Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sitten on vielä pari porukkaa jotka tuntuvat erikoistuvan curb boostin käyttöön joten niitä vastaan ei ole normaalisti ajavalla mitään saumoja. Nuo ei tosin niin hirveästi ärsytä koska kisat on aina olleet non-contact kisoja ja on siellä ollut muitakin joiden kanssa on sitten saanut ihan jees skabaa aikaan vaikka ne pari tyyppiä ovat karanneet johonkin kauas horisonttiin jo parin mutkan jälkeen.

Luulin tietäväni ainakin melkein kaiken pelistä ja kisoista, mutta nyt on kyllä pakko kysyä, että mikä ihmeen curb boost? :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Silläkin uhalla, että tästä tulee vieläkin yleisempää niin laitetaan nyt video:
[video=youtube;ySrvH3NQi1I]https://www.youtube.com/watch?v=ySrvH3NQi1I&list=UUtq9Cy_z9dyijNgGP9kPHxQ[/video]

Itse lasken tuon huijaamiseksi sillä exploittihan tuo on jossa käytetään pelissä olevaa vikaa hyödyksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pakko avautua kun on taas sellaista perseilyä ettei mitään rajaa. Ensin aiemmin gta kisa jossa oli viisi saman crewn tyyppiä ja toisella kierroksella kolme jätkää jäi koko radan ainoaan hitaaseen mutkaan ampumaan muita kisaajia jotta oma voittaa.
Äsken normi kisa ja kolme saman crewn tyyppiä. Minä revin kunnon keulan niin eikös toisella kierroksella yksi noista jää odottamaan hiukan ennen maalia ja vetää kylkeen joten jäin kolmanneksi ja kaksi muuta tuon porukan tyyppiä oli ekana ja toisena. Kaikilla noista 2-3 tuhatta kisaa takana joten voisi luulla, että osaavat ajaakin, mutta täysiä idiootteja tuntuvat olevan.

Sitten on vielä pari porukkaa jotka tuntuvat erikoistuvan curb boostin käyttöön joten niitä vastaan ei ole normaalisti ajavalla mitään saumoja. Nuo ei tosin niin hirveästi ärsytä koska kisat on aina olleet non-contact kisoja ja on siellä ollut muitakin joiden kanssa on sitten saanut ihan jees skabaa aikaan vaikka ne pari tyyppiä ovat karanneet johonkin kauas horisonttiin jo parin mutkan jälkeen.

Ihan normi settiä olleet alusta asti, kun useampi saman crewn jäsen ollut kisassa. Itse olen pitänyt lähinnä haastavana, kun esim. Obstacle What kisan johdossa on U-käännöksen jäkeen tullut kolmekin autoa vastaan ja yrittäneet nokkakolaria siinä onnistumatta.Noi useimmiten tuntuu olevan toisilleen lojaaleja pikkukundeja, jotka eivät siis vielä omaa kaltaistasi kypsää näkökantaa asiaan.

Tota buusti homma yritti viimekesänä mulle opettaa unkarilainen frendini, jonka kanssa tehtiin usein "speed dry testejä" lentokentällä.Oli ihmeissään kun dumasin koko jutun.Itsellä jokaista voittoa kohti on kaksi häviötä, joten isosta ongelmasta ei liene kyse. En ole ainakaan huomannut horisonttiin katoavia ja kisat olleet aina tiukkoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nokkakolarit onkin eri asia. Tuo oli siis gta kisa ja ratana taisi olla hipster happy hour ja siinä on se 180 asteen mutka kun käännytään sinne rampille niin jätkät jäi ihan jalkamiehinä puiden ja muiden taakse suojaan. Siinä ei ole mitään tehtävissä kun rynkyn luotia sataa tuulilasista naamaan kolmen jätkän toimesta kun tuohon on pakko jarruttaa auto melkein pysäksiin.

Siinä toisessa kisassa onnistuin kerran väistämään sen kytiksessä olleen, mutta viimeisellä kierroksella en kun piti liikennettäkin väistellä. Tänään taas ihmettelin, että mitä sellaisten päässä liikkuu jotka ei voi edes alle kolmen minuutin kestoista kisaa ajaa normaalisti vaan heti kun jäädään viimeiseksi niin lähdetään ajamaan väärään suuntaan.

