Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kiitoksia nopeista vastauksista. Eroaako noi nyt mitenkää, että poimiiko auton kadulta vai ostaako sen?Schafteria ei taida kaupassa edes olla, mutta löysin sen sattumalta jostain parkista. Kauan sitä saikin etsiä, tai sit olin väärässä paikassa. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kiitoksia nopeista vastauksista. Eroaako noi nyt mitenkää, että poimiiko auton kadulta vai ostaako sen?Schafteria ei taida kaupassa edes olla, mutta löysin sen sattumalta jostain parkista. Kauan sitä saikin etsiä, tai sit olin väärässä paikassa. :)

Ei ole eroa tehoiltaan ostetun ja kadulta löydetyn auton välillä kun puhutaan samasta autosta (esim Schafter).
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vain korin osilla on eroja, esim. Rebelissä saattaa kadulla tulla vastaan niitä keularautoja tai lavarautoja mutta kaupan versiossa niitä ei ole. Samaten muuten taitaa olla että kaupasta ostettuun Dominatoriin saa vain 2 takaspoileri vaihtoehtoa kun kadulta löydettyyn sai 3 (jos en ihan väärin muista tuota). Eli siis eroja on mutta erot on vain lisäosissa ja hyvin harvoissa menopeleissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Schafter ja Tailgater ovat sedaneista ne vikkelimmät, eli niistä jompaa kumpaa mikäli haluat nopeimman kiesin. Jos taas vauhti ei ole ensimmäisenä prioiriteeteissa niin mm. Warrener ja Intruder ovat ihan kelpo vaihtoehtoja, tai ainakin ne miellyttävät omaa silmää kun hieman tuunaa :)

Se nopein ei nyt välttämättä aina ole paras, esim. kisoissa Zirconium Stratum on todella hyvä vaihtoehto Sedan luokkaan, neliveto tekee siitä yhden parhaiten hallittavista autoista.

Muutenkin nyt kun kerran autotalli tilaa löytyy niin kannattaa joka autoluokkaan hankkia vähintään pari autoa ja myös niihin vähän harvinaisempiin Utility ja Van luokkiin, Vapid Sadler sekä Bravado Bison.

- Nimimerkki: Kohta 6 autotallia täynnä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu kyllä se on enemmän kuskista kiinni kuin autosta. Minulla on coupe luokassa sentinel xs joka ei ole statsien mukaan paras, mutta voittoja on tullut monta. Lisäksi se on ensimmäinen auto jonka varastin kun onlinen aloitin joten en koskaan luovu tuosta.
Sports luokkaan kun tuli se...se....no mikä se oli jonka perse näytti samalta kuin lexus lfa:n perä? Sitä haukuttiin melkein paskimmaksi sports luokan autoksi ja minusta se oli vähintään yhtä hyvä mitä jester ja puski vähemmän. Voitin sillä monta kisaa. Käytin sitä siitä asti kun se tarjolle tuli ja vaihdoin lopulta siihen kisa massacroon. Tuona aikana ainoastaan yksi toinen pelaaja tuli vastaan joka kisasi tuolla:D Ilmeisesti kaikki piti sitä niin paskana. Sitten taas elegyä kehutaan melkein parhaaksi ja kyllä minä monet elegyt tuolla jätin.

Sedan luokassa ajan tailgaterilla koska se tuntuu taipuvan mutkiin pirun näppärästi. Ei ole ollut tarvetta vaihtaa. Superissa entity XF. Mitään niin hyvää ei ole tullut, että tuota olisi tarve vaihtaa. SUV luokassa uudempi baller joka taas kerran on statsien perusteella huonompi mitä enus (?), mutta hyvin on tuollakin pärjännyt jopa niitä vastaan koska moni ei tajua, että noilla on pakko jarruttaa kohtuu aikaisin koska niillä on massaa ja kohtuu heikot jarrut.
Muscle luokassa dukes joka taitaa jopa olla nykyään paras. Tuota ennen ajoin sabrella jollä jätin monet gauntletit ja dominatorit vaikka statseiltaan se onkin paljon huonompi. Taas kerran selitys on ne jarrut joita ihmiset ei tajua käyttää.
Compact luokassa minulla on prairie koska se tuntuu puskevan vähemmän mitä blista joten itse ajan sillä paremmin vaikka se huonompi onkin statseiltaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pystyy muuten myös PS4:ltä tai Xbox One:lta siirtämään hahmonsa PC:lle.

