Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toki saa ihmetellä. Mutta jos ei ole meidän porukassa ikinä pelannut, niin ei mielestäni voi arvostella ko. Crewiä.
Mielestäni paras ja oikeudenmukaisin porukka, mitä löytyy. Toki makuja on monia yms.
Mutta jos täältä on saanut hyviä irl kavereita, niin ei ole pahaa sanottavaa.
Kfin-ps3 crew

Ei oo moroa näkyny pitkään aikaan ;( etkai vaan välttele mua? :(

Laitappa vaikka seuraavaks 418 kuva susta leikkimässä kameralla sillä jos et ole vielä huomannut niin olet ainoa joka niitä tähän ketjuun postaa.

Toi nyt on mielestäni aika asiatonta vittuilua. Ottaako noin paljon päähän kun ghost river vaan kommentoi jotain vääryyksiä ja mitä ite tekisi omassa crewssään?

Ihme tosikkoja täällä.

Ja se, että joku tappaa sut bountyn takia. Eikös se ole sen bountyn tarkotus? Kyllä mäki tapan jos jostain on bounty, ihan sama kenestä se on. Toki jos on samassa crew:ssä niin varmaan lähettäisin ensin viestiä että otan hänestä sen bountyn. Ja joo, saa ihan vapaasti potkii mut kfin crew:stä pois jos näkee oikeudenmukaiseksi. Mulle tä on edelleen vaan peli.

....
Ja se, että joku tappaa sut bountyn takia. Eikös se ole sen bountyn tarkotus? Kyllä mäki tapan jos jostain on bounty, ihan sama kenestä se on. Toki jos on samassa crew:ssä niin varmaan lähettäisin ensin viestiä että otan hänestä sen bountyn. Ja joo, saa ihan vapaasti potkii mut kfin crew:stä pois jos näkee oikeudenmukaiseksi. Mulle tä on edelleen vaan peli.

Nii tuo ilmoittaminen/kysyminenhän tais juuri ollakkin kassun pointti tossa boynty hommassa. Yleensä kun on tapana ollut, että jos saman crewn jäsenellä on bounty niin yleensä aina olis hyvä kysyä ensin, että saako sen ottaa vai haluaako pitää itsellään....

Toi nyt on mielestäni aika asiatonta vittuilua. Ottaako noin paljon päähän kun ghost river vaan kommentoi jotain vääryyksiä ja mitä ite tekisi omassa crewssään?

Ihme tosikkoja täällä.

Ensinnäkin, Ghost River ennemminkin kommentoi, mitä tekisi MEIDÄN crewissä. Mut ei se mua haittaa, mun puolesta saa vapaasti antaa vinkkejä.

Ja kuten ablas aka Pete jo sanokin, tapana on ollut sopia kaverin kanssa, että otetaan toiselta se bounty ja jaetaan se. RAKETTIMIES vaan tuli, tappo ja lähti pakoon. En mitenkään pystyny siin vaiheessa puolustautumaan, koska olin siis vaatekaupassa ostotilassa, jollon en nähny karttaa tms. Serverillä ei muutenkaan ollut kun vaan yksi randomi meiän lisäksi, joten en kokenu tarpeelliseks alkaa vahtimaan selustaa siinä vaiheessa. Ja vaikka lähetin varoitusviestejä RAKETTIMIEHELLE, niin ei anteeksipyyntöä kuulunut. Äijä hävis ku tuhka tuuleen.
Eikä sua tietenkään mielipitees takia potkasta crewistä, ellet sitte mee riehumaan omia crewiläisiä vastaan.

Ensinnäkin, Ghost River ennemminkin kommentoi, mitä tekisi MEIDÄN crewissä. Mut ei se mua haittaa, mun puolesta saa vapaasti antaa vinkkejä.

Ja kuten ablas aka Pete jo sanokin, tapana on ollut sopia kaverin kanssa, että otetaan toiselta se bounty ja jaetaan se. RAKETTIMIES vaan tuli, tappo ja lähti pakoon. En mitenkään pystyny siin vaiheessa puolustautumaan, koska olin siis vaatekaupassa ostotilassa, jollon en nähny karttaa tms. Serverillä ei muutenkaan ollut kun vaan yksi randomi meiän lisäksi, joten en kokenu tarpeelliseks alkaa vahtimaan selustaa siinä vaiheessa. Ja vaikka lähetin varoitusviestejä RAKETTIMIEHELLE, niin ei anteeksipyyntöä kuulunut.

Saattaa olla että kommentoikin joo, mutta silti ihan asiatonta mun mielestä.

Osittain ymmärrän et ottaa päähän kun joku tappaa. Mut ei se nyt noin vakavaa ole ainakaan mun mielessä, että tulisin foorumille siitä kirjottelemaan. Ihan normaalia että joku tappaa kun on bounty niskassa.

