Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Bugi näyttäisi olevan korjattu:

7/31/15 Update: This issue was affecting players who had more than 100 friends on PSN, and has been resolved.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli äsken vedettyä kisa nro 5000 :cool:

Vuosi ja yksi kk tohon nyt sitten meni ( - 3 kk tauko ). Täytyy sanoa että ilman hyviä kisakavereita ympärimaailman, toi ei ois onnistunut.Joidenkin kanssa niistä on tullut n. vuosi ajettuakin. Unohtaa ei pidä myöskään radantekijöitä ja heidän vapaasti merkattavia, Social Clubissa olevia ratoja ja playlistejä. Voittojahan noista ei ole kuin reilut 1800, mutta itselleni kisaamisen prioriteetit ovat painottuneetkin muuhun kuin voittamiseen. Eli globaali kisaaminen ja uusien, varsinkin hyvien ratojen ajaminen on ne pääpointit.

Tässä' ton 5 k kunniaksi yksi kisakärryistäni eli BlackFin :

SfJXL_pQ0UOHQGUao_rhhg_0_0.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Löytyy mutta vasta normaaliin peliaikaan eli yöllä, ehkä jo aikaisemmin. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo yritän olla linjoilla kymmenen jälkeen.. :D Kyllä sieltä muitakin crewiläisiä löytyy varmasti linjoilta, tälläkin hetkellä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Rockstar sekoillut jotain ja mulle oli tullut vielä toinen rebate :D No mikäs siinä. T20 tuli maksamaan sitten 1.1 miljoonaa.
Tuli ostettua karin rebel ja sillä hiukan möyrittyä. Yllätyin kyllä, että silläkin pystyy offia ajamaan vaikka kaasun kanssa saa olla todella hellä sillä tuo hukkaa pidon todella helposti.

[video=youtube;UUtEBL-1iE8]https://www.youtube.com/watch?v=UUtEBL-1iE8[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Riippuu siitä mitä sulla on valmiina. Zentorno, osiris ja T20 on hyvin lähellä toisiaan suorituskyvyn suhteen ja enemmän ratkaisee kuskin taidot kuin auto olettaen, että ajat kilpaa. Jos et ole kisaaja niin silloinhan suorituskyvyllä ei ole mitään väliä ja kaikki on kiinni siitä kuinka paljon tykkää auton ulkonäöstä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Osiriksellakin pärjännyt ihan hyvin tolla mun OSIRIS VS: T20 radalla, joka on siis BIG AIR tyylinen kaupunkirata, jossa HUGE JUMPS. Pärjännyt kulmien paremmalla leikkaamisella ja paremmalla mutkista ulostuloilla. kun taas pitkillä suorilla T20set tulevat vääjäämättä rinnalle ja ohi tällä non-contact radalla, jossa ei siis esim. slipstreamiä ole.
Itse sitten välillä kokeillut T20stä kun nuo kaksi autoa on pakotettuna rataan. Tällöin on sit huomannut että omakin aika radalla näillä standardiversioilla paranee.

Itselläkin 4,5 miljoonaa, joten ei ole mikään pakko luopua mistään kolmesta superistani, joten harkitsen kyllä vahvasti tuon T20 superin ostoa.

edit : itsellä yli 5000 kisaa takana, joten jonkunlainen tuntuma asiaan löytyy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Zentorno löytyy kyllä, tosin tänäänkin kisoissa ajoin ennemmin sillä normi Progenilla. Onhan T20 noista kaunein ja ylivoimaisesti parhaat äänet, mutta on se kyllä kalliskin. Kisoja toki alle sata takana niin ei niistä kovin kokemusta ole.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

voi voi. oon tän päivän yrittäny vetää pasific standardia ja kaikki apinat vaa feilaa sen kokoaja. löytyiskö täältä jotai osaavaa ja semmosta kuka suostuis kuuntelemaan ohjeita?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

oho. 4 tuntii meni siinä että sai oikeen porukan ja pasific heisti läpi hardilla
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Rockstar sekoillut jotain ja mulle oli tullut vielä toinen rebate :D No mikäs siinä. T20 tuli maksamaan sitten 1.1 miljoonaa.
Tuli ostettua karin rebel ja sillä hiukan möyrittyä. Yllätyin kyllä, että silläkin pystyy offia ajamaan vaikka kaasun kanssa saa olla todella hellä sillä tuo hukkaa pidon todella helposti.

[video=youtube;UUtEBL-1iE8]https://www.youtube.com/watch?v=UUtEBL-1iE8[/video]

Täähän on ihan jumala-auto. Laita siihen tavalliset sport- renkaat alle, kääntyvyys paranee huomattavasti (jopa maastossa) koska siinä on alkujaan liian pieni kääntösäde. Pidosta en mene takuuseen mutta minusta sekin paranee hiukan.
Mulla itelläni on kadulta napattu keularitilällä ja kuomuraudalla varustettu malli. Ihmettelen miksei sitä keularitilää saa kaupasta :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Puhtaassa ja ruosteisessa rebelissä on eri modit eli kyllä sen ritilän saa ostettua jos vaan on ruosteinen rebel käytössä. Puhtaaseen ei saa oikeastaan mitään. Ei ritilää nokalle, ei lisävaloja eikä sitä dakar lookkia lavan tilalle.
 
Ylös Bottom