Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olenko ymmärtänyt oikein, että kärsin jostain bugista sillä en pysty ostamaan hahmolle kypärää. Jos menee katsomaan hattuja niin siellä ei ole edes koko kypärä kategoriaa. Koitin tuosta googlettaa tietoa ja monille tuntuu olevan ihan mahdotonta edes uskoa, että jollain sitä koko kategoriaa ei vain kaupan valikoimissa ole. Tasojakin on kertynyt jo 34.

Kypärät myydään rannalla kaupassa missä on naamarit myynnissä. Erillinen kypärähylly kaupan ulkopuolella.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä niitä on jokaisessa kaupassa siellä hattu kategoriassa. Tutkein lisää ja ilmeisesti tuo on bugi joka tulee tiettyjen hiustyylien kanssa ja erityisesti nais hahmoilla jollaisella itsekin pelaan. Kuulemma auttaa kun tekee hahmosta kaljun niin sitten ne kypärät maagisesti löytyy. Kunhan sen on ostanut niin voi ottaa vanhan kampauksen takaisin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mielestäni lähtökohtaisesti törmäyksissähän takana tuleva on aina syyllinen, kuten todellisessakin maailmassa ja silloin kyllä kirosana joskus on kohdallaan edessä olevalta. Mutta poikasi tapauksessa hän itse on ollu se joka ajaa perseeseen ja alkaa siitä syyttämään muita kirosanoja käyttäen. Siitäkin voi sitten jokainen miettiä onko poika tarpeeksi kypsä pelamaan peliä joka on K18, kun alkaa omista virheistä muita syytämään.

Ja mitä tulee kfin crewstä potkimiseen omasta mielestäni jo toistuva asiaton käytös on hyvä syy potkituttaaa henkilö pois ja alaikäisyys mielestäni on sellainen seikka jota kuuluu katsoa paheksuen niissä tapauksissa,joissa ei hyvien tapojen mukaan ole käyttäydytty, mutta kuitenkin mielestäni se ei haittaa niin kaun kun osaa käyttäytyä asiallisesti.

Käyttäytyminen on hyvä olla jollain tasolla,mutta missä se raja menee,se onkin hankala sanoa...
Itse kiroilen myös niin maan pirusti,mutta silti ymmärrän ettei tämä peli ole mikään Gran Turismo.Peräänajoja tulee joka kisassa,on suorastaan ihme jos niitä ei tule yhtään,sillä joka toinen ei omista autossaan muuta kuin puskurijarrun :D
Kiilaaminen,vitt*ilu ja kaikki muu shitti kuuluu yksinkertaisesti peliin.Kaksipiipuinen juttu,mutta maassa maan tavalla sanotaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Käyttäytyminen on hyvä olla jollain tasolla,mutta missä se raja menee,se onkin hankala sanoa...
Itse kiroilen myös niin maan pirusti,mutta silti ymmärrän ettei tämä peli ole mikään Gran Turismo.Peräänajoja tulee joka kisassa,on suorastaan ihme jos niitä ei tule yhtään,sillä joka toinen ei omista autossaan muuta kuin puskurijarrun :D
Kiilaaminen,vitt*ilu ja kaikki muu shitti kuuluu yksinkertaisesti peliin.Kaksipiipuinen juttu,mutta maassa maan tavalla sanotaan.

Jep. Kyllähän sitä omille lapsille koittaa opettaa käyttäytymistä, mutta kun itse olen aivan raivohullu IRL, niin vaikea olla esimerkkinä lapsille ku iskä raivoo kadulla jos joku kattoo vinoon. ^^ Ja lisäksi jokainen vanhempi on aina lastensa puolella, niin vaikea katsoa tilannetta täysin realistisesti.

Mut joo, oottelen maikkolilta tähä asiaan kommenttia ennenku alan tekemään mitään radikaalimpia liikkeitä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jep. Kyllähän sitä omille lapsille koittaa opettaa käyttäytymistä, mutta kun itse olen aivan raivohullu IRL, niin vaikea olla esimerkkinä lapsille ku iskä raivoo kadulla jos joku kattoo vinoon. ^^ Ja lisäksi jokainen vanhempi on aina lastensa puolella, niin vaikea katsoa tilannetta täysin realistisesti.

Mut joo, oottelen maikkolilta tähä asiaan kommenttia ennenku alan tekemään mitään radikaalimpia liikkeitä.

