Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Sujuva ruudunpäivitys. Ei paljoa naurattanut PS3:lla kun ruutu nyki kuin horkkatautinen.

Ei nyt viittis sujuvasta ruudunpäivityksestä maksaa taas uuden pelin hintaa (70€) kun ihan sama peli kyseessä. Tämän olisi pitänyt olla "remastered" ja samoin tavoin hinnoiteltu kuin esim. The Last of Us eli edullisempi. Mutta se off-topicista. Kunhan saisivat sen onlinen kuntoon ja hinnan kohdilleen, niin voisin harkita.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oliko rahat kadonneet myös? Servereillä on ollut hakkeriongelmia, ja Rockstar on joutunut ajamaan palvelimia alas. Näiden ihanien ihmisten takia rahoja ja autoja on hävinnyt.


Ei rahat oli kyllä tallessa ne vähäiset mitä oli jälellä kun melekein kaikki massit oli kiinni noissa autoissa -.-
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten ihmiset ovat valmiita maksamaan jo toistamiseen 69,90 rikkinäisestä pelistä. Ai niin, Rockstar & GTA.

Koska ainakaan minulle peli ei ollut koskaan rikkinäinen. Nytkin kun olen taas näistä ongelmista lukenut niin olen tullut siihen tulokseen, että se on tuo oma pelityyli joka tuntuu minivoivan nuo ongelmat ja siksi olen nauttinut pelaamisesta. Itse kun annan aina tarinan ladata valmiiksi ja sitten menen sieltä invite only sessioon joka toimii jopa silloin kun muut valittaa ettei online lataudu ollenkaan. Metkaa sinänsä, mutta testasin tuon boxilla kerran kun taas oli monella ongelmaa, että online latasi ja latasi ja latasi.
Kun peli ekaa kertaa lataa ja saa valita meneekö onlineen vai antaako ladata tarinan niin päätin mennä onlineen suoraan -> odotin likemmäs 10 minuuttia ja ei mitään. Seuraavaksi taas annoin mennä yksinpeliin ja sieltä invite only -> normi kamera zoomaus ja oltiin hahmon kämpässä.

Sitten vaan joinaan luurista kisoihin mukaan. Ehkä kerran tai kaksi tunnin aikana on joutunut odottamaan hiukan pitempään ja sitten on päätynyt yksin aulaan, mutta seuraavalla yrityksellä ollaan taas menossa mukana. Ei ole haitannut minua ollenkaan. Eri juttu jos tuon pitemmän latauksen sijasta koko peli jäätyisi.
Viime torstaina ja perjantaina sain pelata molempina päivinä 3-4 tuntia putkeen ilman ongelmia. Vasta iltapäivällä alkoi tulemaan välillä niitä unknown error ilmoituksia ja luulen, että tuolla oli jotain tekemistä ruuhkan kanssa.

Tuon jälkeen en ole kokeillut, että mikä tilanne nyt on, mutta tähän asti ei ole pahemmin valitettavaa xbox 360 versiosta eikä ps4 versiosta. Itselle paras nettipeli mitä on tehty. En minä nyt niin tyhmä ole, että olisin pelannut jotain rikkinäistä toimimatonta paskaa likemmäs 500 tuntia. Ilmeisesti siitä on hyötyä etten välitä free roam riehumisesta muiden kanssa. Lisäksi tuon ansiosta olen tietenkin säästynyt myös kaikilta modaajilta, glitchaajilta ja muilta idiooteilta joita on ollut vanhalla versiolla riittämiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Näköjään Rockstarsikin neuvoo myös tarkistamaan natin tilan ja mahdolliset portit. GTA Online Connection Troubleshooting. Eli nat saattaa olla syypää joidenkin ongelmiin.

Tuli tää natti vaan itselläni mieleen, koska itselläni tuo hirvitys tuotti vuosi sitten GTAV Onlinen kanssa ongelmia. Yhteys katkeili vähän väliä. Monesti sai odottaa minuutteja, että edes pääsi mihinkään. Ja Nat oli Xboxilla tyyppiä 2, eli jonka ei pitäisi tuottaa ongelmia. Kytkin konsolin sillattuun lan-porttiin ja ajoin Live testin xboxista, joka pääsi läpi ja ei valittanut enää mistään, joka ennen valitti Nat 2 Moderatea kokoajan. Tuon jälkeen avoin pelin ja menin Onlineen, siinä sitten suu auki hymyilin kuinka nopeasti alkoi tuo lentämään. Sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia tuon pelin kanssa. Vuoden hakannut sitä ja ei enää heittänyt peleistä ulos. Saman tein PS4:lle, suoraan vaan sillattuun lan-porttiin ja sitäkin nyt hakattu viikon ilman ongelmia.

