Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen menikin sit semmoset 5 miljoonaa taivaan tuuliin ihan kun siwassa ois käynyt, ostin sit kaikki nämä dlc autot paitsi se vigero. Hienoja autoja kieltämättä, mutta osiriksen hinta nyt on ehkä pistetty ihan liian kovaksi, eikä eilisen kisatestin aikana edes vaikuttanut mitenkään ylivoimaselta. Sport Classicit on mun heikkous, kaikki classicit tähään mennessä ostanut ja tuntuu et niitä alkaaki olee liikaa. Ei siinä muuten mitään mut talli täynnä autoja eikä oikee enää tässä vaiheessa ole mitää mistä haluaisin luopua. Eilenki joutui luopuu väkisin joistakin autoista, toivottavasti saadaan vielä ainakin yksi talli lisäksi.

Sit nään kultacamo lentokoneet jne, nii ne on nyt niille joilla sitä rahaa on ihan liikaa eikä tiedä että mihii sitä enää vois tuhlata.

Elämä on :D Meitsin piti räjäytellä merryweatheriltä pöllittyjä mesoja pari kappaletta jotta sai talliin tilaa, kun ei niitä voi myydä. Pari oli duunattu tai ainakin maalattu ja vakuutettu, jonka lisäks noiden tilaaminen maksaa sen 7 500 $. Ja joo , sikarin poltto omassa 10.000.000 mil gold jetissä on peräkylän elvisten hommia ainakin mun puolesta. :D Brassailijat ostelkoot tuollaisia. Ankarasti töitä tekemällä ansaitut rahat vaatii mielestäni jonkun käyttökelpoisen kohteen mihin niitä sijoittaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

osiriksen hinta nyt on ehkä pistetty ihan liian kovaksi, eikä eilisen kisatestin aikana edes vaikuttanut mitenkään ylivoimaselta.

Olisit katsonut sen videon minkä aiemmin linkitin. Osiris on aika 1:1 zentornon kanssa videon tekijän mukaan. Jätkähän siis testaa aina kaikki autot cutting coroners radalla ja ainakin tuon videon perusteella vetää sellaisia 15 kierroksen settejä niillä. Ekaa kertaa katsoin tyypin videoita, mutta todella monet ostaa autonsa juuri niiden perusteella ja itsekin vain tuon takia ostin stirlingin kun sillä se veti monta sekuntia kovempia aikoja mitä z-typella joten kai minäkin pärjään sillä vähintään yhtä hyvin mitä cascolla aiemmin.

Ja kuten joku gamefaqsissa totesi niin koko dlc:n ideahan on lähinnä leveillä sillä kuinka paljon on rahaa. Vai mikä muu pointti on juurikin sillä 10 miljoonan luxorilla tai aseiden uusilla skineillä mitkä maksaa melkein 40 000$ / kpl ihan kuten mun hahmon kaulakorukin (yli 44 000$). Korvissakin on platina korvikset vaikka niitä ei edes huomaa, mutta kun rahaa on :D Huomenna kun tienaa vajaa 21 000$ lisää niin taas on 11 miljoonaa tilillä. Seuraavaa dlc pakettia odotellessa jos vaikka saisi viimeinkin ostaa oman kartanon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olisit katsonut sen videon minkä aiemmin linkitin. Osiris on aika 1:1 zentornon kanssa videon tekijän mukaan. Jätkähän siis testaa aina kaikki autot cutting coroners radalla ja ainakin tuon videon perusteella vetää sellaisia 15 kierroksen settejä niillä. Ekaa kertaa katsoin tyypin videoita, mutta todella monet ostaa autonsa juuri niiden perusteella ja itsekin vain tuon takia ostin stirlingin kun sillä se veti monta sekuntia kovempia aikoja mitä z-typella joten kai minäkin pärjään sillä vähintään yhtä hyvin mitä cascolla aiemmin.

Ja kuten joku gamefaqsissa totesi niin koko dlc:n ideahan on lähinnä leveillä sillä kuinka paljon on rahaa. Vai mikä muu pointti on juurikin sillä 10 miljoonan luxorilla tai aseiden uusilla skineillä mitkä maksaa melkein 40 000$ / kpl ihan kuten mun hahmon kaulakorukin (yli 44 000$). Korvissakin on platina korvikset vaikka niitä ei edes huomaa, mutta kun rahaa on :D Huomenna kun tienaa vajaa 21 000$ lisää niin taas on 11 miljoonaa tilillä. Seuraavaa dlc pakettia odotellessa jos vaikka saisi viimeinkin ostaa oman kartanon.

