Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Keskustele nyt sitten näiden kanssa
Nyt tähän se tunne: "Hmm, puhuinkohan mä koneen kanssa vai olikohan se nauhoitettu viesti..?"
Kyllähän nuo on noin ollut aina. Vähän pelaavia potkitaan pois koska ei vaan riitä tila jne.
Sama homma on noilla jotka omiaan ampuu tuolla, pois vaan, takaisin kyllä pääsee kunhan asiat on selvillä, riippuen onko halukkuutta pitää peliyhteisö jossainmääärin siedettävänä
Ei hemmetti, nyt alkaa tuleen jo dlc:tä korvista ja silmistä pihalle jos sieltä tommonenkin tulee Ja joo, viides talli kiitos, eihän nuo hot rodit sovellu tavallisten autojen talliin enään jos ei yhdistele...
Social club on kyllä ehkä huonoin paikka ilmoittaa yhtään mitään. Olen ehkä kirjautunut sinne 4 kertaa niin ei paljon näe niitä viestejä. En tiedä mistä tuo alle vuorokauden peliaika repästy kun kellossa on hieman vajaa 12 päivää ja crew rank oli 120 tienoilla. Mutta näillä mennään eteenpäin. Pitää varmaan perustaa joku kfin laiskat pelaajat crew missä voi satunnaisetkin onlinen pelaajat olla.Joo, sehän on crewiin liittymisen ehtona, että näkyy psn:id.
Ja mitä tuohon crew-statsien menetykseen tulee, niin poistetut pelaajat olivat pelanneet alle vuorokauden gta-onlineä, joten tuskin kovin korkealta tippuu, jos on joutunut poistettujen listalle.
Ja jos olisi käynyt lukemassa socialclubissa crew-seinää, niin olisi voinut sinne ilmoittaa, koska siellä kyseltiin näitä poistoon meneviä.
Ja tosiaan, jokainen voi toki valita vapaasti crewinsä,ja peliseuransa.
Jos näillä toimenpiteillä joku vetää herneen nenään, niin ei voi mitään.
Mutta kuten jo aiemmin totesin, takaisin kyllä kaikki otetaan, sekä uusia jäseniä myös.
Joillakin on ollut tuota bugia socialclubissa, ettei se pelikello näytä muille oikeata peliaikaa joten on tullut turhaa kickkiä crewistä. Takaisin on kyllä aina otettu kun on huomattu virhe!Social club on kyllä ehkä huonoin paikka ilmoittaa yhtään mitään. Olen ehkä kirjautunut sinne 4 kertaa niin ei paljon näe niitä viestejä. En tiedä mistä tuo alle vuorokauden peliaika repästy kun kellossa on hieman vajaa 12 päivää ja crew rank oli 120 tienoilla. Mutta näillä mennään eteenpäin. Pitää varmaan perustaa joku kfin laiskat pelaajat crew missä voi satunnaisetkin onlinen pelaajat olla.
Viestin kirjoittaminen toisille pelaajille on kyllä aivan turhaa. Kukaan ei ole kertaakaan vastannut tai vaivautunut tekemään mitään kun olen esim. huomauttanut asiasta ettei PSN tunnus ole näkyvissä. Tai että se on ainoa ehto hyväksyä crewiin. Joten miksi vaivautua keskustelemaan mistään asioista sen syvällisemmin, jos sen voi hoitaa potkimalla crewistä pois? Lisäksi me kyllä tiedämme ketkä ovat "tauolla" ja ketkä eivät yksinkertaisesti enään pelaa GTA Onlinea. Pätee todella hyvin vakioporukkaan..
Eikä missään säännöissä käsketä neuvottelemaan potkimisesta pelaajan kanssa, se valta ja vastuu on vain sillä kenellä on siihen oikeudet. Jos rikot sääntöjä saat potkut, yksinkertaista? Ei siihen auta sanoa mitään vastaan jos olet tehnyt
väärin.. Tietenkin epäselvissä tilanteissa pitää hoitaa asiat kysymällä ja neuvottelemalla, niinkuin ollaan tähänkin mennessä tehty.
Eikä ole olemassa mitään sääntöjä crewin hoitamiseen, tällälailla me hoidamme tämän crewin asiat kysymättä keneltäkään mitään mielipidettä. Ulkopuolisten on siis turha kommentoida, neuvoa tai kommentoida tämän crewin hoitamista.
Joillakin on ollut tuota bugia socialclubissa, ettei se pelikello näytä muille oikeata peliaikaa joten on tullut turhaa kickkiä crewistä. Takaisin on kyllä aina otettu kun on huomattu virhe!
Onkos noissa creweissä joku raja tai joku vai miks sitä jengiä poistellaan?
Raja on 1000 niinkuin edellä mainittiin, mutta crewin hoitaminen ja ylläpito helpottuu kummasti kun on vähemmän porukkaa. Myöskään ei ole tarkoitus "kerätä" loputtomasti sitä porukkaa vaan pitää joku järki siinäkin hommassa. Sen takia noita haamujäseniä karsitaan epäsäännöllisesti kokoajan pois, ettei homma karkaa ihan lapasesta. Välillä sattuu virheita ja kyllä ne aina pyritään korjaamaan.Onkos noissa creweissä joku raja tai joku vai miks sitä jengiä poistellaan?
Kävimpäs vilkaisemassa social clubin statseja taas kun gamefaqsissa jollain tyypillä on joku pakottava tarve ostaa ihan kaikki vaatteetkin mitä on tarjolla ja sitten valittaa siitä kuinka ylihintaista kaikki on. Aloin miettimään, että minä ainakin ostan esim vain ne vaatteet joista oikeasti tykkään joten ei niihin nyt niin paljoa ole rahaa mennyt...
Spent on style & entertainment $924.8K
Hups
Autoihin onkin sitten näköjään uponnut 25.5 miljoonaa joten prioriteetit on vielä kunnossa.
Oma hahmo on näköjään täyttänyt sunnuntaina kaksi vuotta. Äkkiä on sekin aika mennyt.
Tuunatut Sentinelit pitäis toimia edelleen. Tulee ~22:00-04:00 välillä siihen Eclipse Towersin lähelle. Toimii parhaiten, kun on yksin sessiossa ja ajaa Sentinelillä. Tuosta vielä videota https://www.youtube.com/watch?v=HXA6UXryejQNoista luvuista jo huomaa että ehkä se suurin mitä itse tarvin on just tallitilaa paljon. Ehkä kuitenkin soisi olla se viides talli vielä, koska olisi kiva kerätä jengiautoja valmiiksi ja myydä tunnin välein, nyt oon myynyt kadulta sen mikä eteen tulee... Dubstat on kuolleet, taitaa ne Sandkingitkin olla kuolleet. Joskus harvoin tulee niitä LSC:n pihan autoja vastaan mut niistäkään ei hirveästi heru.
Tuunatut Sentinelit pitäis toimia edelleen. Tulee ~22:00-04:00 välillä siihen Eclipse Towersin lähelle. Toimii parhaiten, kun on yksin sessiossa ja ajaa Sentinelillä. Tuosta vielä videota https://www.youtube.com/watch?v=HXA6UXryejQ