Eli kannattaa tuota kokeilla, että tökkää konsolin natittomaan sillattuun lan-porttiin jos on vain mahdollista. Kuitenkin tääkin, että Rockstarsin palvelimissa olisi vikaa valitus on vähän erikoinen, koska tietääkseni huonon palvelimen vaikutukset pitäisi näkyä lähes kaikille pelaajille jopa yhtä aikaa, kun me kaikki yhdistetään kuitenkin samoille palvelimille. Jotkut pelaa ilman ongelmaa ja jotkut sitten taas saa katsoa hitaasti menevää loading ikkunaa. Vielä ongelmasta tekee sen erikoisen, että tota oli jo vanhalla sukupolvellakin, joka nyt muka jatkuu uudellakin. Pakko se vika jossain muualla olla kuin Rockstarsin palvelimissa.

Mutta kannattaa aina kokeilla, jos reititin mahdollistaa jonkin portin laittamisen sillatuksi. Tökkää konsolisi siihen. Toivottavasti auttaa teitä myös. Itselläni hävis kaikki ongelmat kun natista pääsin eroon pelikonsoleissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä sen pitää toimia nat 2 kun muutkin pelit ovat toimineet. Ei minulla ole edes taitoa tehdä jotain silta virityksiä ja porttien aukomisia. Jos pelin pelaaminen vaati että pitää viritellä vehkeitä niin että toimii, niin silloin on sama ostaa pc. Jos se suora silta natti toimii, niin hyvä niin, mutta ei rock staarin tule olettaa että kuluttajat ymmärtävä tehdä niin tai että kaikki osaavat edes tehdä sen. Ja kyllä se vika on siellä rock strarin päässä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oma pelityyli on sama kun yllä mainitsevan pellen, ei mua ne pupla riehumiset kiinosta. Muutama kerta sielä PS3:lla tuli oltua ja kauhee kaaos ja kaikki ampuu ja murhaa toisiaan... hauskaa. Tietenkin jos siitä nauttii suuresti niin mikäs siinä.

Itse teen samal taval et annan ensin pelin mennä single modeen, josta valitsen sitten invite only session, siitä sitten invataan kaverit mukaan ja eiku menoks. Mitään ongelmia ei ole tähään mennessä ollut, peli lataa hetkes pilvikuvasta onlineen hahmon kämppään. Kisoja ja tehtäviäki on tehty iso kasa.

Varmaan onki ongelmia sielä pupla puolella, jos se on vain se ainoa tapa pelata. Mut jos on kavereita listalla, niin en näe oikee mitään hyvä syytä miksi sinne pitäisi mennä?

Peliaikaa tällähetkellä social clubin mukaan näyttäisi olevan 649:10:23 nii en kyllä tommosta aikaa olisi jaksanut jos tää peli olisi täysin pelikelvoton tai yhtä rikki kun driveclub. Nii ja mitää hintaan tulee, voihan jotkut ajatella ainii kun rockstar ja gta. Peli on vain pirun hyvä ja siinäpä se syy on, plus grafiikat ovat ihan muuta mitä ps3, first person, parempi ruudunpäivitys jne. Olihan tässä keväällä Watch_Dogs, siinä oli freeroam, mitä sielä pystyi tekee kaveriporukal? Ei mitään, muutaku ihmettelee.

Kaiken lisäksi tässä on vielä Creator, jossa pystyy ite tekee ratoja johon saa upotettua runsaasti aikaa, tai vaikka omia deathmatcheja, lentokisoja, venekisoja, pelin alue on valtava. Heistit (tulee kun tulee) että täytyy mun mielestä kyllä olla aika mielikuvitukseton heppu jos väittää että tässä ei ole mitään tekemistä. Tässä online puolella on enemmän tekemistä kun monissa tän tapaisissa peleissä koko yksinpelissä. Niin, kaiken tämän lisäksi tässä on vielä tämä yksinpeli, johon on lisätty runsaasti kaikkee. Kun ajattelee pelitunteja ja tekemisen määrää, on tämä 70 euroo pieni sijoitus. Oikeesti! Jopa kahteen kertaan!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kaiken lisäksi tässä on vielä Creator, jossa pystyy ite tekee ratoja johon saa upotettua runsaasti aikaa, tai vaikka omia deathmatcheja, lentokisoja, venekisoja, pelin alue on valtava. Heistit (tulee kun tulee) että täytyy mun mielestä kyllä olla aika mielikuvitukseton heppu jos väittää että tässä ei ole mitään tekemistä. Tässä online puolella on enemmän tekemistä kun monissa tän tapaisissa peleissä koko yksinpelissä. Niin, kaiken tämän lisäksi tässä on vielä tämä yksinpeli, johon on lisätty runsaasti kaikkee. Kun ajattelee pelitunteja ja tekemisen määrää, on tämä 70 euroo pieni sijoitus. Oikeesti! Jopa kahteen kertaan!