Joo en ole itsekään onneksi pahemmin noihin boostaajiin törmännyt. Ehkä 30 kisaa noiden kanssa ajanut ja n.80 kisan päästä tulee jo 4000 kisaa täyteen eli kohtuu harvinaista onneksi. En tiedä ajaako koko gta v race crew niminen porukka tuolla tyylillä, mutta ainakin ne muutamat joiden kanssa olen ajanut on tuota käyttäneet. Joku vasta opetteli joten välillä se veti päin tolppaa, mutta kyllä se taas hetken päästä ohi tuli vaikka catch up ei ollut päällä ja sitten se löysi taas uuden tolpan :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nokkakolarit onkin eri asia. Tuo oli siis gta kisa ja ratana taisi olla hipster happy hour ja siinä on se 180 asteen mutka kun käännytään sinne rampille niin jätkät jäi ihan jalkamiehinä puiden ja muiden taakse suojaan. Siinä ei ole mitään tehtävissä kun rynkyn luotia sataa tuulilasista naamaan kolmen jätkän toimesta kun tuohon on pakko jarruttaa auto melkein pysäksiin.

Siinä toisessa kisassa onnistuin kerran väistämään sen kytiksessä olleen, mutta viimeisellä kierroksella en kun piti liikennettäkin väistellä. Tänään taas ihmettelin, että mitä sellaisten päässä liikkuu jotka ei voi edes alle kolmen minuutin kestoista kisaa ajaa normaalisti vaan heti kun jäädään viimeiseksi niin lähdetään ajamaan väärään suuntaan.

Joo en ole itsekään onneksi pahemmin noihin boostaajiin törmännyt. Ehkä 30 kisaa noiden kanssa ajanut ja n.80 kisan päästä tulee jo 4000 kisaa täyteen eli kohtuu harvinaista onneksi. En tiedä ajaako koko gta v race crew niminen porukka tuolla tyylillä, mutta ainakin ne muutamat joiden kanssa olen ajanut on tuota käyttäneet. Joku vasta opetteli joten välillä se veti päin tolppaa, mutta kyllä se taas hetken päästä ohi tuli vaikka catch up ei ollut päällä ja sitten se löysi taas uuden tolpan :D

Joo toi gta osio onkin aika mahdoton yhtälö, kun jalkamiehinä liikkuvat. Sotaa noille skideille nääs kisatkin. Ne ei edes välitä kisata välttämättä voitosta .Autolla liikkuvien "harhailijoiden" ja niiden liikkeiden ennakointi kohtuu helppoa, kun on tarkkana pikkukartan kanssa.Itseäni kun alkuaikoina ärsytti moinen niin lähetin viestiä tyyliin " learn to drive...", niin aina vastattiin tyyyliin "ur mom sucks" ja pelaajakuvana oli tyyliin siili tai purkkapalloa puhaltava pikkupoika, joten en enää jaksa moisesta ärsyyntyä kun ovat niin nuoria.

edit: ja toi aikaisempi viestini koskikin juuri mainitsemaasi normikisaa, jossa saman crewn tyypit ja yksi ajoi kylkeesi. Nokkaan tai kylkeen itselleni sama asia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ensviikolla lisää kamaa johon tuhlata rahoja: http://www.rockstargames.com/newswire/article/52442/new-update-for-grand-theft-auto-online-coming-next-week

Jokohan minäkin saisin korvata hyvin palvelleen entityn jollain uudella:
illgotten002.jpg

Ainakin oletan, että tuo on super luokan auto.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ensviikolla lisää kamaa johon tuhlata rahoja: http://www.rockstargames.com/newswi...-for-grand-theft-auto-online-coming-next-week

Jokohan minäkin saisin korvata hyvin palvelleen entityn jollain uudella:
illgotten002.jpg

Ainakin oletan, että tuo on super luokan auto.

