Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Series A:ssa tuplarahat ja RP:t?

Näkyy pelissä vihreellä ympyrällä tehtävän alussa "$" jos tuplarahat tai jos on tupla RP:t niin sininen ja "RP"
Odottelen itse sitä että tulee tuplat tavallisiin tehtäviin. Sitten painetaan rahaa Trash Talkista 45K$ 3x tunnissa :)

Voi hitto, elämäni naurut parilta edelliseltä sivulta! :D:D:D:D

Oikeasti jotkut itkee bountyjahdista koska joillekin se on tulonlähde. Sit vaatekauppamurhasta valitetaan kun ei voinut puolustautua ja siitä kun se ampuja sitten vaan lähti haneen. :D:D

Ei voisi uskoa että jotkut ihan oikeasti ottaa tosissaan tän touhun, mutta näköjään ottaa.

Series A:ssa tuplarahat ja RP:t?
Series A:ssa on 2xGTA$ ja 2xRP

Näkyy pelissä vihreellä ympyrällä tehtävän alussa "$" jos tuplarahat tai jos on tupla RP:t niin sininen ja "RP"
Odottelen itse sitä että tulee tuplat tavallisiin tehtäviin. Sitten painetaan rahaa Trash Talkista 45K$ 3x tunnissa
Heisteissä ei koskaan ole ollut kyseista vihreetä ympyrää, pelkkä sininen. Enkä tarkalleen muista missä tämä näkyy lobby screeneis yms mutta ainakin invissä se pallukka on.

Saat vissiin aika pitkän tovin odotella että tavallisiin missioneihin tulee 2xGTA$, eihän se ole vissiin tapahtunut kuin vain kerran ja sekin oli se ensimmäinen kerta kun 2xGTA$ esiteltiin peliin. Sen jälkeen se on ollut vain noita playlistejä ja kisat joista tupla rahat on saanut. Itse odotan ensi viikkoa toivoen Pacific heistin tulevan tuplana :D

Voi hitto, elämäni naurut parilta edelliseltä sivulta! :D:D:D:D

Oikeasti jotkut itkee bountyjahdista koska joillekin se on tulonlähde. Sit vaatekauppamurhasta valitetaan kun ei voinut puolustautua ja siitä kun se ampuja sitten vaan lähti haneen. :D:D

Ei voisi uskoa että jotkut ihan oikeasti ottaa tosissaan tän touhun, mutta näköjään ottaa.

Mä en oo missään vaiheessa ''itkeny'' siit et menetin 1000$. Mua ei haittaa vittuakaan jos menetän bountyn, oli se sit 1000$ tai 9000$. Sillon keskusteltiin siitä, miten on nyt ollu meiän crewissä liikkeel näit omien tappajia. Annoin vaan oman esimerkin siitä, että mutki tappo oma crewiläinen. Kysymys oli siis vaan niistä, jotka ei ymmärrä, miten crewissä (tai ainakin KFINissä) toimitaan. Ja kun olin lähettänyt varotusviestit henkilön perään, nii olin kyllä ihan valmis unohtamaan koko jutun, vaikka se henkilö ei mitään vastannutkaan. Ei ollu mitenkään mun päätös potkii sääntöjen rikkojaa pois, en ees ehottanut sitä.
Ja mainitsin vaan mun puolustuskyvyttömyyteni, ettei ihmiset alkanu valittamaan et ''oisit ampunu takas'' jne.
KFIN-crewin tarkotus on että pidetään hauskaa yhdessä ja puolustetaan muita tarvittaessa.

Îhan hyviä kommentteja molemmat omista näkökulmistaan. Ikävää vaan kun jengin asioita hoidetaan julkisesti niin se sitten leviää tännekkin. Ainakin näiden negatiivisten asioiden osalta.

