Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Etsikää se "baja bug" eli kupla jossa on ne ihme offroad takarenkaat,voin sanoa että menee kaupungissa kuin juna.Ihmettelen tätä suuresti,minusta siinä on jopa hieman parempi pito kuin esim Elegyssä...Tuosta päättelin että tuo offroad kumi voisi olla varsin pitävä.Kääntösäde taitaa tosin olla hieman huonompi kuin normaali autoissa....
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten se rekkari vaihtuu kun tein oman ifruitilla mut pelissä on edelleen se perus kilpi? Vai onkohan ihan perus toimimattomuutta? Pari päivää sitte sen jo tein mut ei oo näkyny -_-

Mäkin oon miettiny tota että eikö onlinessa saa rekkaria vaihdettua.. Oishan se ny komee kun omassa kiesissä ois tuningkilpi:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mäkin oon miettiny tota että eikö onlinessa saa rekkaria vaihdettua.. Oishan se ny komee kun omassa kiesissä ois tuningkilpi:)

Tehkää oma kilpi ifruitilla sitten esim online jätkällä order ja sitten confirm tjtn kyllä ainakin itellä toimii ihan hyivn
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mikä on tämä kisojen "wrong way" bugi?? Tulee aina välillä ettei se välietappimerkki ilmesty radalle ja sitten tulee tuo,menettää siinä koko kisan massit aika usein kun ei huomaa ajoissa :mad: typerää!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä mulla ainakin toimii oma rekisterikilpi. Harmi vaan kun ei voi tehdä yhtä kilpeä enempää. Nyt mulla on FUTO4EVA, koska tulee ajeltua pääasiassa Futolla ja toi kilpi sopii siihen hyvin :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kerroppa miten tuo onnistuu ONLINESSA?!
Tehkää oma kilpi ifruitilla sitten esim online jätkällä order ja sitten confirm tjtn kyllä ainakin itellä toimii ihan hyvin


Jos ei noilla suoraan näy, niin sitten LS Customsiin ja sieltä rekisterikilven muokkausvalikosta pystyy valitsemaan Private kilven
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online


Mekin käytiin. Otettiin frendien kaa klubi haltuun. :D
1dzsUND


E: Miksköhän kuva ei näy? Noh, linkki kuvaan: http://rsg.ms/1dzsUND
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mekin käytiin. Otettiin frendien kaa klubi haltuun. :D
1dzsUND


E: Miksköhän kuva ei näy? Noh, linkki kuvaan: http://rsg.ms/1dzsUND

Heh, ei vaan jaksa kirjautua bugiseen social clubiin jotta näkis kuvan :D


Teen pientä videokoostetta KonsoliFIN -sekoiluista. Ei lähelläkään niin hienoa mitä täällä on nähty mutta kaikesta siitä mitä mä saan talteen ni leikkelen sieltä parhaat. Eilenkin meni 25min videota hukkaan kun Avermedia päätti tiltata :D Parhaat runkkukoosteet X_Kassu_X:n hahmolle suli siellä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Heh, ei vaan jaksa kirjautua bugiseen social clubiin jotta näkis kuvan :D


Teen pientä videokoostetta KonsoliFIN -sekoiluista. Ei lähelläkään niin hienoa mitä täällä on nähty mutta kaikesta siitä mitä mä saan talteen ni leikkelen sieltä parhaat. Eilenkin meni 25min videota hukkaan kun Avermedia päätti tiltata :D Parhaat runkkukoosteet X_Kassu_X:n hahmolle suli siellä.

Ei tarvitse kirjautua, riittää kun laittaa siihen alapuolelle ikänsä tai painaa tuota "kuvaa" hiiren oikeella ja valitsee "avaa uudessä välilehdessä".
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei tarvitse kirjautua, riittää kun laittaa siihen alapuolelle ikänsä tai painaa tuota "kuvaa" hiiren oikeella ja valitsee "avaa uudessä välilehdessä".

Voice chatin perusteella aika ison osan KonsoliFinin crewistä ei kannata laittaa oikeaa ikää tai jää kuvat katsomatta, sen verran särkee "v*ttu h*mo s**tana"-huutojen taajuudet korvia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voice chatin perusteella aika ison osan KonsoliFinin crewistä ei kannata laittaa oikeaa ikää tai jää kuvat katsomatta, sen verran särkee "v*ttu h*mo s**tana"-huutojen taajuudet korvia.

Sama. Ärsyttää kun ei pysty mutettamaan näitä mikkiin rääkyjiä.
Huvitti muutama päivä sitten kun autokisoja ajeltiin. Meikäläinen oli johdossa ja nimimerkki Failatura ajoi meikän auton persiiseen niin että itse lensi omalla autollaan ilmaan. Sen jälkeen kaamea homottelu ja syyttely mikkiin miten minä muka tahalleen törmäilen sen autoon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sama. Ärsyttää kun ei pysty mutettamaan näitä mikkiin rääkyjiä.
Huvitti muutama päivä sitten kun autokisoja ajeltiin. Meikäläinen oli johdossa ja nimimerkki Failatura ajoi meikän auton persiiseen niin että itse lensi omalla autollaan ilmaan. Sen jälkeen kaamea homottelu ja syyttely mikkiin miten minä muka tahalleen törmäilen sen autoon.

Ne pystyy kyllä hiljentää ku painaa starttia--> Online--> Players ja sit sietä valitsee henkilön kenet tahtoo ja jollai napilla(x pleikkarilla muistaakseni) saa sitten listan erilaisia toimenpiteitä kuten pelistä potkimis äänestyksen ja mikin vaimennuksen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Huvitti muutama päivä sitten kun autokisoja ajeltiin. Meikäläinen oli johdossa ja nimimerkki Failatura ajoi meikän auton persiiseen niin että itse lensi omalla autollaan ilmaan. Sen jälkeen kaamea homottelu ja syyttely mikkiin miten minä muka tahalleen törmäilen sen autoon.