Wau!! Onpa komee Pegassi. Joo epäilemättä supercar, joten mun Adder ja Zentorno tulevat saamaan uuden tallikaverin. Uutta superia tässä on tullut odoteltuakin jo pitkään. Propsit tiedon jakamisesta !!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On kyllä lomea toi uus pegassi. Tuskin siitä vaan ainakaan zentornon korvaajaksi on, no se jää nähtäväksi :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuo korvaa zentornon jo pelkästään sillä, että se ei ole ruma reikäjuusto :D Tuo on se ainoa syy miksi mulla on ollut entity käytössä alkuajoista asti. Kaikki muut on jotenkin huonompia ja sitten zentorno joka kuulemma on parempi on kuitenkin niin hirvittävän näköinen, että ei sillä ajaa voi.
En mä kyllä uutta superia sinänsä ole kaivannutkaan kun entityllä pärjää edelleen erittäin hyvin. Mulle olisi riittänyt siitä vaikka vaan joku racecar versio jollainen tuli jesterista ja massacrostakin, mutta tuo pagani kopio on kyllä niin nätti, että tulee ostettua ellei se sitten ole aivan paska ajaa. Toivottavasti sitä saa testattua ensin yksinpelin puolella.

Toivottavasti tulisi tuo yhden kuvan taustalla oleva kartanokin saataville sitten vaikka siinä seuraavassa päivityksessä jossa varmaan tulee se rockstar editorikin. Pakko niiden on joku kartano tarjota kun sitä niin moni toivoo. Eihän se vaadi kuin uuden sisustan tekemisen enkä minä ainakaan edes odota, että se olisi sitten mallinnettu sisältä kuten oikea kartano eli 10+ huonetta jne. Kunhan vaan eroaa tarpeeksi nykyisistä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On kyllä lomea toi uus pegassi. Tuskin siitä vaan ainakaan zentornon korvaajaksi on, no se jää nähtäväksi :rolleyes:

Zentorno kiihtyy todella nopeasti eli hyvä kaupunki kisoissa, jossa suorat lyhyempiä kuin maantiekisoissa. Adder taas pesee maantiellä kaikki muut koska kiihtyy vielä
pitkän ajan sen jälkeen kun esim. Zentorno on jo huippunsa saavuttanut. Adder myös ylivoimainen kisoissa joissa isoja hyppyjä.Maantasalta kun hyndää kohti pilven-
piirtäjän huipulla olevaa checkpointia, niin sinne yltäminen vaikeaa muilla supereilla.Ja en siis tarkoita sellaisia hyndiä joissa ajetaan seinää pitkin sinne huipulle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itseäni ihmetytti kun noi racecarit tuli, sillä originaali Massacro on ihan ylivoimainen muihin sports-luokan autoihin verrattuna ja siis myös Massacro racecariin, joka siis tuli todettua noissa lentokentällä frendien kanssa tehdyissä "speed dry testeissä". Saman todennut itse kisoissakin.Eiks toi racecar versio oo kalliimpikin ku originaali? Korjailkaa toki jos teillä tarkempaa tietoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuo korvaa zentornon jo pelkästään sillä, että se ei ole ruma reikäjuusto :D Tuo on se ainoa syy miksi mulla on ollut entity käytössä alkuajoista asti. Kaikki muut on jotenkin huonompia ja sitten zentorno joka kuulemma on parempi on kuitenkin niin hirvittävän näköinen, että ei sillä ajaa voi.

Juuri tästä syystä itselläkin on turismo käytössä. Eihän sillä nyt ole toivoakaan pysyä (ainakaan mun ajotaidoilla) zentornojen ja entityiden perässä, mutta se näyttää omaan silmään hyvältä. Ainoa miinus mikä siinä on, on maavara. Se kun parhaimmillaan jää mahastaan kiinni jo ihan tavalliseen katukivetyksen reunaan...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitä itse olen lukenut foorumeilta niin molemmat massacrot on identtisiä suorituskyvyn suhteen. Kalliimpi se kyllä on. Jester kuulemma kiihtyy hiukan paremmin mitä vakio versio. Itse en paljoa anna arvoa spekseille ja yleisille mielipiteille. Esim furore on yleisen mielipiteen mukaan ihan paska kun verrataan vaikka massacroon, elegyyn ja muihin, mutta kyllä minä sillä kisoja voitin ihan yhtä hyvin kuin vaikka jesterilla.
Joku tyyppihän noita testaa ja ajaa niillä ties kuinka monta kierrosta eri tyyppisiä ratoja ympäri ja on vissiin pirun hyvä kuskikin, mutta tuollainen tietenkin eroaa varsinaisista kisoista todella paljon.