Transferring to PCWhat you need:

  1. A copy of Grand Theft Auto V on PC.
  2. Previous Grand Theft Auto Online character and progression data on PlayStation®3, PlayStation®4, Xbox 360 or Xbox One.
  3. A Rockstar Games Social Club account. If you do not already have a Social Club account, you will need to create a new one as part of the PC installation process. Click here for more info on creating an account.
  4. A PlayStation Network or Xbox Live account
    • If transferring from Xbox 360 or Xbox One, your Social Club account will need to be linked to the Xbox Live account used while playing GTA Online.
    • If transferring from PlayStation®3 or PlayStation®4, your Social Club account will need to be linked to the PlayStation®Network account used while playing GTA Online.
    • If you still need to link your Social Club account to your console account(s), please click here for more information.

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/202892778#TransferToPC
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Compact luokassa minulla on prairie koska se tuntuu puskevan vähemmän mitä blista joten itse ajan sillä paremmin vaikka se huonompi onkin statseiltaan.

Itseäni suorastaan harmittaa miten huono tuosta Blistasta tehtiin, siinä on aivan liian iso tuo kääntösäde, taitaa olla isompi kuin Super luokan Voltic:ssa :rolleyes: Heittää katolleenkin tuo auto helposti. Ehkä vakion alustan pitäminen auttaa tuohon hiukan mutta lopulta ei paljonkaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Paras tapa saada rp on tehä esim blow 2 tankilla tuhoot sillä kyttiä noin 10min niin saat yli 9k rp ja 19k massii tai jotain muuta tehtävää missä tulee kyttiä.

Tää muuten on melko hazardia nyt kun kokeilin, just hiukan alle 9K RP tuosta napsuu. Miltähän tämä näyttäs sitten kun tulee (jos tulee) taas tuplaviikonloppu, levelit hyppää kattoon yhessä yössä :D

Niin joo ja tää Rat-Loader juttu on kyllä 3x tehokkaampaa kuin Dubstan kauppaaminen (autoja voi myydä jonossa!), niiden etsiminen jne. Taidan vaihtaa tuohon myyntihommaan :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kaikki vissiin nykyään jahtaa niitä Dubstia? En oo vielä kertaakaan saanut semmosta, mutta aina ku meen onlineen niin näen kyllä niillä nurkilla pyörivän muuta porukkaa. Ehkä sitten kaikki muut niitä saa, mut meikä ei koskaan.

En oo ite testannut tätä vielä, mutta näyttäis siltä jotta näinkin saa kohtuullisesti RP:tä yms: http://youtu.be/D-MybQouTow
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ite ostin vahingossa Vapid Bladen ja tykästyin siihen kovasti, onkohan tuo muscle luokitukseltaan, mutta tuunattuna nopea ja vakaa ajettava!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Blade on yleisen mielipiteen mukaan muskeli luokan parhaita autoja. Itse en tykkää siitä sen pystyssä olevan nokan takia ja lisäksi se ainakin vakiona puskee pahemmin kuin yksikään etuveto.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En oo ite testannut tätä vielä, mutta näyttäis siltä jotta näinkin saa kohtuullisesti RP:tä yms: http://youtu.be/D-MybQouTow

Tämä taitaa olla PS3 versiolla, koska PS4:lla en itse ole vielä ainakaan löytänyt yhtään tekstuurin läpimenoa. Niin joo, Dubstaa ei löydy muuten PS3 versiolla, jos sulla on se käytössä?








Blade on yleisen mielipiteen mukaan muskeli luokan parhaita autoja. Itse en tykkää siitä sen pystyssä olevan nokan takia ja lisäksi se ainakin vakiona puskee pahemmin kuin yksikään etuveto.

