Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ai niitä vanhoja hyviä aikoja, kun kaikki otti niin rennosti ja puolustettiin kunnolla omia crewläisiä. Nykyään jotkut uudet kfiniläiset tulee kertomaan omia sääntöjään ja ottaa tän pelin niin tosissaan, sitäkautta myös oma peli-ilo on hiipunut. Oon tosiaan ollu täs crew:ssä trollimassa melkeinpä ihan alusta asti, eikä ole mitään hajua noista rankeista tms. :D
T. JANURI98

Kyllähän vieläkin omia puolustetaan ihan niinkuin ennenkin. Ja se kuuluisa kfin "lotto" pyörii edelleen aina kun sotiminen etenee tarpeeksi pitkälle. Tuo on kyllä totta, että osa uusista jäsenistä kuvittelee olevansa isojakin herroja. Masentavaa joinata välillä johonkin matsiin tai kisoihin, kun lobby on täynnä näitä uusia janttereita, sitten aletaan huutelemaan, että "kuka toi ablas on, se on varmaan joku ihan noobie, miks tänne crewiin otetaan koko ajan uusia kavereita?" Joopa joo. Itsehän olen täysi noobie, sekä pelin, että crewn suhteen ;)

Mua vaan ärsyttää porukat jotka ottaa tän pelin liian tosissaan. Eilenki kisas vahingossa imun takia osuin edessä menijään käännöksessä, eikä se mitään lentänyt radan ulkopuolelle tms. Pahoittelin siitä mikis, mut sit alkaa kauhee valitus, sitte free roamis otin melee matsii yhen toisen kaa, sit alkaa valittaa "älä tapa yritän saada kd:ta". Mitä siitä helvetin kd:sta ees hyötyy? Anteeksi tää avautuminen, mut tää peli otetaan nykyään ihan liian tosissaan.

Joo peliä pelaa nykypäivänä niin tuhoton määrä jengii ja sieltä löytyy noita itsekkäitä isoja EGOJA. Ystävällisestä ja kohteliaasta luonteesta noi just rokottaa pahimmin, joten kannattaa ehkä olla pahoittelematta kaikkia omia pikkumokia, vaikka minkäs sitä luonteelleen tekee. Tulee vaan kyllä harmii monesti itselle noista muiden huomioimisesta niinkuin oot jo huomannutkin.Ei muuta kuin lippu korkeella kohti uusia pettymyksiä ! Its only a game !! :D

Meikäläisellä on ollut pitkään (useampia kuukausia) taukoa koko pelistä niin en ole lainkaan ajantasalla nykytilanteesta, mitä tänään kävin Santoksessa niin melkoisen monta uutta nimeä siellä crew -listalla näkyi olevan. Toimintatapamme ei ole kuitenkaan muuttuneet viime kerrasta mitä nyt hieman selvitin asiaa, joten jos joku KFIN-tagilla pelaava törttöilee syyttä niin nimeä ylös ja viestiä minulle tai jollekin muista komissaareista (iJani77, tarttijani, Red_Devil86) tai luutnanteille (Subtee, voihan_moro, x_kassu_x) niin otamme asian käsittelyyn asianomaisen kanssa.

Olenhan mä varmaan jostain leveli 1 asti (julkkari) ollut KFIN jengissä, nyt niitä on jo vuoden jokaiselle päivälle. En välttämättä halua mitään isompaa viittaa koska oon aika huono potkimaan ketään ulos tai muuta vastaavaa... :rolleyes:

Lähinnä vaan muistutuksena niille joilla käy mielessä nämä konnankoukut, omia ei tapeta ja jätetään ne älyttömyydet pois!

Hyvä statement Szuper !! \@/ Äijähän on ihan selvää luutnantti-ainesta !! Ja jo siis noin pitkän urankin johdosta !! :D

Eipä tullut meikäläiselle ostohyvitystä ollenkaan. Tiedä sitten jaksanko "ticketia" laittaa rockstarin suuntaan menemään. Ei kyllä ole edes tietoa mistä social clubin syövereistä tuo löytyy.

