Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

joku suomalainen tänään pelaamaan trevorin heistiä? 2 pääsee mukaan. xbox360 nimiä laittakaa ja levelli. niin päätän kuka pääsee

Toiset "joutuu" bad sportiin ja mähän en pääse sinne vaikka kuinka olen yrittänyt... Oon oikeesti yrittänyt päästä sinne mutta ei R huoli mua sinne, oon liian hidas räjäyttämään vihujen autoja? Mitä tuohon vaaditaan? :D
Ei se ihmeellisiä vaadi.. Pitää vaan olla kassun lentotaidot :D ;)

Pelaan tänään trevorin heistiä hardilla. palkkio yhteensä 1 010 000 dollaria. jos haluat tulla mukaam niin laita tähän xbox360 nimesi ja gta lvl määräsi. voin ottaa vain 2 mukaan. palkkio tulee olemaam 100 000- 200 000 kummallekkin kahdelle ketkä tulee mukaan. joten nimiä alle vaan ja ilmoitan xbox viestillä sille kuka pääsee mukaan. :)

noku en oo ikinä oo pystyny ottamaan kuvia. eli ei oo täynnä.

Kokeileppa ottaa kuva story modessa niin ei ole gtav online ja sen kaikkien kytköksien trafiikki haittaamassa. Jos kamera ei toimi sielläkään, niin sitten on syytä laittaa kyselyä R*n supporttiin.Tai siis samassa verkossahan sekin on mut jos ei toimi sielläkään niin tiukkaa kyselyä vaan sitten R*lle.

edit : se MAC osoite löytyy konsolin - verkko > lisäasetukset > ip ja MAC osoitteet. Näin siis ainakin XB1:sellä. 360sellä en vielä tuota kikkaa tiennyt, joten en muista mitä sen lisäasetuksista löytyy.

Kokeileppa ottaa kuva story modessa niin ei ole gtav online ja sen kaikkien kytköksien trafiikki haittaamassa. Jos kamera ei toimi sielläkään, niin sitten on syytä laittaa kyselyä R*n supporttiin.Tai siis samassa verkossahan sekin on mut jos ei toimi sielläkään niin tiukkaa kyselyä vaan sitten R*lle.
ei toimi storymodessakaa

ei auta uudelleen asennus.
Tuleeko seuraavaksi ettei uuden pelin hommaaminenkaan auta :D:D Kun kerran tiesit ettei kamerasi ole alunperinkään toiminut, niin sen perusteella kannattais jo sit harkita uutta peliä. Kannattaa myös mainita tuo jo alkuperäisen kysymyksen yhteydessä.

Tuleeko seuraavaksi ettei uuden pelin hommaaminenkaan auta :D:D Kun kerran tiesit ettei kamerasi ole alunperinkään toiminut, niin sen perusteella kannattais jo sit harkita uutta peliä. Kannattaa myös mainita tuo jo alkuperäisen kysymyksen yhteydessä.
en oo ostanu uutta peliä ja en todellakaam aio ostaa uutta pelkän kameran takia.. no.. eipä sit kukaa näköjää tiiä nii sit antaa vaa olla.

Jos täällä joku PS4 puolen pelaaja kohtaa virhekoodin CE-34878-0, niin asia on R*:n tiedossa ja tutkivat asiaa, ongelma ei ole konsolissa vaan pelissä.

Nimim. 2 alustusta ja 1 puhdas käyttiksen asennus pleikkaan viimesen 2 viikon aikana ......

Pacific Standard - Vans setup on hauska, kun teen itse kaikki työt ja sitten joku lähtee kun on 3/4 vaunusta kuvattu... :D

GTA Onlinen suhteen tästä ratkaisusta ei tietystikään ole apua, mutta GTAV:n yksinpelin pääsee yksinkertaisesti kirjautumalla ensin ulos PSN:stä.

Eli sieltä verkosta tulee nyt jotain "roskaa", joka kaataa koko pelin.

Tuo error tulee aina + peli kaatuu, kun yrittää mennä GTA Onlinessä crew valikkoon selaamaan pelaajia. Alkoi ensimmäisen Ill-Gotten Gains päivityksen jälkeen, muutenhan tuota ei tapahdu onlinessä jos ei crew pelaajien valikkoa erehdy selaamaan. :D

Tuo error tulee aina + peli kaatuu, kun yrittää mennä GTA Onlinessä crew valikkoon selaamaan pelaajia. Alkoi ensimmäisen Ill-Gotten Gains päivityksen jälkeen, muutenhan tuota ei tapahdu onlinessä jos ei crew valikkoon erehdy selaamaan. :D

Sanotaan nyt vielä kerran, jos joltain vaikka meni ohi. Eli tosiaan joinaatka kaverilistallanne oleviin pelaajiin psn verkon kautta, niin toimii. Kun pääsette onlineen, toimii tämän jälkeen myös se crew lista :)

Tämä kyseinen error tuli mulle sen jälkeen kun rockstar alkoi pätsää jotain rahaglitshiä koskien heistejä, josta tyypit oli kuulemma saanut kikkailemalla semmoset 500k per setup. Paniikissa itse tietenkin poistin pelin ja asensin sen uusiksi, poistin savetiedostoja ja kaksi kertaa rebuilt database, käytännössä kaikki mitä internetissä sanottiin auttavan koskien kyseistä, ilmeisesti todella yleistä virheilmoitusta, lukuunottamatta sitä käyttiksen uudelleen asetusta joka on mielestäni jo ihan liian suuri homma enkä ollut valmis menettämään kaikkea ja asentamaan lukuisia pelejä uusiksi.

Odotin seuraavaan päivään ja silloin tulikin jo tieto että tätä on tapahtunut monille muille ja rockstar myöntänyt asian. Eilen sit kuitenkin pääsin jo peliin ihan niiku aina ennenkin, sekä se mitä ylempänä mainittiin että joinaa suoraan listalta ei mulla auttanut, oikeestaan mikään ei auttanut. Virheilmoitus tuli myös vaikka menin offlinessa peliin, latasi pelin välillä mutta sama virheilmoitus tuli myös hetken kuluttua yksinpelissä. Onlineen ei ollut sitten mitään asiaa.

Eli mitää radikaalia ei kannata tosiaan tehää, ite menin yksinpelissä jonkin verran taaksepäin 100%->86% kun en tajunnut sitä viimeisintä savea laittaa pilveen, ei sinänsä haittaa kun 100% jo ajat sitten läpi mut kuitenkin. Jos kyseinen errori vielä ilmenee niin kannattaa vaan odottaa, tämä asia on rockstarin tiedossa ja korjaavat sitten kun jaksavat.

Toimiiko tuo rekisterikilven tekstin tuunaus myös next gen-versioissa? PS3:lla pelittää normaalisti, mutta PS4-versiossa ei tunnu toimivan.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom