Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toimiikos muilla gta online? Mulla heittää vaan virhettä koodilla CE-34878-0? Jotain googletin niin ilman nettiä kun aukaisee pelin nii toimis tarina mode, mutta netin kansssa kun aukaisee niin ei pääse edes tarinaan.

Tähän on ainakin itsellä auttanut se, että koitat suoraan kaverilistan kautta joinata johonkin. Sitten kun kerran sinne onlineen pääset, niin toimii :)

Tulkaa nyt perkele tekemään. Semmoisen kuuden tunnin jälkeen vituttaa ja lujaa, kun ei onnistu kun aina joku lähtee.

Jos setupissa ollut suomalainen oli täältä niin suurkiitokset! Heti meni läpi kun sai suomalaisen paikalle. Mehän oltiinkin platinum ja gold tuossa...

Jos joku haluaa boxin puolella kustomoida pelaajakuvan niin alla on linkki uuteen tutorial videoon YouTubessa. Kuviksi käyvät kaikki xbox.com sivuilta löytyvät kuvat. Sieltähän löytyy esim. videoiden ja pelien kansikuvia sekä esim. all achievements-sivulta oman profiilin alta löytyy esim. GTAV aiheista matskua omien saavutusten kuvista. Itse vaihdoin sieltä GTAV Diamond Hard saavutuskuvan oman profiiliini pelaajakuvaksi.

https://www.youtube.com/watch?v=9F20fwP8bFE

Series A lopulta aika ovelasti tehty. Osa setupeista suht vaikeita, mutta itse heist olikin helppo ja meni ensimmäisellä yrittämällä random porukassa, joka oli tosin todella hyvä. 500k tuosta taskuun ja nyt on 1,3 miljoonaa tilillä. Teenpä viimeisen heistin setupit jo nyt niin pääsen nappaamaan heti maanantaina tuplarahat finaalista ;)

oisko kukaa halukas tulla vetämää pasific standard jobia. jokane sais 500 000! elikkäs xbox nimi on NoobKillerFIN laittakaa viestiä. viikonloppuna olen pelaamassa

Miten siitä tulee noin pitkä bad sportti? Ite muistan PS3 ajoilta, kun sain 2päivän bad sport -banaanin

Joo siitä se lähtee.. Sit se tuplaantuu aina. Viikon bannista kahen viikon banniin, sitten kuukauden banniin, jne. Ei tä suinkaan siis oo eka kerta kun pääsen nauttimaan bad sport -servereistä :D

tiedättekö mikä mun snapmaticissa on vikana ku yritän ottaa kuvia nii lukee vaa joku "snapchat features are currently disabled to eligbility restrictions

Toiset "joutuu" bad sportiin ja mähän en pääse sinne vaikka kuinka olen yrittänyt... Oon oikeesti yrittänyt päästä sinne mutta ei R huoli mua sinne, oon liian hidas räjäyttämään vihujen autoja? Mitä tuohon vaaditaan? :D

tiedättekö mikä mun snapmaticissa on vikana ku yritän ottaa kuvia nii lukee vaa joku "snapchat features are currently disabled to eligbility restrictions

Itselläni kun on ollut vastaavia ongelmia, ovat ne olleet yhteysongelmia Yrittäessäni esim. siirtää kuviani social clubiin.on peli ilmoitgtanut että R*n serverit on down. Ongelma on aina poistunut XBOX ONE konsolin MAC osoitteen tyhjentämisellä. Oot varmaankin tarkistanut ettei kamera ole täysi, jos kerran ongelmasi ovat juuri kuvien ottamisesssa. Samat yhteysongelmat siis kuvien ottamisessa ovat vaikuttamassa niinkuin kaikessa muussakin pelin onlineen liittyvässä. Ja jos vaan jatkuu, niiin sitten request supportille.Toi
"currently" tietty viittaa tilapäisyyteen, mutta viestien ollessa kyseessä niiden aiheuttaja saattaa siis myös olla yhteysongelma. Josta sulla ei toki välttämättä ole kyse.

Vieläkö tässä on mahdollisuus saada se dunce tötterö päähän jollain perseilyllä? :D

Itselläni kun on ollut vastaavia ongelmia, ovat ne olleet yhteysongelmia Yrittäessäni esim. siirtää kuviani social clubiin.on peli ilmoitgtanut että R*n serverit on down. Ongelma on aina poistunut XBOX ONE konsolin MAC osoitteen tyhjentämisellä. Oot varmaankin tarkistanut ettei kamera ole täysi, jos kerran ongelmasi ovat juuri kuvien ottamisesssa. Samat yhteysongelmat siis siinäkin ovat vaikuttamassa niinkuin kaikessa pelin onlineen liittyvässä.
noku en oo ikinä oo pystyny ottamaan kuvia. eli ei oo täynnä.

Itselläni kun on ollut vastaavia ongelmia, ovat ne olleet yhteysongelmia Yrittäessäni esim. siirtää kuviani social clubiin.on peli ilmoitgtanut että R*n serverit on down. Ongelma on aina poistunut XBOX ONE konsolin MAC osoitteen tyhjentämisellä. Oot varmaankin tarkistanut ettei kamera ole täysi, jos kerran ongelmasi ovat juuri kuvien ottamisesssa. Samat yhteysongelmat siis siinäkin ovat vaikuttamassa niinkuin kaikessa pelin onlineen liittyvässä.
ja xbox360 kyseessä

Ylös Bottom