Eipä tullut meikäläiselle ostohyvitystä ollenkaan. Tiedä sitten jaksanko "ticketia" laittaa rockstarin suuntaan menemään. Ei kyllä ole edes tietoa mistä social clubin syövereistä tuo löytyy.

Joo mä oon laittanut monta tickettiä ja tänään oikein haukuin ne robot customs serviceksi, kun taas kerran tyrkyttivät tickettiä vaikka ko. kyselyviestissä just mainitsin että olen niitä jo muutaman lähettänyt. Tän viimeisen jälkeen tuli sit vielä sähköpostiin että tervetuloa ROCKSTAR MAILING LISTille vaikka mulle tullut sieltä postii jo iät ja ajat Silloin rebate jutun alkaessa jo tarkistin ja social clubissa oli toikin kohta kunnossa eli vihreä väkänen. Ihme touhuu kun näyttäis että yrittävät vaan luistaa alennuksesta. !!

edit : löytyy sieltä ROCKSTAR GAMES valikosta, jossa GAMES VIDEOS NEWSWIRE jne ja vikana SUPPORT

edit2 : nyt tuli rebate sähköpostiin. Perustelivat etten ole ollut muka mailing listillä ja pesivät kasvojaan muka antamalla sen anteeksi, jotta sain nyt sitten alennuksen. Laita vaan pelle postia sinne, kun näköjään sitkeys palkitaan.Ja nyt näkyi rebate ilmoitus jo pelissäkin.

Voi olla pelle että täs on munkin mokaa osaksi, kun just ihmettelit sitä verified email adress kohtaa silloin ja totesin ettei siellä olis mitään osoitetta jos se ei olis verified. Ne muut kohdat kyllä vei suoraan kohtaan jossa asian saattoi hoitaa jos ei kunnossa joten outoo kun toi kohta sit ei vienyt. Eikä siitä siis voinut päätellä ettei asia olis kunnossa, joten enemmän mä tosta pistän kylläkin R*n piikkiin.

edit : ei ne toisaalta mitään puhuneet verfied osoitteesta täs vikas viestissä.Aika sekavaa touhuu. Luulis et noi vois hoitaa yksinkertaisemminkin

^ Itseasiassa testasin tuon maili homman luomalla uuden tunnarin sinne ja jos sähköposti ei ole vahvistettu niin se osoite kyllä näkyy, mutta siellä on nappi josta voi tilata vahvistus viestin. Ilmeisesti itse olin omani vahvistanut max payne 3:n aikoihin koska ilman sitä ei voi luoda crew:ta.

Täytyy katsella jos jaksaa sinne jotain naputella. Hyvä tietää kuitenkin etten ole ainoa joka tuota ei ole saanut.

^ Itseasiassa testasin tuon maili homman luomalla uuden tunnarin sinne ja jos sähköposti ei ole vahvistettu niin se osoite kyllä näkyy, mutta siellä on nappi josta voi tilata vahvistus viestin. Ilmeisesti itse olin omani vahvistanut max payne 3:n aikoihin koska ilman sitä ei voi luoda crew:ta.

Täytyy katsella jos jaksaa sinne jotain naputella. Hyvä tietää kuitenkin etten ole ainoa joka tuota ei ole saanut.

Joo siellä on tosiaankin tod monet kysymässä reabatensa perään eli tuntuu kohtuu yleiseltä ongelmalta. Meikäläinen kun sit sen viimein sai vinkumalla, niin saa sieltä sit muutkin. Pitää olla sitkee, jos ei eka ticketin täyttö vielä johda mihinkään, niin uutta kyselyä vaan sit sinne.Sulla kun on vielä vähän isompi summa kyseessä.

Täällä kun on ollu puhetta näistä ei-niin-ystävällisistä henkilöistä ni lisätään listaan jepsu55. En sit tiiä mikä vaikutus hänen kaverillaan oli asiaan, kun yhdessä jatkoivat tappamistani ko. henkilön aloituksesta.