Juuri ton takia pitääki olla sitä rahaa reilusti säästössä kun dlc tulee, niin voi vapaasti vaa ostella. Oli mullaki eilen 13,4 miljoonaa mut mul on nykyää se että mielellää ainaki se 10 milli aina tilillä pahan päivän varalle :D nyt meni kuitenkin reilusti sen alle. Eiköhän täs ajan kanssa taas saa säästettyä! Kartano mullaki se suuri unelma jossa äijjä voi sit miljooniensa kanssa viettä eläkepäiviä mukavasti karvaturri nahkatakki päällä!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu siihen rahaan kiintyy. Minullakin oli ensin se ajatus, että jos 10 miljoonaa jää niin olen tyytyväinen. Noh eilen jäi 12 miljoonaa niin kyllä kirpaisi ostaa se stirling tänään vaikka edelleen jäi enemmän kuin alunperin suunnittelin :D Kai tuo johtuu vaan siitä kun niin pitkään oli köyhä ja täytyi oikein suunnitella minkä viriosan ostaa seuraavaksi jne. Nyt on vaan kiva katsella kuinka paljon sitä rahaa on.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juuri ton takia pitääki olla sitä rahaa reilusti säästössä kun dlc tulee, niin voi vapaasti vaa ostella. Oli mullaki eilen 13,4 miljoonaa mut mul on nykyää se että mielellää ainaki se 10 milli aina tilillä pahan päivän varalle :D nyt meni kuitenkin reilusti sen alle. Eiköhän täs ajan kanssa taas saa säästettyä! Kartano mullaki se suuri unelma jossa äijjä voi sit miljooniensa kanssa viettä eläkepäiviä mukavasti karvaturri nahkatakki päällä!

Omilta jenkkikavereilta kuullut ja esim. heist streameistä nähnytkin, että pitävät miljoonansa nimenomaan käteisenä, kun ei kuulemma Rockstar Support läheskään aina niitä kuulemma halua/pysty palauttamaan, niiden tililtä kadotessa. Heidän mielestään kohtuu yleistä tuo rahojen nimenomaan pankkitililtä katoaminen, Ko. pelaajat/streamaajat olleet siis aikuisia ja tämän lisäksi pelin emämaasta. Tämän pohjalta tuli vaan mieleen, että näin ollen voisi siis välttyä mahdollisilta karvaturrin kyyneleistä kastumiselta pitämällä rahat käteisenä. :D Onko kellään asiasta tarkempaa tietoa ??
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tässä vielä kuva stirlingistä, kun nyt se väri näkyy suht oikein , Kuvassa näkyy myös tuo takapuskuri, jonka poisto ( mahdollista ) tuntui klassikon raiskaamiselta. Wing valikosta sais ton takapoksin päälle vararengas möykyn, joka ei mielestäni myöskään kovin urheilullinen. Näillä mennään ja ainakin omaan silmään auto näyttää hyvältä ja vielä oikean klassikon puitteissa.

0_0.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Rockstar north sijaitsee skotlannissa. Moni tosin luulee sitä jenkki firmaksi.

Joo mut siis tarkoitinkin pelin mallinnusmaailmaa, johon tuo San Andreas tavallaan sijoittuu ja myöskin sitä, että valtaosa pelaajista USAsta, joten siellä suurin foorumi pelikeskustelun suhteen luulisin. Ilmaisin siis asian kehnosti ja toki tiedän pelin UK alkuperän kun on nuo kaikki 3 D versiotkin tullut China Warsia lukuunottamatta pelattua. Postauksen ydin/pointti kuitenkin toisaalla ja tähän toivoinkin kommentteja, jotka parhaassa tapauksessa toisivat ehkä suurenkin avun pelaajille miljoonien säästyessä. Kiitos kuitenkin tarkennuksestasi, joka auttaa välttämään asian raamien väärinymmärtämisen.