Aivan sama juttu mulla, se keulinta on niin jotenkin rumaa, muuten loistavan näkönenkin auto. Siihen olisi pitänyt saada alustavaihtoehto jossa se keula on alhaalla...

Kyllä tämä RatLoader- ketjutushommeli on rahaa 200K$ tunnissa suurinpiirtein... Ei tarvi kuin ostaa auto ja myydä se, hiukan säätää välissä.
60K sijoituksella 166K rahaa puolessa tunnissa, kun hankitte tallin itäisen LSC:n vierestä ja se täyteen aina kun tyhjenee, tosin melko puuduttavaa hommaa. Käväsen välillä tekees yhen tehtävän josta 9K RP :D

Dubstaa mä pidän talleissa paria vielä siksi kun myyn sellasen aina kun pelin avaan, koska tuo oman auton myynti siirtää muiden autojen myyntiaikaa sillä 48 minuutilla tai mitä se nyt onkin niin ei noita Dubstia oikein sitten voi myydä missään välissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Minäkin voisin liittyä tuohon Konsolifin crewiin jos vain joku hyväksyy. PS4:llä pelailen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Blade on yleisen mielipiteen mukaan muskeli luokan parhaita autoja. Itse en tykkää siitä sen pystyssä olevan nokan takia ja lisäksi se ainakin vakiona puskee pahemmin kuin yksikään etuveto.

Eikai täällä parjata Bladea? :D

Tulen kovana Blade-miehenä työntämään oman lusikkani soppaan.

Onhan kyseessä tosiaan muskeliluokan paras auto, ainakin kiihtyvyydeltään. Lähtee kuin hauki rannasta.
"Ajettavuudesta" on kyllä myönnettävä että aliohjautumista(=puskemista?) on melko paljon. Kääntöpuolena taas, aliohjautumisen ansiosta auto ei mutkissa lähde helposti luistoon jolloin loivissa mutkissa vauhdin säilyttäminen on huomattavan helppoa. Kyyti on muutenkin tasaista eikä auto lähde heittelemään joka ikisestä töyssystä.

Näytä liitetiedosto 13881

Kyseessä on muuten ylivoimaisesti yksi pelin tyylikkäimmistä autoista. Pystynokka oli aluksi itsellekin pienoinen hirvitys, mutta kun jousituksen löi tonttiin, ei sitä edes huomaa. Kauan mietin rakentelenko tästä perinteisen ja hillityn maantielaivan, vai virittelenkö vehkeestä Gasser -meiningillä kera mattamustan, ylisuuren ahtimen ja muiden mukavien. Päädyin perinteiseen.

[Hehkutus on päättynyt]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voihan Moro vaan tännekkin!
En ole kuukausiin jakasanut lukea tätä ketjua, koska tää on mennyt neloselle ilmestymisen jälkeen takaisin "Mistä löytää senjasen auton, ja miten saa parhaiten rahaa"-keskusteluksi, jotka on MEIDÄN KONKAREIDEN toimesta käyty jo vuosi sitten... :p

Mutta tuohon perseilyy/pois potkimiseen Crewistä: Kyllä ainakin kolmosen puolella on aina minun mielestä noudatettu ns. hyvää tapaa, eikä ketään ole mielivaltaisesti potkittu huvikseen pois/alennettu. (Mitä nyt Devili aina kännissä meitsin alentaa muscleen, kun häviää humalan takia jonkun kisan...) :D

Ja mitä tulee tuohon "sikariportaan perseilyyn", niin toki kaikki säännöt koskevat kaikkia, mutta niinhän se on oikeassa elämässäkin, että isot herrat saavat rellestää, ja tavalline kansa katsoo vierestä.. :p

Mutta tästäpä tulikin eräs huvittava edisodi mieleen, kun Marsefin erästä jonnea koulutti, kun meinasi muita ammuskella huvikseen.

Marse tähtäsi sitä varmaan tunnin snipulla, ettei tämä edes vedä asetta esiin... :D Ja voi sitä angstin ja avautumisen määrää.

