Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jaaa, mulla kyllä kestää vähintään sen 5 sekuntia ennen ku valikko aukeaa. Onko kellään muulla vastaavaa? Luulin että se on PS4:llä "ominaisuus"...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ok, mut kyllä tää, mikä prkl karin vai mikä se auto on joka näyttää omasta mielestä ihan dx corollalta taikka vanhalta Nissanilta, ni on kyl komee kun tuunaa ja kyllä perse irtop muuten tiestä:D

Sehän on FUTO, replica versio AE86 Truenosta eli corollasta juurikin. Ja on mahtava drifteri, ainoa auto oikeastaan joka vetelee jo vakiona perä edellä joka paikkaan vaikka sitä ei yrittäisi :D


Mitään näistä uusista autoista ei löydy kadulta, koska kyseessä on DLC auto

Ai juu... Mulla siis PS4 versio kyseessä, siinä nuo autot on ihan vakiona mukana. Sen uuden jenkkiraudan kyllä löysin ihan kadulta jos nyt en ajatuksissani sitten sitä ostanut, joten kyllä pitäs sitten Blistakin löytyä...?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyppii PS4-versiossa puhelimen käyttö. Muistaakseni se ei ollut näin takkuista PS3:lla, vai liekö aika kullannut muistot? Nyt kun painaa puhelimen auki, saa odottaa useita sekunteja että se oikeasti aukeaa. Samoin useamman kerran jo yrittänyt ottaa asetta esille kun joku kanssapelaaja tullut päättämään mun päivät, niin mitään ei tapahdu! Vähän ennen kun saan muutaman sekunnin päästä kuulasta klyyvariin puhelin soi ja joku Ron tai muu valopää soittaa todennäköisesti taas vaan avautuakseen kun mua ei oo näkyny! Eli se saapuva puhelu on jumittanu aseetkin. Ihan ku tossa olis joku bugi.

Muutenki ärsyttää ku puhelin pirisee välillä koko ajan. Äänettömälle sen jo sain, mutta saako sen jotenki pois päältä kokonaan, ettei sulle voi soittaa?

Siellä valikoissa löytyy puh.ilmoitusliukukytkin juurikin tuohon 'vaivaan', mikäli nyt olen oikein sen ymmärtänyt.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ai juu... Mulla siis PS4 versio kyseessä, siinä nuo autot on ihan vakiona mukana. Sen uuden jenkkiraudan kyllä löysin ihan kadulta jos nyt en ajatuksissani sitten sitä ostanut, joten kyllä pitäs sitten Blistakin löytyä...?
Kyllä ymmärsin kyseessä olevan PS4, kolmoselta noita autoja löydy ollenkaan.

Itse ainakin ymmärtänyt niin että PS3:lla tulleet DLC autot ovat löydettävissä kadulta mutta sitten nuo "uudet" DLC autot, jotka julkasussa tuli, niin ei löydä, mutta voi olla että olen ymmärtänyt jotain väärinkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sehän on FUTO, replica versio AE86 Truenosta eli corollasta juurikin. Ja on mahtava drifteri, ainoa auto oikeastaan joka vetelee jo vakiona perä edellä joka paikkaan vaikka sitä ei yrittäisi

Viilataan ihan sen verran pilkkua, että trueno on ihan eri laite. Toi siis on replica gt corollasta, ei truenosta :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

onko muilla ps4 käyttäjilää semmosta että mullaku ei löyä olevinaan servua missä ois muita vaan heivaa mut aina servulle missä oon yksin
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Viilataan ihan sen verran pilkkua, että trueno on ihan eri laite. Toi siis on replica gt corollasta, ei truenosta :D