edit: ja noissa streameissä (mm. NoahJ456 ) niillä oli heist päivitystä vasta ladatessaan yli 10 miljoonaa ja nimenomaan käteisenä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Omilta jenkkikavereilta kuullut ja esim. heist streameistä nähnytkin, että pitävät miljoonansa nimenomaan käteisenä, kun ei kuulemma Rockstar Support läheskään aina niitä kuulemma halua/pysty palauttamaan, niiden tililtä kadotessa. Heidän mielestään kohtuu yleistä tuo rahojen nimenomaan pankkitililtä katoaminen, Ko. pelaajat/streamaajat olleet siis aikuisia ja tämän lisäksi pelin emämaasta. Tämän pohjalta tuli vaan mieleen, että näin ollen voisi siis välttyä mahdollisilta karvaturrin kyyneleistä kastumiselta pitämällä rahat käteisenä. :D Onko kellään asiasta tarkempaa tietoa ??

Yli 600 tuntia pelattu ja hyvin on pysynyt rahat tilillä. Käteistä sen sijaan hävisi miljoona hahmon siirron yhteydessä aikoinaan. Tässä pelissä ei kyllä rahaa ole koskaan tarpeeksi. Mulla oli vielä syksyllä yli 20 miljoonaa, ja olin varma että sillä pärjää koko loppuelämän. Nyt on enää alle 7 miljoonaa jäljellä ja vielä on nämä uudet autot ostamatta :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Yli 600 tuntia pelattu ja hyvin on pysynyt rahat tilillä. Käteistä sen sijaan hävisi miljoona hahmon siirron yhteydessä aikoinaan. Tässä pelissä ei kyllä rahaa ole koskaan tarpeeksi. Mulla oli vielä syksyllä yli 20 miljoonaa, ja olin varma että sillä pärjää koko loppuelämän. Nyt on enää alle 7 miljoonaa jäljellä ja vielä on nämä uudet autot ostamatta :(

Joo itselläkin pysyneet yli 1000 tuntia, mutta noiden puheiden/käytännön takia miljoonien tullessa puheeksi niin asianlaitaan kaipasi suomalaisten tietoa/kokemusta asian suhteen. Itsehän aikoinaan noobienahan kuvittelin, että nuo käteiset pystyisi pölliin toiselta pelaajalta niinkuin peli väittääkin. Noiden käytäntö kylläkin viittaa siihen ettei voi. Itse tyytyväinen supportin palveluun esim. rankkien nollautuessa palvelu oli rivakkaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itselläkin alkaa pelikello pikkuhiljaa lähentelemään tuota 1000 tuntia, eikä ikinä ole rahoja hävinnyt tililtä. Tai no hakkereilta saadut rahat nyt tietysti vietiin, mutta sillonkin jäin melkein puolitoista miljoonaa voitolle :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tänään tuli varmistettua jopa kahdesti, että rage quitista todellakin tulee yksi häviö lisää kisa statseihin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tänään tuli varmistettua jopa kahdesti, että rage quitista todellakin tulee yksi häviö lisää kisa statseihin.

Totta turiset. Tuli itsekin testattua. Onlinessa oli sitten pari frendiä, joilta kysyin, että mistä ihmiset on oikein puhuneet kun ovat noista häviöiden välttämisestä puhunneet . Yksi vastasi vain viestiin ja totesi, että nuo tekevät sen sammuttamalla reitittimen kesken kisan. Onpa työläs konsti, ei voi muuta sanoa.Joten ei liene ainakaan yleisessä käytössä Piti oikein kokeilla ja näin se sitten ainakin toimii No taas sitä viisastuu kun jaksaa kyseenalaistaa. :D

edit: eli tuo vahvisti sen että peli tosiaankin erottaa myöskin nuo vain esim. yhdelle kisaajalle tulevat yhteyskatkot, eikä noista siis tule epäreiluja häviöitä statseihin
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse en ole koskaan ainakaan rockstarin serverien takia tippunut kesken kisan. Sellaista tapahtuu todella harvoin, että kaikki muut muka tippuu pois joten joudun ajamaan kisan loppuun yksin. Sitä en muista saako tuosta kuitenkaan voittoa enkä usko, että ne muutkaan pois kisasta lentää. Sama juttu tapahtuu välillä äänestyksessä. Valitaan vaikka grass route niin peli saattaa näyttää minulla, että kaikki muut lähti ja olen yksin host, mutta kun tuosta lähtee takaisin free roamiin niin voi tulla kutsu grass routeen niiltä samoilta tyypeiltä. Jotenkin tuo vaan tuntuu vissiin heittävän pelaajat eri servuille tai jtn.

