Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nuo on olleet sitten jo hakkerien ja modaajien tekosia. Kontteja sentään voi vielä siirtää cargobobilla, mutta kaikki ufot ja muut maailmanpyörät pitkin katuja on hakkereiden tekosia.

Jep, gargobobillahan mä niitä heittelin ovien eteen :D Hakkerointeihin en ole ikinä perehtynyt kun en ole halunnut menettää peliä sen takia, vaikka sekin on tietysti mielessä käynyt sen jälkeen kun noita tuli PS3:n puolella joka paikasta (jotta oltaisi samalla vivalla niiden kanssa). Se vaan ei kannata, saa vain turhaan pelikieltoa tms. :rolleyes:

Enkä muuten suosittele edes kokeilemaan, se banni kun voi olla elinikäinen tai konsolikohtainen tai mitä vaan... Pidetään peli-ilo yllä muillekin :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jep, gargobobillahan mä niitä heittelin ovien eteen :D Hakkerointeihin en ole ikinä perehtynyt kun en ole halunnut menettää peliä sen takia, vaikka sekin on tietysti mielessä käynyt sen jälkeen kun noita tuli PS3:n puolella joka paikasta (jotta oltaisi samalla vivalla niiden kanssa). Se vaan ei kannata, saa vain turhaan pelikieltoa tms. :rolleyes:

Enkä muuten suosittele edes kokeilemaan, se banni kun voi olla elinikäinen tai konsolikohtainen tai mitä vaan... Pidetään peli-ilo yllä muillekin :)

Totta viserrät, ja niinkuin sanoin niin vain jotkut noista hauskoja. Tallin sisäpuolella pyörivät "propellit" ym. ja varsinkin kisoissa risteyksiin laitetut UFOt sun muut esteet, joista vaikeaa arvioida mitä kautta nuo voi kiertää on pelkästään rasittavia.Tässä hiljattain törmäsin ekaa kertaa ( freessä) risteyksessä kyljellään pyörivään maailmanpyörään.Ja kun se tapahtui yöaikaan, niin näytti ihan siistiltä kun siihen "silppuriin ajautuva "siviililiikenne räjähteli valaisten koko risteyksen. Kiusanteoltahan noi tietty lähinnä tuntuu, mutta skidit tuntuu noista kaikista tykkäävän. Ajoittain niiltä tulee viestejä tyyliin "come here, my garage is fucked up :D"
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Saako muuten noita ufoja muuten kuin noilla modeilla näkyviin? Käsittääkseni ps4:llä ei vielä hakkereita ole, mutta silti social clubin ps4 puolelta löytyy välillä snapmatic kuvia joissa on ufo. Juuri eilen näin siellä yhden kuvan jossa se oli aavikolla laskeutuneena.

Nyt vaihteeksi tienaamaan. Muutama kisa niin on 13 miljoonaa säästössä ensviikkoa varten.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä niitä hakkereita nelosellakin on..

On mutta todella harvassa, käy kyllä hyvä tuuri jos sellaseen törmää.
Noista kuvistahan, ne on voitu tehdä jollakin ihmeen konstilla muutenkin. En ihan photoshoppailuun usko (ellei pc-versiolla muuten kuvat mene samaan läjään tuonne social clubiin?) mutta ufo aavikolla voi olla vaikka ylhäältä otettu jotenkin zoomaamalla tai miten vain. Yksi kuva tuolla SClubissa oli sellanen jossa oli rekka toisen päällä ylösalaisin, no sehän oli peilattu kuva mutta tosin hyvin kuvattu.
Pelissähän on tarinapuolella niitä ufoja siellä ilmassa, jossain zancudon yläpuolella sitten tarinan lopussa kun on pelin läpäissyt 100%.

PC:lle tää olis komia peli kyllä kun siellä on kaikenmaailman modeja olemassa, siis sellasia jotka on ihan sallittuja juttuja offlinessa, ei mitään hakkerointia tms. Tykkäsin ainakin San Andreaksesta kun sinne voi tehdä itse autojakin ja muuta. Tosin onlinen puolella ei vissiin ole asiaa noilla modeilla?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On mutta todella harvassa, käy kyllä hyvä tuuri jos sellaseen törmää.
Noista kuvistahan, ne on voitu tehdä jollakin ihmeen konstilla muutenkin. En ihan photoshoppailuun usko (ellei pc-versiolla muuten kuvat mene samaan läjään tuonne social clubiin?) mutta ufo aavikolla voi olla vaikka ylhäältä otettu jotenkin zoomaamalla tai miten vain. Yksi kuva tuolla SClubissa oli sellanen jossa oli rekka toisen päällä ylösalaisin, no sehän oli peilattu kuva mutta tosin hyvin kuvattu.
Pelissähän on tarinapuolella niitä ufoja siellä ilmassa, jossain zancudon yläpuolella sitten tarinan lopussa kun on pelin läpäissyt 100%.

PC:lle tää olis komia peli kyllä kun siellä on kaikenmaailman modeja olemassa, siis sellasia jotka on ihan sallittuja juttuja offlinessa, ei mitään hakkerointia tms. Tykkäsin ainakin San Andreaksesta kun sinne voi tehdä itse autojakin ja muuta. Tosin onlinen puolella ei vissiin ole asiaa noilla modeilla?
Joo vähemmän niitä on mitä vanhoilla konsoleilla. Mutta kyllä silti aina välillä tulee vastaan sellasia kavereita jotka ei kuole millään, tai saa itse jonkun liikennetötsän tai telkkarin yms päähänsä. Ja muistaakseni olen joskus ajanut jonkun modikisan tai dethmatchin tai jonkun, jossa oli noita ufoja pitkin aavikkoa. Eli siis se kuva voi olla otettu jostain kisasta, joka on tehty jo ps3 puolella. Sitten siirtynyt ps4 puolelle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

"Nyt vaihteeksi tienaamaan. Muutama kisa niin on 13 miljoonaa säästössä ensviikkoa varten.[/QUOTE]" (Pelle)

Kiitti vielä tosta newswire vinkistä. Sen verran harvakseltaan tulee noita DLC ym. päivityksiä ettei tuu seurattua niin tarkkaan. Pelastit ainakin mun päivän. Fanitan noit -50 ja -60 luvun jenkkejä, niin ainakin omaan silmään toi uus albany näyttää prameelta pirssiltä. Sitten jos toi pegassi on lähellekkään yhtä reipas kuin zentorno, niin vaihtoonhan toi zeta lähtee. Toi jäi vähän epäselväksi onko toi ekan kuvan lokinsiipiovet ( ylös avautuvat ovet ) tulossa myös. Lisäksi siellä paljon kyseltiin tuleeko nuo siis myös vanhalle konsolisukupolvelle, johon en siis huomannut kenenkään vastaavan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sekä Osiriksessa, että siinä punaisessa mersu kopiossa on lokinsiipiovet ihan vakiona. Eiköhän tuo kaikille alustoille tule sillä muuten rockstar olisi sanonut, että se ei exgen vehkeille tule kuten ne sanoi silloinkin kun ilmoitettiin, että rockstar editor tulee xbonelle ja ps4:lle, mutta ei vanhoille koneille koska tehot ei riitä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo eiköhän noi vielä kaikille alustoille tule. Toivottavasti tulis sit kans yksinpeliin noi uudet lelut. Itse ainakin heistipäivityksessä vähän petyin, kun ei saanutkaan niitä uusia koptereita yms sinne yksinpelin puolelle..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sekä Osiriksessa, että siinä punaisessa mersu kopiossa on lokinsiipiovet ihan vakiona. Eiköhän tuo kaikille alustoille tule sillä muuten rockstar olisi sanonut, että se ei exgen vehkeille tule kuten ne sanoi silloinkin kun ilmoitettiin, että rockstar editor tulee xbonelle ja ps4:lle, mutta ei vanhoille koneille koska tehot ei riitä.

Ok, thanks ! Mersua siis tarkoitinkin ja tarkoitinkin sitä, että onko itse auto tulossa ?My mistake. Oli siis mielestäni vain siinä alun kuvituskuvassa. Jostain paganinista oli puhetta kanssa muttei osunut kuvaa mun puusilmään ainakaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli koitettua Onlinen Flight Schoolia ja seitsemän ekaa meni vaivattomasti läpi ja viisi ekaa kullalle, mutta eihän tuota maan lähellä menemistä voi päästä läpi millään. Onko vinkkejä? Ja onkos tuosta jotain palkintoa, jos saa kaikista tuon kultamitalin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli koitettua Onlinen Flight Schoolia ja seitsemän ekaa meni vaivattomasti läpi ja viisi ekaa kullalle, mutta eihän tuota maan lähellä menemistä voi päästä läpi millään. Onko vinkkejä? Ja onkos tuosta jotain palkintoa, jos saa kaikista tuon kultamitalin?
Älä koske kaasuu tai jarruun ollenkaan siinä maan tasalla lentelyssä ja siinä ei ole ajalla väliä joten jos joku checkpoint tuntuu vaikealta niin voit lähestyä sitä eri suunnasta. Kultamitaleista ei ole muuta palkintoa kuin rahaa, jonkun t-paidan saa kun suorittaa kaikki tehtävät mutta muistaakseni pelkkä pronssi riitti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ok, thanks ! Mersua siis tarkoitinkin ja tarkoitinkin sitä, että onko itse auto tulossa ?My mistake. Oli siis mielestäni vain siinä alun kuvituskuvassa. Jostain paganinista oli puhetta kanssa muttei osunut kuvaa mun puusilmään ainakaan.

