Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Naurettava sääntö ettei glitseistä saa puhua. Niinkuin se olisi isokin rikos :D


Onko PS4 versio näin laginen, mitä tämä ps3 versio on tällä hetkellä? Ihan tajutonta jäätyilyä.. On meinaan hiuskarvan varassa etten hae PS4 tähän taloon..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aika avoimesti täällä on puhuttu vanneglitcheistä, tuplausglitseistä yms yms. :) mut joo, onko ps4 versio parempi? Jäätyykö vähemmän?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä sitä rahaa tulee jo ihan hyvin täysin legitisti. Porukka kasaan jonka kanssa tekee kaikki ryöstöt järjestyksessä ja oletetaan, että kaikki tekee nuo ekaa kertaa joten tuosta tulee in order bonus = 1.000.000$, loyalty bonus = 1.000.000$ ja jokaisesta ryöstö finaalista 100.000$ bonus ensikertalaiselle eli pelkkää bonusta yhteensä 2.5 miljoonaa ja siihen ne ryöstösaaliit vielä päälle. Jos on niin kova, että pääsee nuo kaikki järjestyksessä hardilla niin, että kukaan porukasta ei kuole kertaakaan niin saa 10 miljoonaa, mutta kyllä tuolla 2.5 miljoonalla jo alkuun pääsee.

Täälläkin on tullut tähän aiheeseen ja siihen seuranhakuun jo useampi nimi joten sieltä vaan porukkaa kasaamaan ja sopikaa aikatauluista. Kokemuskin on parempi kun on ne samat tyypit messissä eikä joka tehtävässä jotain uusia naamoja joista ei ole mitään tietoa miten ne pelaa jne.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

mut joo, onko ps4 versio parempi? Jäätyykö vähemmän?

Jäätyily on niin yksilöllistä. Jotkut ovat pelanneet yli vuoden ps3-versiota ilman yhtään jäätymistä. Heistipäivityksen jälkeen on useilla alkanut tulla useammin sovelluksen kaatavia virheitä. Omalla kohdallani pelikokemus on ollut kaikin puolin parempi ps4:llä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse en ainakaan meinaa millään löytää järkevää seuraa heisteihin.. :/
360 mennään
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

2.5 miljoonalla ei edes saa ostettua sitä hydraa mitä tämä kaveri kyseli.. Lisäksi ammuksiin menee helposti suurinosa setuppien rahoista.

Jos niitä glitchejä ei löydä itse googlesta, niin en usko että niitä osaa sitten pelissäkään sen paremmin tehdä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos niitä glitchejä ei löydä itse googlesta, niin en usko että niitä osaa sitten pelissäkään sen paremmin tehdä.

Kaikilla ei ole englanninkielen taitoa vaikka pelikin on K18. Ihan ymmärrettävää... Eikä toisaaalta kyllä suomenkaan :D

Bugeista saa puhua, vannebugi esimerkiksi ei riko pelin mitään säädöksiä tai muuta, glitchit joissa hyväksikäytetään vaikapa PSN verkkoa tai muuten järjellisesti on jotenkin pelin ulkopuolista huijausta, taas on aivan eri juttu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei toimi itellä esim toi criminal records ja auton monistukseen tarvii kaverin..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

mut joo, onko ps4 versio parempi? Jäätyykö vähemmän?

Ainakaan niitä helvetin timed out ja unknown erroreita ei tuu kokoajan. Monesti ainoa mitä tulee on se, kun kaikki muka lähtee
servulta ja jäät yksin mutta kyllä sekin on kivempaa kun lennellä jatkuvasti storyyn.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ainakaan niitä helvetin timed out ja unknown erroreita ei tuu kokoajan. Monesti ainoa mitä tulee on se, kun kaikki muka lähtee
servulta ja jäät yksin mutta kyllä sekin on kivempaa kun lennellä jatkuvasti storyyn.

Sama juttu mulla. Lisäksi tuo maailman lagi on nyt käytännössä poissa kokonaan. Samaten se mappivirhe mitä tuli kun vielä pelasin PS3:lla eli kuva nyki kun suurensi mappia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Challenget pitäisi toimia kaikilla konsoleilla, niitä pitää odottaa ja vaihdella servua että se lista päivittyy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

2.5 miljoonalla ei edes saa ostettua sitä hydraa mitä tämä kaveri kyseli.. Lisäksi ammuksiin menee helposti suurinosa setuppien rahoista.

Jos niitä glitchejä ei löydä itse googlesta, niin en usko että niitä osaa sitten pelissäkään sen paremmin tehdä.