Nyt ollaan plussan puolella:
Jopa yhden kisan verran :D Päätin lopettaa kun vielä oli hyvä fiilis.
grandtheftautov_20150vpo61.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse en ole koskaan ainakaan rockstarin serverien takia tippunut kesken kisan. Sellaista tapahtuu todella harvoin, että kaikki muut muka tippuu pois joten joudun ajamaan kisan loppuun yksin. Sitä en muista saako tuosta kuitenkaan voittoa enkä usko, että ne muutkaan pois kisasta lentää. Sama juttu tapahtuu välillä äänestyksessä. Valitaan vaikka grass route niin peli saattaa näyttää minulla, että kaikki muut lähti ja olen yksin host, mutta kun tuosta lähtee takaisin free roamiin niin voi tulla kutsu grass routeen niiltä samoilta tyypeiltä. Jotenkin tuo vaan tuntuu vissiin heittävän pelaajat eri servuille tai jtn.

Nyt ollaan plussan puolella:
Jopa yhden kisan verran :D Päätin lopettaa kun vielä oli hyvä fiilis.
grandtheftautov_20150vpo61.jpg

Hienoa että sait tuon käännettyä. Respect.

Noita yhteyden flippaamisia tulee monella saralla, mutta kaikissa lienee sama lopputulos, joten en usko että on merkitystä onko R:n serveriltä, onlinesta putoamisella tai esim screenin jäätymisellä mitään eroa. Itse muistan ainakin Long Haul 2:sen, jossa kaksi check pointia ennen maalia tuli pitkä lista muiden "left:jä" ja tällätavoin voittaessani kyllä mielestäni voiton rekisteröi. Noitahan tulee myös silloin tällöin myös niin että muut poistuvat yksitellen tuon itse valiten, jolloin ainakin mielestäni voitto rekisteröityy saapuessani maaliin ainoana.Ainakin tuntuis epäreilulta kummassakin versiossa pitkän kisan ajettua jos huomais ajon olleen turhaa, jos ei sitä moisten takia rekisteröitäisi, kun ei tuohon mitenkään voi vaikuttaa. Joutuis vielä ihan hupii katselemaan yksin oman winning toastin. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sinänsä muuten huvittavaa kun äsken laskin niin pelasin tänään n.9 tuntia putkeen ja mulla oli 15 häviötä enemmän mitä voittoja ja se 9 tuntia siinä meni, että sain tuon yhden voiton verran plussalle eli aikamoista sahaamista oli eestaas.
Yhdessä kisassa olin jo varma, että siellä oli joku hakkeri kun ajettiin kaksi kierrosta dockyardissa ja yksi retardi tuli viimeisellä kolmanneksella nokkaan. Siitä jatkoin eteenpäin ja pian se tuli taas vastaan ja vielä kolmannen kerran juuri ennen maalia. Otin videon talteen ja katsoin niin kyllä sillä taisi vaan olla jotain mua vastaan sillä minimapin mukaan se tuli jo kauempaa mua kohti joka kerta.

Sitten kun olin hävinnyt kisan ja siirryin spektaamaan niin jätkä ajeli rataa ihan normisti ympäri. Olikohan sitten vaan aina törmäyksen jälkeen painanut respawnia joka on sen spawnannut ihan radan alkuun ja lähtenyt siitä väärään suuntaan ajamaan. Tai sitten siinä oli jotain muutakin. Tyypin taso taisi olla 1004 ja kisojakin oli alle 50 ja heti tuon jälkeen se lähti pois.

Edit:

Joku on jaksanut nähdä vaivaa ja ottanut saman kuvan pelissä kuin mikä oli siinä rockstarin uutisessa.

vPMPrFtCU0CU2qkAyBo7mw_0_0.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse tuli eilen kans vedettyä aamu kasista puoleenyöhön parilla puolen tunnin safkiksella. Eli about 16 tuntii miinus toi tunti taukoa. Crewn leader ja commissioner kun liittyivät peliin joskus kello 23n jälkeen, niin ei enää jaksanut kauaa noiden kans "free roamingia" vetää :D Laitoin vaan viestin "16 hours work day on Los Santos today.no more energy to you guys. need to sleep, c ya". Tuli vaan "smailit" eli hymiöt vastauksena.

Kerroin tuossa aiemmin, että voitettuani Obstacle What kisan kolme kertaa putkeen samalla porukalla, jossa siis 4 samasta crewsta, niin aina tuli kolme autoa vastaa yrittäen nokkakolaria pedaten voittoa kakkosena tulevalle crewn parhaale kuskille. Nuo nimenomaan huitasivat aina heti ekan silla alla väärää kaistaa , joten ehtivät kaikki kolme yrittään pari kertaa eli oli aikamoista pujottelua joka kerta. Viimeiselle vedolle petasinkin noihin turhautuneena itseni poikittaen vikalle maaliin lennättävälle pikkuhyndälle. Kakkonen eli crewn paras joutui ajaan kylkeen, ja samalla painoin nappia spawnaten edeltävälle check pointille josta ehdin ihan rauhassa ykkösenä maaliin noiden crewn huonoimpien sitten sitkeästi yrittäessä vielä maaliin ehtiä. Kyllä oli voittajaolo ja taisin vähän jopa issessein karjahtaa -Jessss. :D Tuon jälkeen sitten oli luontevaa heittää "vote" free modeen päästäkseni noista eroon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuo tyyppi ei ainakaan kuulunut samaan porukkaan kenenkään kanssa joka oli samassa kisassa. Sitä en tiedä oliko sitten jonkun kaverilistalla. Muutenkaan ei ole koskaan noin käynyt kun yleensä nuo lähtee kiertämään väärään suuntaan ja jatkavat sitä samalla koittaen osua kaikkiin tai sitten ovat kytiksessä. Tuo taas tuli aina uudestaan vastaan vaikka itse ajoin kokoajan eteenpäin eli viimeisen kierroksen viimeisellä kolmanneksella tuo tuli kolme kertaa päin näköä ja kerran se lensi törmäyksen jälkeen radalta veteenkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuo tyyppi ei ainakaan kuulunut samaan porukkaan kenenkään kanssa joka oli samassa kisassa. Sitä en tiedä oliko sitten jonkun kaverilistalla. Muutenkaan ei ole koskaan noin käynyt kun yleensä nuo lähtee kiertämään väärään suuntaan ja jatkavat sitä samalla koittaen osua kaikkiin tai sitten ovat kytiksessä. Tuo taas tuli aina uudestaan vastaan vaikka itse ajoin kokoajan eteenpäin eli viimeisen kierroksen viimeisellä kolmanneksella tuo tuli kolme kertaa päin näköä ja kerran se lensi törmäyksen jälkeen radalta veteenkin.

Näille oli ilmeisesti tärkeää noi crewn statsit, jotka näkyy Social Clubin sivuilla eli voitot/häviöt esim. kisoissa. Ainakin sitä tukee tuo että olivat suunnitellet tuon noinkin hyvin ja mikithän noilla ilm. joten voi olla että oli hierarkia pohjalta tullut ohjeet. Paras kuski saattoi olla esim. tuon crewn leaderi eli perustaja tai muuten vaan auktoriteetti tai vanhempi kuin muut. Hauska muisto tuosta jäi. :cool:

edit: ja varmaan muistat hyvin tuon radan eli point to point moottoritiellä, jossa käännytään U kisan puolimatkassa. Tuo siis mahdollisti tuon että ehtivät noin monta kertaa, kun spwnasivat itsensä ryssiessään nokkakolarin takaisin lähtöön Itse tiedän kaikki "short cutit" jolloin ainoot pakolliset hyppyrit on paluumatkan eka hyndä ja maaliin ylimenosillan päälle lennättävä kapea pikkuhyndä. Muut kun kiertää niin saa ison edun kun nuo ilmalennot kestää kauemmin kuin kiertäminen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Katos vaan näköjään tuolla on jotain crew statsia. Mitenköhän nuo lasketaan kun meikäläisen crew statseissa lukee kisojen kohdalla wins 1157 losses 775. Omaan porukkaan siis kuuluu vain minä ja broidi joka ei oikeastaan pelaa ollenkaan. Mulla kuitenkin kisoja ajettuna se yli 4000 ja aina kuitenkin kisoissa on mukana jonkun toisen crewn jäseniä.
 
Ylös Bottom