Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kaveri tehnyt pari 12 rataa sisältävää playlistiä sultanille, jotka sijoittuu SAn koillisosaan sinne lähellä majakkaa oleville sorateille. Fiksusti suunniteltuja ja niillä viihtyy siis noinkin pitkät playlistit ihan kummasti. Sama kaveri tehnyt myös saman pitusen playlistin multi-route ratoja, joissa siis joka check pointille vähintään 3 eri reittiä, ja myös fiksusti suunniteltuja, pikku hyndiä esim. keskimmäisen reitttivaihtoehdon varrella, jolloin ajellaan piha-alueiden läpi, kun kaksi muuta vaihtoehtoa kiertää toinen esim. ylempänä rinteellä ja toinen asutusta alempana. Nuo on myös suunniteltu niin ettei mikään noista vaihtoehdoista anna huomattavaa etua toisiin nähden.

Noissa offareissa pitäskin olla noita autoja lukittuna, kun muuten sanchezilla keulien voi nuo jättää varsinkin jyrkkiin rinteisiin kuin seisomaan.
Ite tehnyt Mount Chilladilla itä-länsi suunnassa kinttupolkuja pitkin parin muun vuoren huipun kautta sinne joen ylittävälle junaradan sillalle päättyvän radan jossa checkpointtien väli tarkotuksella lyhyt kun pitkiä harjanteita paljon joissa sivuun ajaessa putoaa syvään rotkoon. Helppohan noita ratoja on itse tehdä ja lukita ne esim.vaikka dubstalle.

edit: noi ekan kappaleen radat eivät siis toki offareita ja nää löytyy siis 360:selle.

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/HyMQW3_95kW5OX45qTJdQw

Yllä linkki tohon mun offariin ja muihin ratoihini, jos jotakuta kiinnostaa. Toi vuoristo offari siis EARN YOUR WINGS.On muuten senverran vaikee noissa maisemissa ajelemaan tottumattomille, että yleensä puolet porukasta ei pääse maaliin kun aika loppuu.

Tuoltahan ne voi laittaa kartalleen ja tulevat samalla kirjanmerkkeihin

Multi-route ratoja löytyy kirjanmerkeistä eli sit kaveri pyyntöä boxilla niin pääsee kokeileen jossain vaiheessa ja voi merkitä niitä sit ylös itselleen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itekkään en loppupeleissä arvosta noita supercar versioita niin korkeelle, mitä nyt joskus sitä vauhdin hurmaa kaipaan. :D Olen törmännyt useisiin pohjoisimman lentokentän läheisyydessä olevien viljelysalueiden offroad ratoihin, joista useat lukttu esim. dune bageille. Noissa ollut erikoisuuksina esim. noiden kasvihuone katoksien päällä tapahtuvat pienet ajopätkät samaten kuin viljelysten reunoilla olevien kastelukanavien hyödyntäminen.
Itse aina hyvän itse tehdyn radan ajettuani laittanut viestin radan tehneelle hostille tyyliin " cool track. respect" ja lähes aina on vastaus on ollut "kiitos, mulla on useita vieläkin parempia, kutsun sut kohta" ja näin syntyneiden frendisuhteiden pohjalta on saanut mittavan kokoelman todella mielenkiintoisia ja hyvin suunniteltuja ratoja.

edit: parhaat "luomu" offroad-kisat sijoittuneet ihmissyöjä kultin ja joen välimaastoon, jossa paljon metsää, kiemurtelevia ja polveilevia metsäteitä sekä joenylityspaikkoja.
Tämä siis vinkkinä tuon tyylisiä kisoja kaipaaville "tee se itse miehille". Tuolla kun ajelee freessä ja rata alkaa muodostua päässä, niin hyppää creatoriin ja näin pysyy siis samassa paikassa missä ajelikin ja eikun checkpointteja mättämään. Helppoa kuin heinänteko

San Andreaksen paperikartasta myös iso apu suunnitteluvaiheessa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Super luokan kisat on tytöille. Miehet ajaa off-roadia traktoreilla ja vielä first person kuvakulmalla :D

[video=youtube_share;jOZjL_HhjFU]http://youtu.be/jOZjL_HhjFU[/video]

Kerrankin ihan piristävä kisa jonkun omalla radalla. Tuollaisia saisi tulla enemmänkin vastaan niiden kaikkien ramppi hirvityksien sijaan. Toinen kiva ylläri oli kun joku hostasi RoC santos kisan utility luokassa. Rockstar voisi joskus tehdä yhden viikonlopun ajan niin, että super ja sport luokat suljetaan pois niin ehkä ihmiset huomaisi, että niillä muillakin on kivaa ajaa. Samoin olen monesti toivonut, että olisi edes yksi päivä sellainen jolloin kisat olisi pakotettuna non-contact moodiin niin ehkä ihmiset jopa oppisivat ajamaan kun ohittavaa ei voisikaan enää pyöräyttää peräkulmasta ympäri ja jokainen mutka menisi pitkäksi kun ei voikaan vaan ajaa sen edellä ajavan perseeseen. Houkuttimeksi tietenkin tupla rahat kaikista kisoista niin saataisiin ihmiset ajamaan.

Kyllähän viime kesänä oli juurikin non-contact viikonloppu, jolloin oli ainakin 2Xrp ja tais olla rahatkin tuplana. Itse hostatenhan noita kaikkia saa päivään mahtumaan useitakin, jos kerran noin ankeelta tuntuu. :D

Viime vuonnahan noita teemaviikonloppuja oli paljonkin. Nyt taitavat olettaa, että noi heistit kiinnostaa yleisesti niin paljon ettei taida vähään aikaan noita olla. Vaikka ei voi tietää. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu on teema vloppuja ollut, mutta esim viimeisen 6kk aikana ne on olleet aina niitä joissa on joku playlist joka sisältää kaikkea mahdollista. Siitä taitaa olla jo yli vuosi kun viimeksi oli sellainen vloppu, että kisoistakin sai tuplana rahat ja expat.
Itse en koskaan hostaa koska haluan ajaa enkä odottaa aulassa eikä kukaan koskaan joinaa. Muutaman kerran olen kokeillut kun olen jäänyt yksin kisojen jälkeen ja heitin auto inviten päälle ja tulin koneelle istumaan ja kun likemmäs vartin jälkeen ei ollut kukaan joinannut niin lähdin takaisin free roamiin ja etsin uuden kisan. Sama juttu aina jos satun olemaan host.

Aiemmin valitin kun peli löytää välillä kisoja jotka ei koskaan ala. No nyt on sekin mysteeri ratkennut. Se yrittää joinata gang attackiin mikä on aivan käsittämätöntä sillä eihän noissa edes ole mitään matchmakingia. Tänään taas kun pause valikon kautta joinasin niin se heitti mut davis quartz alueen gang attackiin tai oikeastaan sen alueen maan alle eikä hahmoakaan enää näkynyt. Ainoa asia mitä tuossa voi tehdä on ottaa "find new session". Tuo tapahtui tänään viisi kertaa kunnes päätin taas kokeilla on call liittymistä koska ei tuota jatkuvaa uuden session hakemista jaksa ja mikäs sieltä ekana tulikaan kun otti quick join race "davis quartz 6/32".
Viikko sitten se löysi aina siellä romiksella olevan gang attackin ja joskus aiemmin se tyrkytti aina sandy shores airfield kisaa ja siellähän on myös gang attack. Nuo on myös aina 32 pelaajan juttuja vaikka 30 on maksimi.

Muita "kisoja" ovat olleet pier struts, null ja chumash gang attack tai joku vastaava ja tuo oli se mikä herätti omat epäilyt ja tarkistin kaikki rockstarin tekemät ja vahvistamat kisat ja mitään noista ei ole olemassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu on teema vloppuja ollut, mutta esim viimeisen 6kk aikana ne on olleet aina niitä joissa on joku playlist joka sisältää kaikkea mahdollista. Siitä taitaa olla jo yli vuosi kun viimeksi oli sellainen vloppu, että kisoistakin sai tuplana rahat ja expat.
Itse en koskaan hostaa koska haluan ajaa enkä odottaa aulassa eikä kukaan koskaan joinaa. Muutaman kerran olen kokeillut kun olen jäänyt yksin kisojen jälkeen ja heitin auto inviten päälle ja tulin koneelle istumaan ja kun likemmäs vartin jälkeen ei ollut kukaan joinannut niin lähdin takaisin free roamiin ja etsin uuden kisan. Sama juttu aina jos satun olemaan host.

Aiemmin valitin kun peli löytää välillä kisoja jotka ei koskaan ala. No nyt on sekin mysteeri ratkennut. Se yrittää joinata gang attackiin mikä on aivan käsittämätöntä sillä eihän noissa edes ole mitään matchmakingia. Tänään taas kun pause valikon kautta joinasin niin se heitti mut davis quartz alueen gang attackiin tai oikeastaan sen alueen maan alle eikä hahmoakaan enää näkynyt. Ainoa asia mitä tuossa voi tehdä on ottaa "find new session". Tuo tapahtui tänään viisi kertaa kunnes päätin taas kokeilla on call liittymistä koska ei tuota jatkuvaa uuden session hakemista jaksa ja mikäs sieltä ekana tulikaan kun otti quick join race "davis quartz 6/32".
Viikko sitten se löysi aina siellä romiksella olevan gang attackin ja joskus aiemmin se tyrkytti aina sandy shores airfield kisaa ja siellähän on myös gang attack. Nuo on myös aina 32 pelaajan juttuja vaikka 30 on maksimi.

Muita "kisoja" ovat olleet pier struts, null ja chumash gang attack tai joku vastaava ja tuo oli se mikä herätti omat epäilyt ja tarkistin kaikki rockstarin tekemät ja vahvistamat kisat ja mitään noista ei ole olemassa.

Kyllä niitä 2Xrp+rahat vielä viime syksynä oli .Viimeisinä tais olla laskuvarjohyppykisa vkl, jossa oli jotain muutakin.Silloin tuli se kakkosvarjo ja siihen liittyen pari kisaa,joissa sitä kakkosvarjoa käytettiin, kun välissä pudottauduttiin pitkä matka ilman varjoa.

Niinkuin aikaisemmin sanoin niin hostaaminen tuon heist päivityksen jälkeen toimii hyvin. Tämä johtuu siitä mm. että kun kisa loppuu vaikka esim. kymmenellä osanottajalla ja äänetettäessä voittaa "random", niin peli heittää jonkun jo hostaavan aulaan tuon koko kymmenen kuskin lauman kerralla. Tämän huomannut itse mukana siirtyen ja varsinkin itse hostatessa, kun nyt pärähtää noihin omiin ratoihinkin kerralla siis tommoisia 6+ settejä, jotka tulee siis yhtäaikaa. Kannattaa kokeilla, koska ainakin itsellä tuo muutti käsityksen hostaamisesta täysin kun siinä ennen ei tuntunut olevan mitään järkeä. Sai odotella vaikka vartin eikä kukaan tullu. Nyt toimii!!

edit: on niitä vähän hiljaisempiakin hetkiä vielä nykyäänkin, muttei kannata hermostua, sillä kyseessähän on gta ja noihin törmännyt siis nykyään harvemmin. :D

Meikälinen kun kämpän autotallista eilen lähti hissillä ylös, niin kun hissi pysähtyi, niin jouduin toisella puolella kaupunkia olevaan talliini eli tutkimattomat ovat gtan tiet:D

mm. tänään el canaillo rata, jossa siis vedetään dune buggyillä pitkin kastelukanavia tuli ekaa kertaa vedettyä täydellä aulalla, kun se tuli noista offroad raapusteluistani mieleen. Äänestivät radan vielä uusiksi mokomat. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itseasiassa pelihän yhdistelee porukoita aina kun äänestetään seuraavaa kisaa. Joskus tuo on pilannutkin hyvät kisat kun ensin on ollut host joka on valinnut non-contact kisoja tai sitten on ollut muuten vaan hyvä porukka. Sitten muutaman kisan jälkeen peli onkin heittänyt kaikki johonkin eri ryhmään ja siellä onkin heti puolet täysiä idiootteja ja hostataan jotain 10 kierroksen gta kisaa raviradalla.

Tänään taas iski rage quit kun tuo ravirata kisa voitti ja siellä oli mun lisäksi jopa kolme muuta. Itse otin sanchezin ja muilla oli bodhi, bifta ja se mönkkäri. Ei ehditty edes ekaa kierrosta ajamaan kun mönkkäri kuski jo lähti kiertämään väärään suuntaan kun ei pärjää. Toisella kierroksella bodhi kuski teki saman ja lisäksi ne näytti aina sihtaavan mua päin eikä sitä bifta kuskia. Lisäksi vielä bifta kuskikin tietysti kiilasi täysillä päin kun vierelle erehdyit.
Tänään tuli varmaan myös uusi ennätys aulasta pois potkimisen suhteen. Tuli varmaan 10 kertaa monoa perseeseen ilmeisestikin rankin takia joka on 349. Ymmärtäisin tuon jos se oikeasti vaikuttaisi jotain ja kisoissa saisi jotain etua mitä muut ei saa, mutta kun tuollaista ei ole eikä rank muutenkaan kerro mistään mitään. Itsekin olen nähnyt kisoissa pelaajia joilla voi olla rank 400-500 ja ajettuja kisoja alle 100.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itseasiassa pelihän yhdistelee porukoita aina kun äänestetään seuraavaa kisaa. Joskus tuo on pilannutkin hyvät kisat kun ensin on ollut host joka on valinnut non-contact kisoja tai sitten on ollut muuten vaan hyvä porukka. Sitten muutaman kisan jälkeen peli onkin heittänyt kaikki johonkin eri ryhmään ja siellä onkin heti puolet täysiä idiootteja ja hostataan jotain 10 kierroksen gta kisaa raviradalla.

Tänään taas iski rage quit kun tuo ravirata kisa voitti ja siellä oli mun lisäksi jopa kolme muuta. Itse otin sanchezin ja muilla oli bodhi, bifta ja se mönkkäri. Ei ehditty edes ekaa kierrosta ajamaan kun mönkkäri kuski jo lähti kiertämään väärään suuntaan kun ei pärjää. Toisella kierroksella bodhi kuski teki saman ja lisäksi ne näytti aina sihtaavan mua päin eikä sitä bifta kuskia. Lisäksi vielä bifta kuskikin tietysti kiilasi täysillä päin kun vierelle erehdyit.
Tänään tuli varmaan myös uusi ennätys aulasta pois potkimisen suhteen. Tuli varmaan 10 kertaa monoa perseeseen ilmeisestikin rankin takia joka on 349. Ymmärtäisin tuon jos se oikeasti vaikuttaisi jotain ja kisoissa saisi jotain etua mitä muut ei saa, mutta kun tuollaista ei ole eikä rank muutenkaan kerro mistään mitään. Itsekin olen nähnyt kisoissa pelaajia joilla voi olla rank 400-500 ja ajettuja kisoja alle 100.

Aina ennen heist päivitystä kun hostasin, niin kun aloitettiin ajetun kisan jälkeen äänestyksen voittanut seuraava kisa niin pysyin hostina tulevalla radalla. Toi random nimenomaan mahdollistaa sen että peli heittää jonkun muun hostin aulaan jossa vasta selviää radan nimi toisin kuin tuossa määrätyn radan voittaessa.Toistan. Nyt toimii!!

Ja kuten olen aiemmin sanonut niin noista törmäilemiseen erikoistuneista harhailijoista yli 80% on 6-12 vuotiaita.Aiemmin mainitsin tuosta kuin kehuin hostin omaa rataa ajettuani sen ja se johti frendiyteen ja useiden muiden hyvien kisojen ajamiseen, niin se yleensä liittyi myös siihen että olivat vähintään nuoria aikuisia, jotka osasivat olla perseilemättä.Eli moinen "taktikointi" auttaa monella tavalla. Harmi kun ei moinen "suurpeluri" enää pelaa boxilla. Kattelin siis eilen boxin profiiliasi, jossa tarina partajeesuksen syntymästä ja kyllä putos alaleuka lattiaan kun näin yli 100,000 G:n saldosi. :D

edit: ja tuohon rank potkimiseen on yksi keino joka auttaa, niinkuin varmaan jo tiedätkin. Eli ottaa sen kakkoshahmon käyttöön. Ovat kyllä ihmeissään sitten kun parin rankin tyypillä on pari tuhatta voittoa. Tuonhan näkevät vasta juuri ennen kisan starttia, jolloin poispotkiminen jo myöhäistä. Saattavat kyllä siinä vaiheessa hostinakin vielä itse poistua ennen kisaa jos ovat oikein voiton ahneita. :D

Itse en vielä kakkoshahmoa ole halunnut luoda, kun rank on kahta vaille 300, jonka haluan ainakin ensin saada täyteen.Sitten vois tehdä naishahmon, jota ois ehkä kivempi pelatessa katella. Ja äijiähän ottaa kuuppaan kun häviävät muijalle. :D Jotkut jopa kohteliaina eivät kolaroi niin herkästi naisten niskaan buahahaaa... :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä tympi kun joinasin Nurnburg Ring nimiseen rataan, jonka olen kerran aikaisemmin ajanut. Ihan asiallinen rata, jossa jostain syystä ei ole tuota bookmark mahdollisuutta. Nyt siellä kaksi muuta, joista toinen pelihahmo omasi tollasen "obelix" mallisen vartalomallin, pitkän risuparran, kaljun ja keskiaikaiset kledjut. Kisan kuluessa aina kun ohitin ko. tyypin, niin autoni pysähtyi ja peli näytti pari sekuntia pysähtynyttä autoani ,jonka vieressä pelihahmoni seisoi.Sitten pääsin taas paikalta lähtien jatkamaan matkaani. Ohitin tuon monta kertaa ja aina sama juttu. Kisan jälkeen pistin viestin kysyen, että " what the hell was that", johon tuli vastaus ranskalaiseen tyyliin, eli "koi" eli "en ymmärrä. Sitten tuli ääniviesti, josta en tajunnut pitkällä ranskallani mitään, jonka jälkeen tuli "privakutsu" mihin lie, jota en huomioinut. Ei oo koskaan ennen tuollaista tapahtunut ja kai se jotain hakkerointia oli. Noi ranskikset ei kukaan tunnu osaavan englantia. Kai sielläkin eng. kieliset ohjelmat dubataan, kun ei nuorisokaan englantia ymmärrä, vaan aina viestiin vastataan tuo "koi".Voi hyvää päivää!!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä tuli taas todettua nuo puheet Adderin huonosta kiihtyvyydestä ja nihkeästä kääntyvyydestä höpö höpö puheeksi. Ajoin siis yhden kierroksen LS Trianglen, jossa varsinkin kaikki alkupään suorat todella lyhyitä .Kisaan osallistui 12 kuskia, joista kaikki muut Zentornolla paitsi itse adderilla sekä yksi turismo. Lähdin toiseksi viimeisestä rivistä ja neljännessä mutkassa pääsin kärkeen. Tuon jälkeen ei zetoille auennut enää saumaa edes slipstreamiin vaan voitin usealla autonmitalla. Eivät siis kolaroineet edes keskenään ja näillä 100-250 rankin kavereilla, joita lähes kaikki olivat, oli voittoja about 400-800 eli mistään "pullakuskeista" ei ollut kyse. ADDER RULES !!

