Vastaus: Grand Theft Auto Online
Tämä kyseinen error tuli mulle sen jälkeen kun rockstar alkoi pätsää jotain rahaglitshiä koskien heistejä, josta tyypit oli kuulemma saanut kikkailemalla semmoset 500k per setup. Paniikissa itse tietenkin poistin pelin ja asensin sen uusiksi, poistin savetiedostoja ja kaksi kertaa rebuilt database, käytännössä kaikki mitä internetissä sanottiin auttavan koskien kyseistä, ilmeisesti todella yleistä virheilmoitusta, lukuunottamatta sitä käyttiksen uudelleen asetusta joka on mielestäni jo ihan liian suuri homma enkä ollut valmis menettämään kaikkea ja asentamaan lukuisia pelejä uusiksi.
Odotin seuraavaan päivään ja silloin tulikin jo tieto että tätä on tapahtunut monille muille ja rockstar myöntänyt asian. Eilen sit kuitenkin pääsin jo peliin ihan niiku aina ennenkin, sekä se mitä ylempänä mainittiin että joinaa suoraan listalta ei mulla auttanut, oikeestaan mikään ei auttanut. Virheilmoitus tuli myös vaikka menin offlinessa peliin, latasi pelin välillä mutta sama virheilmoitus tuli myös hetken kuluttua yksinpelissä. Onlineen ei ollut sitten mitään asiaa.
Eli mitää radikaalia ei kannata tosiaan tehää, ite menin yksinpelissä jonkin verran taaksepäin 100%->86% kun en tajunnut sitä viimeisintä savea laittaa pilveen, ei sinänsä haittaa kun 100% jo ajat sitten läpi mut kuitenkin. Jos kyseinen errori vielä ilmenee niin kannattaa vaan odottaa, tämä asia on rockstarin tiedossa ja korjaavat sitten kun jaksavat.