Ihme tosikkoja täällä.

Asiallinen kommentti, joka tuo esille sen mnkä koko ketjukin. Eli sen että crewn julkinen likapyykinpesu oireilee jo julkisen fooruminkin sivuilla.Noi murrosikäiset nyt jo ex jäsenet, jotka käyttäytymisellään ovat jo todistaneet sen etteivät crewssa olleet muita kunnioittaen liikkeellä alunperinkään,saattavat sen sijaan tuntea itsensä varsinaisiksi rockstareiksi ja kaveripiirinsä arjensankariksi, tyyliin mulle ei aleta, kun pääsevät julkisesti feediin angstaamaan aikuisia ja elvistelevät niistä ehkä sitten vielä kaveripiirissä. Se vaan siis roskaa crewn julkisivua ja mielestäni vielä ihan turhaan, kun kerran ne voi hoitaa privana ja antaa kuvan aktiivisesta ja hyvähenkisestä crewsta. Ja tämä siis crewn täysin ULKOPUOLISENA henkilönä ja ihan rakentavassa hengessä.

Pahoittelut vielä punaiselle paholaiselle, koska ymmärrän kyllä että jos kokee omaa reviiriään uhattavan, niin puolustautumaanhan sitä jokainen itseään kunnioittava joutuu. Itse en kyllä tuosta näkökulmasta asiaa lähestynyt.

Muuten, onkos nuo heistien ns. mitalit siten että Platinum tulee aina joka kerta hostille? Mietin vaan tuota trophyä jossa vaaditaan 25 platinumia, riittänee siis 25 hostattua heistiä tai setuppia?
Ei, platina tulee pelin mielestä parhaan suorituksen tehneelle pelaajalle ja se ei aina ole host :)

Saattaa olla että kommentoikin joo, mutta silti ihan asiatonta mun mielestä.

Osittain ymmärrän et ottaa päähän kun joku tappaa. Mut ei se nyt noin vakavaa ole ainakaan mun mielessä, että tulisin foorumille siitä kirjottelemaan. Ihan normaalia että joku tappaa kun on bounty niskassa.

Tiedätkö kuinka vaikeeta bountyn hankkiminen voi olla? Itse hankin sen heti alkuun kun pelaan Onlinessa koska siitä saa ylimääräistä rahaa kun se menee vanhaksi. Se on siis tulonlähde eikä rangaistus joillekin. Tästä syystä myös mä pelaan paljon Invite onlyssä silloin kun kerään rahaa ettei sitä joku taliaivo vie. Joskus menen normiservulle riehumaan sen kanssa koska saa tankin ilman että se näkyy kartalla. Mutta tehtäviä tehdessä joudut välillä pakostakin normi servulle ja se tietää bountyn lähtöä. Se on kaikista typerintä että sen vie omat. Ja vieläkin typerämpää on omia se kokonaan, joillekin se muutama tonni on iso raha tai säästää aikaa hankinnoissa.

Ja toiset taas haluavat sen boyntyn jotta saisi randomeita peräänsä. Tuo on ihan totta, että mikään eu harmita niin paljoa kuin se, että oma tulee varoittamatta ottamaan sen bountyn..

Joillakin tuntuu olevan sellanen oletus pelistä että "mitä minä tiedän, tietää myös muut". Usein kuulee sitä että "ootko sä noin tyhmä kun et tota tiedä". Me ollaan kaikki eri ihmisiä eikä pelata sun peliä, ei seurata mitä sinä teet. Me ei kerätä samaa tietoa, meillä ei ole samoja taitoja, me ei tehdä samoja asioita onlinessa. Me ei seurata samoja nettisivuja. Sä et ole mikään valokeila jota muut seuraa! Yksinkertaista, olet pieni piste suuressa GTA-maailmassa.
Joillakin tuntuu olevan itsestään selvää että kaikki omankin jengin jäsenet tietää kaiken minkä juuri sinä tiedät. Ihmettelen mistä tämmönen on peräisin? Joskus tuntuu että väärin olettaminen on rikos, ei, se on joillekin se herkullinen paikka antaa palaa takaisin vi**uilun muodossa. Suorastaan harrastuksena dissaaminen on vain turhaa, vai saako siitä joku jotain tyydytystä?
biggrin.gif
Toinen minkä olen kuullut sanottavan, "tämä ei ole mikään kysymyspalsta", no mikäs hemmetti tämä sitten on jos ei keskustelua pelistä?

Itellä on se ajatus että pidetään ketju ja KFIN reiluna crewinä. Jos joku on jossain väärässä, saahan sitä oikoa mutta suorat vi**uilut ei asiaa paranna, ne vaan pahentaa asiaa ja kadottaa asian ytimen.

Imo. Tämä on mun omaa ajatusta, ei kenellekään tarkoitettu.