Nytkin zentorno on se "the auto" super luokassa, mutta kummasti niitä aina jää iso liuta mun ikivanhan entityn taakse ja mitä itse olen tuolla reikäjuustolla loss leader kisaa ajanut niin ei se sovi omaan hanskaan niin hyvin kuin entity jolla on parempi pito ja neliveto.

Tuohon ylempään vinkiksi, että se kuulemma auttaa kun heittää off-road renkaat turismoon. Ei ne ajettavuuteen muuten mitään vaikuta, mutta kokonsa puolesta nostavat maavaraa hieman.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

https://www.youtube.com/watch?v=qqAgrPegm9k

Yllä linkki testiin, jossa Adder todetaan nopeimmaksi supercariksi GTAV:ssä, Sitä se tosiaan on speksienkin puolesta, mutta käytännössä asioihin vaikuttaa niin moni asia. Omat huiput 181 mailia tunnissa on tehty käsittääkseni Franklinin erikoistaidolla ja muutenkin kovat huiput syntyvät monesti kun slipstriimataan pitkään vuorovedoin esim. Long Haul 2:sella
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu adder on nopein, mutta se tosiaan kiihtyy kauan ja kääntyvyyskin on heikohko teknisillä radoilla. Siksi zentornoa pidetään parhaana koska se kiihtyy adderia ja entitya paremmin, kääntyy adderia paremmin ja taitaa olla myös nopeampi mitä entity ja jo entityllä pätkii adderin helposti jos radassa on edes pari ihan oikeaa mutkaa. Nykyisistä radoista taitaa olla long haul 2, commute ja ehkä cognestion (?) charge sellaisia jossa adder toimii hyvin. Siis rockstar created / verified radoista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu adder on nopein, mutta se tosiaan kiihtyy kauan ja kääntyvyyskin on heikohko teknisillä radoilla. Siksi zentornoa pidetään parhaana koska se kiihtyy adderia ja entitya paremmin, kääntyy adderia paremmin ja taitaa olla myös nopeampi mitä entity ja jo entityllä pätkii adderin helposti jos radassa on edes pari ihan oikeaa mutkaa. Nykyisistä radoista taitaa olla long haul 2, commute ja ehkä cognestion (?) charge sellaisia jossa adder toimii hyvin. Siis rockstar created / verified radoista.

Itsellä oli Zentorno pitkään, ennekuin ostin Adderin noiden pitkien hyppyjen ratojen vuoksi.Nykyään teknisillä kaupunkiradoilla olen yllätyksekseni huomannut, että Adderilla jyrkkien mutkien driftaaminen on pehmeämpää ja jopa tehokkaampaa kuin Zentornollani. Olen siis oppinut ajamaan Adderia paremmin. Se että se irtoaa alustasta niin helposti pakottaa hiljentämään vauhtia varsinkin kun ylämäen päällä reitti kääntyy 90 astetta ja se vaatii siis huiman tekniikan muutoksen ajotapaan Zentornoon verrattuna. Itse pitkän kokemuksen molemmista omaavana pidän kyllä
kaikenkaikkiaan Adderia huiman paljon Zentornoani parempana. Adder vaatii pitkän ajan ja lujan uskon ennenkuin sen tekniset ajo-ominaisuudet avautuvat. Zentorno vähemmän ajaneille niin paljon helpompi ja siksi sitä ehkä pidetään yleisesti parhaana. Suosittelen lämpimästi kaikille Adderia, jonka kanssa kannattaa olla kärsivällinen. Se rutiini tulee kyllä sieltä!!

Lätkätermein Adder vaatii "pehmeät kädet"

Lisätään nyt tähän vielä senverran faktaa, silläkin uhalla että se tulkitaan brassailuksi. Omaan onlinen puolella yli 60 frendiä pelkästään gtav:n puolelta ja crew johon kuulun käsittää 81 jäsentä. Kun katson ratojen leaderboard listaa frendien tai crewn osalta, niin suurimmassa osassa keikun ykkösenä molemmilla listoilla ja vanhat Zentornolla tehdyt "WR:ät" on vaihtuneet järjestään Adderilla tehtyihin siis myös noilla teknisillä kaupunkiradoilla. Toki sinne on myös siunaantunut Adderin aikoja peseviä enkkoja, jotka on tehty Hakuchoulla koko matka keulien.

