Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tätä mä just tarkoitin. Kun katsoo paikkakuntaasi, niin joutuu kysymään että mitä sinne pöntölle kuuluu ??

Kyllähä tääl pöntöl on aika 5 tähden luksususta. Hieno mountain dew buffetti ja mokkapalojaki tarjolla(tuu säki hakee) et et hyvää tääl kuuluu mitess siel sun paikkakunnal mennee ??

Kyllähä tääl pöntöl on aika 5 tähden luksususta. Hieno mountain dew buffetti ja mokkapalojaki tarjolla(tuu säki hakee) et et hyvää tääl kuuluu mitess siel sun paikkakunnal mennee ??

:cool: Stadi ja varsinkin sen kantakaupunki ovat aina olleet erittäin rentoja paikkoja asua ja elää. Täällä ei näet puhalleta fyrkkii omilta. :cool:

:cool: Stadi ja varsinkin sen kantakaupunki ovat aina olleet erittäin rentoja paikkoja asua ja elää. Täällä ei näet puhalleta fyrkkii omilta. :cool:
Ihana kuulla pitää varmaa tulla sinne vierailulle mun "PönttöMobiililla" ja vähä opettelemaan kakkalandian esi-vanhaa historiaa.

PS.tääl on aika kivaa

Ihana kuulla pitää varmaa tulla sinne vierailulle mun "PönttöMobiililla" ja vähä opettelemaan kakkalandian esi-vanhaa historiaa.

PS.tääl on aika kivaa

Pysy sä vaan siellä puolen kehäkolmosta. Ei tarvii sitten palata kotiin maitojunalla, niinkuin KFIN crewsta. Ja tää oli sitten viimeinen kommenttini, jonka sulle vaivaudun laittamaan. Live and learn, boy !!

Pysy sä vaan siellä puolen kehäkolmosta. Ei tarvii sitten palata kotiin maitojunalla, niinkuin KFIN crewsta. Ja tää oli sitten viimeinen kommenttini, jonka sulle vaivaudun laittamaan. Live and learn, boy !!

JA täs on mun vika kommentti...

Ooks vähö suolane? Tuliks turpii gtas vai? Noh ei haittaa kylläse siitä menee ohi

Ja entäs sit ku mut potkittii crewist? Varmaa haittaa mun elämää kovastikki lol. Sitä paitsi MSF on kyl parempi crewi :P mun mielest

Luin sit vähäse näitä artikkeleita ja on kyl pakko sanoo et mitä fuckkii?!?

Joku ragee ku crewiläine tappaa on bounty pääl ja häippäsee.
Siis miks sen pitäis olla crewin huoli siis iha wtf XD

Noh siin mun novelli -sotilas1000

Ooks vähö suolane? Tuliks turpii gtas vai? Noh ei haittaa kylläse siitä menee ohi

Ja entäs sit ku mut potkittii crewist? Varmaa haittaa mun elämää kovastikki lol. Sitä paitsi MSF on kyl parempi crewi :P mun mielest

Mun silmät vuotaa verta...

Ja entäs sit ku mut potkittii crewist? Varmaa haittaa mun elämää kovastikki lol. Sitä paitsi MSF on kyl parempi crewi [emoji14] mun mielest

Just näin... Tällaisten takia on hienoa, että meillä on toimiva crew. Ja tällä tarkoitan, että tuollaisia ei tarvitse crew-listalla pitkään katsoa.

On siellä onneksi muita crwevejä, minne tuollaisetkin janarit otetaan. Ja sehän se parasta hupia onkin, kun pääsee noiden kanssa samalle servulle freemodessa, koska mikäänhän ei tunnu niin hyvältä, kun kuunnella es-jonnen ragettamista, kun sitä tappaa. [emoji13]

Voivoi :D Ei voi kuin nauraa noille jutuille... Sanon vaan että pitäkää tunkkinne, meillä on omatkin.

Just näin... Tällaisten takia on hienoa, että meillä on toimiva crew. Ja tällä tarkoitan, että tuollaisia ei tarvitse crew-listalla pitkään katsoa.
Just näin :)

Mitäs mitäs toi gta sekoilee, tein jokusen tunnin creatorilla mappia ja ny ei pysty tallentaan tai julkaseen ?!:confused::mad:

Mitäs mitäs toi gta sekoilee, tein jokusen tunnin creatorilla mappia ja ny ei pysty tallentaan tai julkaseen ?!:confused::mad:

Kannattaa varmaan vaan laittaa peli odottamaan. Eiköhän toi mene ohi.

Itsekkin ollut creatorissa koko päivän tekemässä uusia CAR VS. CAR kisoja, joissa huimia hyppyjä BIG AIR tyyliin. Joutui sit päivittään OSIRIS VS. T20 kisan kun kaikki rampit ei tulleet kaikille ajajille, vaan joidenkin piti palata edelliseen checkpointtiin ennenkuin rampit taas olivat siinä missä pitikin. Päivitys sitten poisti tuon, mutta aika outo ja ekaa kertaa tuolla tavalla bugas.

Tässä sitten taas sivun kuvitusta auringonlaskun maisemalla :

LTsjzVT6a0mjmnBv-Qlhrg_0_0.jpg

Kannattaa varmaan vaan laittaa peli odottamaan. Eiköhän toi mene ohi.