No ei se eroa kuin etuvaloista ja siitä että pelissä on GT-S versio, eli siinä ei ole sähkölaseja, eikä valoa takaluukun sisäpuolella kuten GT-V-mallissa on. Lisäksi muita pieniä eroja on muta muista nyt noita ulkoa sitten :D Sama auto, sama motti. Sehän muuten olis ihan huippua kun saatais se viistoperämalli luukkulampuilla vielä mukaan, se alkuperäinen hachiroku :p Mieluiten oikeilla äänillä vielä ja sillä 20 venttiilisellä motilla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No johan on, rooftop rumblesta hard:illa 8440$ ??? Onko tosiaan niin että mitä nopeammin teet tehtävän, sen vähemmän saat rahaa. Ilmeisesti siis ei kannata pitää kiirettä kun nopeaa rahaa ei ole :D
Kokeilin uudestaan ja mediumilla 11K$ hidastellen... Tämä kyllä aiheuttaa sen että tehtävän nopeudella tai tasolla ei ole väliä :rolleyes:
Ilmeisesti enemmän rahaa saa siitäkin jos tapat kaikki vastustajat mitä tehtävässä tulee...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitä muuten Kfin jengiläiset pelaa onlinessa? Kisoja, matseja vai tehtäviä? Kun yllätyin vkl, kun kattelin RSC:ssa Kfinin tilastoja yms miten porukkaa pelailee, niin itseäni kehumatta, huojuivat team matseissa ykösenä, kun ajattelin et näillä peli määrillä saa mitään aikaseksi, tosin enpä juuri mitään muuta pelailekkaan onlinessa, jos kaipaatte peli seuraa matseihin, ni lisäilkää kaveriksi:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No johan on, rooftop rumblesta hard:illa 8440$ ??? Onko tosiaan niin että mitä nopeammin teet tehtävän, sen vähemmän saat rahaa. Ilmeisesti siis ei kannata pitää kiirettä kun nopeaa rahaa ei ole :D
Kokeilin uudestaan ja mediumilla 11K$ hidastellen... Tämä kyllä aiheuttaa sen että tehtävän nopeudella tai tasolla ei ole väliä :rolleyes:
Ilmeisesti enemmän rahaa saa siitäkin jos tapat kaikki vastustajat mitä tehtävässä tulee...

Noinhan se on ollut jo muutaman kuukauden. Itsekin sain yli 10 000$ easylla siinä tehtävässä jossa pitää pölliä bensa rekka Lamarille kun hiukan kesti saada kytät pois perästä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

onko muilla ps4 käyttäjilää semmosta että mullaku ei löyä olevinaan servua missä ois muita vaan heivaa mut aina servulle missä oon yksin

Juu oli kun käytin NAT2 mutta nyt on NAT1 nii toimii melko hyvin ei toki ihan ps3 tapasesti..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulle kävi vähän hupsusti siirryttyä next-gen GTA onlineen, nimittäin autotallista katos semmonen kapistus kuin Adder. Ei ole mors mutualilla eikä mechanicillakaan sitä. Kyllähän tuolla autotallissa vaikka mitä muutakin löytyy, mutta sinänsä harmi, että sattu tuolleen katoamaan. Kellään muulla sattunu käymään näin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla alko toimimaan paremmin kanssa nat2 ---> nat1.. Sonera siltas modeemin portin ja se oli siinä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oletteko löytäneet valmiiksi tuunattuja menopelejä onlinesta?
Grove Streetiltä löytyy purplea Tornadoa. Vähän matkan päästä siitä löytyy keltaista Peyotea ja Tornadoa. Noista saa joku 12-15K$ kun menee myymään :rolleyes: Terveisin tallit täynnä noita :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oletteko löytäneet valmiiksi tuunattuja menopelejä onlinesta?
Grove Streetiltä löytyy purplea Tornadoa. Vähän matkan päästä siitä löytyy keltaista Peyotea ja Tornadoa. Noista saa joku 12-15K$ kun menee myymään :rolleyes: Terveisin tallit täynnä noita :D

Kyyyllä. Ps3 puolella oli talli täynnä noita, nyt talli täynnä autoja josta saa 23,2k :p. Martinin talon lähellä pyörii aamuisin kullattua ja kromattua dubstaa nimittäin
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuon olen itsekin homannut että tietty kellonaika pitää olla. Grove streetillä ilmeisesti vain lauantaina/sunnuntaina ja iltapäivästä näkee noita rahakkaampia versioita, mutta itse törmäsin kerran 3 keltaiseen autoon ytäaikaa ja siellä oli ne 2 vielä kun hain yhden pois, on talli meinaa siinä aika vieressä :D
Tuossahan on lähellä vielä yksi jengi, se joka pitää vihreetä asustetta, niillä pitäs olla Penumbrat ns. jengiautoja, ainakin offlinesta löytyy aina siitä niiden läheisyydestä se vihreä tuunattu malli, luonnollisesti tuota ei onlinessa löydy, epäilen että siitä saa jo niin ison summan myydessä.
Täytyy koittaa etsiä vielä Dubstaa, ihan omaankin käyttöön tarvis yks mut jos niitä on valmiiksi tuunattuina niin säästän :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

pohjoisen kylässä pyörii keltasia ja sinisiä sandkingejä hintaan 17-19k ja rattloaderia 12k. noin kello 07:00-17:00 välisenä aikana. aavikolta en ole löytänyt yhtään?

Osaatko sanoa yhtään tarkemmin että mistä alueelta noita vois löytyä?
 
Ylös Bottom