Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko bugi vai miksei pysty entityä myymään pois? Turha auto ja haluan massit siitä prkle..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

GTA Online: Lowriders päivitys tulossa ensi viikon tiistaina.

  • Benny’s Original Motor Works - Uusi customs paja & puhelinsovellus
  • Lowrider customointi mahdollisuuksia autoihin (hydrauliikat jne.)
  • 6x uusia Lowrider autoja?
  • Neljäs autotalli
  • Uusia Lamarin tehtäviä
  • Konepistooli & machete
  • Uusia vaatteita, hiuksia ja varusteita
  • Kolme uutta Adversary Modea ja muuta

http://socialclub.rockstargames.com...nline-lowriders-coming-next-week-october-20th
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyvältä vaikuttaa. Mulla on vaan kaksi toivetta:

1) noita on mahdollisuus tuunata ja testailla yksinpelin puolella ennen kuin tuhlaa kovalla työllä tienattua rahaa onlinessa
2) se neljäs autotalli
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyvältä vaikuttaa. Mulla on vaan kaksi toivetta:

1) noita on mahdollisuus tuunata ja testailla yksinpelin puolella ennen kuin tuhlaa kovalla työllä tienattua rahaa onlinessa
2) se neljäs autotalli
Se neljäs tallihan tulee..

"The upwardly mobile can also expand their garage space and fleet of vehicles with the addition of the oft-requested fourth purchasable property. "
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ainakin edellisten päivitysten sisältö on automaattisesti lisätty myös yksinpeliin, paitsi heisti vehkeet. muuten kaikki (autot ja niiden osat, aseet, asusteet jne)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vihdoinkin, se ruosteeton Voodoo!

http://www.rockstargames.com/videos/video/11537

Neljäs talli tulee tarpeeseen, koska nyt 3 on täynnä enkä mitään haluis myydä. Paljonkoha noi pimppaukset tulee maksaa, edelliset dlc lelut oli melko suolasen hintaisia, varmaa just tyyliin et noi pomputukset maksaa jotain 780k kappale. Noh oha mul säästös muutama/useampi miljoona. Onkoha jotain tietoa et onko uusia kämppiä tulossa, vai onko ne samat? Noh sinänsä ihan sama, kämpät on lähinnä sitä varten että saa lisää säilytystilaa, mut olisha se hienoa saada joku uudempi asunto.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei herran jumala mitä päivityksiä tähän tullu.. Nyt vasta huomasin etten pääse edes death matchii pelaan ellen muuta tähtäys systeemiä. Eli ns vaikeemmalla tähtäyksellä ei pääse noihi matseihin missä porukalla on se täyslukitus päällä.. :eek: Ihan järjetöntä. Pistäis sitte kypärälle saman homman että joko se on kaikilla tai ei kenelläkään. Ärsyttää sitäki vekslata ku ei sitä kippoo ny normaalisti halua päässä pitää, mut on noissa matseissa siitä ihan selkeesti hyötyä olevinaan.. Ja entityä ei vieläkään saa myydyks jostain kumman syystä, ei oo koko sell vaihtoehtoo. :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Aina tässä on ollut free aim tyypeillä omat lobbyt.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aijaa, en oo huomannut kun ennen päässyt pika haulla hyvin peleihin. Nyt laittaa yksin tai jos joinaa nii pitää vaihtaa se pois. Typerä systeemi joka tapauksessa..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^No eikö tuo liene loogista, että kaikilla osallistujilla varsinkin death matcheissa on sama tarketing mode. Missioneissa olen kuvitellut tuon liittyvän siihen, minkä vaikeusasteen host on valinnut eli esim. free aim, jos hardilla? Vuodenvaihteessa kun itse tuon muistan alkaneen niin peli bugas välillä vaatien sitä myös kisoihin. Alkuperäinen tarketing modehan palautuu ko. jobin päätyttyä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siis freeaim ja autoaim pelaajat ovat aina olleet omilla servereillään, pelimuodot eivät vaikuta asiaan mitenkään. Ainakin omasta mielestä hyvä niin, freeaimissa voi jopa autoilla ajaa 200km/h jonkun ohi ilman että tulee heti headshottia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^No itse ymmärsin ketjun avauksen koskevan ko. pelimuotoon joinaamisen yhteydessä tulevaan ilmoitukseen tarketing moden vaihtumisesta, jonka joutuu siis hyväksymään jotta peli edes lähtee yhdistämään. Itse olen tällöin esim. missioneissa huomannut omani muuttuneen.

