Vastaus: Grand Theft Auto Online
Zentornohan on kauhea lentokone autoksi. Imo. mä tykkään autosta jossa on vaihteet joilla tekee jotain, joka ei pyri huippunopeuteen jo sillä 10 metrin matkalla, koska tällöin sulta katoaa pito eturenkailta ja tämä on yksi isoista vaivoista pelissä kun huippunopeutta ei voida erikseen virittää. Kiihtyvyydessä monikaan ei pärjää Zetalle mutta sillä on kyllä tuskaa ajella muutenkin kun se menee mutkatkin sivuttain "ylivääntönsä" ja huippujäykän alustan takia. Toki tuota saa hiukan hallittua kaasulla. Mun mielestäni paras auto pelissä ajaa ratatyyppistä kisaa on Jester vaikka ei olekaan super-luokassa. Siinä on sentään jonkinlainen tasauspyörästö olemassa - Ja ILMAN ahdinta, se pilaa auton heti
Tuosta Adderista olen sama mieltä, se on ehkä paras ajettava, toki Turismokin on hyvä ajetttava mutta sitä taas vaivaa liian pieni maavara ja se tuntuu ottavan kiinni kaikkialle. Zentorno ottaa myös kiinni mutta se johtuu siitä että se on niin kevyt että se pomppii pienestäkin töyssystä (surkean jäykkä alusta). Jättäisin muuten ne helmalisukkeet pois siitä, turhan usein näkee sitä että on se lisuke siinä ja sit se jää siitä kiinni jonnekin maastoon.
Nuo offroad renkaat parantaa pitoa kovassa vauhdissa melko paljonkin, liekö ne muuttaa samalla auton ohjausgeometriaa pienemmäksi, se on kait paremman ns. pidon syy. Tosin en ole pysynyt perässä onko tähänkin jo tehty joku päivitys. Itse käytän normaaleja sport -renkaita kaikissa. Yleensä ne harvatkin kisat joita ajan, voitetaan ajamalla perässä kunnes etummainen ajaa pöpelikköön tai tekee virheen...
Jestereissä ei ole mitään muuta eroa vakiolla ja kisavehkeillä kuin se että kisaversiossa on hieman parempi downforce, eli pitoa inan enemmän.
Tästä en sitten tiedä jos on kokeiltu off-road renkailla eroja, sattaa olla erilainen. Kiihtyvyys on ainakin jotakuinkin samanlaista, ei silmällä huomaavaa eroa ainakaan.
Ite kun olen tuolla Jesterillä ajanut todella paljon, niin parhaat speksit radalle löytyy street alusta ja paras engine, mutta vaihteisto kannattaa ottaa se toka tai kolmas vaihtoehto.
Ideahan on se että auto ei sudi kun pidät kaasun pohjassa, joten kerkeät keskittymään siihen minne ajat ja löytämään oikeat jarrutuspaikat siinä samalla kun väistelet muita kuskeja.