Pieni muistutus ja anteeksipyyntö on aina poikaa :) (Vaikka sitä joutuisi tekemään useinkin)
 
Mul ei kyllä skulaa toi customrekkari.. Ifruitsissa tehty ja tilattu oma kilpi. Storymodessa kyllä skulaa mut en kyl onlines saa sitä missään modshopissa laitettua. Kilven väriä saa kyllä muutettua mut viddu ei kyl muuta!

..ja omasta mielestä peli ei ole tarkoittettu alaikäisille jo pelkästään pelissä olevien erilaisten "paheiden"/yms sekoilujen takia, joten crewn bossi voisi puolestani myös mahdollisuuksiensa mukaan pitää toimillaan crewtä täysi-ikäisenä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Välillä iskee inspiraatio. Saanko esitellä Ghostrider!
Täysi kuusta ja kyltistä plussa pisteet.

Mul ei kyllä skulaa toi customrekkari.. Ifruitsissa tehty ja tilattu oma kilpi. Storymodessa kyllä skulaa mut en kyl onlines saa sitä missään modshopissa laitettua. Kilven väriä saa kyllä muutettua mut viddu ei kyl muuta!

Mene sinne iFruitiin ja muokkaa jotain online autoasi, siihen pitäisi tulla uudet kilvet ja samalla ne avautuvat LSC:ssä jotta saat ne myös muihin autoihin.

Niin ja tosiaan niille joilla ei ole älypuhelinta. Lataa esim. tämä ohjelma http://www.bluestacks.com joko PC:lle ta Macille, käynnistät ohjelman ja sinulla on ikioma Android omassa kotikoneessasi.
 
Jepulis! Pelailu isommalla porukalla olisi taas oikeesti jees. Toteutus on vaan hankalaa, kun kaikki pyörii eri kentissä.
Pystyykö tässä luomaan oman uuden kentän ja laittamaan sille tietyt säännöt kuten GTA IV:ssä?
Ois hienoo jos kentässä ois pelkästään tai ainakin suurin os vain KFIN -jengiä...

Ps. Huomasin äsken, että tunnukseni agee81 oli poistettu KFIN -jengistä. Mielestäni itselläni kyllä näkyy PSN-tunnus (reijhdad_2nd_) , mutta tarkistaminen on vaikeaa kun koko iFruit on niin paska. Kaatuu kerran minuutissa. iPadissa.
Myös veljeni haluaisi liitttyä KFIN-jengiin tunnuksella Peetuli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miksi minut on potkittu kfin crewstä? En ole tietääkseni tehnyt mitään väärää vaan ajanut reilusti kisoja ja pitänyt hauskaa free roamis tappamatta kfiniläisii. Psn on siis JANURI98
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miksi minut on potkittu kfin crewstä? En ole tietääkseni tehnyt mitään väärää vaan ajanut reilusti kisoja ja pitänyt hauskaa free roamis tappamatta kfiniläisii. Psn on siis JANURI98

Jos ei näy PSN, Social Clubissa niinn lentää ulos.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

..ja omasta mielestä peli ei ole tarkoittettu alaikäisille jo pelkästään pelissä olevien erilaisten "paheiden"/yms sekoilujen takia, joten crewn bossi voisi puolestani myös mahdollisuuksiensa mukaan pitää toimillaan crewtä täysi-ikäisenä.

Mun puolesta, jos välttämättä tahdotte täysi-ikäisten crewin, niin mut voi potkia pois. Kannattaisin kuitenkin vähän tapauskohtaisempaa toimintaa, koska itse olen '96 eli ensivuonna täysi-ikäinen. Äänenmurros on takana ja pyrin olemaan kohtelias KFINläisiä kohtaan. Tahallani en kiilaa ja kerran kun vahingossa kiilasin niin pyysin kyllä anteeksi. Hirveesti en mikkiin kiroa, jonkinverran tietysti lipsuu.

Itse ehdottaisin mikittömien karsimista, ärsyttävää etsiä suomalaista peliseuraa kun niin harvat puhuu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse ehdottaisin mikittömien karsimista, ärsyttävää etsiä suomalaista peliseuraa kun niin harvat puhuu.
Kannattaa varmaan laittaa hakemusta http://socialclub.rockstargames.com/crew/wild_bunch_fin tuonne sitten.