Hostin serverityyppikö siis ratkaisee, ja sen ollessa eri kuin omasi, niin pelikö sitten vaihtaa/vaihdattaa sen ? Nuohan kaksihan eivät ole ainoat vaihtoehdot, vaan tarketing modejahan on muitakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En totakaan tiennyt että niille on oikein omat servut.. Ihan ok systeemi, mut ei ainakaan onen puolella tahdo löytää jengiä death matcheihin jollei oo se autoaimi päällä.. Olis mukavampi pelata sillä freeaimilla mut kohtuu turhaa ku ei sitä juuri kukaan käytä :p Omaan makuun helpompi hallita tähtäystä ilman sitä seurantaa..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Morjesta! Laitoin äsken KonsoliFIN crewiin requestia päästä messiin. Rankkia kertynyt se 150 jo ja alkaa yksinpelailu ja satunnaiset heistit randomien kanssa(mitkä ei oikein tunnu toimivan) riittämään. :)

Ikäkin lähentelee 30 eli tästä ainakin yksi mature ja vieläpä varsin aktiivinen pelaaja mukaan jos vaan passaa? Psn tunnus on Tmsocragzzi ja sen pitäis myös olla näkyvissä profiilissa. Ens tiistaitahan ootetaan jo suht hiessä ja mukava nähä että rockstar panostaa näihin päivityksiin varsinkin kun ei enää tarvi ajatella edellistä konsolisukupolvea eikä sen teknisiä rajotteita. Suht mielenkiintosta nähä millaseks tää peli voi vielä muuttua. :cool:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vihdoinkin, se ruosteeton Voodoo!

http://www.rockstargames.com/videos/video/11537

Neljäs talli tulee tarpeeseen, koska nyt 3 on täynnä enkä mitään haluis myydä. Paljonkoha noi pimppaukset tulee maksaa, edelliset dlc lelut oli melko suolasen hintaisia, varmaa just tyyliin et noi pomputukset maksaa jotain 780k kappale. Noh oha mul säästös muutama/useampi miljoona. Onkoha jotain tietoa et onko uusia kämppiä tulossa, vai onko ne samat? Noh sinänsä ihan sama, kämpät on lähinnä sitä varten että saa lisää säilytystilaa, mut olisha se hienoa saada joku uudempi asunto.

Ruosteeton Voodoo?! :D Komiaa!
Neljäs talli tulee tarpeeseen kyllä. Lentokentän vierestä pitä ostaa pari rauhallisuuden ja LSC:n takia :rolleyes:
Tossa videossa, kohdassa 0:15, miksi ei tule tommosia talleja, miksi ne on näitä tylsiä metallisia sisältä, niitäkin olisi kiva kustomoida. Samaten nuo kuviot autojen kylkiin olis ihan mageet.

Tuosta mainitsin jo aiemmin että huhuja oli neljännestä tallista ja näemmä se nyt sit tuleekin. Viideskin vissiin voisi tulla mutta se joskus 6kk päästä aikaisintaan ja sit tarvitaan kyllä jo lisää kämpppiä tai ainakin isoja talleja. Miksei voi tehdä 10 auton tallia myös sandy shoresiin tai vaikka sinne aivan ylös :)
Niin joo, niitä pirun ikkunoita niihin keskitasonkin kämppiin olisi kiva saada, merinäköalaa ei vieläkään ole kun del perrossa on talo edessä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ruosteeton Voodoo?! :D Komiaa!
Neljäs talli tulee tarpeeseen kyllä. Lentokentän vierestä pitä ostaa pari rauhallisuuden ja LSC:n takia :rolleyes:
Tossa videossa, kohdassa 0:15, miksi ei tule tommosia talleja, miksi ne on näitä tylsiä metallisia sisältä, niitäkin olisi kiva kustomoida. Samaten nuo kuviot autojen kylkiin olis ihan mageet.

Tuosta mainitsin jo aiemmin että huhuja oli neljännestä tallista ja näemmä se nyt sit tuleekin. Viideskin vissiin voisi tulla mutta se joskus 6kk päästä aikaisintaan ja sit tarvitaan kyllä jo lisää kämpppiä tai ainakin isoja talleja. Miksei voi tehdä 10 auton tallia myös sandy shoresiin tai vaikka sinne aivan ylös :)
Niin joo, niitä pirun ikkunoita niihin keskitasonkin kämppiin olisi kiva saada, merinäköalaa ei vieläkään ole kun del perrossa on talo edessä :D

Monesti huhu puheet mitä on mahdollisista tulevista dlc paketeista huhuttu, on myös suurin osa tullut itse peliin. Siitä on jo ollut pitkään huhuja, että jossain vaiheessa tulisi customoitavat kämpät, jossa sä voit itse sisustaa kämpän jne, kartanot edelleen suuri unelma monilla. Keskiluokan kämppiin ikkunat, siitä olen myös samaa mieltä, ettei vaa niissä muutamissa high end asunnoissa. Jotkut ehkä pitää tämmöstä tilperhööriä turhana ja käyttävät asuntoja lähinnä tallipaikkoina, itse kyllä tykkäisin tämmösistä SIMS tilperhööreistä.