Täällä kun on ollu puhetta näistä ei-niin-ystävällisistä henkilöistä ni lisätään listaan jepsu55. En sit tiiä mikä vaikutus hänen kaverillaan oli asiaan, kun yhdessä jatkoivat tappamistani ko. henkilön aloituksesta.
Lykkäsin pientä muistutusta ko. kaverille. Hän on vasta liittynyt crewiin, joten ei välttämättä ollut tietoinen tai ei vain tullut ajatelleeksi sinua omikseen.

Pakko linkittää tämä kuva tänne. Ansaittu paikka rockstarin feedissä. On se hyvä, että jotkut osaa.

aZN2irvyj0eewf9UpENMfQ_0_0.jpg

edit:

On kyllä tuo rockstarin support tehty vaikeaksi. Olen muutamaan firmaan joutunut laittamaan jotain kyselyä ja nyt olin kyllä ihan hukassa. Support valikon kautta en löytänyt mitään jolla olisi voinut ilmoituksen tehdä joten google to the rescue ja sehän löysikin minulle aiheen jossa joku kysyi, että mihin voi ilmoittaa ongelmasta ja vastauksena oli linkki joka vei oikeaan paikkaan. Kysymys oli vielä rockstarin omilla foorumeilla joka kertonee jotain.

Viimeksi muokannut moderaattori:

edit:

On kyllä tuo rockstarin support tehty vaikeaksi. Olen muutamaan firmaan joutunut laittamaan jotain kyselyä ja nyt olin kyllä ihan hukassa. Support valikon kautta en löytänyt mitään jolla olisi voinut ilmoituksen tehdä joten google to the rescue ja sehän löysikin minulle aiheen jossa joku kysyi, että mihin voi ilmoittaa ongelmasta ja vastauksena oli linkki joka vei oikeaan paikkaan. Kysymys oli vielä rockstarin omilla foorumeilla joka kertonee jotain.

Joo sori kun en laittanut sulle suoraan linkkiä, joten laitan sen nyt jos joku sattuu tarviin. Tai ainahan sen voi laittaa kirjanmerkkeihin vastaisen varalle.Se on vielä niin pieni se laatikko mistä kysymys laitetaan, ettei sitä ei ole helppo ekalla kerralla huomata.Eli se on se missä lukee "post a question or idea"

Tässä linkki : https://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/unanswered

Sama juttu, ei mitään hyvitystä, taistelen tuon kanssa huomenna jos jaksan :D

Joo sori kun en laittanut sulle suoraan linkkiä, joten laitan sen nyt jos joku sattuu tarviin. Tai ainahan sen voi laittaa kirjanmerkkeihin vastaisen varalle.Se on vielä niin pieni se laatikko mistä kysymys laitetaan, ettei sitä ei ole helppo ekalla kerralla huomata.Eli se on se missä lukee "post a question or idea"

Tässä linkki : https://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/unanswered

Kyllä minä tuon näin, mutta se näytti kohtuu hyödyttömältä ja googlella löysin tämän: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new
Oikeaa kategoriaa arvoin hetken ja päädyin valitsemaan "other" kun ei tuo rebate ongelma oikein mihinkään sopinut.

Kyllä minä tuon näin, mutta se näytti kohtuu hyödyttömältä ja googlella löysin tämän: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/requests/new
Oikeaa kategoriaa arvoin hetken ja päädyin valitsemaan "other" kun ei tuo rebate ongelma oikein mihinkään sopinut.

Joo toi sun linkki on just se sivu johon laittamani linkin "post a guestion or idea" laatikon klikkaus sut siirtää. Tai ainakin siinä on siis sama lomake.

edit : joo no toi sun on request kun toi mun laittama on post, mutta aina tätä kautta olen vastaukset saanut joko muilta pelaajilta tai R*ltä tai molemmilta.Esim. kun crew rank oli tippunut rank 1 : seen, niin hoitivat asian tunnissa.

