jälkeen löyty vihdoinkin Obey Tailgater Canis Bodhin rinnalle talliin, Franklinin Buffalo pitäis vielä saada jotenkin glitchattua niin olis kokoelma valmis.

Buffalohan on pelin yleisin auto, siitä on myös FIB malli, jos sellasen haluaa... Ja mulla on kans täysin viritetty Tailgater, jos joku halua kloonata niin enne seuraavaa pätsiä hihkasee..

Ylös Bottom