Ylempään liittyen otin tänään screenshotit joista näkee kuinka monta tehtävää jokaisella tyypillä on antaa ja toisesta näkyy kuinka monta eri kisaa, deathmatchia jne onlinessa on juuri nyt. Sitten tietenkin ne muiden tekemät / hostaamat siihen päälle:

Näytä liitetiedosto 13661
Näytä liitetiedosto 13662

Aloitin muuten pelaamaan tuon edellisen viestin jälkeen ja lopetin n.18.30 eli sellaset 5.5 tuntia ja kerran tuli pidempi lataus ja kerran tuli ilmoitus "could not join job" tai jtn. Muuten toimi komiasti. Enää 15 kisaa niin tulee pyöreät 2000 täyteen:cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oli pakko tehdä lyhyt kisa tutoriaali kun nyt on helppo ottaa klippejä talteen. Kaikki siis tämän päivän ajoista randomien kanssa.
[video=youtube;UhQ0PcOiJE0]http://www.youtube.com/watch?v=UhQ0PcOiJE0&list=UUWslRxa-eSdZp2uvnR44u2w[/video]

Arvatkaa kuinka monta kirosanaa tuli tuossa ekassa kohdassa kun olin dominoinut tuota kisaa ja maali oli aika lyhyen matkan päässä. Olin silti sentään tuon jälkeen toinen ja yli 10 000$ pamahti tilille. Se olikin se ainoa syy miksen vetänyt rage quitteja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Arvatkaa kuinka monta kirosanaa tuli tuossa ekassa kohdassa kun olin dominoinut tuota kisaa ja maali oli aika lyhyen matkan päässä. Olin silti sentään tuon jälkeen toinen ja yli 10 000$ pamahti tilille. Se olikin se ainoa syy miksen vetänyt rage quitteja.

Mistä sä olet löytänyt tollasta kisaseuraa!?! Ei KFINin(kään) kisoissa voi tollai rintarinnan ajaa suoraa pätkää, kyllä siellä vähän edes nojataan :) Vituttaa kun oikeesti noi kisat on pelkkää romurallia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joskus arpa suosii ja tuollaisia herrasmiehiä tulee vastaan. Joskus nekin kyllä koittaa juuri ennen maalia vielä kiilata, mutta jotkut vaan hyväksyy tappion. Itsehän annan tuollaisessa tilanteessa tulla ohi jos kerran ihan rehellisesti on kovempaa tulossa niin en minä sitä ala enää blokkaamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko muuten muut kokeilleet tuota Hijak Khamelionia? Itse tossa sitä testasin ja kyllä on komea auto, mutta harmikseen todella hidas. Ihan kiva ajella free roamissa, mutta ei tolla kyllä kisoja tule voittamaan. Varsinkin jotain Massacroa vastaan tulis aika eeppinen taisto perävaloja tuijottaen. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko KFIN rikki kun joka toinen viestini poistuu/poistetaan?

Varmaan tämäkin poistetaan jos sanon että offline trophyt kaikki klaarattu ja aikaa meni 17h 24 min. :D


Tarkemmat ja yleiselle tasolle menneet NAT-keskustelut on siirretty tämän linkin taakse.

Kiitos :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistä sä olet löytänyt tollasta kisaseuraa!?! Ei KFINin(kään) kisoissa voi tollai rintarinnan ajaa suoraa pätkää, kyllä siellä vähän edes nojataan :) Vituttaa kun oikeesti noi kisat on pelkkää romurallia.


ajanhan mää sun kanssa, ei oo parempaa seuraa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Päätin ekaa kertaa katsoa millainen tuo editori on kun eilen iski inspis koittaa jotain rallin tapaista tehdä.
Ekan ek:n raaka versio:
[video=youtube;xeUD7UwO-wg]http://www.youtube.com/watch?v=xeUD7UwO-wg&list=UUWslRxa-eSdZp2uvnR44u2w[/video]

16 kuskia
Non-contact
Autot rajattu sports ja sedan luokkaan. Meneekö liian tiukaksi jos sallii sport luokasta vain sultanin ja sedanista warrenerin? Noissa kun on hiukan jopa ralli fiilista ja lookkia kun tuunaa.

Entä onko liian lyhyt / pitkä jne. Nyt on toinen pätkä työstön alla ja siinä on jo enemmän risteyksiäkin.
 
Ylös Bottom