Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ok, mut kyllä tää, mikä prkl karin vai mikä se auto on joka näyttää omasta mielestä ihan dx corollalta taikka vanhalta Nissanilta, ni on kyl komee kun tuunaa ja kyllä perse irtop muuten tiestä
Mitään näistä uusista autoista ei löydy kadulta, koska kyseessä on DLC auto
Nyppii PS4-versiossa puhelimen käyttö. Muistaakseni se ei ollut näin takkuista PS3:lla, vai liekö aika kullannut muistot? Nyt kun painaa puhelimen auki, saa odottaa useita sekunteja että se oikeasti aukeaa. Samoin useamman kerran jo yrittänyt ottaa asetta esille kun joku kanssapelaaja tullut päättämään mun päivät, niin mitään ei tapahdu! Vähän ennen kun saan muutaman sekunnin päästä kuulasta klyyvariin puhelin soi ja joku Ron tai muu valopää soittaa todennäköisesti taas vaan avautuakseen kun mua ei oo näkyny! Eli se saapuva puhelu on jumittanu aseetkin. Ihan ku tossa olis joku bugi.
Muutenki ärsyttää ku puhelin pirisee välillä koko ajan. Äänettömälle sen jo sain, mutta saako sen jotenki pois päältä kokonaan, ettei sulle voi soittaa?
Kyllä ymmärsin kyseessä olevan PS4, kolmoselta noita autoja löydy ollenkaan.Ai juu... Mulla siis PS4 versio kyseessä, siinä nuo autot on ihan vakiona mukana. Sen uuden jenkkiraudan kyllä löysin ihan kadulta jos nyt en ajatuksissani sitten sitä ostanut, joten kyllä pitäs sitten Blistakin löytyä...?
Sehän on FUTO, replica versio AE86 Truenosta eli corollasta juurikin. Ja on mahtava drifteri, ainoa auto oikeastaan joka vetelee jo vakiona perä edellä joka paikkaan vaikka sitä ei yrittäisi
Viilataan ihan sen verran pilkkua, että trueno on ihan eri laite. Toi siis on replica gt corollasta, ei truenosta
No johan on, rooftop rumblesta hard:illa 8440$ ??? Onko tosiaan niin että mitä nopeammin teet tehtävän, sen vähemmän saat rahaa. Ilmeisesti siis ei kannata pitää kiirettä kun nopeaa rahaa ei ole
Kokeilin uudestaan ja mediumilla 11K$ hidastellen... Tämä kyllä aiheuttaa sen että tehtävän nopeudella tai tasolla ei ole väliä
Ilmeisesti enemmän rahaa saa siitäkin jos tapat kaikki vastustajat mitä tehtävässä tulee...
onko muilla ps4 käyttäjilää semmosta että mullaku ei löyä olevinaan servua missä ois muita vaan heivaa mut aina servulle missä oon yksin
Oletteko löytäneet valmiiksi tuunattuja menopelejä onlinesta?
Grove Streetiltä löytyy purplea Tornadoa. Vähän matkan päästä siitä löytyy keltaista Peyotea ja Tornadoa. Noista saa joku 12-15K$ kun menee myymään Terveisin tallit täynnä noita
Aavikolla löytyy niitä xl sandkingejä. 19k sain muistaakseni viimeks
pohjoisen kylässä pyörii keltasia ja sinisiä sandkingejä hintaan 17-19k ja rattloaderia 12k. noin kello 07:00-17:00 välisenä aikana. aavikolta en ole löytänyt yhtään?