Kun miettii kun peli julkaistiin vuonna 2013 ja millainen online oli silloin kun vertaa sitä nykypäivään. On paljon kyllä muuttunut, tämä lowrider dlc vaikuttaa ainakin meikäläiselle tällähetkellä parhaimmalta dlceeltä, siinä on sitä kunnon vanhaa san andreas meininkiä. Heist dlc oli ihan jees, mut siinä tuli ehkä kerran pelattua ne kaikki heistit, sit kaverit katos johonki ja loppujen lopuks se oli vaan sitä yhtä lesterin heistiä kahestaan kaverin kanssa, joka on tyylii ainoa kuka pelaa mun lisäks, mitä nyt joskus muutki kaverit saattaa eksyä käymään sielä.

Aika hyvin ne on jaksanut kyl laajentaa ja tukea tätä peliä, veikkaan et tulevat tukemaan ainakin siihen asti kunnes ehkä se gta6 joskus tulee. Periaattestha tätä gta onlinea olisi mahdollista laajentaa loputtomiin, ainakin siihen asti kunnes peli ja rauta alkaa olee jo sen verran vanhaa kamaa ettei kannata.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Monesti huhu puheet mitä on mahdollisista tulevista dlc paketeista huhuttu, on myös suurin osa tullut itse peliin. Siitä on jo ollut pitkään huhuja, että jossain vaiheessa tulisi customoitavat kämpät, jossa sä voit itse sisustaa kämpän jne, kartanot edelleen suuri unelma monilla. Keskiluokan kämppiin ikkunat, siitä olen myös samaa mieltä, ettei vaa niissä muutamissa high end asunnoissa. Jotkut ehkä pitää tämmöstä tilperhööriä turhana ja käyttävät asuntoja lähinnä tallipaikkoina, itse kyllä tykkäisin tämmösistä SIMS tilperhööreistä.

Kun miettii kun peli julkaistiin vuonna 2013 ja millainen online oli silloin kun vertaa sitä nykypäivään. On paljon kyllä muuttunut, tämä lowrider dlc vaikuttaa ainakin meikäläiselle tällähetkellä parhaimmalta dlceeltä, siinä on sitä kunnon vanhaa san andreas meininkiä. Heist dlc oli ihan jees, mut siinä tuli ehkä kerran pelattua ne kaikki heistit, sit kaverit katos johonki ja loppujen lopuks se oli vaan sitä yhtä lesterin heistiä kahestaan kaverin kanssa, joka on tyylii ainoa kuka pelaa mun lisäks, mitä nyt joskus muutki kaverit saattaa eksyä käymään sielä.

Aika hyvin ne on jaksanut kyl laajentaa ja tukea tätä peliä, veikkaan et tulevat tukemaan ainakin siihen asti kunnes ehkä se gta6 joskus tulee. Periaattestha tätä gta onlinea olisi mahdollista laajentaa loputtomiin, ainakin siihen asti kunnes peli ja rauta alkaa olee jo sen verran vanhaa kamaa ettei kannata.

Olen samaa mieltä. Tuo asuntojen juttuhan on vähän niin ja näin, koska periaatteessa sitä asuntoa ei tarvi mihinkään pakosta. Heistien aloittamiseen ja vaatteiden vaihtoon... Sille pitäisi löytää jokin merkitys ja sen pitäisi olla omanlainen. Toki on helppoa luoda samanlaisia kämppiä mutta jos tosissaan haluaa laajentaa peliä ja luoda uutta niin ottaisin vanhat asunnot työn alle ja kehittäisin niihin jotain..jotain joka eroaa toisistaan enemmän.

Tosiaan tämähän on aivan eri peli kuin silloin joskus vuosia sitten. Tuosta annan kyllä kiitosta Rockstarille että jaksavat tehdä juttuja, moni muu pelintekijä olisi jo luovuttanut. Toki nyt tämäkään ei ole täydellinen mutta kuitenkin, ovat selkeästi mukana tekemässään pelissä päivityksilä ja muulla. "Ei näin hienoa maailmaa voi jättää hyödyntämättä".

Laajennuksia voisi tehdä vaikka sen north yanktonin verran, mikä ettei laittaisi sitä tuohon lenokentän taakse normaalin maailman lisäksi. Toki tämä nytkin on melko suuri maailma mutta jos kerran olisi mahdollista vieläkin suurentaa, niiin mikä ettei... Eikä sen tarvisi olla siten että vain mennään paikasta A paikkaan B jos se syö pelin resursseja, vaan väliin voisi laittaa pienen latausikkunan jolloin se lataa jonkun toisen "maailman" :rolleyes: Kunhan taas haaveilen mut mistä tietää mitä ne tekee seuraavaksi :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

aljonkoha noi pimppaukset tulee maksaa, edelliset dlc lelut oli melko suolasen hintaisia, varmaa just tyyliin et noi pomputukset maksaa jotain 780k kappale.
Sellaisen käsityksen itse ainakin sain että IGG 1 & 2 olivat enemmänkin niille joilla sitä rahaa on/oli jotta voisivat "leveillä" omilla masseillaan. Itse voisin kuvitella että hydrauliikat maksaa ~50k (kipale tai kallein 'malli') ... ja pallopää sen 5 tonttuu :D
 
Ylös Bottom