Kuukausi siinä vierähti mut tulipahan tehtyä:

Näytä liitetiedosto 14557

Vaikka onki suht helpot dailyt johon menee jos kaveri on auttamassa muutama hassu minuutti, on toi kuukaus kuitenkin aika pitkä aika. Sekä kauhee stressi siitä että ei saa yhtäkää päivää jättää välistä, melko duunilta alkoi maistuu.

Vaikka se 500k onkin ihan hyvä palkka, siihen kun laskee mukaan vielä ne päiviltä saadut 25k ja viikkojen 100k onkin kasassa jo melkoinen summa, on toi kuukauden hommaks kuitenkin aika vähän. Toki jos siinä touhuaa muuta välissä ja tekee dailyt siinä sivussa niin ihan jees.

Noh tulipahan tehtyä, ei muuten mut ku nyt tuli nämä ill gotten gain dlceet peräjälkeen, niin pelin parissa viihtyi muutenkin ja siinä sivussa tuli sit huomaamatta se kuukausi täyteen.

Vaikka onki suht helpot dailyt johon menee jos kaveri on auttamassa muutama hassu minuutti, on toi kuukaus kuitenkin aika pitkä aika. Sekä kauhee stressi siitä että ei saa yhtäkää päivää jättää välistä, melko duunilta alkoi maistuu.

Vaikka se 500k onkin ihan hyvä palkka, siihen kun laskee mukaan vielä ne päiviltä saadut 25k ja viikkojen 100k onkin kasassa jo melkoinen summa, on toi kuukauden hommaks kuitenkin aika vähän. Toki jos siinä touhuaa muuta välissä ja tekee dailyt siinä sivussa niin ihan jees.

Noh tulipahan tehtyä, ei muuten mut ku nyt tuli nämä ill gotten gain dlceet peräjälkeen, niin pelin parissa viihtyi muutenkin ja siinä sivussa tuli sit huomaamatta se kuukausi täyteen.

Onnittelut sitkeydestä ja myös siitä että onnistuit olemaan päivittäin konsolin ääressä !!Kyllähän toi kokonaissumma tuntuu ihan kelvolliselta JOS ajattelee että se on oheistoimintaa, mutta ymmärrän kyllä myöskin että se alkaa sit jossain vaiheessa stressaamaan, että saako koko kuukauden hoidettua/oltua konsolin ääressä !!

Itse tykkään silloin tällöin pelaa esim. tennistäkin ja golfiakin, mutta tollei pakotettuna ei oikein iskenyt ja olis sit pitänyt houkutella kavereita noihin, joten itseltä ei löytynyt kärsivällisyyttä eikä sitkeyttä moiseen, joten BIG RESPECT !!

Juu todellakin onnittelut tästä! Kova työ tai no, kovempi ressi on siitä ettei jää päiviä välistä :D
Itellä ei tulisi yhtään mitään kun R iskee sieltä tehtävän jossa pitää kadulta heittää kisa yhtäkkiä käyntiin ja mähän etsin vastustajaa ympäri onlinetta jokupäivä monta tuntia, ketään ei huvita kisata :D
Toki olishan sitä voinut kysyä täältäkin mutta tuskin kerkeän muutenkaan kuukautta joka päivä pelaan. Viikon mä sain tehtyä kyllä kerran jo ja sekin summa oli ihan ok. Nyt menossa toinen viikko jotain puoliväliä :rolleyes:

Joo eipä toi ny muuten kova homma oo, vaan se että jaksaa vaivautua joka päivä sen verran peliin että saa ne suoritettua ennen kun uudet dailyt tulee. Katukisa nyt on yksistään ehkä pahin daily mitä voi olla, kun niitä ei tosiaan kukaa tuu ajelee, onneksi suurin osa oli kuitenkin tyylii aja non contact kisa, hyppää laskuvarjolla hommia, joskus tuli joku rally tai capture, mut niihin nyt aina joinas vähintään se yksi. Viikko dailyt nyt vielä menee, eikä haittaa jos nyt joskus katkee kun sen viikon nyt saa suht nopeesti kasaan, mut toi kuukaus on melko pitkä aika eikä jaksa stressata päivistä.

Ylös Bottom