Ghost River FIN
New Member
Vastaus: Grand Theft Auto Online
Elämä on Meitsin piti räjäytellä merryweatheriltä pöllittyjä mesoja pari kappaletta jotta sai talliin tilaa, kun ei niitä voi myydä. Pari oli duunattu tai ainakin maalattu ja vakuutettu, jonka lisäks noiden tilaaminen maksaa sen 7 500 $. Ja joo , sikarin poltto omassa 10.000.000 mil gold jetissä on peräkylän elvisten hommia ainakin mun puolesta. Brassailijat ostelkoot tuollaisia. Ankarasti töitä tekemällä ansaitut rahat vaatii mielestäni jonkun käyttökelpoisen kohteen mihin niitä sijoittaa.
Eilen menikin sit semmoset 5 miljoonaa taivaan tuuliin ihan kun siwassa ois käynyt, ostin sit kaikki nämä dlc autot paitsi se vigero. Hienoja autoja kieltämättä, mutta osiriksen hinta nyt on ehkä pistetty ihan liian kovaksi, eikä eilisen kisatestin aikana edes vaikuttanut mitenkään ylivoimaselta. Sport Classicit on mun heikkous, kaikki classicit tähään mennessä ostanut ja tuntuu et niitä alkaaki olee liikaa. Ei siinä muuten mitään mut talli täynnä autoja eikä oikee enää tässä vaiheessa ole mitää mistä haluaisin luopua. Eilenki joutui luopuu väkisin joistakin autoista, toivottavasti saadaan vielä ainakin yksi talli lisäksi.
Sit nään kultacamo lentokoneet jne, nii ne on nyt niille joilla sitä rahaa on ihan liikaa eikä tiedä että mihii sitä enää vois tuhlata.
Elämä on Meitsin piti räjäytellä merryweatheriltä pöllittyjä mesoja pari kappaletta jotta sai talliin tilaa, kun ei niitä voi myydä. Pari oli duunattu tai ainakin maalattu ja vakuutettu, jonka lisäks noiden tilaaminen maksaa sen 7 500 $. Ja joo , sikarin poltto omassa 10.000.000 mil gold jetissä on peräkylän elvisten hommia ainakin mun puolesta. Brassailijat ostelkoot tuollaisia. Ankarasti töitä tekemällä ansaitut rahat vaatii mielestäni jonkun käyttökelpoisen kohteen mihin niitä sijoittaa.