edit: ja jos kerran tytöt ajaa supereilla ( hyvä läppä ), niin vaarit ajaa traktoreilla omassa keinutuolissa istuen "simulla" omalla pellollaan etenevää traktoria. :D
Piristävää vaihteluahan nuo kaiken maailman utility ym. versiot, mutta omaan makuun kunnon offroadia ajetaa dubsta 6x6:lla noilla metsäteillä ja vuoristoteillä.
Tosin duunattua sandkingiä ei oo tullut kokeiltua. Myös liberator kunnon metsätiekisassa kunnon peli. Nuo kasin muotoiset radat vaan huonoja kun siinä risteävässä kohdassa nuo häntäpään tulijat puskevat silmille, joten hyvä ratasuunnittelu on kaiken a ja o.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oma suosikki offi on liberator. Kääntyvien takarenkaiden ansiosta sillä löytää pitoa sellaisistakin paikoista mistä kingilla tai dubstalla ei löydä. Niiden ansiosta sillä pääsee myös paremmin pienistä paikoista (esim kahden kiven väli) pois. Tosin sillä ajettavista kisoista en tykkää ollenkaan kun se on sellainen pomppulinna ja tuolla tuleekin vaan free roamissa ajeltua kun iskee offailu fiilis ja voi ajaa ihan rauhallisesti ja kokeilla mistä sillä pääsee ja mistä ei.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oma suosikki offi on liberator. Kääntyvien takarenkaiden ansiosta sillä löytää pitoa sellaisistakin paikoista mistä kingilla tai dubstalla ei löydä. Niiden ansiosta sillä pääsee myös paremmin pienistä paikoista (esim kahden kiven väli) pois. Tosin sillä ajettavista kisoista en tykkää ollenkaan kun se on sellainen pomppulinna ja tuolla tuleekin vaan free roamissa ajeltua kun iskee offailu fiilis ja voi ajaa ihan rauhallisesti ja kokeilla mistä sillä pääsee ja mistä ei.

Loistavia pointteja jälleen kerran. Tuo liberatorin pomppiminen se itseltäni sen suosikkisijan vie. Tosin olen kyllä sillekin sopivia ja juurikin hyvään suunnitteluun perustuvia, pelaajien itse tekemiä ratoja ajanut. Niissä ollut nautinto huristella tuolla monstertruckilla.Ja näissä siis ollut liberator lukittuna.

edit: ja kun siellä freessä ajaessa löydät sille hyvin istuvia osuuksia/ paikkoja, niin ei muuta kuin creatoriin mars. Näin pääsevät muutkin nauttimaan tekemistäsi huomioistasi ja radoistasi. Omien ratojen teko voi olla hyvinkin palkitsevaa ja niistä on aina sitten mukava saada positiivisia viestejä muilta "real racereiltä", jotka osaavat taidokasta suunnittelua ja toteutusta myöskin arvostaa.

edit2: ja kymmenestä ( muistaakseni vaatii kymmenen rataa) tehdystä radastahan saa track maker awardin, jos joku noita awardeja havittelee. Itselle yks lysti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Loistavia pointteja jälleen kerran. Tuo liberatorin pomppiminen se itseltäni sen suosikkisijan vie. Tosin olen kyllä sillekin sopivia ja juurikin hyvään suunnitteluun perustuvia, pelaajien itse tekemiä ratoja ajanut. Niissä ollut nautinto huristella tuolla monstertruckilla.Ja näissä siis ollut liberator lukittuna.

