Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulle ainakin tuli sähköpostia että sain rahan palautusta.Eikö sieltä pitänyt tulla jotain rahaa takaisin kun osti auton tuossa jokupäivä, ei ole tullut mitään vielä ja tein ne kolme juttua jotka pitikin tehdä...?
Eikö sieltä pitänyt tulla jotain rahaa takaisin kun osti auton tuossa jokupäivä, ei ole tullut mitään vielä ja tein ne kolme juttua jotka pitikin tehdä...?
No kait ne sieltä joskus sit tulee...
Yksi juttu kyllä kyrsii pahasti, tuntuu olevan niin että KFIN jengissä omiakin tapetaan nyt ihan tuosta vaan. Eilen 2x tapettiin heti nähtyä ja tänään joku vei mun bountyn perkule kun sitä olin metsästänyt 20 minuuttia!? Onko se niin saa*anan vaikea antaa sen bountyn olla???
Toinen juttu on näemmä se että KFIN porukalla kun tekee heistejä, setuppeihin pääsee kyllä mutta sitten finaaleihin otetaankin joku toinen, ei ole reilua. Itselläni on mikki lainassa tällä hetkellä ja en voi sitä käyttää. Kuulen kyllä muiden puheen. Tämäkin oli jo KOLMAS kerta, ei siis eka kerta. Pitää ruveta itse hostaamaan niin näin ei tapahdu...
Jos menetän jatkuvasti rahaa sen takia että oon väärässä jengissä niin vaihtuu kyllä kohta.
Nimiä vaan suoraan tänne tai mieluummin Social Clubiin, kyllä herra isoherrat niitä sitten karsii pois.
Mulla ei valtuuksia moiseen, enkä edes pahemmin enää konsolilla tätä pelaa, mut kyl noi omien tappajat ym. potkitaan pois kun vaan KFIN Social Club sivulle laittaa viestiä.Szuper ollut käsittääkseni aika kauan crewssa, joten ylentäkää mies lutiksi niin voi alentaa moisia öykkäreitä tai sit vielä commissioneriksi niin voi potkia moiset tarvittaessa koko crewsta. Siis jos teillä noi menee ihan normi tapaan.
Jos nyt ymmärsin tekstisi oikein, niin ei se mene ihan noin. Meillä kun on yli puolet aktiivisista pelaajista sellaisia, jotka pelanneet jo ps3 julkaisusta asti, joten silloin pitäisi melkein kaikkien olla niitä "isoja herroja" ja siktähän ei tulisi sitten yhtään mitään...Szuper ollut käsittääkseni aika kauan crewssa, joten ylentäkää mies lutiksi niin voi alentaa moisia öykkäreitä tai sit vielä commissioneriksi niin voi potkia moiset tarvittaessa koko crewsta. Siis jos teillä noi menee ihan normi tapaan.
Jos nyt ymmärsin tekstisi oikein, niin ei se mene ihan noin. Meillä kun on yli puolet aktiivisista pelaajista sellaisia, jotka pelanneet jo ps3 julkaisusta asti, joten silloin pitäisi melkein kaikkien olla niitä "isoja herroja" ja siktähän ei tulisi sitten yhtään mitään...
Hyvä pointti tuokin. Kyllä muutaman commissionerin pitää riittää, mutta luulis moisten häiriköiden olevan uudemmasta päästä jäseninä ja luteja nyt voi olla enemmänkin ja about 6 kk jäsenyys hyvin käyttäytyen riittää ainakin mulle siihen että nostan lutiksi.Eli itse olen commissioner crewssa jossa 117 jäsentä. Näin pienessä crewssa kaikki on tietty helpompaa.
Juu tuon kokoisessa se käytäntö varmasti vielä toimiikin. Kfinissa oikein ei, kun tällä hetkellä taitaa jäseniä olla lähemmäs 400 (en tiedä tarkkaa lukua ) vaikkakin aktiviisia pelaajia vaan ehkä 100 kaikki alustat mukaan luettuna, mutta kuitenkin...
Kfinissä homma toimii erilailla.Eli ei siellä luutnanteina ole kuin 3 ja hyvä niin. Tällä tavalla nämä herrat osaavat kyllä hoitaa hommansa eikä Kfiniin kukaan hyväksy PSN tunnuksemattomia jäseniä.Tätä myös valvotaan ja jäseniä on potkittu pois suuriakin määriä sen takia kun ei ole näkynyt. Tällä tavalla on helppo löytää se henkilö joka siellä niitä omia ampuu.
Kuten ketjussa jo aikaisemmin jossain välissä olen todennut , niin ongelman tekee se että jossain crew:ssä ei ole mitään sääntöjä vaan mennään sen mukaan kuka ampuu ensin. Näin kun tämä jäsen liittyy kfiniin niin luulee että sama jatkuu tässä crew:ssä. Kun väärinkäytöksiä on esiintynyt ja ne on käyty läpi, on asiat yleensä selvinneet hyvinkin äkkiä ja käytös on parantunut.
Näkyy olevan tällä hetkellä 661 jäsentä.
Ai niitä vanhoja hyviä aikoja, kun kaikki otti niin rennosti ja puolustettiin kunnolla omia crewläisiä. Nykyään jotkut uudet kfiniläiset tulee kertomaan omia sääntöjään ja ottaa tän pelin niin tosissaan, sitäkautta myös oma peli-ilo on hiipunut. Oon tosiaan ollu täs crew:ssä trollimassa melkeinpä ihan alusta asti, eikä ole mitään hajua noista rankeista tms.
T. JANURI98
Mua vaan ärsyttää porukat jotka ottaa tän pelin liian tosissaan. Eilenki kisas vahingossa imun takia osuin edessä menijään käännöksessä, eikä se mitään lentänyt radan ulkopuolelle tms. Pahoittelin siitä mikis, mut sit alkaa kauhee valitus, sitte free roamis otin melee matsii yhen toisen kaa, sit alkaa valittaa "älä tapa yritän saada kd:ta". Mitä siitä helvetin kd:sta ees hyötyy? Anteeksi tää avautuminen, mut tää peli otetaan nykyään ihan liian tosissaan.Älä nyt hyvä mies anna peli-ilon hiipua moisten takia !! Rankithan näet Social Clubin crew sivulta ja tietty frendiesi crew rankin myös esim. pausevalikon kautta. Pistäkäähän äijät KFINin asiat kuntoon, Maikkoli ja muut. Aika surullista ja lapsellistakin touhua noi mistä Szuper avautui. Ei oo kiva tosiaan pelaa, jos crew kaverit on tuollaisia.
Tietty toi 661 jäsentä tekee homman hieman vaikeammaksi, mutta esim. feediin voi vähän jyrähtää yleisistä käyttäytymis tavoista.
edit : paljon ootte näköjään potkineet porukkaa pois ja varmaan ihan syystäkin, kun katsoin nyt feediänne. Oisko teillä sit paljon tota "bloody twelvies" osastoo. Pikkukundit kun ottaa niin tosissaan ja niillä on myös oman ikäluokkansa trendit pelaamiseen eli esim. kisoissa suurin riemun aihe noille tuntuu olevan muiden radalta ulos puttailu