Kyllä niistä ryöstöistä sen loput 0.5 miljoonaa saa jo. Tuo 2.5 miljoonaa kuitenkin on vain ne bonukset.
Onhan se tietysti kamalaa jos ei voi heti just nyt ostaa sitä kolme miljoonaa maksavaa hävittäjää vaan sen eteen täytyisi jopa tehdä jotain.
Mulla oli 6.7 miljoonaa kun aloitettiin tekemään ryöstöjä. Ostin hydran, cascon + viritykset ja sen perus kuruman. Kisoja on tullut myös ajettua joka on aika hidas tapa tienata ja esim muutama päivä sitten tienasin n.7 tunnin aikana "vain" 300.000$. Autojakin muistin aina välillä myydä ja kas kummaa mulla on taas 6.2 miljoonaa vaikka just laitoin n.4 miljoonaa sileäksi.

Esim jo toisen keikan setup tehtävistä tulee n.20.000$ / tehtävä niin miten nuo saa kulumaan ammuksiin? Ei tartte ostella mitään proximity pommeja tai homing raketteja. Rynkky, pisla ja snipa riittää ja niiden ammukset ei paljoa maksa koska niitä ei myöskään paljoa kulu.
Myös daily challanget kannattaa aina tsekata jos ne on sellaisia jotka tykkää tehdä koska niistä tulee aina se 25.000$. Mulla oli tänään non-contact race (ajoin yksin), tuunaa auto (maalasin pöllityn auton perus mustaksi) ja käy leffassa. Alle 10 minuuttia meni kaikkeen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Okei. Ymmärinsinkö oikein et sen voi pelaa yksin ja pitää bettaa siihen kisaan?
Ja eikö täällä voi mtn kysyä etttei joku räkä nokka tuu valittaa..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

wxili laitoin sulle yksityisviestiä. jos tarviit apua heisteissa niin voin jeesata. xbox 360 pelaajat voi myös lisätä kaverilistalle, gamertag sama ku mun nimimerkki täällä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No jos aikaa riittää niin toki sitä rahaa saa tehtyä. Mutta toinen kopioi autoja ja saa samassa 7h ajassa yli 10miljoonaa helposti.

Eikä ole ollut tapana säästellä mitään ammuksia vaan räjäyttää ja tuhota kaikki millä aseella huvittaa. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No jos aikaa riittää niin toki sitä rahaa saa tehtyä. Mutta toinen kopioi autoja ja saa samassa 7h ajassa yli 10miljoonaa helposti.

Eikä ole ollut tapana säästellä mitään ammuksia vaan räjäyttää ja tuhota kaikki millä aseella huvittaa. :D

Mulla ei koskaan olekaan se rahan tekeminen ollut se pointti. Minulle tämä on paras online kisaamis kokemus joten siksi ajan kilpaa ja sitä rahaa tulee siinä samalla kun tekee sitä mistä oikeasti tykkää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sama juttu mulla. Lisäksi tuo maailman lagi on nyt käytännössä poissa kokonaan. Samaten se mappivirhe mitä tuli kun vielä pelasin PS3:lla eli kuva nyki kun suurensi mappia.

Tuota lagia ei oo ollu PS3:en puolellakaan pitkään aikaan. Timed out ja unknown erroritkin on kadonnu. Yleisin häiriö on ainakin mulla et tulee failed to download ja sekin tulee yleensä kun ite on heistin johtaja ja yrittää käynnistää seuraavaa setuppia suoraan kämpiltä. Mut onhan pikku ongelmia välil, ettei joku syystä tai toisesta pysty liittymään heistiin vaikka mitä tekis. Ei muuta kun silloin takas freemodeen ja kutsut uudestaan niin yleensä toimii.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

no nää suomalaiset foorumit on vähän tämmösiä hiekkapillujen hengailu paikkoja :)

yleensä rallienglannilla selvii ulkomaisilla foorumeilla hyvin, eikä sua heti potkita päähän ja anneta kymmenen vuotta bänniä jos sanot vaikka neekeri :)


youtubessa on muutaama jotka lataa niitä rahaa glitsi videoita melkein samalla sekunnilla kun sen löytävät joten sinne kannattaa mennä seikkailee
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitkästä aikaa tuli taas törmättyä hakkereihin freemoden puolella. Kuolin suoraan räjähdyksiin kun synnyin, ne oli kuolemattomia ja aseetkin oli vähän eri kaliberia kun saivat smg tankin hajalle. No, noista ei varmaan ikinä pääse lopullisesti koskaan eroon. Crew oli F2Z1 mihin kuuluivat.
 
Ylös Bottom