edit: ja kun siellä freessä ajaessa löydät sille hyvin istuvia osuuksia/ paikkoja, niin ei muuta kuin creatoriin mars. Näin pääsevät muutkin nauttimaan tekemistäsi huomioistasi ja radoistasi. Omien ratojen teko voi olla hyvinkin palkitsevaa ja niistä on aina sitten mukava saada positiivisia viestejä muilta "real racereiltä", jotka osaavat taidokasta suunnittelua ja toteutusta myöskin arvostaa.

edit2: ja kymmenestä ( muistaakseni vaatii kymmenen rataa) tehdystä radastahan saa track maker awardin, jos joku noita awardeja havittelee. Itselle yks lysti.

Lisätään nyt tähän vielä, että itse sain siis tuon track maker in siinä kymmenennen radan paikkeilla vaikka en radoissani mitään lisärakenteita ramppeja, kontteja tai muuta käytä. Luonnonmuotoja hyödyntäen löytää freessä upeita hyppypaikkoja ja ratoihin kun merkkaa nuo hyppykohtaan laitetulla radan suuntaisella check pointilla, niin ensikertalaisilla on rehti sauma osua niissä oikein kunhan vain seuraavat pikkukartalla näkyvän seuraavan check pointin merkkiä. Jumpin Jack Flash on yksi noita suosittuja luonnonmuotoja seuraavia hyppyratojani xbox360:sellä.

linkki rataani:http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/ShNwZ6zw9U2rzZktEtYP-w

Joskus tehnyt mieli tehdä noista 50:stä pelin virallisista stunthypyistä playlist jossa jokainen rata sisältäisi noita useita lähekkäin sisältävän per rata. Pääsis porukka helposti noihin tutustumaan vaikkei niitä noin voi tietenkään kisamuodossa suorittaa. Laiskuus on vaan jälleen kerran vienyt voiton. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sitten voisin ehkä kokeilla offi radan tekemistä jos niitä checkpointeja voisi tiputella samalla kun ajaa. Olisi helppo vaan katsoa mikä kohta näyttää hyvältä ja ajaa siitä ylös ja jos se tuntuu ihan ok kohdalta niin napista checkpoint.
Alkoi juuri huvittaa kun tänään olen tässä alle kahden tunnin aikana saanut monoa jo neljästä kisasta. Ne oli vielä jotain itse tehtyjä ramppi hirvityksiä. Äskenkin oli joku halfpipe knockout tai vastaava. Ilmeisesti iso rank antaa kuskille supervoimat joten se voittaa tuollaisetkin ihan yrittämättä vaikka ei ole koskaan niitä edes nähnyt :D

En minä kyllä noita olisi ajanutkaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sitten voisin ehkä kokeilla offi radan tekemistä jos niitä checkpointeja voisi tiputella samalla kun ajaa. Olisi helppo vaan katsoa mikä kohta näyttää hyvältä ja ajaa siitä ylös ja jos se tuntuu ihan ok kohdalta niin napista checkpoint.

Noinhan se editori juuri toimiikin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sitten voisin ehkä kokeilla offi radan tekemistä jos niitä checkpointeja voisi tiputella samalla kun ajaa. Olisi helppo vaan katsoa mikä kohta näyttää hyvältä ja ajaa siitä ylös ja jos se tuntuu ihan ok kohdalta niin napista checkpoint.
Alkoi juuri huvittaa kun tänään olen tässä alle kahden tunnin aikana saanut monoa jo neljästä kisasta. Ne oli vielä jotain itse tehtyjä ramppi hirvityksiä. Äskenkin oli joku halfpipe knockout tai vastaava. Ilmeisesti iso rank antaa kuskille supervoimat joten se voittaa tuollaisetkin ihan yrittämättä vaikka ei ole koskaan niitä edes nähnyt :D

En minä kyllä noita olisi ajanutkaan.