Minnes ps4 puolelta on kaikki kfin heistien tekijät kadonnu? :D Alkaa kasvaa harmaita hiuksia noiden radomeiden kanssa...ä

JOO eivät ole vielä kotona oppineet :D:D:D Kandee kontaktoida paljon frendejä joilla hyvä asenne, korkea rankki tai ainakin taidot ja esim. näin kasata hyviä "fire team" * yksiköitä :cool:

Tai sitten trollaavat tahallaan. Itsekkin olen huvikseni joskus noin tehnyt, kun tylsyyksissäni olen randomeiden heisteihin joinannut. Ei niiden kanssa vaan voi pelata tosissaan :D

Tai sitten trollaavat tahallaan. Itsekkin olen huvikseni joskus noin tehnyt, kun tylsyyksissäni olen randomeiden heisteihin joinannut. Ei niiden kanssa vaan voi pelata tosissaan :D

Totta :D Itsekkin saatan puolivahingossa joutua missioniin ja kun palaan pakolliselta parinkymmenen sekunnin breikiltä niin ei auta kuin tilata buzzard ja lentää laitureille jossa muut maamiehinä huseeraa. Siinähän menee sit muutkin mut saavathan rahansa ja RPtkin ni eivät ole valittaneet vaan peukuttaneet. :D

Edelleen pelaillaan :D Puoli kuudesta yhden tauon kanssa... Jos jollain on PS3 niin tulkaa nyt ihmeessä auttamaan tän kanssa, en luovuta ennen kuin pääsen läpi.

Totta :D Itsekkin saatan puolivahingossa joutua missioniin ja kun palaan pakolliselta parinkymmenen sekunnin breikiltä niin ei auta kuin tilata buzzard ja lentää laitureille jossa muut maamiehinä huseeraa. Siinähän menee sit muutkin mut saavathan rahansa ja RPtkin ni eivät ole valittaneet vaan peukuttaneet. :D

Niin siis omalla trollaamisella tarkoitin lähinnä sitä, että saatan esimerkiksi jaksaa pelata sen minkä tahansa setupin alusta melkein loppuun niin kuin kuuluukin muita auttaen. Viime sekuneilla saatan kuitenkin tehdä tahallani jotain, että koko homma kaatuu siihen :D Ja tämä siis vain randomeiden kanssa. Jos omia crew membereitä on joukossa, niin silloin en tietenkään tee noin :)

Edit: ja tuotakin teen oikeastaan vain kolmosen puolella, koska siellä ei mulle ole rahasta, tai rp:stä kuitenkaan mitään hyötyä...

Äskeiset idiootit jaksoivat yhden kerran kokeilla... Ketkä näitä tonttuja oikein tekee/kasvattaa?

Ei riittänyt kärsimättömyys. Haluan ensi viikolla Pacific Standardista tuplarahat ja ensin on vedettävä tämä läpi, muuten en koskisi tähän edes tänä vuonna, vituttaa niin paljon.

Niin siis omalla trollaamisella tarkoitin lähinnä sitä, että saatan esimerkiksi jaksaa pelata sen minkä tahansa setupin alusta melkein loppuun niin kuin kuuluukin muita auttaen. Viime sekuneilla saatan kuitenkin tehdä tahallani jotain, että koko homma kaatuu siihen :D Ja tämä siis vain randomeiden kanssa. Jos omia crew membereitä on joukossa, niin silloin en tietenkään tee noin :)

Edit: ja tuotakin teen oikeastaan vain kolmosen puolella, koska siellä ei mulle ole rahasta, tai rp:stä kuitenkaan mitään hyötyä...

Joo no tota "trollaamista" on tietty aika monenlaista ja ymmärsinkin pointtisi johon toin yhden näkökulman lisää asiaan, Tais olla breikki muuten parin minuutin, joten muut oli jo ehtineet huseeraa jo jonkin aikaa kunnes pörräsin paikalle ja suolasin ohjuksilla koko pihapiirin omatkin tuhoten, Ovat kaikki siinä niin tiheässä taistelemassa niitä mitälie salakuljettajia vastaan.

Toimiikos muilla gta online? Mulla heittää vaan virhettä koodilla CE-34878-0? Jotain googletin niin ilman nettiä kun aukaisee pelin nii toimis tarina mode, mutta netin kansssa kun aukaisee niin ei pääse edes tarinaan.

Toimiikos muilla gta online? Mulla heittää vaan virhettä koodilla CE-34878-0? Jotain googletin niin ilman nettiä kun aukaisee pelin nii toimis tarina mode, mutta netin kansssa kun aukaisee niin ei pääse edes tarinaan.
Kuulemma PS4:llä on nyt tullut tuota erroria ja peli crashannyt. Eiköhän nuo sen kohta hotfixaa.

Ylös Bottom