Hieman kyllä ikävä teitä ÄÄLIÖITÄ: Marse, Miksu, Lazy, Tartti, kuorsaava Ele, ja ketä teitä mulkkuja nyt olikaan! Kai se on saakeli kohta hommattava se nelkku-kelkku, niin piäsööpi sinne Marsen kanssa Arc-enemy-hommia jatkamaan.

Toki mukavaa täällä kolmosen puolellakin on, kun ON TÄNNEKKIN tullut uusia pelaajia, joille me "konkarit" Teukan, Devilin, yms. kanssa päästään pätemään. :cool::D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eikai täällä parjata Bladea? :D

Tulen kovana Blade-miehenä työntämään oman lusikkani soppaan.

Onhan kyseessä tosiaan muskeliluokan paras auto, ainakin kiihtyvyydeltään. Lähtee kuin hauki rannasta.
"Ajettavuudesta" on kyllä myönnettävä että aliohjautumista(=puskemista?) on melko paljon. Kääntöpuolena taas, aliohjautumisen ansiosta auto ei mutkissa lähde helposti luistoon jolloin loivissa mutkissa vauhdin säilyttäminen on huomattavan helppoa. Kyyti on muutenkin tasaista eikä auto lähde heittelemään joka ikisestä töyssystä.

Näytä liitetiedosto 13881

Kyseessä on muuten ylivoimaisesti yksi pelin tyylikkäimmistä autoista. Pystynokka oli aluksi itsellekin pienoinen hirvitys, mutta kun jousituksen löi tonttiin, ei sitä edes huomaa. Kauan mietin rakentelenko tästä perinteisen ja hillityn maantielaivan, vai virittelenkö vehkeestä Gasser -meiningillä kera mattamustan, ylisuuren ahtimen ja muiden mukavien. Päädyin perinteiseen.

[Hehkutus on päättynyt]

Tuosta kuvasta nyt sitä keulaa joku 3-4cm alaspäin niin että rengas osuu kaareen niin tuo vois olla aika standi (perhana että tekis mieli ottaa photoshoppi käyttöön :D). Siis muutoinhan tuo auto ja tuo maalaus on tosi tyylikäs. Punainen tai vihreä höystettynä kerman valkoisella on minusta tosi jenkkityylinen väri. Siihen kun lisätään kromipuskurit ja kromilistat niin avot!
Oikeastaan parastahan mitä R voisi noihin autoihin kehittää on ilmajousitus jota voisi itse säätää... Mutta tuskinpa sentään tulee koskaan koska GTA San Andreaksessa oli ne jo :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voihan Moro vaan tännekkin!
kyllä ikävä teitä ÄÄLIÖITÄ: Marse, Miksu, Lazy, Tartti, kuorsaava Ele, ja ketä teitä mulkkuja nyt olikaan! Kai se on saakeli kohta hommattava se nelkku-kelkku, niin piäsööpi sinne Marsen kanssa Arc-enemy-hommia jatkamaan.

Toki mukavaa täällä kolmosen puolellakin on, kun ON TÄNNEKKIN tullut uusia pelaajia, joille me "konkarit" Teukan, Devilin, yms. kanssa päästään pätemään. :cool::D

Joo ikävä on meilläkin teitä ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tämä taitaa olla PS3 versiolla, koska PS4:lla en itse ole vielä ainakaan löytänyt yhtään tekstuurin läpimenoa. Niin joo, Dubstaa ei löydy muuten PS3 versiolla, jos sulla on se käytössä?

Testasin tuota tehtävää enkä minä kyl löytänyt tuota kohtaa missä pääsis tuonne katon/seinän sisään. Pelaan siis PS4:lla. Melko kauan siinä sais kyl lahdata porukkaa, että siitä enemmälti RP:tä tulis. Ehkä jos nostais vaikeustasoo?
Mut joo, normi Dubstia kyl tulee vastaan siellä sun täällä, mut tuota hopeata tuunattua mallia en oo vieläkään saanut metsästettyä.
 
Ylös Bottom