Itsekkin ollut creatorissa koko päivän tekemässä uusia CAR VS. CAR kisoja, joissa huimia hyppyjä BIG AIR tyyliin. Joutui sit päivittään OSIRIS VS. T20 kisan kun kaikki rampit ei tulleet kaikille ajajille, vaan joidenkin piti palata edelliseen checkpointtiin ennenkuin rampit taas olivat siinä missä pitikin. Päivitys sitten poisti tuon, mutta aika outo ja ekaa kertaa tuolla tavalla bugas.

Veikkaanpa, ettei tuo päivittäminen auta yhtään mitään. Kyse taitaa olla enemminkin jonkun näköisestä serveri ongelmasta. Sillä noita tulee aina silloin tällöin vastaan, ensin voi käydä osalle pelaajista juuri noin ja seuraavalla kerralla taas kaikki toimii juuri niinkuin pitääkin. Jännä ja ärsyttävä bugi kyllä kieltämättä :)

Veikkaanpa, ettei tuo päivittäminen auta yhtään mitään. Kyse taitaa olla enemminkin jonkun näköisestä serveri ongelmasta. Sillä noita tulee aina silloin tällöin vastaan, ensin voi käydä osalle pelaajista juuri noin ja seuraavalla kerralla taas kaikki toimii juuri niinkuin pitääkin. Jännä ja ärsyttävä bugi kyllä kieltämättä :)

Voit olla hyvinkin oikeassa. Tässä radassa tuli vaan kolmas päivitys kun muuttelin loppua ja lisäilin propseja. Ja siis tän kolmannen päivityksen jälkeen toi tuli kolmeen eri kisaan noi katoamiset ja kahdessa ei. Muita päivityksiä hostatessa tuota ei ilmennyt, mutta joo voi siis olla että just tän aikana sitten oli vaan noita serveriongelmia- Oli nolo vetää omaa rataa kun itse pääsi johdossa hyndän kautta ylempänä olevalle puistotasolle kun muut sitten lähti etsiin kiertotietä tai sitten palasivat edelliselle checkpointille ja saivat noi rampit sillai esiin.

Se tossa vaan oli erikoista, että kun menin tuon takia päivittämään, niin ne rampit puuttuivat creatorissakin kokonaan radasta vaikka ne olivat mukana noissa edellisissä hostaus kerroissa. Vaikkakin osalle tuon "kaivamisen" kautta.

Joskus vaan käy noin, välillä voi toimia viikonkin putkeen samat radat ilman ongelmia ja sitten yhtäkkiä (varsinkin viikonloppuisin) alkaa ongelmat...

Joskus vaan käy noin, välillä voi toimia viikonkin putkeen samat radat ilman ongelmia ja sitten yhtäkkiä (varsinkin viikonloppuisin) alkaa ongelmat...

Outoa vaan että ne rampit olivat kadonneet radasta myös creatorista. Sitä ei oikein serveriongelma kylläkään selitä eikä mulla ole koskaan aikaisemmin mitään hävinnyt yhdestäkään radasta ja tää on rata nro 22.

No tuohon en osaa sanoa mitään, kun en itse ratoja tee.. Muiden tekemistä radoista siis puhuin :)

Nää pirun serveri ongelmat yms on nii raskaita.. Eipä sitä omaa kenttää saanu ikinä savetettua vaikka aikani odottelin :mad: Pikkusen ärsyttää ku tekee tunti tolkulla jotai älytöntä bmx parkouri rataa ja sitte käy näin... Kaippa se on tänää kokeiltava uusiks onnistuuko, huoh..

Nää pirun serveri ongelmat yms on nii raskaita.. Eipä sitä omaa kenttää saanu ikinä savetettua vaikka aikani odottelin :mad: Pikkusen ärsyttää ku tekee tunti tolkulla jotai älytöntä bmx parkouri rataa ja sitte käy näin... Kaippa se on tänää kokeiltava uusiks onnistuuko, huoh..

Ymmärrän tuskasi. Joskushan ainakin itsellä nuo yhteys- ja serveriongelmat vaativat konsolin uudelleen käynnistyksen ja joskus ei auta kuin konsolin MAC osoitteen tyhjennys konsolin lisäasetuksista. Eli noissa tilanteissa saattaa olla siis kyse esim. XBOX LIVEN tai oman operaattorinkin yhteysongelmista. Tuonkaltaiset ongelmat saattavat siis näyttää GTAV Onlinen ongelmilta vaikka ovatkin sitten yhteysongelmia vähän isommassa mittakaavassa.

edit : eli usein tulee ilmoitus että Rockstarin serverit on alhaalla vaikka samaan aikaan kaverit ja muut pelaavat peliä täyttä häkää.Asiaan saattaa siis joissain tapauksissa auttaa yhteydenotto XBOX LIVEN tai oman operaattorin asiakaspalveluun, joissa ainakin omalla kohdallani palvelu on ollut ystävällistä ja tehokasta. Eli jos ongelmat toistuvat usein on silloin syytä läpikäydä nuokin vaihtoehdot.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom