Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oletko tehnyt jotain autojen myynti glitsejä ym. kyseisellä autolla?Onko bugi vai miksei pysty entityä myymään pois? Turha auto ja haluan massit siitä prkle..
Oletko tehnyt jotain autojen myynti glitsejä ym. kyseisellä autolla?
Se neljäs tallihan tulee..Hyvältä vaikuttaa. Mulla on vaan kaksi toivetta:
1) noita on mahdollisuus tuunata ja testailla yksinpelin puolella ennen kuin tuhlaa kovalla työllä tienattua rahaa onlinessa
2) se neljäs autotalli
Vihdoinkin, se ruosteeton Voodoo!
http://www.rockstargames.com/videos/video/11537
Neljäs talli tulee tarpeeseen, koska nyt 3 on täynnä enkä mitään haluis myydä. Paljonkoha noi pimppaukset tulee maksaa, edelliset dlc lelut oli melko suolasen hintaisia, varmaa just tyyliin et noi pomputukset maksaa jotain 780k kappale. Noh oha mul säästös muutama/useampi miljoona. Onkoha jotain tietoa et onko uusia kämppiä tulossa, vai onko ne samat? Noh sinänsä ihan sama, kämpät on lähinnä sitä varten että saa lisää säilytystilaa, mut olisha se hienoa saada joku uudempi asunto.
Ruosteeton Voodoo?! Komiaa!
Neljäs talli tulee tarpeeseen kyllä. Lentokentän vierestä pitä ostaa pari rauhallisuuden ja LSC:n takia
Tossa videossa, kohdassa 0:15, miksi ei tule tommosia talleja, miksi ne on näitä tylsiä metallisia sisältä, niitäkin olisi kiva kustomoida. Samaten nuo kuviot autojen kylkiin olis ihan mageet.
Tuosta mainitsin jo aiemmin että huhuja oli neljännestä tallista ja näemmä se nyt sit tuleekin. Viideskin vissiin voisi tulla mutta se joskus 6kk päästä aikaisintaan ja sit tarvitaan kyllä jo lisää kämpppiä tai ainakin isoja talleja. Miksei voi tehdä 10 auton tallia myös sandy shoresiin tai vaikka sinne aivan ylös
Niin joo, niitä pirun ikkunoita niihin keskitasonkin kämppiin olisi kiva saada, merinäköalaa ei vieläkään ole kun del perrossa on talo edessä
Monesti huhu puheet mitä on mahdollisista tulevista dlc paketeista huhuttu, on myös suurin osa tullut itse peliin. Siitä on jo ollut pitkään huhuja, että jossain vaiheessa tulisi customoitavat kämpät, jossa sä voit itse sisustaa kämpän jne, kartanot edelleen suuri unelma monilla. Keskiluokan kämppiin ikkunat, siitä olen myös samaa mieltä, ettei vaa niissä muutamissa high end asunnoissa. Jotkut ehkä pitää tämmöstä tilperhööriä turhana ja käyttävät asuntoja lähinnä tallipaikkoina, itse kyllä tykkäisin tämmösistä SIMS tilperhööreistä.
Kun miettii kun peli julkaistiin vuonna 2013 ja millainen online oli silloin kun vertaa sitä nykypäivään. On paljon kyllä muuttunut, tämä lowrider dlc vaikuttaa ainakin meikäläiselle tällähetkellä parhaimmalta dlceeltä, siinä on sitä kunnon vanhaa san andreas meininkiä. Heist dlc oli ihan jees, mut siinä tuli ehkä kerran pelattua ne kaikki heistit, sit kaverit katos johonki ja loppujen lopuks se oli vaan sitä yhtä lesterin heistiä kahestaan kaverin kanssa, joka on tyylii ainoa kuka pelaa mun lisäks, mitä nyt joskus muutki kaverit saattaa eksyä käymään sielä.
Aika hyvin ne on jaksanut kyl laajentaa ja tukea tätä peliä, veikkaan et tulevat tukemaan ainakin siihen asti kunnes ehkä se gta6 joskus tulee. Periaattestha tätä gta onlinea olisi mahdollista laajentaa loputtomiin, ainakin siihen asti kunnes peli ja rauta alkaa olee jo sen verran vanhaa kamaa ettei kannata.
Sellaisen käsityksen itse ainakin sain että IGG 1 & 2 olivat enemmänkin niille joilla sitä rahaa on/oli jotta voisivat "leveillä" omilla masseillaan. Itse voisin kuvitella että hydrauliikat maksaa ~50k (kipale tai kallein 'malli') ... ja pallopää sen 5 tonttuualjonkoha noi pimppaukset tulee maksaa, edelliset dlc lelut oli melko suolasen hintaisia, varmaa just tyyliin et noi pomputukset maksaa jotain 780k kappale.