Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt v@tuttaa niin armottomasti! Ajattelin huvikseni tuossa suorittaa San Andreasin Flight Schoolin kokonaan läpi, mutta ei näköjään pysty suorittaa ku on Flight Skill nii huono!! Ensinnäkin tuossa Shooting Range lessonissa Buzzardi heiluu niin helvatasti ettei sillä osu tauluihin ollenkaan ja Bronze vaatii vaan 10 taulua 2min. enkä meinannu saada sitä millään! No sen sain sit suoritettua ja seuraavaks ois tuo Ground Level missä pitäs lentää suihkarilla mahdollisimman matalalla ja mennä siltojen ali yms... Sitä oon nyt tahkonnu yli tunnin eikä tuu hevon helvataa :D tuo lentsikka ku ei tottele millään ja heiluu miten sattuu, ei tunnu menevän suoraan millään! Varmasti sammutan koko pleikan nyt samalla sekunnilla :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tämä ei varmaan lohduta, mutta sillä skillillä ei ole mitään merkitystä. Vaikka se on maksimissa niin aina ne noin heiluu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jaahas ite säädin jotain ja olikin rahat käteisenä kun luulin, että on pankissa. Voin tulla johonkin tehtävään mukaan
että saan nostettua rankin 1 > 5 (challenget aukeaa vasta sillon :D)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tämä ei varmaan lohduta, mutta sillä skillillä ei ole mitään merkitystä. Vaikka se on maksimissa niin aina ne noin heiluu.
Ei se joo lentokoneissa vaikuta mitään, mutta kopterit käyttäytyy ainakin omasta mielestä vakaammin. Voi toki olla, että kuvittelenkin vaan...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Riippuu varmaan siitä millä tottuu lentämään. Itse en enää pahemmin kiinnitä huomiota lentokoneiden vatkaamiseen kun niillä tulee kisoissakin lennettyä, mutta kopterit tuntuu yhtä kamalalta kuin aina koska niitä en käytä muulloin kun on pakko.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Riippuu varmaan siitä millä tottuu lentämään. Itse en enää pahemmin kiinnitä huomiota lentokoneiden vatkaamiseen kun niillä tulee kisoissakin lennettyä, mutta kopterit tuntuu yhtä kamalalta kuin aina koska niitä en käytä muulloin kun on pakko.
Tästä se sitten varmaan riippuukin. Lentokoneet on itselle melko vieraita laitoksia. Jos siis ei lasketa joitain satunnaisia kisoja, toki noillakin osaan lentää ilman suurempia ongelmia.. Mutta kopterit pysyvät kyllä tuhat kertaa paremmin käsissä. Eli kaikki on siis kiinni harjoittelusta :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eclipse towerissa tuli ainakin txt ettei kytät perässä voi mennä talliin.. Mutta 1.06milliä jäi silti rahaa kys. heististä
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hei.
Tarvitsisin.porukkaa noihin gta heisteihin. Olen itse tällä hetkellä tuossa humane labs heistissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sama homma. Alkaa menee pikku hiljaa hermot noitten randomejen kans pelates... Humane labsin vikas mennään ennen finaalii. Pelaako kukaan tääl xbox360? Huomenna vois alottaa
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Liittykää KFIN jengin peleihin, niin ehkä teidänkin peleihin liitytään. :) Ei auta vain että nyt pyytää apua, jos on aikaisemmin itse ollut "randomina" KFIN joukkueessa :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Talliin pääsee sisälle jos kytät eivät näe sun menevän sinne. Mut jos ne on ihan kontissa kiinni niin silloin et pääse. Sama juttu myös Mod Shopin kanssa. Pääset sinnekkin kyttiä karkuun jos ne eivät näe sun ajavan sinne sisälle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kaikki tallit Eclipsessä, joten kyttiä taitaa spawnata siihen eteen vähän herkemmin. Pitääpi koittaa jos pääsis ilman rahan menetystä jos saisi sen armored kuruman käyttöön. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sais tulla nyt joku money bugi..:confused: Menee muuten vähän turhan kauan ton hydran hommaamiseen
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toimivat glitchit/bugit kyllä löytää muilta foorumeilta missä niistä saa keskustella.
 
Ylös Bottom