Itse en kyllä lähtisi randomien tai muidenkaan kanssakisaajien perusteella automerkkejä vertaileen. Näissä parhaissa merkeissä kuskin taidot yleensä ratkaisee sen kuka voittaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Zentornohan on kauhea lentokone autoksi. Imo. mä tykkään autosta jossa on vaihteet joilla tekee jotain, joka ei pyri huippunopeuteen jo sillä 10 metrin matkalla, koska tällöin sulta katoaa pito eturenkailta ja tämä on yksi isoista vaivoista pelissä kun huippunopeutta ei voida erikseen virittää. Kiihtyvyydessä monikaan ei pärjää Zetalle mutta sillä on kyllä tuskaa ajella muutenkin kun se menee mutkatkin sivuttain "ylivääntönsä" ja huippujäykän alustan takia. Toki tuota saa hiukan hallittua kaasulla. Mun mielestäni paras auto pelissä ajaa ratatyyppistä kisaa on Jester vaikka ei olekaan super-luokassa. Siinä on sentään jonkinlainen tasauspyörästö olemassa - Ja ILMAN ahdinta, se pilaa auton heti :D

Tuosta Adderista olen sama mieltä, se on ehkä paras ajettava, toki Turismokin on hyvä ajetttava mutta sitä taas vaivaa liian pieni maavara ja se tuntuu ottavan kiinni kaikkialle. Zentorno ottaa myös kiinni mutta se johtuu siitä että se on niin kevyt että se pomppii pienestäkin töyssystä (surkean jäykkä alusta). Jättäisin muuten ne helmalisukkeet pois siitä, turhan usein näkee sitä että on se lisuke siinä ja sit se jää siitä kiinni jonnekin maastoon.

Nuo offroad renkaat parantaa pitoa kovassa vauhdissa melko paljonkin, liekö ne muuttaa samalla auton ohjausgeometriaa pienemmäksi, se on kait paremman ns. pidon syy. Tosin en ole pysynyt perässä onko tähänkin jo tehty joku päivitys. Itse käytän normaaleja sport -renkaita kaikissa. Yleensä ne harvatkin kisat joita ajan, voitetaan ajamalla perässä kunnes etummainen ajaa pöpelikköön tai tekee virheen...

Jestereissä ei ole mitään muuta eroa vakiolla ja kisavehkeillä kuin se että kisaversiossa on hieman parempi downforce, eli pitoa inan enemmän.
Tästä en sitten tiedä jos on kokeiltu off-road renkailla eroja, sattaa olla erilainen. Kiihtyvyys on ainakin jotakuinkin samanlaista, ei silmällä huomaavaa eroa ainakaan.