Itse laittanut muutaman kerran viestiä ihmetellessäni, kun host potkii OMALTA radaltaan pois, mutta noissa tuli kans aina vastaus tyyliin " ur mom sucks" niin olen sen jälkeen antanut olla. Itsellä ei tulis mieleenkään potkia porukkaa tekemältäni radalta pois.
itselleni kyllä riittää kun freessä kierrän tulevan radan ja kun se creatoriin siirtyessäni pitää minut samassa sijainnissa niin on kyllä lähimuistissani nuo mestat vielä kirkkaana. Radan tehtyähän sen joutuu vielä ennen julkaisemista ajamaan "test" muodossa, jolloin mahdolliset virheet on vielä helppo korjata. Radanhan voi vielä päivittää koska tahansa esim. vaikka kisoista tulleen palautteen johdosta tai jos haluaa muuttaa/ lisätä sinne jotain. Rohkeesti vaan creatoriin. Se on hauskaa hommaa kun saa itse luoda. Omasta mielestäni yksi pelin parhaista puolista, vaikka hostaamisen tökkiminen niiden tekoa ennen heist päivitystä rajoittikin. Nyt kun tuo taas toimii aion herkutella tuolla mahdollisuudella tulevisuudessa enemmänkin kun ideoita on tullut online joinaamisen tökkiessä freessä ajellessa enemmänkin. Ratojen teossa huomaa nopeasti kehityksen ja uudet ideat vaan pulppuavat.

edit: itse olen siis useasti jäänyt maaliviivalle odottamaan, muita antaen isäntänä muiden taistella voitosta. Onhan tuosta iso etu radan tehneellä eikä tuo siis mitään noiden mielistelyä ole vaan kyseessä kuitenkin vain aina ainoastaan yksi kisa, ja tämä siis lähinnä jotta mahdollisimman moni ehtisi maaliin saakka ja näkisi näin koko radan. Muutaman kerran hostattuaan viimeistään osuu hyviäkin kuskeja ja kun taisto ollut tasavertaista niin ei tuohon ole ollut enää syytä

Ja rataahan pitkin creatorissa kuljetaan checkpointteja laitellessa kameran ollessa ilmassa, jolloin sen korkeutta voi säädellä. Näin ollen kameraa voi laskea halutessaan aivan maan tasalle jolloin esim. hyppykohdan näkee aivan kuten ajaessakin. Ainoastaan vauhti on hiljaisempi. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Noinhan se editori juuri toimiikin?


Jollen ole jotain ominaisuutta missannut niin siinä tosiaan katsellaan aluetta ilmasta käsin ja kameraa voi käännellä ja zoomailla ja kursorilla asetellaan kaikki checkpointit ja määrätään mihin suuntaan niissä oleva nuoli osoittaa jne.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jollen ole jotain ominaisuutta missannut niin siinä tosiaan katsellaan aluetta ilmasta käsin ja kameraa voi käännellä ja zoomailla ja kursorilla asetellaan kaikki checkpointit ja määrätään mihin suuntaan niissä oleva nuoli osoittaa jne.

Katsellaan juu. Painat siinä kohtaa switch camera, niin pääset ajamaan ja laittamaan niitä checkpointteja ajon aikana :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No prkle. Olisi se peli senkin voinut kertoa kun ei tuota tullut kertaakaan painettua. Olisi niissä ralli pätkissäkin säästynyt aikaa ihan kivasti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Katsellaan juu. Painat siinä kohtaa switch camera, niin pääset ajamaan ja laittamaan niitä checkpointteja ajon aikana :)

Wau!! Sanoit ensin editorissa, joten luulin että puhut huomenna tulevasta editorista.Jos creatorissa tosiaan tuo, niin en ole sitä tajunnut, joten big thanks, man !!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin no editor/creator. Itsellä vähän sanat sekaisin :D ihan sitä creatoria siis tarkoitin jolla noita kisoja sun muita tehdään :)
 
Ylös Bottom