Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Okei hyvä!
Oon katellu vähän netistä videoita ja huhhu, että näyttää tuo heist siistiltä! Koskahan mahtaa olla tulossa ? Vai onko jopa jo tullut ?(just alottanut gtan )
Eli siis pelkkiä huhuja ja jos oot jotain heisteistä nähnyt niin ne on pelkkä kusetusta. Ne on luvattu tulevan monen monta kertaa ja aina niistä on tehty jotain huhuvideoita/kuvia mutta mitään ei olla vielä saatu. Joten odotellaan ja ei uskota ennen kun ne oikeasti on nenän edessä.
Okei okei. Mä ymmärsin että sitä videota pidetään täällä ihan huhuna (feikkinä). Kyllä mä ainakin uskon, että ne heistit tulee (joskus). Eikä niitä tarvitse mitään kiirehtiä. Kestän ilmankin.No sitähän szuper juuri tarkoitti. Kun on tullut monta kertaa ennenkin noita lupauksia heisteistä, mutta ei ole näkynyt..
Onko paras tapa hankkia RP:tä ja rahaa tehdä noita missioneita ?
Jos jollain ois vinkkeja just alottaneelle, että mitä kannattaa tehdä joko yksin tai porukalla
Ihan yleisesti paras tapa hankkia massia ja RP:tä on tehdä tehtäviä pitkittäen niitä
GTA V Online taipuu näköjään moneen juttuun. Tuo ajokohtaus oli mielenkiintoisesti tehty, käyttivät ilmeisesti pelistä jotain vihreätä seinää green screeninä.On se hyvä, että joillakin luovuutta riittää. Ei tuo tietenkään iske ellei ole elokuvaa nähnyt.
Onko tuo Elegy ollut aina free? Oon autokauppoja selannut, mutta ei oo osunut aikaisemmin silmään.
Sitten seuraava, eli millasta autoa sedan-luokkaan? Tai ylipäätänsä luokkiin?
Onko tuo Elegy ollut aina free? Oon autokauppoja selannut, mutta ei oo osunut aikaisemmin silmään.
Sitten seuraava, eli millasta autoa sedan-luokkaan? Tai ylipäätänsä luokkiin?