Se lukee sen toisen kuvan alla missä on osiris kartanon edessä "Just like the Benefactor Stirling GT, the Pegassi Osiris features gull-wing doors." Stirling on se vanha mersu. Itsehän kutsuin tuota osirista aluksi pagani kopioksi koska siinä on pagani huyaran perä
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se lukee sen toisen kuvan alla missä on osiris kartanon edessä "Just like the Benefactor Stirling GT, the Pegassi Osiris features gull-wing doors." Stirling on se vanha mersu. Itsehän kutsuin tuota osirista aluksi pagani kopioksi koska siinä on pagani huyaran perä

Ok, tämä selvä.Entiennyt mikä se punainen auto on niin yritin siis kuvailla sitä lokinsiivillä, mutta jäi se auto sana pois. Hyvä että on kärsivällistä porukkaa kun ei aina tuu oikein luettua mitä kirjoittaa. Ajattelin siis että se voi olla se pagani. Tänään olikin hyvä päivä, kun joinaaminen tökki, niin laitettiin pitkästä aikaa crewn leaderin kanssa tuhti läjä poliiseja ja kanssakilpailijoita nippuun. Tais mennä vino pino ambulanssejakin siinä ohessa. :D Itse säilyttiin ilman takaiskuja ja uskomatonta hässäkkää ja kaahaamista 3 tai 4 tähden haku päällä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Raaskisiko joku ystävällinen sielu valaista mua crew asioihin liittyen. Olen ollut lojaali vain yhdelle crewlle jo 8 kk vaikka kutsuja tulee vähän väliä. Ja koska haluan kantaa vain alkuperäisen crew:ni tunnuksia, niin mietityttää voinko useaan crew:hun kuuluessani valita kuitenkin kenen tunnuksilla esiinnyn. Nyt tullut muutama niin hyvin perusteltu ja kunnioittaen esitetty kutsu, että pitäis tietää vähän miten toi menee, kun ei viitsi ihan kylmästi noin asiallissia lähestymisiä sivuuttaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Raaskisiko joku ystävällinen sielu valaista mua crew asioihin liittyen. Olen ollut lojaali vain yhdelle crewlle jo 8 kk vaikka kutsuja tulee vähän väliä. Ja koska haluan kantaa vain alkuperäisen crew:ni tunnuksia, niin mietityttää voinko useaan crew:hun kuuluessani valita kuitenkin kenen tunnuksilla esiinnyn. Nyt tullut muutama niin hyvin perusteltu ja kunnioittaen esitetty kutsu, että pitäis tietää vähän miten toi menee, kun ei viitsi ihan kylmästi noin asiallissia lähestymisiä sivuuttaa.

Kyllä voi olla liittyneenä useampaan crewiin, mutta yksi noista voi olla aktiivisena, eli pelatessa sulla näkyy sen logot ja crew jäsenet omalla värillään ym..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä voi olla liittyneenä useampaan crewiin, mutta yksi noista voi olla aktiivisena, eli pelatessa sulla näkyy sen logot ja crew jäsenet omalla värillään ym..

Juu tämä kaikki selvää, mutta se voinko itse päättää mikä niistä on aktiivinen oli kysymykseni pointti. Kiitos kuitenkin ja siis jos tämän tiedät, niin arvostan kyllä pientä tarkennustakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu tämä kaikki selvää, mutta se voinko itse päättää mikä niistä on aktiivinen oli kysymykseni pointti. Kiitos kuitenkin ja siis jos tämän tiedät, niin arvostan kyllä pientä tarkennustakin.
Tietysti pystyt, joko pelin kautta tai netistä Social Clubista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu tämä kaikki selvää, mutta se voinko itse päättää mikä niistä on aktiivinen oli kysymykseni pointti. Kiitos kuitenkin ja siis jos tämän tiedät, niin arvostan kyllä pientä tarkennustakin.

Sori ei tullut ihan täsmällisesti luettua tuota sun kyssäriä :D Ja kyllä juuri kuten edellä mainittiin, niin voit päättää, missä crewissä olet aktiivisena.
 
Ylös Bottom