Jeps Failaturasta myös identtisiä kokemuksia, kolmannesta voisi näyttää vaikka ovea.

Harmittavan hankalaksi tehty tuo mutettaminen, kestää ikuisuuden käydä klikkailemassa mutelle noita 12-vuotiaita.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jeps Failaturasta myös identtisiä kokemuksia, kolmannesta voisi näyttää vaikka ovea.

Harmittavan hankalaksi tehty tuo mutettaminen, kestää ikuisuuden käydä klikkailemassa mutelle noita 12-vuotiaita.

Failatura on mun poika. Oon kyl kieltäny kiroilut. Mut jos se lähtee, niin "hullu" seuraa kyl perässä, kun ainoo peli mitä toisen pojan kaa pelailen.. mutta on siellä kyl 20+ vuotiaita ihan samalla kiroilulla ollu ja paljo... autokisoja alla reilu 400 ja ei oo kyl mun poika lähelekkää pahimmasta päästä. Mut kyl jos kiroilusta lähtee crewista niin aikamoista. Mikkiinki voitte kertoa nätisti ku niin aikuisia kerran olette ja neuvoa vähä kuinka käyttäytyä, vai onko teidän mielestä aikuisten käytöstä potkia pihalle toinen sen takia kun kiroilee mikkiin ku menee herne. Ite oon 39v ja kyl mä kiroilen suomeks ja englanniksi ihan hienosti mikkiin jos joku tuuppii perseesee, oli vahinko tai ei, koska ei siinä tilanteessa nää mitä takana oleva kuski teki. Ihme kukkahattupappoja täällä.

hullu/darni
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olenko ymmärtänyt oikein, että kärsin jostain bugista sillä en pysty ostamaan hahmolle kypärää. Jos menee katsomaan hattuja niin siellä ei ole edes koko kypärä kategoriaa. Koitin tuosta googlettaa tietoa ja monille tuntuu olevan ihan mahdotonta edes uskoa, että jollain sitä koko kategoriaa ei vain kaupan valikoimissa ole. Tasojakin on kertynyt jo 34.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Failatura on mun poika. Oon kyl kieltäny kiroilut. Mut jos se lähtee, niin "hullu" seuraa kyl perässä, kun ainoo peli mitä toisen pojan kaa pelailen.. mutta on siellä kyl 20+ vuotiaita ihan samalla kiroilulla ollu ja paljo... autokisoja alla reilu 400 ja ei oo kyl mun poika lähelekkää pahimmasta päästä. Mut kyl jos kiroilusta lähtee crewista niin aikamoista. Mikkiinki voitte kertoa nätisti ku niin aikuisia kerran olette ja neuvoa vähä kuinka käyttäytyä, vai onko teidän mielestä aikuisten käytöstä potkia pihalle toinen sen takia kun kiroilee mikkiin ku menee herne. Ite oon 39v ja kyl mä kiroilen suomeks ja englanniksi ihan hienosti mikkiin jos joku tuuppii perseesee, oli vahinko tai ei, koska ei siinä tilanteessa nää mitä takana oleva kuski teki. Ihme kukkahattupappoja täällä.

hullu/darni

Käsittääkseni molemmissa tapauksissa on Failature tuupannut takaa ja itse lentänyt katolleen ja sitten kiroillen syyllistänyt tätä edellä ajavaa? Kuulemani lauseet ovat myös olleet muotoa 5 kirosanaa peräkkäin, ei mitenkään tehostekeinoina käytettyinä. Lisäksi kiroilu ns. muuten vaan on vähän eri asia kuin toisen haukkuminen saatanan homoksi, varsinkin kun sen saa kuulla ilman omaa hölmöilyä. "Kukkahattuilijana" voisin myös kyseenalaistaa poikasi iän K-18 pelin ollessa kyseessä, mutta enpä taida kun tuli itsekin GTA ykösestä lähtien sarjaa pelailtua. Käytöstavoissa ei kuitenkaan ole ikärajaa.

Mikkiä ei ole itsellä käytössä joten ikävä kyllä suullisesti en voi asiasta huomauttaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Failatura on mun poika. Oon kyl kieltäny kiroilut. -- Ite oon 39v ja kyl mä kiroilen suomeks ja englanniksi ihan hienosti mikkiin jos joku tuuppii perseesee, oli vahinko tai ei, koska ei siinä tilanteessa nää mitä takana oleva kuski teki. Ihme kukkahattupappoja täällä.

hullu/darni

Mielestäni lähtökohtaisesti törmäyksissähän takana tuleva on aina syyllinen, kuten todellisessakin maailmassa ja silloin kyllä kirosana joskus on kohdallaan edessä olevalta. Mutta poikasi tapauksessa hän itse on ollu se joka ajaa perseeseen ja alkaa siitä syyttämään muita kirosanoja käyttäen. Siitäkin voi sitten jokainen miettiä onko poika tarpeeksi kypsä pelamaan peliä joka on K18, kun alkaa omista virheistä muita syytämään.

Ja mitä tulee kfin crewstä potkimiseen omasta mielestäni jo toistuva asiaton käytös on hyvä syy potkituttaaa henkilö pois ja alaikäisyys mielestäni on sellainen seikka jota kuuluu katsoa paheksuen niissä tapauksissa,joissa ei hyvien tapojen mukaan ole käyttäydytty, mutta kuitenkin mielestäni se ei haittaa niin kaun kun osaa käyttäytyä asiallisesti.
 
Ylös Bottom