Miten sen saa laitettuu siihen
Social Clubissa oikesta yläkulmasta rattaan kuvasta, settings > privacy ja sieltä Linked Accounts ja Profile Visibility [Everyone]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pahoittelen näitä potkimisia, mutta oli pakko ottaa kova linja kun muu näyttänyt toimivan.

Kaikki on tervetulleita takaisin, kunhan toi pyytämäni psn tunnus näkyy. Helpottaa paljon asioita, kun ton crewn hallinnointi oo kovin kätevää muutenkaan :D

Elikkä tuolta rockstarin social clubista, siellä ylhäällä oikealla on rattaan kuva, sieltä settings -> privacy ja sieltä my linked accounts -> everyone
ja my profile page and info -> profile visibility -> everyone

Ja jos ei ole ollenkaan linkittänyt noita accojaan social clubiin ni se onnistuu siitä seuraavasta välilehdestä
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jepulis! Pelailu isommalla porukalla olisi taas oikeesti jees. Toteutus on vaan hankalaa, kun kaikki pyörii eri kentissä.
Pystyykö tässä luomaan oman uuden kentän ja laittamaan sille tietyt säännöt kuten GTA IV:ssä?
Ois hienoo jos kentässä ois pelkästään tai ainakin suurin os vain KFIN -jengiä...

No siis ei tässä oikeen mitään omaa serveriä voi perustaa, mikä onki iha tyhmä juttu. Toki on toi ''Invite only session'' ja ''Closed Crew Session''.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mun puolesta, jos välttämättä tahdotte täysi-ikäisten crewin, niin mut voi potkia pois. Kannattaisin kuitenkin vähän tapauskohtaisempaa toimintaa, koska itse olen '96 eli ensivuonna täysi-ikäinen. Äänenmurros on takana ja pyrin olemaan kohtelias KFINläisiä kohtaan. Tahallani en kiilaa ja kerran kun vahingossa kiilasin niin pyysin kyllä anteeksi. Hirveesti en mikkiin kiroa, jonkinverran tietysti lipsuu.

Itse ehdottaisin mikittömien karsimista, ärsyttävää etsiä suomalaista peliseuraa kun niin harvat puhuu.

Omasta mielestä turha on porukkaa alkaa kitkemään crewistä alaikäisyyden, mikin puuttumisen, kiroilun, helium-äänen, kisoissa kiilaamisen tai minkään muunkaan tän tyylisen syyn takia. Tuollasesta toimenpiteestä seurais vaan valitusta ja mahollisesti myös oikeesti hyvien, aktiivisten pelaajien menettämistä, jos nyt ei vaikka satu olemaan täysikäsiä tms.

Varsinkin toi kisoissa kiilaaminen olis kyllä turha syy, sehän vaan kuuluu asiaan. :D Ei sitä ole pakko tehä, mut jos voitosta kamppailee kaikin mahdollisin keinoin, nii en lähtis sellasta tuomitsee. Kunhan vaan kyseessä ei oo joka kisassa samaan tyyppiin kohdistuva kiusanteko ilman, että ite yrittää ees voittaa.

Hyvä syy potkimiselle on tietysti jos joku jatkuvasti pilaa muitten peliä, ampumalla muita crewiläisiä tai muuten vaan tekemällä kiusaa kavereille. Tai sitten just joku jatkuva asiaankuulumaton jatkuva homottelu. Mut tällasissakin tilanteissa kyseiselle henkilölle voi ensin huomauttaa käytöksestä ja kattoa jos se vaikka parantaa tapansa.

K18-leima saattaa tietysti joidenkin mielestä oikeuttaa potkimaan alaikäset pelin sisällön takia, mutta itse jättäisin vanhempien vastuulle päättää mitä pelejä lapset saa pelata. Kyllä sitä aika moni itekkin on pelannu K18-pelejä alaikäsenä. Muistaakseni tuli joskus ala-asteikäsenä kuristettua porukkaa Hitmanissa, enkä ainakaa vielä oo alkanu murhaamaan porukkaa tosielämässä. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ihq ku kaikki toimii niin kuin pitääkin, NOT!

Joku kosautti mun Vaccan, kilautin vakuutukseen ja auto hävis ku tuhka tuuleen. Ei löydy mistään.
V*tuttaa ku pientä oravaa!

Onkohan mitään tehtävissä vai oliko se nyt sitten siinä?
 
Ylös Bottom