Ite kun olen tuolla Jesterillä ajanut todella paljon, niin parhaat speksit radalle löytyy street alusta ja paras engine, mutta vaihteisto kannattaa ottaa se toka tai kolmas vaihtoehto.
Ideahan on se että auto ei sudi kun pidät kaasun pohjassa, joten kerkeät keskittymään siihen minne ajat ja löytämään oikeat jarrutuspaikat siinä samalla kun väistelet muita kuskeja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mielenkiintoista ja pätevän tuntuista infoa Szuperilta!! Itse en ole noihin rengasasioihin perehtynyt, vaikka samantyyppisiä noin hyvin perustelemattomia kommentteja olen toki lukenut jo aikaisemminkin.
Itse en allekirjoita tuota kisojen voittamista kakkosena peesailulla, koska kohtuu harvoin nuo ykkösenä paahtavat moisia virheitä tekevät. Itse yllätyin kun kolmen kuukauden gtav paussin jälkeen palasin radalle viime viikolla ja ajoin Adderilla täyden lobbyn ja 4 kierroksen Coil-radan, jossa muut rank 80-120 (ei kerro kyllä vielä paljonko ajaneet), niin voitettuani ajalla 8.37, niin kakkosen aika oli 9.37 eli jäi tasan minuutin eli keskimäärin hävis 15 sekkaa per kierros.Itse en juurikaan jarruja käytä vaan päästän kaasun pois risteykseen tullessa sekunnin murto-osiksi ja kun keula on uuteen suuntaan niin kaasu pohjaan taas. Auttaa suuresti radalla pysymiseen verrattuna jarrun käyttöön. Samaten päästän kaasun pois jonkun törmätessä ja yrittäessä pyöräyttää tai klikata minut ulos radalta. Kaasun "hölläys" useimmissa tapauksissa neutraloi tuon osuman vaikutuksen.Ja kaasu pitää siis ehtiä höllätä ennen osumaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mielenkiintoista ja pätevän tuntuista infoa Szuperilta!! Itse en ole noihin rengasasioihin perehtynyt, vaikka samantyyppisiä noin hyvin perustelemattomia kommentteja olen toki lukenut jo aikaisemminkin.
Itse en allekirjoita tuota kisojen voittamista kakkosena peesailulla, koska kohtuu harvoin nuo ykkösenä paahtavat moisia virheitä tekevät. Itse yllätyin kun kolmen kuukauden gtav paussin jälkeen palasin radalle viime viikolla ja ajoin Adderilla täyden lobbyn ja 4 kierroksen Coil-radan, jossa muut rank 80-120 (ei kerro kyllä vielä paljonko ajaneet), niin voitettuani ajalla 8.37, niin kakkosen aika oli 9.37 eli jäi tasan minuutin eli keskimäärin hävis 15 sekkaa per kierros.Itse en juurikaan jarruja käytä vaan päästän kaasun pois risteykseen tullessa sekunnin murto-osiksi ja kun keula on uuteen suuntaan niin kaasu pohjaan taas. Auttaa suuresti radalla pysymiseen verrattuna jarrun käyttöön. Samaten päästän kaasun pois jonkun törmätessä ja yrittäessä pyöräyttää tai klikata minut ulos radalta. Kaasun "hölläys" useimmissa tapauksissa neutraloi tuon osuman vaikutuksen.Ja kaasu pitää siis ehtiä höllätä ennen osumaa.

Mä perustan tuon ajatuksen pitkään juoksuun ja randomien kanssa kisailuun. Kunhan itse ajaa puhtaasti, niiin voitosta voi haaveilla useamminkin kuin kerran sadasta :)
Samat sanat tuosta kaasun hölläämisestä, se toimii hyvin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Puhtaasti ajolla saatat toki tarkoittaa myös ettei itse törmää esteisiin, mutta itselleni se tuo lähinnä mieleen sen että pyrkii itse totaalisesti välttämään kolareiden aiheuttamista. Näin olen itse ajanut alusta lähtien jo siis vuoden ajan (-3 kk paussi ).Iso osa alku-ajan häviöistä tulikin kun ei osannut varautua noihin slipstriimillä perään risteyksissä torppaavien liikkeisiin. Ajamisen suuri nautinto avautuikin törmätessäni aikuisiin jenkkeihin jotka lähettivät viestiä kertoen arvostavansa siistiä ajotapaani ( kaikilla noilla 1000-4000 voittoa).Pyysivät mukaan racing group`iinsa( joka ei siis mikään crew) ja kertoivat myöhemmin että heidän mukaan todellisen kilvanajajan kunniakoodi nro uno on että älä koskaan aiheuta kolaria, koska se on suuri häpeä.Olikin sittemmin noiden kanssa ihan mahtava vetää esim. Long Haul 2:sta neljä rinnan tai johdossa kahdestaan slipstreamillä vuorotellen kaulaa muihin kiskoessa. Skideille tosin suurta riemua juurikin törmäily ja muiden radalta puttailu, jonka ymmärrän. He elävät omia ikäluokkansa trendejä.

Nykyään voittosuhde jo 1:2, ja jos en olis noihin jenkkeihin törmännyt niin olis ehkä mennyt usko koko lajiin, jota olisi ehkä seurannut koko kisaamisen lopettaminen. Noiden kanssa ajoin varmaan viitisensataa kisaa ja se oli suuri nautinto joka kerta voitti tai hävisi. Ainoa haitta oli aikaero, joka aiheutti usein sen että viimeistään aamu neljältä piti laittaa viestiä äijille. Kiittää seurasta ja kertoa paljonko klo on suomessa ja todeta että "now zzzz.....":)
 
Ylös Bottom