Ja kuten ablas aka Pete jo sanokin, tapana on ollut sopia kaverin kanssa, että otetaan toiselta se bounty ja jaetaan se. RAKETTIMIES vaan tuli, tappo ja lähti pakoon. En mitenkään pystyny siin vaiheessa puolustautumaan, koska olin siis vaatekaupassa ostotilassa, jollon en nähny karttaa tms. Serverillä ei muutenkaan ollut kun vaan yksi randomi meiän lisäksi, joten en kokenu tarpeelliseks alkaa vahtimaan selustaa siinä vaiheessa. Ja vaikka lähetin varoitusviestejä RAKETTIMIEHELLE, niin ei anteeksipyyntöä kuulunut. Äijä hävis ku tuhka tuuleen.
Eikä sua tietenkään mielipitees takia potkasta crewistä, ellet sitte mee riehumaan omia crewiläisiä vastaan.
Pitääkö tommosen takia itkeä

Joillakin tuntuu olevan sellanen oletus pelistä että "mitä minä tiedän, tietää myös muut". Usein kuulee sitä että "ootko sä noin tyhmä kun et tota tiedä". Me ollaan kaikki eri ihmisiä eikä pelata sun peliä, ei seurata mitä sinä teet. Me ei kerätä samaa tietoa, meillä ei ole samoja taitoja, me ei tehdä samoja asioita onlinessa. Me ei seurata samoja nettisivuja. Sä et ole mikään valokeila jota muut seuraa! Yksinkertaista, olet pieni piste suuressa GTA-maailmassa.
Joillakin tuntuu olevan itsestään selvää että kaikki omankin jengin jäsenet tietää kaiken minkä juuri sinä tiedät. Ihmettelen mistä tämmönen on peräisin? Joskus tuntuu että väärin olettaminen on rikos, ei, se on joillekin se herkullinen paikka antaa palaa takaisin vi**uilun muodossa. Suorastaan harrastuksena dissaaminen on vain turhaa, vai saako siitä joku jotain tyydytystä?
biggrin.gif
Toinen minkä olen kuullut sanottavan, "tämä ei ole mikään kysymyspalsta", no mikäs hemmetti tämä sitten on jos ei keskustelua pelistä?

Itellä on se ajatus että pidetään ketju ja KFIN reiluna crewinä. Jos joku on jossain väärässä, saahan sitä oikoa mutta suorat vi**uilut ei asiaa paranna, ne vaan pahentaa asiaa ja kadottaa asian ytimen.

Imo. Tämä on mun omaa ajatusta, ei kenellekään tarkoitettu.

Kuten jo aikaisemmin sanoin, niin Szuperissa on selkeetä luutnantti-ainesta crewhun kuin crewhun. :cool: Tolla asenteella ja järjenkäytöllä mies on koska tahansa tervetullut samaan crewhun.

Mitä vain mitä kaikki eivät välttämättä tiedä. Itse opin tänään, että armeijan kämppiin pääsee sisälle ja sieltä löytää minigunin. Jotain hauskoja juttuja mitä voi testailla ja katsella pelatessa.

Tää nyt ei ehkä kuulu varsinaisest kategoriaan, mutta oli ihan sairaan siistii hyökätä Trevorina 1st person view päällä,urakalla kyttien kimppuun pariin piikkimattoon ajaen, jonka perään sitten jossain vaiheessa 4 tähden haulla kukkuloille loikkimaan ja sieltä sitten syöksy mereen, Tähtien poistuminen tapahtui karkuun sukeltaen edelleen 1 st pv. Ei ole tullut 1v 10 kk : teen pelattua stoorii, joten tollanen uuden ulottuvuuden antava päivitys on kyllä itselle iso lisä gtav-kokemukseen, kun tuli tuo ONE hommattua siis muutamaa viikkoa sitten.

Yhdessä taitoja vaativassa offroad kisassa, jota vedettiin sanchezilla, niin näin ekaa kertaa 3 pitkää ja jyrkkää MIEHEN LEVYISTÄ kanjonia, joita siinä vedettiin niin ylös kuin alaskin päin.Enkä siis tarkoita niitä syviä railoja vaan nää oli sellasia vähän reilu miehen korkuisia ja vielä melko pitkiä Kylllä tää pelin suunnattoman rikas maailma tuo yhä vielä lähes 2 vuoden jälkeenkin vielä lähes viikoittain jotain uutta. Pientä ja vähän isompaakin. :D

edit : noita esim. beachillä olevia paikkoja, jossa voi seinän läpi ajaa esim kyttiä piiloon on paljon ja niitä löytyy YouTubesta hakemallakin.

Tässä rikoskumppanini täydentämässä resursseja :cool:

ULZnqqbp-ku2laP9O8UvPw_0_0.jpg

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom